Deze man weetquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat is echt not done. Airfryer is sowieso een slap aftreksel.
Beter bitterballen uit het vet.![]()
@:plompzakker
Ik zit gewoon thuis (weekendquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:33 schreef Quotidien het volgende:
Hoelang is je onvrijwillige opname nog en waarom krijg je toegang tot het internet?
Welke plank?quote:
de plank uit de OPquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Welke plank?
Heb ooit wel eens een grietje gehad die slank was. Helaas zijn die tijden veranderd.
okequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Beregezellig. Zit daar samen met @:onlogisch het forumbeest.
pics van je zusje en/of moeder.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Beregezellig. Zit daar samen met @:onlogisch het forumbeest.
Toen ik daar mijn allereerste post maakte, kreeg ik drie doodsverwensingen en het k..... woord naar mijn hoofd geslingerd.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:47 schreef Paul het volgende:
Hoe ben je zo in VBL SC terecht gekomen?
Luppie is niet meer. Daar kleefde teveel bloed aan. Hij ligt aan de verkeerde kant van het gras.quote:
Je weet dat ze tepels als spiegeleieren heeft he?quote:
Ligt Luppie de maden te voeren?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Luppie is niet meer. Daar kleefde teveel bloed aan. Hij ligt aan de verkeerde kant van het gras.
Waarom denk je dat ik het vraag?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Je weet dat ze tepels als spiegeleieren heeft he?
Ik blijf haar je schuldig. Ik heb de foto wel, maar grote kans dat ik dan weer een maand langs de zijlijn zit als ik hem post.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het vraag?
Mijn DM staat openquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik blijf haar je schuldig. Ik heb de foto wel, maar grote kans dat ik dan weer een maand langs de zijlijn zit als ik hem post.
Ja die ****** racist. Ik mag iedere keer al het werk voor hem doen en die ouwe bokkenlul doet geen fluit. Ja hij zit soms aan mijn fluitquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:01 schreef ToT het volgende:
Heeft een man met een lange baard en een bolhoed je wel eens onzedelijk betast?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |