Log nou gewoon eens uit.quote:Op zondag 18 oktober 2020 18:25 schreef PSVCL het volgende:
Zijn energie aan het sparen voor donderdag ,waarom gas geven de 1e helft ?
Ze spelen om de 4 dagen een wedstrijd de komende maandenquote:Op zondag 18 oktober 2020 18:25 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Log nou gewoon eens uit.
Hou op.quote:Op zondag 18 oktober 2020 18:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ze spelen om de 4 dagen een wedstrijd de komende maanden
Eerste 20 minuten waren goed, daarna slechter, daarna nog heel wat slechter en de 2e helft was weer een van de verdrietigste dingen die ik ooit heb gezien.quote:Op zondag 18 oktober 2020 18:32 schreef tja77 het volgende:
Goed, ik heb alleen het laatste half uurtje gezien.
Was dat representatief voor de hele wedstrijd? Want daar werd ik een beetje verdrietig van.
Baumgartl![]()
Sangaré
Nee de eerste helft was sterk ,de 2e gingen ze in de spaarstandquote:Op zondag 18 oktober 2020 18:32 schreef tja77 het volgende:
Goed, ik heb alleen het laatste half uurtje gezien.
Was dat representatief voor de hele wedstrijd? Want daar werd ik een beetje verdrietig van.
Baumgartl![]()
Sangaré
Blijft een raar fenomeen, dat wegzakken van het niveau. Het is nu ook niet zo dat je als PSV fan de afgelopen seizoenen enorm verwend bent dat de spelers denken, laten we eens een keertje rustig aan doen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 18:34 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Eerste 20 minuten waren goed, daarna slechter, daarna nog heel wat slechter en de 2e helft was weer een van de verdrietigste dingen die ik ooit heb gezien.
Rustig aan doen mag van mij best. Maar speel dan nondeju wel de bal rustig naar een ploeggenoot ipv de tegenstanderquote:Op zondag 18 oktober 2020 18:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Blijft een raar fenomeen, dat wegzakken van het niveau. Het is nu ook niet zo dat je als PSV fan de afgelopen seizoenen enorm verwend bent dat de spelers denken, laten we eens een keertje rustig aan doen.
Sangaré wel goed toch?quote:Op zondag 18 oktober 2020 18:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Rustig aan doen mag van mij best. Maar speel dan nondeju wel de bal rustig naar een ploeggenoot ipv de tegenstander![]()
Eerste helft af en toe goed, zeker niet groots. Tweede helft kan in de categorie "die 45 minuten van je leven krijg ik nooit meer terug."
Sangaré voegde voetballend weinig toe, wel een tank. Götze zie je gewoon dat het een klasbak is, al moet hij nog ff op gang komen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 18:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Sangaré wel goed toch?
Götze ook wat goede momenten?
Sangaré haal je dan ook niet vanwege z’n fluwelen touch en techniek. Leek me sterk aan de bal en een ONGELOFELIJK beest.quote:Op zondag 18 oktober 2020 18:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sangaré voegde voetballend weinig toe, wel een tank. Götze zie je gewoon dat het een klasbak is, al moet hij nog ff op gang komen.
Is ook gehaald voor het middenveld. Is duidelijk door Schmidt gezegd.quote:Op zondag 18 oktober 2020 18:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Sangaré haal je dan ook niet vanwege z’n fluwelen touch en techniek. Leek me sterk aan de bal en een ONGELOFELIJK beest.
Achterhoede blijft een zorgenkindje. En Fein voor Sangaré wisselen zou betekenen dat Fein voor het middenveld gehaald is. Terwijl hij ook centraal in de verdediging uit de voeten kan.
Fein heeft nooit als centrale verdediger gespeeld. Is een creatieve middenvelder.quote:Op zondag 18 oktober 2020 18:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Sangaré haal je dan ook niet vanwege z’n fluwelen touch en techniek. Leek me sterk aan de bal en een ONGELOFELIJK beest.
Achterhoede blijft een zorgenkindje. En Fein voor Sangaré wisselen zou betekenen dat Fein voor het middenveld gehaald is. Terwijl hij ook centraal in de verdediging uit de voeten kan.
Kan ook gewoon centraal achterin hoor.quote:Op zondag 18 oktober 2020 18:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Fein heeft nooit als centrale verdediger gespeeld. Is een creatieve middenvelder.
Neehoor. Staat alleen als nevenpositie op Transfermarkt, maar dat staat bij Rosario ook. Heeft daar nooit gespeeld op professioneel niveau.quote:Op zondag 18 oktober 2020 18:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kan ook gewoon centraal achterin hoor.
https://www.ed.nl/psv/bay(...)versterken~a081f67c/quote:Op zondag 18 oktober 2020 18:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Neehoor. Staat alleen als nevenpositie op Transfermarkt, maar dat staat bij Rosario ook. Heeft daar nooit gespeeld op professioneel niveau.
quote:De aanstaande nieuweling kan als centrale middenvelder en verdediger uit de voeten.
Ja, leuk. Je kan gewoon terug kijken op Transfermarkt op welke posities hij heeft gespeeld.quote:Op zondag 18 oktober 2020 18:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
https://www.ed.nl/psv/bay(...)versterken~a081f67c/
[..]
Oud ploeggenoten zeggen het ookquote:Op zondag 18 oktober 2020 18:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, leuk. Je kan gewoon terug kijken op Transfermarkt op welke posities hij heeft gespeeld.
Elfrink heeft dat daarna al hersteld in z'n tweet.
quote:Van Drongelen is het met Zirkzee eens. Fein kan ook als centrale verdediger uit de voeten, maar dat is volgens Van Drongelen niet de sterkste positie van de jonge Duitser. "
Hij heeft er in ieder geval in een wedstrijd op het hoogste niveau nooit gespeeld. In de jeugd wellicht.quote:Op zondag 18 oktober 2020 18:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Oud ploeggenoten zeggen het ook
https://www.voetbalprimeu(...)jken-met-kroos-.html
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |