quote:Over een rol in de verdediging is niet gesproken. "De trainer heeft plannen met mij op het middenveld. Ik heb al langere tijd niet meer in de verdediging gespeeld. Op professioneel niveau heb ik eigenlijk altijd op het middenveld gespeeld, op een paar wedstrijden op het vierde niveau in Duitsland na", zo gaf hij aan. "De trainer ziet mij als een middenvelder en dat doe ik zelf ook."

Die zal inderdaad wel naar PSV komen ja... staat er toch een heel behoorlijk elftal met goede backups. PSV kan zich in ieder geval niet meer verschuilen en is titelkandidaat samen met Ajax. Wordt een interessante strijd....quote:

Zou voetballend gezien veel beter in dit systeem passen dan die lompe Dumfries.quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die zal inderdaad wel naar PSV komen ja... staat er toch een heel behoorlijk elftal met goede backups. PSV kan zich in ieder geval niet meer verschuilen en is titelkandidaat samen met Ajax. Wordt een interessante strijd....

Dit is wel voor het eerst sinds jaren dat PSV ook echt niet voor een favorietenrol kan weglopen, ook al probeert Schmidt het wel...quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zou voetballend gezien veel beter in dit systeem passen dan die lompe Dumfries.
PSV en Ajax zijn al 40 jaar lang elk seizoen de titelkandidaten ,alleen komen mensen daar altijd pas na een wedstrijd of 4/5 achter....gaat weer spannend worden idd,ligt dicht bij elkaar

Ajax heeft 3x zoveel uitgegeven deze zomer en het salarishuis is 2x zo hoog als die van PSV.quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit is wel voor het eerst sinds jaren dat PSV ook echt niet voor een favorietenrol kan weglopen, ook al probeert Schmidt het wel...

PSV heeft niet bepaald geïnvesteerd voor plek 2 lijkt mequote:Op zondag 18 oktober 2020 22:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax heeft 3x zoveel uitgegeven deze zomer en het salarishuis is 2x zo hoog als die van PSV.

Zie reactie hieronder van Tom idd. En weet niet of je het centrum vandaag zag maar dat was ook niet veelquote:Op zondag 18 oktober 2020 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit is wel voor het eerst sinds jaren dat PSV ook echt niet voor een favorietenrol kan weglopen, ook al probeert Schmidt het wel...

Samen met Ajax de titelkandidaat,een duidelijke favoriet is er nietquote:Op zondag 18 oktober 2020 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]

Tuurlijk wel, die club heet AJAX.quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Samen met Ajax de titelkandidaat,een duidelijke favoriet is er niet

De verdediging is de zwakste plek ja... maar in NL kom je met zoveel aanvallende kwaliteiten als PSV heeft tegen 90% van de tijd daarmee niet in de problemenquote:Op zondag 18 oktober 2020 22:44 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Zie reactie hieronder van Tom idd. En weet niet of je het centrum vandaag zag maar dat was ook niet veel

55/45 in het voordeel van Ajaxquote:Op zondag 18 oktober 2020 22:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die club heet AJAX.

Maar tegen Ajax word je geslacht als je zo verdedigt. Die hadden er zonder dollen 5 gemaakt tegen PSV vandaag. En aangezien ik Ajax voor de rest niet veel zie laten liggen zijn die onderlinge duels juist belangrijk.quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De verdediging is de zwakste plek ja... maar in NL kom je met zoveel aanvallende kwaliteiten als PSV heeft tegen 90% van de tijd daarmee niet in de problemen

ik vond het voetbal van achteruit ook nog niet best vandaag, scorend vermogen zit er wel genoeg inquote:Op zondag 18 oktober 2020 23:07 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Maar tegen Ajax word je geslacht als je zo verdedigt. Die hadden er zonder dollen 5 gemaakt tegen PSV vandaag. En aangezien ik Ajax voor de rest niet veel zie laten liggen zijn die onderlinge duels juist belangrijk.

Vond PSV de eerste helft wel aardig, daarna erg matig. Ajax maakte op mij een betere indruk al rolde Heerenveen de rode loper wel uit.quote:Op zondag 18 oktober 2020 23:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vond het voetbal van achteruit ook nog niet best vandaag, scorend vermogen zit er wel genoeg in

absoluut, net als PEC was Heerenveen ook helemaal niets, woensdag weet je wel weer waar je staat, hopelijk valt het meequote:Op zondag 18 oktober 2020 23:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Vond PSV de eerste helft wel aardig, daarna erg matig. Ajax maakte op mij een betere indruk al rolde Heerenveen de rode loper wel uit.

Ik heb jou nog nooit kunnen betrappen op enige vorm van intelligentie of voetbal inzicht.quote:

Als in dit topic niet heel PSV wordt opgehemeld is het meteen een jankbende. Mijn hemel zegquote:Op zondag 18 oktober 2020 23:19 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit kunnen betrappen op enige vorm van intelligentie of voetbal inzicht.
Ik ben blij om te zien dat dat nog steeds niet is veranderd.

In dit topic weet je dat iemand binnen vijf minuten hapt.quote:Op zondag 18 oktober 2020 23:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Als in dit topic niet heel PSV wordt opgehemeld is het meteen een jankbende. Mijn hemel zeg

Ja, Europees gaat ons wat meer vertellen. Van zowel Ajax, PSV als Feyenoord slechts 1 goede helft gezien dit seizoen. Daar ga je het Europees niet mee redden, dus laten we hopen dat dat beter gaat.quote:Op zondag 18 oktober 2020 23:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
absoluut, net als PEC was Heerenveen ook helemaal niets, woensdag weet je wel weer waar je staat, hopelijk valt het mee

dat was voordat PSV een paar topspelers had aangetrokken, nu ligt het wel wat dichter bij elkaarquote:

je speelt om de 3,4 dagen een wedstrijd..lijkt me logisch dat je de 2e helft even wat gas terugneemtquote:Op zondag 18 oktober 2020 23:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Vond PSV de eerste helft wel aardig, daarna erg matig. Ajax maakte op mij een betere indruk al rolde Heerenveen de rode loper wel uit.

Op 65/35 wil ik het wel afhameren. Verder ga ik niet.quote:Op zondag 18 oktober 2020 23:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
dat was voordat PSV een paar topspelers had aangetrokken, nu ligt het wel wat dichter bij elkaar
60/40 op zn max

Ja, natuurlijk.quote:Op zondag 18 oktober 2020 23:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
je speelt om de 3,4 dagen een wedstrijd..lijkt me logisch dat je de 2e helft even wat gas terugneemt

Voor 'trouwens' hoeft geen kommaquote:Op zondag 18 oktober 2020 23:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
In dit topic weet je dat iemand binnen vijf minuten hapt.
Voetbalinzicht is één woord, trouwens. @:Gutanoth

wel eens hoor hoor gat is een klein, goed ingekocht op de centrale verdediging naquote:Op zondag 18 oktober 2020 23:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
dat was voordat PSV een paar topspelers had aangetrokken, nu ligt het wel wat dichter bij elkaar
60/40 op zn max

Ik schaam me ervoor dat ik nog op je antwoord, maar gas terugnemen heeft hier werkelijk helemaal niets mee te maken, maar dan ook helemaal niets. Gas terugnemen ≠ werkelijk geen één bal meer goed kunnen aannemen en geen enkele bal meer aan een medespeler kunnen geven. Als je nu nog een keer zo'n belachelijke opmerking maakt–ach ja, tis zinloos.quote:Op zondag 18 oktober 2020 23:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
je speelt om de 3,4 dagen een wedstrijd..lijkt me logisch dat je de 2e helft even wat gas terugneemt

Maar het kan wel natuurlijk, net zoals deze komma kan.quote:Op maandag 19 oktober 2020 08:03 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Voor 'trouwens' hoeft geen komma

Oké, doen we verder niks mee.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Maar het kan wel natuurlijk, net zoals deze komma kan.

Die is toch gestopt met voetbal? Misschien is die aan het shoppen in de bruisende Heuvel galerie?quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:31 schreef Ixnay het volgende:
Is Schürrle in Eindhoven gespot?
Weet iemand hier wat van??

Komt gewoon al zijn Duitse matties bij PSV bezoeken natuurlijk. Toch tijd zat nu.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die is toch gestopt met voetbal? Misschien is die aan het shoppen in de bruisende Heuvel galerie?

ja was er samen met Beckenbauerquote:Op maandag 19 oktober 2020 13:31 schreef Ixnay het volgende:

Wist je dat hij de assist gaf aan Gotze waaruit de beslissende goal in de WK-finale 2014 viel. En de maker van die goal speelt al in de Eredivisie. Vooral dat laatste weten niet heel veel mensen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:31 schreef Ixnay het volgende:

Madquote:Op maandag 19 oktober 2020 15:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Wist je dat hij de assist gaf aan Gotze waaruit de beslissende goal in de WK-finale 2014 viel. En de maker van die goal speelt al in de Eredivisie. Vooral dat laatste weten niet heel veel mensen.

quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Wist je dat hij de assist gaf aan Gotze waaruit de beslissende goal in de WK-finale 2014 viel. En de maker van die goal speelt al in de Eredivisie. Vooral dat laatste weten niet heel veel mensen.
 al vond ik het wel leuk dat Gotze die Stegeman meteen even liet zien wie hij is, wat een chagrijn die man
 al vond ik het wel leuk dat Gotze die Stegeman meteen even liet zien wie hij is, wat een chagrijn die man

Ik denk nu komt er ietsquote:

Je verwachtingen waren te hoogquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk nu komt er iets
Maar toen was het filmpje al afgelopen

groot, sterk kunnen we vast afstrepenquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk nu komt er iets
Maar toen was het filmpje al afgelopen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |