Jullie hebben Paskal Jakobsen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:24 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hier in het roomblanke Zeeland zie ik ook nauwelijks mondkapjes en er is hier vrijwel geen corona. Dus wat is je punt precies?
Goed, ben ook niet bekend met zoveel besmettingen die op de sportschool plaatsgevonden hebben.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:10 schreef roos94 het volgende:
Dus we zitten nu op zeer ernstig maar mogen wel nog zweten in de sportschool en neuken in de sexclub. Juiiist.
Bedankt Paskalquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Jullie hebben Paskal Jakobsen.
Als ik een virus was zou ik daar ook ver van weg blijven
Aansluitend op onderzoek waarin bleek dat het risico op besmettingen in de trein ook minimaal is. Ook zonder mondkapjes.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:46 schreef RipCity het volgende:
Voor degene met angst om te vliegen nu:
https://www.headforpoints(...)UvfjrZ1F_J6oZ01ZQvIY
Maar hoe weten we dit echt als het bco een ramp is en het overzicht compleet kwijt is?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Goed, ben ook niet bekend met zoveel besmettingen die op de sportschool plaatsgevonden hebben.
Heb je een linke naar onderzoek over besmettingen in treinen? Vliegtuigen snap ik, maar OV heb ik een hard hoofd in.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:30 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Aansluitend op onderzoek waarin bleek dat het risico op besmettingen in de trein ook minimaal is. Ook zonder mondkapjes.
Het minimaliseren van reisbewegingen gaat meer om voorkomen dat mensen er allerlei sociale contacten op nahouden.
@trein2000quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heb je een linke naar onderzoek over besmettingen in treinen? Vliegtuigen snap ik, maar OV heb ik een hard hoofd in.
Draadje:quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heb je een linke naar onderzoek over besmettingen in treinen? Vliegtuigen snap ik, maar OV heb ik een hard hoofd in.
Thanks, straks even lezenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:36 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Draadje:
https://twitter.com/seatsixtyone/status/1291780173721997313
Is denk ik wel wat anders dan in een volle metro op elkaar gepakt staan zoals in Londen of Parijs. Nu is het aantal besmettelijke personen ook weer groter aan het worden...
Ok geloof niet dat er ergens ter wereld signalen zijn dat sportscholen en gevaar voor de volksgezondheid zijnquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:31 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Maar hoe weten we dit echt als het bco een ramp is en het overzicht compleet kwijt is?
Hij kijkt weer naar meer opnames.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:16 schreef Tarado het volgende:
Jaap kijkt niet meer naar de besmettingen, moeten wij dat dan nog wel doen?
IC opnames zelfs, ik gok +20quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:17 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Hij kijkt weer naar meer opnames.
Het wordt helaas steeds erger... wat mij betreft gaat IC opnames wel harder stijgen dan verwacht. De reguliere opnames van covid-patienten blijft ook door stijgen komende weken.quote:
Neuh.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:16 schreef Tarado het volgende:
Hoezo is het bijzonder?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat de grenzen precies op 50, 150 en 250 liggen
Als je naar meer opnames kijkt is juist gunstig. 12 oktober lijkt vooralsnog de piek daarin te zijn, en de dagen daaropvolgend zijn weer iets lager. Dus als je puur naar opnames kijkt lijkt er een stabilisatie te zijn.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:17 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Hij kijkt weer naar meer opnames.
En de persconferenties moeten veel korter, en veel meer to the point. Dit is er aan de hand, dit gaan we doen. Dit is hoe we het gaan doen, einde.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:07 schreef Viv het volgende:
[..]
Ze zouden bij de persconferenties inderdaad met PowerPoint-slides moeten werken. Die pratende mannen in pak brengen de boodschap niet goed genoeg over, zoveel is wel duidelijk.
Nee, dat is nooit de beste maat geweest. Opnames zijn voor de leek het meest informatief.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:16 schreef Tarado het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |