Oh vanavond is de avond. Lekker!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Voor:
Zalm • ponzu • furikake
Steak tartare • 64°C • zwarte knoflook
Brood met boter
Tussen:
Eendenlever met spekkoek
Hoofd:
Rendang
Sambal goreng buncis
Nasi kuning
Dessert:
Spekkoekmousse • pandan • passievrucht
Daarna nog friandises.
Ik heb er echt zin in. Dit is zo'n enorm goed restaurant. Fushion Indonesisch en Frans. We hebben het laatste jaar vaak goed gegeten maar dit steeg overal bovenuit.quote:
Dat staat ons met stip op 1 op de bucketlist.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:32 schreef Myraela het volgende:
Ik had gisteren ineens het idee om voor de huwelijksreis te kijken naar een etentje bij The Fat Duck. Maar ik denk dat ik het toch niet aankan. Ik vond de 350 euro voor het menu nog wel okay, tot ik me realiseerde dat er dan nog wijn bij komt ook. En service en extra's. Dan misschien toch maar een uitgebreidere reis ipv alles op één avond uitgeven.
Vriendje wil dat ook nog graag. Heeft wel in zijn pub gegeten tijdens glastonburyquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:32 schreef Myraela het volgende:
Ik had gisteren ineens het idee om voor de huwelijksreis te kijken naar een etentje bij The Fat Duck. Maar ik denk dat ik het toch niet aankan. Ik vond de 350 euro voor het menu nog wel okay, tot ik me realiseerde dat er dan nog wijn bij komt ook. En service en extra's. Dan misschien toch maar een uitgebreidere reis ipv alles op één avond uitgeven.
Menu klinkt in ieder geval echt heerlijk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb er echt zin in. Dit is zo'n enorm goed restaurant. Fashion Indonesisch en Frans. We hebben het laatste jaar vaak goed gegeten maar dit steeg overal bovenuit.
Ja, same, eigenlijk. En een beter excuus dan dit ga ik nooit meer krijgen. Maar de krent in mij heeft er toch moeite mee.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat staat ons met stip op 1 op de bucketlist.
Ik denk van wel. En als je het tijdens je huwelijksreis al niet doet dan waarschijnlijk nooit meer.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, same, eigenlijk. En een beter excuus dan dit ga ik nooit meer krijgen. Maar de krent in mij heeft er toch moeite mee.Aan de andere kant is één zo'n avond misschien wel meer herinnering dan een langer reisje voor hetzelfde geld.
Hier ook. We zouden dit jaar gaan.... (nog geen concrete plannen en maar goed ook...)quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat staat ons met stip op 1 op de bucketlist.
Ik zou op zo'n herinnering jaren vooruit kunnen. Je leeft vast nog 55 jaar. Dat is dan een tientje ofzo voor elk jaar dat je die herinnering hebtquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, same, eigenlijk. En een beter excuus dan dit ga ik nooit meer krijgen. Maar de krent in mij heeft er toch moeite mee.Aan de andere kant is één zo'n avond misschien wel meer herinnering dan een langer reisje voor hetzelfde geld.
Hier ookquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:42 schreef sigme het volgende:
Wij eten bijna altijd netjes aan tafel.
Gewoon doen als het kan, ik hoor nooit iemand die spijt heeft van zo'n actie. Wel andersomquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:43 schreef Myraela het volgende:
Ja, jullie hebben wel gelijk.Ik zet het weer op het lijstje opties. Het lijstje waar eigenlijk alleen dit op staat nog.
Ditquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon doen als het kan, ik hoor nooit iemand die spijt heeft van zo'n actie. Wel andersom
Hoezo meer portiecontrole? We scheppen gewoon in de keuken op. Af en toe haal ik nog eens een 2e kop soep, maar verder snaai ik minder uit de pannen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier ook
Vind het echt zwaar armoedig, bord op schoot. Tevens goed voorbeeld voor kind en meer portiecontrole voor mezelf
Dat merk ik ook als ik bij vrienden aan tafel eet. Dan schep ik ook vaker op, omdat de pannen er toch staan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:47 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hoezo meer portiecontrole? We scheppen gewoon in de keuken op. Af en toe haal ik nog eens een 2e kop soep, maar verder snaai ik minder uit de pannen.
Ik zit soms in m'n eentje aan tafel. Vind het niks, eten op de bank.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier ook
Vind het echt zwaar armoedig, bord op schoot. Tevens goed voorbeeld voor kind en meer portiecontrole voor mezelf
Betalen voor "service" op zo'n bedrag? Voor dat geld mag je toch wel enige dienstverlening verwachten...quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:32 schreef Myraela het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |