SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat geweldigquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:40 schreef bitterbal het volgende: het is gehaald
https://www.gofundme.com/(...)medium=copy_link_all
vind erfbelasting sowieso wel een bedenkelijk iets. Vrijstelling voor kind is maar 21 duizend euroquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat geweldigSchandalig dat er in dit soort gevallen geen uitzondering is qua belasting. Aasgieren
Belasting laten betalen over geld waar geheid in het geval van een huis al 2x eerder belasting over is betaald is inderdaad achterlijkquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind erfbelasting sowieso wel een bedenkelijk iets. Vrijstelling voor kind is maar 21 duizend euro
Belasting op belasting op belasting op dezelfde euro is sowieso krankzinnig.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind erfbelasting sowieso wel een bedenkelijk iets. Vrijstelling voor kind is maar 21 duizend euro
Nou soms is het menselijk gezien onwenselijk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:35 schreef bitterbal het volgende:
vind het ook iets hebben van afgunst
Dat dus ja. Dat is allemaal geld waar de belastingdienst bij leven al tig keer overheen geweeest isquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:32 schreef bitterbal het volgende:
vind erfbelasting sowieso wel een bedenkelijk iets.
Hoezo?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou soms is het menselijk gezien onwenselijk.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:36 schreef bitterbal het volgende:
K heb echt geluk gehad dat mijn vader duits was
Inkomensbelasting, vermogensbelasting, en als je doodgaat en het weg wil geven kan dat persoon er weer voor dokken, gewoon schandaligquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Belasting op belasting op belasting op dezelfde euro is sowieso krankzinnig.
Nou ja in dit voorbeeld, een kind wordt wees op jonge leeftijd, help die in plaats van het hem financieel moeilijk of zelfs onmogelijk te maken om zijn leven weer op te pakken.quote:
Door hem die 45 duizend euro te laten betalen wordt het hem toch al onmogelijk gemaakt?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja in dit voorbeeld, een kind wordt wees op jonge leeftijd, help die in plaats van het hem financieel moeilijk of zelfs onmogelijk te maken om zijn leven weer op te pakken.
Dat zeg ik toch juist.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Door hem die 45 duizend euro te laten betalen wordt het hem toch al onmogelijk gemaakt?
*doet meequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:41 schreef UitStraling het volgende:
*zet nog een bakje sterke koffie.
Logisch ookquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
De hele wereld spreekt er schande van.
[ afbeelding ]
Het was dan ook wel meer dan 'een klein beetje dom'quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
De Romanovs snapten ook al niet dat het volk op ze kotste.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat niet eens om corona maar meer omdat miljoenen mensen in Nederland het moeilijk hebben door de maatregelen en de komende tijd een onzekere financiële toekomst tegenmoet kunnen zien en dan ga je van hun geld op vakantiequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:44 schreef Koen66 het volgende:
Kijk, technisch gezien is het op die locatie 10x veiliger, maar kom op zeg, NL staat in de hens en dan ga je als royals lekker naar Griekenland. Een beetje erg dom deze keer
Ach ze stoten me normaal gesproken niet met die poppenkast. En veel mensen vinden het leuk dus laat ze. Maar wees je als royal bewust van je functie en stel je niet boven het volk dat je loon betaaltquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
MIsschien wordt nu de discussie weer aangezwengeld. Koningshuizen zijn wmb niet meer van deze tijd.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het gaat niet eens om corona maar meer omdat miljoenen mensen in Nederland het moeilijk hebben door de maatregelen en de komende tijd een onzekere financiële toekomst tegenmoet kunnen zien en dan ga je van hun geld op vakantie
Inderdaad dusquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach ze stoten me normaal gesproken niet met die poppenkast. En veel mensen vinden het leuk dus laat ze. Maar wees je als royal bewust van je functie en stel je niet boven het volk dat je loon betaalt
Vadertje tijd?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:49 schreef Karzai het volgende:
Die ouwe staat straks alweer voor de deur, komt ook steeds vroeger
Ja dit schijnt dus niet zo te zijn dat het alleen maar geld kost. Koningshuizen hebben een groot positief effect op internationale handel en worden over het algemeen als stabieler en betrouwbaarder gezien. Heb geloof k gelezen dat het juist dus meer geld opbrengtquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach ik ben op zich best koningsgezind hoor![]()
Maar misschin heb je wel gelijk ook. Het kost alleen maar bakken met belastinggeld. En voor wat? We kunnen het beeld van NL toch ook prima laten vormen door topsporters en bijvoorbeeld de waterbouw en baggerindustrie?
Ik nodig m'n ma ook altijd een uur later uit om d'r op de goede tijd te laten komenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:49 schreef Karzai het volgende:
Die ouwe staat straks alweer voor de deur, komt ook steeds vroeger
quote:
Vadertje tijd loopt continue rond en wordt op gegeven moment vervangen door magere Heinquote:
Werkt wel beter dan dat je elke 4/8 jaar een of andere wappie als president hebt jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dit schijnt dus niet zo te zijn dat het alleen maar geld kost. Koningshuizen hebben een groot positief effect op internationale handel en worden over het algemeen als stabieler en betrouwbaarder gezien. Heb geloof k gelezen dat het juist dus meer geld opbrengt
Het is best een leuk uithangbord, zeker met de genen en charmes van Maxima en wat ze uitgescheten heeft maar in ruil voor hun luxe bevoorrechte leventje mogen ze best wat solidariteit en sociaalbewustheid en een basaal greintje IQ tonen.quote:
Als een soort verkleedfeestje?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Vadertje tijd loopt continue rond en wordt op gegeven moment vervangen door magere Hein
Dit jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is best een leuk uithangbord, zeker met de genen en charmes van Maxima en wat ze uitgescheten heeft maar in ruil voor hun luxe bevoorrechte leventje mogen ze best wat solidariteit en sociaalbewustheid en een basaal greintje IQ tonen.
Nou Duitsland en Frankrijk, aan het werk maarquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dit schijnt dus niet zo te zijn dat het alleen maar geld kost. Koningshuizen hebben een groot positief effect op internationale handel en worden over het algemeen als stabieler en betrouwbaarder gezien. Heb geloof k gelezen dat het juist dus meer geld opbrengt
Waar de helft of meer niet op heeft gestemd.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Werkt wel beter dan dat je elke 4/8 jaar een of andere wappie als president hebt ja
Klopt, zo werkt het inderdaad maar het is ook gewoon een baan, zo is het een beetje alsof de CEO van Shell 8000 werknemers ontslaat en zichzelf een salarisverhoging van 300 procent geeftquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die Mathilde is wel een lekker ding toch?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:55 schreef Karzai het volgende:
De Belgen hebben het niet getroffen met hun Royals
Dochter Elizabeth mag er ook wel wezenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die Mathilde is wel een lekker ding toch?
Pics van dat wijf?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die Mathilde is wel een lekker ding toch?
Maar dat is ook wel van een zwakzinnig niveauquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:55 schreef Koen66 het volgende:
Denk dat dat hele presidents circus in de USA 100x zoveel kost dan onze royals. En wat levert dat nu op daar? Dagelijks 2 bejaarde seniele kerels die ruzie maken
Nou ja niet helemaal eens aangezien rutte de baas is :pquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt, zo werkt het inderdaad maar het is ook gewoon een baan, zo is het een beetje alsof de CEO van Shell 8000 werknemers ontslaat en zichzelf een salarisverhoging van 300 procent geeft
quote:
Ik zie hier niets van mijn gading op staan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mathilde is dus de vrouw van de koning en Elizabeth de oudste dochter
Schijnt dat ook maar iets van 55% van de stemgerechtigden in de VS stemt in de verkiezingen, dan is zo'n verkiezingsuitslag dus ook niet echt een goede graadmeter.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar de helft of meer niet op heeft gestemd.
Alsof jij tot hun gading behoortquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie hier niets van mijn gading op staan.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alsof jij tot hun gading behoort![]()
![]()
![]()
Moest lachenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alsof jij tot hun gading behoort![]()
![]()
![]()
Ja de andere helft denkt dat de regering hun ergste vijand is en leeft er zomaar wat op los met eigen regeltjes.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schijnt dat ook maar iets van 55% van de stemgerechtigden in de VS stemt in de verkiezingen, dan is zo'n verkiezingsuitslag dus ook niet echt een goede graadmeter.
mooi, ik welquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie hier niets van mijn gading op staan.
Die LuckyTV van gisteren was wel accuraat danquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:58 schreef UitStraling het volgende:
Hij ging een dag na MH17 toch ook vrolijk op vakantie met het vliegtuig naar Griekenland?
Heeft die man geen verstandige mensen om zich heen die hem wat gezond verstand influisteren of wat
Hij is een beetje domquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja niet helemaal eens aangezien rutte de baas is :p
K vind het eigenlijk wel laten zien hoe gewoon en menselijk ons koningshuis is. Ze maken dezelfde domme fouten als het volk :p
de grap die je wist dat zou komen is eindelijk hierquote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die LuckyTV van gisteren was wel accuraat dan
https://www.gids.tv/video(...)nou-naar-griekenland
Het was wel een flauw VMBO grapje beneden mijn stand ja, denk dat Haags me aanstoken heeftquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de grap die je wist dat zou komen is eindelijk hier
Nice.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het was wel een flauw VMBO grapje beneden mijn stand ja, denk dat Haags me aanstoken heeft
het begint net te regenen. Was een kort stukje dus.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
even stukje wandelen. Om 12 uur komen de boodschappen.
Gretaquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kut klimaat ook
https://giphy.com/gifs/greta-YOeJS8g12Th7kFFfuo
Als het een gloeiend lekker wijf VAN LEGALE LEEFTIJD was geweest had je er beter naar geluisterd bedoel je?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Greta. Ze heeft feitelijk gelijk maar het is zo'n irritant lelijke trol
Ik denk dat ze dan sowieso meer aandacht zou krijgenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het een gloeiend lekker wijf was geweest had je er beter naar geluisterd bedoel je?
Ik wel maar goed ik ben dan ook vrij simpelquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het een gloeiend lekker wijf was geweest had je er beter naar geluisterd bedoel je?
Ik denk dat wat dat betreft de meeste mannen daar wel aan voldoenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wel maar goed ik ben dan ook vrij simpel
Ja dat wel jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:28 schreef Koen66 het volgende:
Ik denk dat ze dan sowieso meer aandacht zou krijgen
Ja dat wel jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:29 schreef UitStraling het volgende:
Ik wel maar goed ik ben dan ook vrij simpel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |