Als in dit topic niet heel PSV wordt opgehemeld is het meteen een jankbende. Mijn hemel zegquote:Op zondag 18 oktober 2020 23:19 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit kunnen betrappen op enige vorm van intelligentie of voetbal inzicht.
Ik ben blij om te zien dat dat nog steeds niet is veranderd.
In dit topic weet je dat iemand binnen vijf minuten hapt.quote:Op zondag 18 oktober 2020 23:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Als in dit topic niet heel PSV wordt opgehemeld is het meteen een jankbende. Mijn hemel zeg
Ja, Europees gaat ons wat meer vertellen. Van zowel Ajax, PSV als Feyenoord slechts 1 goede helft gezien dit seizoen. Daar ga je het Europees niet mee redden, dus laten we hopen dat dat beter gaat.quote:Op zondag 18 oktober 2020 23:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
absoluut, net als PEC was Heerenveen ook helemaal niets, woensdag weet je wel weer waar je staat, hopelijk valt het mee
dat was voordat PSV een paar topspelers had aangetrokken, nu ligt het wel wat dichter bij elkaarquote:
je speelt om de 3,4 dagen een wedstrijd..lijkt me logisch dat je de 2e helft even wat gas terugneemtquote:Op zondag 18 oktober 2020 23:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Vond PSV de eerste helft wel aardig, daarna erg matig. Ajax maakte op mij een betere indruk al rolde Heerenveen de rode loper wel uit.
Op 65/35 wil ik het wel afhameren. Verder ga ik niet.quote:Op zondag 18 oktober 2020 23:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
dat was voordat PSV een paar topspelers had aangetrokken, nu ligt het wel wat dichter bij elkaar
60/40 op zn max
Ja, natuurlijk.quote:Op zondag 18 oktober 2020 23:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
je speelt om de 3,4 dagen een wedstrijd..lijkt me logisch dat je de 2e helft even wat gas terugneemt
Voor 'trouwens' hoeft geen kommaquote:Op zondag 18 oktober 2020 23:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
In dit topic weet je dat iemand binnen vijf minuten hapt.
Voetbalinzicht is één woord, trouwens. @:Gutanoth
wel eens hoor hoor gat is een klein, goed ingekocht op de centrale verdediging naquote:Op zondag 18 oktober 2020 23:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
dat was voordat PSV een paar topspelers had aangetrokken, nu ligt het wel wat dichter bij elkaar
60/40 op zn max
Ik schaam me ervoor dat ik nog op je antwoord, maar gas terugnemen heeft hier werkelijk helemaal niets mee te maken, maar dan ook helemaal niets. Gas terugnemen ≠ werkelijk geen één bal meer goed kunnen aannemen en geen enkele bal meer aan een medespeler kunnen geven. Als je nu nog een keer zo'n belachelijke opmerking maakt–ach ja, tis zinloos.quote:Op zondag 18 oktober 2020 23:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
je speelt om de 3,4 dagen een wedstrijd..lijkt me logisch dat je de 2e helft even wat gas terugneemt
Maar het kan wel natuurlijk, net zoals deze komma kan.quote:Op maandag 19 oktober 2020 08:03 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Voor 'trouwens' hoeft geen komma
Oké, doen we verder niks mee.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Maar het kan wel natuurlijk, net zoals deze komma kan.![]()
![]()
![]()
![]()
Die is toch gestopt met voetbal? Misschien is die aan het shoppen in de bruisende Heuvel galerie?quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:31 schreef Ixnay het volgende:
Is Schürrle in Eindhoven gespot?
Weet iemand hier wat van??
Komt gewoon al zijn Duitse matties bij PSV bezoeken natuurlijk. Toch tijd zat nu.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die is toch gestopt met voetbal? Misschien is die aan het shoppen in de bruisende Heuvel galerie?
ja was er samen met Beckenbauerquote:Op maandag 19 oktober 2020 13:31 schreef Ixnay het volgende:
Wist je dat hij de assist gaf aan Gotze waaruit de beslissende goal in de WK-finale 2014 viel. En de maker van die goal speelt al in de Eredivisie. Vooral dat laatste weten niet heel veel mensen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:31 schreef Ixnay het volgende:
Madquote:Op maandag 19 oktober 2020 15:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Wist je dat hij de assist gaf aan Gotze waaruit de beslissende goal in de WK-finale 2014 viel. En de maker van die goal speelt al in de Eredivisie. Vooral dat laatste weten niet heel veel mensen.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Wist je dat hij de assist gaf aan Gotze waaruit de beslissende goal in de WK-finale 2014 viel. En de maker van die goal speelt al in de Eredivisie. Vooral dat laatste weten niet heel veel mensen.
Ik denk nu komt er ietsquote:
Je verwachtingen waren te hoogquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk nu komt er iets
Maar toen was het filmpje al afgelopen
groot, sterk kunnen we vast afstrepenquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk nu komt er iets
Maar toen was het filmpje al afgelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |