SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Tap tap tap
Anime zie ik? Daar hou ik dan weer niet zo van.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Dorohedoro al gezien Ama? Staat op Netflix.
Malta zou me dan veel meer bekoren, kan ik lekker snuffelen in de historie en op avontuur gaan, geef echt geen kont om zinloos bakken, t.o.v. de Algarve dan bedoel ik.quote:
Anime heeft heel, heel veel genres he.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Anime zie ik? Daar hou ik dan weer niet zo van.
Algarve is ook veel meer te doen dan alleen bakken hoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Malta zou me dan veel meer bekoren, kan ik lekker snuffelen in de historie en op avontuur gaan, geef echt geen kont om zinloos bakken, t.o.v. de Algarve dan bedoel ik.
dit ookquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Anime heeft heel, heel veel genres he.
Even de koekjes weg gooien.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Al die advertenties over exotische reizen op Facebook ook. Ga weg.
Ik was ooit van plan om komende januari naar Sicilië te gaan. Maar goed, die plannenmakerij is bruut verstoord door coronaquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit geweest, Sardinië wel vaak.
Ik krijg alleen lelijke kleding als ads.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Al die advertenties over exotische reizen op Facebook ook. Ga weg.
En ik moet van Facebook een lange jas en een wijf zoeken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh nee, Facebook vindt me vandaag dik. Alles afvallen en maaltijdshakes.
Kan me niet snel genoeg april worden eigenlijk. Ben gewoon toe aan een relaxte zomer. Hoewel het waarschijnlijk wel 2022 gaat worden voordat we dat hoerecorona kwijt zijnquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:41 schreef bitterbal het volgende:
de tijd gaat zo snel he, hebben jullie dat nou niet
nah absoluut nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:41 schreef bitterbal het volgende:
18:24
Ook achttien dagen na de hernieuwde aanscherping van de coronamaatregelen stijgt het aantal positieve tests verder. Met 8141 geregistreerde besmettingen werd opnieuw een dagrecord gevestigd. Ook het aantal ziekenhuisopnames nam weer toe. Zijn er dan echt geen lichtpuntjes? Misschien wel, maar het RIVM waarschuwt voor te snelle conclusies.
het zal toch wel dat we volgend jaar weer normaal doen idd?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan me niet snel genoeg april worden eigenlijk. Ben gewoon toe aan een relaxte zomer. Hoewel het waarschijnlijk wel 2022 gaat worden voordat we dat hoerecorona kwijt zijn
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:41 schreef bitterbal het volgende:
Ook achttien dagen na de hernieuwde aanscherping van de coronamaatregelen stijgt het aantal positieve tests verder. Met 8141 geregistreerde besmettingen werd opnieuw een dagrecord gevestigd. Ook het aantal ziekenhuisopnames nam weer toe. Zijn er dan echt geen lichtpuntjes? Misschien wel, maar het RIVM waarschuwt voor te snelle conclusies.
Mooi eilandquote:
Over een dikke twee maanden ben je een getrouwde vrouwquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:41 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over een dikke twee maanden ben je een getrouwde vrouw
Nee joh, gaat veel te snelquote:
Nou ja het is al bijna 2021 eigenlijk. Eerst maar eens zien waar die tweede golf gaat ophouden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het zal toch wel dat we volgend jaar weer normaal doen idd?
al dacht ik ook niet dat een horeca voor de 2e keer dicht zou gaan of dat trump ooit president zou worden ...
Ohjaquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over een dikke twee maanden ben je een getrouwde vrouw
Kleren?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Weten jullie al wat je aan gaat trekken?
jawel. spijkberbroek en nikesquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja speciale dag, ga je toch niet in je dagelijkse kloffie?
Zie dat het alleen op maandagmorgen gratis is en alleen in het gemeentehuisquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat leuke stadhuisje bij jullie al geboekt?
prima toch. Vanwege corona hoeven ook niemand uit te nodigenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie dat het alleen op maandagmorgen gratis is en alleen in het gemeentehuis
So sad.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
prima toch. Vanwege corona hoeven ook niemand uit te nodigen
En dan een kopje koffie in het hotel er tegenover?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie dat het alleen op maandagmorgen gratis is en alleen in het gemeentehuis
Stadhuis is wel een mooiere locatiequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
prima toch. Vanwege corona hoeven ook niemand uit te nodigen
nee joh.. maccie doen. ja toch.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan een kopje koffie in het hotel er tegenover?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee joh.. maccie doen. ja toch.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee joh.. maccie doen. ja toch.
Ken wel een FOK!ker die daar werktquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan een kopje koffie in het hotel er tegenover?
Ja als je wat leuks wilt moet jij het regelen.quote:
Ieuw, doe dan chocolade.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kipnuggets met een bananenmilkshake gok ik
Nee joh, vanille.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kipnuggets met een bananenmilkshake gok ik
Gewoon drive thru toggggquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hele tijd dat piepje op de achtergrond.
Ja ik heb al kapitalen aan mijn nesteldrang uitgegeven, nu mag jijquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als je wat leuks wilt moet jij het regelen.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu wil ik kipnuggets met zoetzure saus.![]()
En dat terwijl ik dondersgoed weet dat het naar karton smaakt.
Een milkshake vanille?quote:
Ik heb gewoon trek geloof ik. En Joop begint nu net met koken.quote:
wij hadden gekookte kippenvleugels op tafel staanquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon trek geloof ik. En Joop begint nu net met koken.
Maar zowel ballie als ik hebben weinig zin om daar onnodig veel geld aan uit te geven?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik heb al kapitalen aan mijn nesteldrang uitgegeven, nu mag jij
Die woont zelfs hier in het dorpquote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Geroosterd varken voor de bruid en voor de rest een broodje dus.
Ewquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wij hadden gekookte kippenvleugels op tafel staan
met 6 man is een tosti ijzer voor 2 tosti's tegelijk best klein.
In het echt is die gewoon best aardig hoor.quote:
ja hoeft niet meer.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het echt is die gewoon best aardig hoor.
Kipnuggets 😍quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu wil ik kipnuggets met zoetzure saus.![]()
En dat terwijl ik dondersgoed weet dat het naar karton smaakt.
Dan rijden we wel door naar de mac.quote:
Gaat bitterbal er met dat varken vandoor zit LTVDK daar met een droog broodje.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Geroosterd varken voor de bruid en voor de rest een broodje dus.
Ik heb gesport.quote:
Neequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja he je toch geen zin in op zon heugelijke dag
Die kans is wel vrij groot jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat bitterbal er met dat varken vandoor zit LTVDK daar met een droog broodje.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:05 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor @:bitterbal een voordracht uit eigen werk
In het echt is die heel anders hoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee![]()
Ook niet op andere dagen
die attitude de vorige sloeg echt werkelijkwaar nergens opquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het echt is die heel anders hoor
Alsof dat al niet vreemd genoeg isquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het echt is die heel anders hoor
Ge wit wa da is.quote:
Nee wij zijn wel normaal wou je zeggenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof dat al niet vreemd genoeg is
Welk nummer en wat staat er op het spel?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:11 schreef FranticDJ het volgende:
o trouwens. weddenschap met de leerling..
hij beweerd dat ik niet 4u lang naar 1 en hetzelfde nummer van Abba kan luisteren.
Challenge accepted
Wat een raar autootje voor zoiets.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:10 schreef bitterbal het volgende:
Een beschieting in Ridderkerk heeft het leven gekost aan een man. De auto waarin hij zat werd vanmiddag beschoten op het parkeerterrein van een supermarkt. Een tweede inzittende is zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht.
Na de schietpartij in Ridderkerk werden de hulpdiensten ingeschakeld. Zij troffen de beschoten auto met de slachtoffers even later ruim 2 kilometer verderop aan in Rotterdam-Zuid.
Later vanmiddag werden in Rotterdam een man van 33 en een 32-jarige vrouw aangehouden in verband met de schietpartij. De politie roept getuigen die hebben gezien of gehoord wat zich bij de supermarkt heeft afgespeeld op om zich te melden.
https://nos.nl/artikel/23(...)en-zwaargewonde.html
dancing queenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:12 schreef engine het volgende:
[..]
Welk nummer en wat staat er op het spel?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:13 schreef FranticDJ het volgende:
d
[..]
dancing queen
oh staat niks op 't spel eigenlijk. meer zijn woord van 'dat doe je toch niet'. hij weet alleen niet dat hij er 4u bij mag zitten
houden jullie beide niet volquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:13 schreef FranticDJ het volgende:
d
[..]
dancing queen
oh staat niks op 't spel eigenlijk. meer zijn woord van 'dat doe je toch niet'. hij weet alleen niet dat hij er 4u bij mag zitten
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:13 schreef FranticDJ het volgende:
d
[..]
dancing queen
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:11 schreef FranticDJ het volgende:
o trouwens. weddenschap met de leerling..
hij beweerd dat ik niet 4u lang naar 1 en hetzelfde nummer van Abba kan luisteren.
Challenge accepted
Kijken wie het eerst overboord springtquote:
oh dit houd ik wel vol hoor. makkelijkquote:
Nostalgiequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:16 schreef FranticDJ het volgende:
is me met deze ook al eens gelukt namelijk
Bedankt, nu zit deze weer heel de avond in mijn kop.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:16 schreef FranticDJ het volgende:
is me met deze ook al eens gelukt namelijk
ge wit wa dat is!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedankt, nu zit deze weer heel de avond in mijn kop.
du fuckquote:Dader onthoofding Frankrijk vroeg scholieren om slachtoffer aan te wijzen
De achttienjarige man die wordt verdacht van het doodsteken en onthoofden van een leraar in een voorstad van Parijs had voorafgaand aan het incident aan scholieren op straat gevraagd om de docent aan te wijzen. Dat meldt de Franse openbaar aanklager voor terrorismezaken zaterdag. De verdachte was niet bekend bij veiligheidsdiensten.
Na de onthoofding had de achttienjarige man uit Rusland een foto van het lichaam van het slachtoffer met een bericht waarin hij verantwoordelijkheid opeiste op Twitter geplaatst.
Toen agenten de verdachte hadden doodgeschoten, vonden ze dit bericht op zijn telefoon. Twitter heeft dit bericht snel verwijderd en het account van de man opgeheven.
Het 47-jarige slachtoffer werd vrijdag neergestoken en onthoofd in Conflans-Sainte-Honorine, ten noordwesten van Parijs. De man was docent op een middelbare school. Tijdens een les over vrijheid van expressie had hij cartoons van de profeet Mohammed getoond, tot woede van enkele islamitische ouders van scholieren.
Waarom heb je de Glee versie op je telefoon?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:18 schreef FranticDJ het volgende:
Hm. moet de abba versie nog downloaden. Heb alleen de versie van Glee op m'n telefoon(don't ask)
Bedankt dat je ook heel de index van de pagina mee post.quote:
Het is inderdaad wel etenstijd nu ja.quote:
Nee, de vegetariër kookt.quote:
Geloof dat ik dit diep verdrongen heb want zegt me niet zoveelquote:
nee hoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedankt dat je ook heel de index van de pagina mee post.
gebrek aan je opvoedingquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof dat ik dit diep verdrongen heb want zegt me niet zoveel
Toy-Box heb ik geloof ik nog het album van liggenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:29 schreef FranticDJ het volgende:
wel veel soortgelijke meuk uit Denemarken toen
Aqua/Cartoons/Toy Box
Je lijkt mijn neefje wel, heeft 65.000 platen en zelfs een enorme platenzaak maar ook zo'n enorme kutsmaakquote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:29 schreef FranticDJ het volgende:
wel veel soortgelijke meuk uit Denemarken toen
Aqua/Cartoons/Toy Box
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toy-Box heb ik geloof ik nog het album van liggen
hahaha ach.. deed het allemaal goed in de drive-in en in de discotheekquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je lijkt mijn neefje wel, heeft 65.000 platen en zelfs een enorme platenzaak maar ook zo'n enorme kutsmaak
Als je nog geen schaamhaar hebt is dit erg leuk ja.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hahaha ach.. deed het allemaal goed in de drive-in en in de discotheek
was even vergeten dat jij met een volle bos dreadlocks op je zak geboren bentquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je nog geen schaamhaar hebt is dit erg leuk ja.
Nee, die mag ik niet.quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toy-Box heb ik geloof ik nog het album van liggen
Haha schattig die naabsquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:13 schreef FranticDJ het volgende:
d
[..]
dancing queen
De wattes?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou gekker zijn als je zou zeggen ik heb de Fermiparadox opgelost.
Zou het nog steeds heel vreemd vinden als er in het universum geen verder leven zou zijn.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou gekker zijn als je zou zeggen ik heb de Fermiparadox opgelost.
Ja wiskundig gezien oneindig onmogelijk zelfs. het krioelt ervan maar tijd is wel een dingetje denk ik.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou het nog steeds heel vreemd vinden als er in het universum geen verder leven zou zijn.
Tijd? Of de onmetelijk grote afstanden?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wiskundig gezien oneindig onmogelijk zelfs. het krioelt ervan maar tijd is wel een dingetje denk ik.
Ja wij als mensen zijn er ook nog niet zo lang, een paar miljoen jaar meer of minder op andere planeten zal ook wel uitmaken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wiskundig gezien oneindig onmogelijk zelfs. het krioelt ervan maar tijd is wel een dingetje denk ik.
Dat is in wezen hetzelfde maar ja.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tijd? Of de onmetelijk grote afstanden?
Er zijn wel voorbeelden van radiogolven met een bepaald repeterend patroon die opgepikt zijn, toch?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is in wezen hetzelfde maar ja.
Denk zelfs dat we over niet al te lange tijd wel overal sporen vinden van voorbijgegaan leven of nog restjes leven wellicht met wat geluk, Venus?
Beiden denk ik, om ergens een beetje buiten onze eigen melkweg te komen ben je al een aardig wat tijd kwijt, lang genoeg voor leven op andere planeten om te rijzen of juist uit te sterven zonder dat we er ook maar een glimp van opvangen. Leven op aarde bestaat in verhouding tot de planeet ook pas 'net'.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tijd? Of de onmetelijk grote afstanden?
En dat we een klein beetje snappen is nog maar heeeeel erg kort, in de jaren 30 van de vorige eeuw dachten we nog kanalen en steden te zien op Mars door onze verrekijkertjes.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wij als mensen zijn er ook nog niet zo lang, een paar miljoen jaar meer of minder op andere planeten zal ook wel uitmaken.
Ja dit bedoel ik inderdaad ja.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beiden denk ik, om ergens een beetje buiten onze eigen melkweg te komen ben je al een aardig wat tijd kwijt, lang genoeg voor leven op andere planeten om te rijzen of juist uit te sterven zonder dat we er ook maar een glimp van opvangen. Leven op aarde bestaat in verhouding tot de planeet ook pas 'net'.
Als je ook nog het beperkte aantal waarneembare dimensies die de mens kan zien meeneemt dan zijn de mogelijkheden praktisch 99,99999999999999999999∞%quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is in wezen hetzelfde maar ja.
Denk zelfs dat we over niet al te lange tijd wel overal sporen vinden van voorbijgegaan leven of nog restjes leven wellicht met wat geluk, Venus?
Eigenlijk verbluffend weinig, dit is het enige echte wat we niet kunnen verklaren na al die jaren, dat is nu juist de Fermi Paradox ook.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zijn wel voorbeelden van radiogolven met een bepaald repeterend patroon die opgepikt zijn, toch?
Eigenlijk kunnen we pas een beetje sinds de uitvinding van computers iets verder kijken, maar dat is alsof je met een verrekijker de Grote Oceaan in kijkt, ja je ziet iets meer maar in feite nog steeds geen kut. En als je kijkt naar tijd zijn we echt net een fractie van een fractie van een fractie van een fractie van de tijd bezig met verder te kijken dan onze eigen planeet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dat we een klein beetje snappen is nog maar heeeeel erg kort, in de jaren 30 van de vorige eeuw dachten we nog kanalen en steden te zien op Mars door onze verrekijkertjes.
Er zijn wel wat meer aanwijzingen, zelfs van close encounters. Maar die worden niet zo breed gedragen. Wel uitermate fascinerendquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk verbluffend weinig, dit is het enige echte wat we niet kunnen verklaren na al die jaren, dat is nu juist de Fermi Paradox ook.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wow!-signaal
Ja en Venus is wel een mooi cadeautje wat dat betreft, als daar inderdaad nog leven zweeft, zelfs boven die hel, dan kunnen we eigenlijk wel concluderen echt op elke vierkante mm waar het ook maar een gaatje weet te vinden bestaat en dat klopt wel naar mijn idee erover, kijk eens naar de onmogelijke plekken waar iets leeft op deze planeet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk kunnen we pas een beetje sinds de uitvinding van computers iets verder kijken, maar dat is alsof je met een verrekijker de Grote Oceaan in kijkt, ja je ziet iets meer maar in feite nog steeds geen kut. En als je kijkt naar tijd zijn we echt net een fractie van een fractie van een fractie van een fractie van de tijd bezig met verder te kijken dan onze eigen planeet.
Ja, buitenaards leven zal wellicht niet de humanoīde vormen kennen die wij nu ‘gewend’ zijn van Star Trekquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en Venus is wel een mooi cadeautje wat dat betreft, als daar inderdaad nog leven zweeft, zelfs boven die hel, dan kunnen we eigenlijk wel concluderen echt op elke vierkante mm waar het ook maar een gaatje weet te vinden bestaat en dat klopt wel naar mijn idee erover, kijk eens naar de onmogelijke plekken waar iets leeft op deze planeet.
Ja dat zou ik dan weer niet echt voor de hand liggend vinden, dat is meer het domein van de menselijke wensgeest in plaats van de wetenschap en biologie, grijze mannetjes met grote kikkerogen zijn een stuk minder waarschijnlijk dan fossiele resten in de Marsbodem bijvoorbeeld maar ge wit ooit nooit niequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zijn wel wat meer aanwijzingen, zelfs van close encounters. Maar die worden niet zo breed gedragen. Wel uitermate fascinerend
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, buitenaards leven zal wellicht niet de humanoīde vormen kennen die wij nu ‘gewend’ zijn van Star TrekZit Trump straks ineens met een glibberige inktvis uit een ander sterrenstelsel aan tafel.
Als er op Venus leven zou zijn dan zou dat in verhouding tot het universum echt extreem dichtbij zijn. Op de schaal van het gehele universum is onze Melkweg misschien net het formaat van een foton en als je dat doortrekt naar ons zonnestelsel dan is dat dus al praktisch niks.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en Venus is wel een mooi cadeautje wat dat betreft, als daar inderdaad nog leven zweeft, zelfs boven die hel, dan kunnen we eigenlijk wel concluderen echt op elke vierkante mm waar het ook maar een gaatje weet te vinden bestaat en dat klopt wel naar mijn idee erover, kijk eens naar de onmogelijke plekken waar iets leeft op deze planeet.
Wat vaag dat ze niet met hun eigen toestel terug zijn gekomen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:22 schreef bitterbal het volgende:
20:20
Koning Willem-Alexander, koningin Máxima en hun dochters zijn weer in het land. Ze kwamen zaterdag even na 20.00 uur met een lijnvlucht van KLM aan op Schiphol. Kort na hun aankomst werd op paleis Huis ten Bosch in Den Haag de koninklijke standaard (vlag) gehesen, ten teken dat de koning weer in Nederland is.
Of misschien is het universum helemaal niet zo creatief en zien alle wezens er overal gewoon maar een beetje hetzelfde uit.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat zou ik dan weer niet echt voor de hand liggend vinden, dat is meer het domein van de menselijke wensgeest in plaats van de wetenschap en biologie, grijze mannetjes met grote kikkerogen zijn een stuk minder waarschijnlijk dan fossiele resten in de Marsbodem bijvoorbeeld maar ge wit ooit nooit nie
en wie gaat de PH GOV dan ophalen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:22 schreef bitterbal het volgende:
20:20
Koning Willem-Alexander, koningin Máxima en hun dochters zijn weer in het land. Ze kwamen zaterdag even na 20.00 uur met een lijnvlucht van KLM aan op Schiphol. Kort na hun aankomst werd op paleis Huis ten Bosch in Den Haag de koninklijke standaard (vlag) gehesen, ten teken dat de koning weer in Nederland is.
Op elke planeet wat bitterballen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of misschien is het universum helemaal niet zo creatief en zien alle wezens er overal gewoon maar een beetje hetzelfde uit.
In greys geloof ik ook niet zo. Maar sommige dingen die luchtmachtpiloten hebben gezien, vind ik toch wel interessant.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat zou ik dan weer niet echt voor de hand liggend vinden, dat is meer het domein van de menselijke wensgeest in plaats van de wetenschap en biologie, grijze mannetjes met grote kikkerogen zijn een stuk minder waarschijnlijk dan fossiele resten in de Marsbodem bijvoorbeeld maar ge wit ooit nooit nie
Damage control. Hier hebben de communicatieadviseurs ingegrepenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat vaag dat ze niet met hun eigen toestel terug zijn gekomen?
Zouden ze mijn bedreiging gelezen hebben?
Had slechter gekund toch?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op elke planeet wat bitterballen.
Zit er ergens bij Alpha Centauri linksaf ook gewoon iemand op de bank te FOK!ken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of misschien is het universum helemaal niet zo creatief en zien alle wezens er overal gewoon maar een beetje hetzelfde uit.
Die was al op Schiphol.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en wie gaat de PH GOV dan ophalen?
Ja ik kijk dat soort dingen ook altijd maar ik probeer er altijd een logische verklaring voor te vinden en die zit vaak verstopt in in de kracht van de menselijke geest, zeker onder stress in een straaljager, daarom wuif ik de enkelzijdige waarnemingen al weg en start ik als degene achter de piloot exact hetzelfde heeft gezien.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In greys geloof ik ook niet zo. Maar sommige dingen die luchtmachtpiloten hebben gezien, vind ik toch wel interessant.
Ja overal in het universum wezens die zich afvragen hoe de rest van het universum er uit ziet en wat het allemaal voor spannends in petto heeft, blijkt het dat het gewoon allemaal maar een beetje aanklooien is.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit er ergens bij Alpha Centauri linksaf ook gewoon iemand op de bank te FOK!ken.
Oh die was niet eens daar gebleven om te wachten voor de terugreis? Had het kabinet hem in de tussentijd nodig ergens voor denk je?quote:
Sommige voorvallen staan ook op beeld. Maar goed, dat kunnen ook experimentele toestellen zijn van de VS of Rusland.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik kijk dat soort dingen ook altijd maar ik probeer er altijd een logische verklaring voor te vinden en die zit vaak verstopt in in de kracht van de menselijke geest, zeker onder stress in een straaljager, daarom wuif ik de enkelzijdige waarnemingen al weg en start ik als degene achter de piloot exact hetzelfde heeft gezien.
Of dat Trump gewoon een onaangepaste alien zonder al teveel kennis van de Aarde is.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja overal in het universum wezens die zich afvragen hoe de rest van het universum er uit ziet en wat het allemaal voor spannends in petto heeft, blijkt het dat het gewoon allemaal maar een beetje aanklooien is.
Die was weer netjes terug naar huis gevlogen. Misschien had Rutte nog plannen. Of Bea wil ook nog even naar haar buitenhuisje in Italië. Kan zomaar.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die was niet eens daar gebleven om te wachten voor de terugreis? Had het kabinet hem in de tussentijd nodig ergens voor denk je?
Dat vermoeden had ik bij Rob Jetten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of dat Trump gewoon een onaangepaste alien zonder al teveel kennis van de Aarde is.
Met of zonder abo? 🤔quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit er ergens bij Alpha Centauri linksaf ook gewoon iemand op de bank te FOK!ken.
das dan weer raar Gerquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:34 schreef CherryLips het volgende:
Aliens interesseren me dan weer geen zak he.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik bij Rob Jetten.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vampiers? Tof.
Zombies? Mwah.
Spoken? VET
Aliens? Mwuh
Huilies beter?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:35 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind de term alien zo'n negatieve niet-inclusieve lading hebben
hoezo niet inclusieve?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:35 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind de term alien zo'n negatieve niet-inclusieve lading hebben
We zijn hier de betekenis en de oneindigheid van het universum aan het bespreken en jij komt met spookjes aanzettenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vampiers? Tof.
Zombies? Mwah.
Spoken? VET
Aliens? Mwuh
Ja of vage atmosferische storingen of fenomenen die we eigenlijk maar zelden opmerken en snappen of simpelweg een heldere planeet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sommige voorvallen staan ook op beeld. Maar goed, dat kunnen ook experimentele toestellen zijn van de VS of Rusland.
Een vriend en ik hadden eens het idee om een soort podcast te beginnen op plekken waar het spookte maar volgens mij zijn er al 5000 van zulke podcasts en niemand die ons 's nachts ergens binnenlaat natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik bij Rob Jetten.
Je kan het anders ook gaan influencenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een vriend en ik hadden eens het idee om een soort podcast te beginnen op plekken waar het spookte maar volgens mij zijn er al 5000 van zulke podcasts en niemand die ons 's nachts ergens binnenlaat natuurlijk.
Aangezien we beiden niet het hoofd voor televisie hebben.
Heb ik ook geen verstand van. Niet te lang over nadenken anders word je gek.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We zijn hier de betekenis en de oneindigheid van het universum aan het bespreken en jij komt met spookjes aanzetten![]()
Oh ja dan heb je zo 20 podiaquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan het anders ook gaan influencen
Wij denken als mensen al vrijwel alles te weten en te kunnen verklaren terwijl we in feite misschien net een fractie van 0,000000000000000001% snappenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of vage atmosferische storingen of fenomenen die we eigenlijk maar zelden opmerken en snappen of simpelweg een heldere planeet.
Die omgekeerde rode bliksems de ruimte in zijn ook wel freaky, red angels of hoe heten ze?
Gerrie is dus een zweefteefjequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We zijn hier de betekenis en de oneindigheid van het universum aan het bespreken en jij komt met spookjes aanzetten![]()
Keer stiekem een stanleymes in zijn rug zetten om te kijken of hij daarna weg glibbert uit zijn pak.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:37 schreef bitterbal het volgende:
Rob jetten zit idd net iets te netjes zijn mensenpak
Lekker heel de avond geurkaarsen snuiven en met de wierook stokjes wapperen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gerrie is dus een zweefteefje
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer stiekem een stanleymes in zijn rug zetten om te kijken of hij daarna weg glibbert uit zijn pak.
Spokenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vampiers? Tof.
Zombies? Mwah.
Spoken? VET
Aliens? Mwuh
Neuh.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gerrie is dus een zweefteefje
Ik kan er geeneens een mening over hebben.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij denken als mensen al vrijwel alles te weten en te kunnen verklaren terwijl we in feite misschien net een fractie van 0,000000000000000001% snappen
Of dat die gelijk je lijf in meerdere stukken trekt en het begin van de opstand van de machines inleidtquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer stiekem een stanleymes in zijn rug zetten om te kijken of hij daarna weg glibbert uit zijn pak.
Er gaat wel ergens een lampje rinkelen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
SpokenOoit die reportage geluisterd van een paar journalisten die zich een nachtje lieten opsluiten in kasteel Doorweth?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O, die aflevering van Doorweth wil ik wel zien.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er gaat wel ergens een lampje rinkelen.
Wel Most Haunted gekeken toen ze daar waren en in Ammersoyen.
Welke ads zouden zij krijgen?.🤔quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vast zonder. Cheap ass aliens
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:42 schreef CherryLips het volgende:
Hier in Ede ligt de bloedsteen en met volle maan zou je daar om middernacht een mes in kunnen steken en dan zou er bloed uitkomen. Ken ik eigenlijk ook alleen maar van Suske en Wiske. En er spookt een Wit Wief rond bij de oude grafheuvel.
En heel praktisch ook dat de gemeentebegraafplaats daar ook zit.
Eens met een vriend naartoe gereden, je mag daar 's avonds niet rondhangen, maar we durfden niet
edit: vanwege de politie meer.
Klinkt wel echt als Jettenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:40 schreef bitterbal het volgende:
dat het zon klein plasje slijm is wat onder een deur door glibbert
Ze stonden eerst op YT maar nu niet meerquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, die aflevering van Doorweth wil ik wel zien.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze stonden eerst op YT maar nu niet meer
Zo ben ik altijdquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
zijn jullie aan het voorgloeien voor Halloween of zo
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze stonden eerst op YT maar nu niet meer
Ja ik kreeg eerst alleen fragmenten en de extras, heel stom.quote:
Ik vind het een rare trekpop.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet niet wat je tegen hem hebt
Vanavond even kijkenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik kreeg eerst alleen fragmenten en de extras, heel stom.
Opdweilen en weg ermee.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:40 schreef bitterbal het volgende:
dat het zon klein plasje slijm is wat onder een deur door glibbert
quote:
idd.. GA EENS WAT DOEN.... OF ANDERSquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:40 schreef Amarantha het volgende:
Het zou echt verboden moeten zijn om zo lui te zijn.
Heb vandaag huis wel schoongemaakt enz.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
idd.. GA EENS WAT DOEN.... OF ANDERS
Ja dit soort onzin bedoel ik nou, totale kwats, zijn exact dezelfde types als die viruswappiesquote:
dan is het goed...quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb vandaag huis wel schoongemaakt enz.
Zou keukenkastjes nog kunnen doen maar is handiger denk ik met daglicht.quote:
Jetten is net als Translucent van The Boysquote:
Schitterend.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dit soort onzin bedoel ik nou, totale kwats, zijn exact dezelfde types als die viruswappies
Heerlijkquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze was fenomenaal. Werd live uitgezonden in Engeland, kon het via via online ook kijken en mee chatten en faxen (godverdomme wat oud). En dan zaten een vriendin en ik dus tot diep in de nacht mee te kijken en te ouwehoeren via msn. Allemaal onzin en oplichterij, maar om twee uur 's nachts komt het toch anders binnen.
Leuk om te kijken hoor maar zodra mensen er echt in beginnen te geloven kom je bij mij onder de Z van zwakzinnig te vallen.quote:
M'n broer trok Blair Witch heel slechtquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Blairwitch gekeken in het donker met vriendin, in huis van mijn ouders met de schuifpuien open en wapperende vitrages
Geweldig![]()
![]()
En ik maar kutten tussen die film door, hilarisch
Ik wil zelf weleens mee.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk om te kijken hoor maar zodra mensen er echt in beginnen te geloven kom je bij mij onder de Z van zwakzinnig te vallen.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n broer trok Blair Witch heel slechtHij had hem 's avonds in zijn eentje op zolder zitten kijken en mijn zus en ik de volgende middag. Dus wij 's middags buiten takjes zoeken en bij elkaar binden met een stukje stof, en stapeltjes stenen voor zijn slaapkamerdeur leggen.
Zou ik 10 uit 10 ook doenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n broer trok Blair Witch heel slechtHij had hem 's avonds in zijn eentje op zolder zitten kijken en mijn zus en ik de volgende middag. Dus wij 's middags buiten takjes zoeken en bij elkaar binden met een stukje stof, en stapeltjes stenen voor zijn slaapkamerdeur leggen.
Gezien het gebit van m'n moeder toen hadden we ook nog wel even kunnen wachten en wat echte tanden erin kunnen stoppen.quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij hadden een keer een donkere deken over een gespannen lijn gehangen in de polder, twee rode zaklampen als ogen en wij zaten even verderop aan een touwtje te trekken als er fietsers langs kwamen in het donker, de angstgeluiden die mensen dan maken WTFquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gezien het gebit van m'n moeder toen hadden we ook nog wel even kunnen wachten en wat echte tanden erin kunnen stoppen.
Zonde manquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:04 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus heeft Paranormal Activity van achter het kussen zitten kijken
En toen ik met een vriendin naar deel 2 in de bioscoop ging heeft ze de hele tijd haar sjaal voor haar gezicht gehouden. Denk dat El Orfanato voor haar de genadeklap was, geen horrorfilms meer.
Dan moet je de boeken van David Sodergren lezen, dat is jaren 80-horror in boekvormquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Zonde man![]()
Nou hou ik meeste van de jaren 80 stijl horrors, lang niks meer van gezien eigenlijk
Kan niet wachten om dit mijn kind bij te brengen
Ken ik niet, dank, heb het opgeslagenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet je de boeken van David Sodergren lezen, dat is jaren 80-horror in boekvorm
Er zijn ook mondkapjes voor je achterhoofd ipv oren.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee kan niet vanwege mondkapjes.
Oh?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er zijn ook mondkapjes voor je achterhoofd ipv oren.
Ja klopt, maar dat is dus ook typisch een film die alleen werkt als je de omstandigheden 'eng' of lollig maakt me m kijkt met bange mensenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:11 schreef Fogel het volgende:
Blair witch is dodelijk saai. Had die in de VS gekocht, gekeken en weggegeven aan een vriend van me.
Snap niet wat mensen er aan vinden. Hooguit mensen die nog nooit in een bos zijn geweest :’)
Mja... nee.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat is dus ook typisch een film die alleen werkt als je de omstandigheden 'eng' of lollig maakt me m kijkt met bange mensen
Die heeft er een hard hoofd in denk ik jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Die onthoofde leraar in Parijs heeft pas moeite een kapje op te doen.
Of als je wat fantasie hebt. Hij is eng juist omdat je niks ziet. Dan zitten ze in die tent en hoor je kinderen lachen en op de tent slaanquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat is dus ook typisch een film die alleen werkt als je de omstandigheden 'eng' of lollig maakt me m kijkt met bange mensen
Vrijheid van expressie uitleggen op een school met getinte kinderen is gewoon ook niet al te snugger.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Die onthoofde leraar in Parijs heeft pas moeite een kapje op te doen.
hij vroeg ze dus de klas uit te gaan las ik gisterenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrijheid van expressie uitleggen op een school met getinte kinderen is gewoon ook niet al te snugger.
Nee vooral niks zeggen met geschiedenis, laat ze zelf maar wat lezen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrijheid van expressie uitleggen op een school met getinte kinderen is gewoon ook niet al te snugger.
Ach, ze zullen hooguit concluderen dat iemands hoofd afhakken ook gewoon een vrijheid van expressie isquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet m sowieso niet herkijken, of zonder alcohol ofzoquote:
Autisten hebben vaak moeite met dit concept.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of als je wat fantasie hebt. Hij is eng juist omdat je niks ziet. Dan zitten ze in die tent en hoor je kinderen lachen en op de tent slaan
Mijn vader is ook zo iemand, vindt er ook geen zak aan want je ziet niks.
Ja was het trouwens geen Russische islamiet?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij vroeg ze dus de klas uit te gaan las ik gisteren
Net of die figuren en hun ouders kunnen lezen, laat staan begrijpend lezenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee vooral niks zeggen met geschiedenis, laat ze zelf maar wat lezen.
De Koran.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Net of die figuren en hun ouders kunnen lezen, laat staan begrijpend lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |