SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Tap tap tap
Anime zie ik? Daar hou ik dan weer niet zo van.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Dorohedoro al gezien Ama? Staat op Netflix.
Malta zou me dan veel meer bekoren, kan ik lekker snuffelen in de historie en op avontuur gaan, geef echt geen kont om zinloos bakken, t.o.v. de Algarve dan bedoel ik.quote:
Anime heeft heel, heel veel genres he.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Anime zie ik? Daar hou ik dan weer niet zo van.
Algarve is ook veel meer te doen dan alleen bakken hoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Malta zou me dan veel meer bekoren, kan ik lekker snuffelen in de historie en op avontuur gaan, geef echt geen kont om zinloos bakken, t.o.v. de Algarve dan bedoel ik.
dit ookquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Anime heeft heel, heel veel genres he.
Even de koekjes weg gooien.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Al die advertenties over exotische reizen op Facebook ook. Ga weg.
Ik was ooit van plan om komende januari naar Sicilië te gaan. Maar goed, die plannenmakerij is bruut verstoord door coronaquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit geweest, Sardinië wel vaak.
Ik krijg alleen lelijke kleding als ads.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Al die advertenties over exotische reizen op Facebook ook. Ga weg.
En ik moet van Facebook een lange jas en een wijf zoeken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh nee, Facebook vindt me vandaag dik. Alles afvallen en maaltijdshakes.
Kan me niet snel genoeg april worden eigenlijk. Ben gewoon toe aan een relaxte zomer. Hoewel het waarschijnlijk wel 2022 gaat worden voordat we dat hoerecorona kwijt zijnquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:41 schreef bitterbal het volgende:
de tijd gaat zo snel he, hebben jullie dat nou niet
nah absoluut nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:41 schreef bitterbal het volgende:
18:24
Ook achttien dagen na de hernieuwde aanscherping van de coronamaatregelen stijgt het aantal positieve tests verder. Met 8141 geregistreerde besmettingen werd opnieuw een dagrecord gevestigd. Ook het aantal ziekenhuisopnames nam weer toe. Zijn er dan echt geen lichtpuntjes? Misschien wel, maar het RIVM waarschuwt voor te snelle conclusies.
het zal toch wel dat we volgend jaar weer normaal doen idd?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan me niet snel genoeg april worden eigenlijk. Ben gewoon toe aan een relaxte zomer. Hoewel het waarschijnlijk wel 2022 gaat worden voordat we dat hoerecorona kwijt zijn
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:41 schreef bitterbal het volgende:
Ook achttien dagen na de hernieuwde aanscherping van de coronamaatregelen stijgt het aantal positieve tests verder. Met 8141 geregistreerde besmettingen werd opnieuw een dagrecord gevestigd. Ook het aantal ziekenhuisopnames nam weer toe. Zijn er dan echt geen lichtpuntjes? Misschien wel, maar het RIVM waarschuwt voor te snelle conclusies.
Mooi eilandquote:
Over een dikke twee maanden ben je een getrouwde vrouwquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:41 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over een dikke twee maanden ben je een getrouwde vrouw
Nee joh, gaat veel te snelquote:
Nou ja het is al bijna 2021 eigenlijk. Eerst maar eens zien waar die tweede golf gaat ophouden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het zal toch wel dat we volgend jaar weer normaal doen idd?
al dacht ik ook niet dat een horeca voor de 2e keer dicht zou gaan of dat trump ooit president zou worden ...
Ohjaquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over een dikke twee maanden ben je een getrouwde vrouw
Kleren?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Weten jullie al wat je aan gaat trekken?
jawel. spijkberbroek en nikesquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja speciale dag, ga je toch niet in je dagelijkse kloffie?
Zie dat het alleen op maandagmorgen gratis is en alleen in het gemeentehuisquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat leuke stadhuisje bij jullie al geboekt?
prima toch. Vanwege corona hoeven ook niemand uit te nodigenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie dat het alleen op maandagmorgen gratis is en alleen in het gemeentehuis
So sad.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
prima toch. Vanwege corona hoeven ook niemand uit te nodigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |