quote:Over een rol in de verdediging is niet gesproken. "De trainer heeft plannen met mij op het middenveld. Ik heb al langere tijd niet meer in de verdediging gespeeld. Op professioneel niveau heb ik eigenlijk altijd op het middenveld gespeeld, op een paar wedstrijden op het vierde niveau in Duitsland na", zo gaf hij aan. "De trainer ziet mij als een middenvelder en dat doe ik zelf ook."
Die zal inderdaad wel naar PSV komen ja... staat er toch een heel behoorlijk elftal met goede backups. PSV kan zich in ieder geval niet meer verschuilen en is titelkandidaat samen met Ajax. Wordt een interessante strijd....quote:
Zou voetballend gezien veel beter in dit systeem passen dan die lompe Dumfries.quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die zal inderdaad wel naar PSV komen ja... staat er toch een heel behoorlijk elftal met goede backups. PSV kan zich in ieder geval niet meer verschuilen en is titelkandidaat samen met Ajax. Wordt een interessante strijd....
Dit is wel voor het eerst sinds jaren dat PSV ook echt niet voor een favorietenrol kan weglopen, ook al probeert Schmidt het wel...quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zou voetballend gezien veel beter in dit systeem passen dan die lompe Dumfries.
PSV en Ajax zijn al 40 jaar lang elk seizoen de titelkandidaten ,alleen komen mensen daar altijd pas na een wedstrijd of 4/5 achter....gaat weer spannend worden idd,ligt dicht bij elkaar
Ajax heeft 3x zoveel uitgegeven deze zomer en het salarishuis is 2x zo hoog als die van PSV.quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit is wel voor het eerst sinds jaren dat PSV ook echt niet voor een favorietenrol kan weglopen, ook al probeert Schmidt het wel...
PSV heeft niet bepaald geïnvesteerd voor plek 2 lijkt mequote:Op zondag 18 oktober 2020 22:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax heeft 3x zoveel uitgegeven deze zomer en het salarishuis is 2x zo hoog als die van PSV.
Zie reactie hieronder van Tom idd. En weet niet of je het centrum vandaag zag maar dat was ook niet veelquote:Op zondag 18 oktober 2020 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit is wel voor het eerst sinds jaren dat PSV ook echt niet voor een favorietenrol kan weglopen, ook al probeert Schmidt het wel...
Samen met Ajax de titelkandidaat,een duidelijke favoriet is er nietquote:Op zondag 18 oktober 2020 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die club heet AJAX.quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Samen met Ajax de titelkandidaat,een duidelijke favoriet is er niet
De verdediging is de zwakste plek ja... maar in NL kom je met zoveel aanvallende kwaliteiten als PSV heeft tegen 90% van de tijd daarmee niet in de problemenquote:Op zondag 18 oktober 2020 22:44 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Zie reactie hieronder van Tom idd. En weet niet of je het centrum vandaag zag maar dat was ook niet veel
55/45 in het voordeel van Ajaxquote:Op zondag 18 oktober 2020 22:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die club heet AJAX.
Maar tegen Ajax word je geslacht als je zo verdedigt. Die hadden er zonder dollen 5 gemaakt tegen PSV vandaag. En aangezien ik Ajax voor de rest niet veel zie laten liggen zijn die onderlinge duels juist belangrijk.quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De verdediging is de zwakste plek ja... maar in NL kom je met zoveel aanvallende kwaliteiten als PSV heeft tegen 90% van de tijd daarmee niet in de problemen
ik vond het voetbal van achteruit ook nog niet best vandaag, scorend vermogen zit er wel genoeg inquote:Op zondag 18 oktober 2020 23:07 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Maar tegen Ajax word je geslacht als je zo verdedigt. Die hadden er zonder dollen 5 gemaakt tegen PSV vandaag. En aangezien ik Ajax voor de rest niet veel zie laten liggen zijn die onderlinge duels juist belangrijk.
Vond PSV de eerste helft wel aardig, daarna erg matig. Ajax maakte op mij een betere indruk al rolde Heerenveen de rode loper wel uit.quote:Op zondag 18 oktober 2020 23:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vond het voetbal van achteruit ook nog niet best vandaag, scorend vermogen zit er wel genoeg in
absoluut, net als PEC was Heerenveen ook helemaal niets, woensdag weet je wel weer waar je staat, hopelijk valt het meequote:Op zondag 18 oktober 2020 23:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Vond PSV de eerste helft wel aardig, daarna erg matig. Ajax maakte op mij een betere indruk al rolde Heerenveen de rode loper wel uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |