Er valt niets te weerleggen. Je kan doen alsof ik degene ben die dom is, maar geloof me ik ben 7 jaar verplicht naar de moskee gestuurd waarvan 1 jaar internaat. Ik weet (samen met alle moslims) hoe verrot de Islam is. Dat er moslims zijn die niet gewelddadig zijn laat alleen zien dat die moslims (gelukkig) als slechte moslims leven. Dat neemt niet weg dat de Islam in de kern verrot is en de dood eist voor de meeste niet-moslims.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:30 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Weet je, ben bij de eerste zin al gestopt met lezen. Niet dat jij gelijk hebt maar puur omdat ik zulke onzin verhalen al meer dan 15 jaar voorbij heb zien komen op forums en ze een voor een heb weerlegd.
Heb er geen zin meer in. Laat het over aan de nieuwe generatie.
Nou wat een geluk zeg, zeker gezien er maar één zekere, gegarandeerde weg is om alsnog dat hemelse paradijs te bereiken.quote:Op zondag 18 oktober 2020 17:17 schreef Nederturk het volgende:
Dat er moslims zijn die niet gewelddadig zijn laat alleen zien dat die moslims (gelukkig) als slechte moslims leven.
Je bent dom. Begin dat eerst te erkennen en dan zal ik verder gaan met het stellen van een diagnose. Wie weet komen er nog meer gekke dingen uit.quote:Op zondag 18 oktober 2020 17:17 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Er valt niets te weerleggen. Je kan doen alsof ik degene ben die dom is, maar geloof me ik ben 7 jaar verplicht naar de moskee gestuurd waarvan 1 jaar internaat. Ik weet (samen met alle moslims) hoe verrot de Islam is. Dat er moslims zijn die niet gewelddadig zijn laat alleen zien dat die moslims (gelukkig) als slechte moslims leven. Dat neemt niet weg dat de Islam in de kern verrot is en de dood eist voor de meeste niet-moslims.
quote:Op zondag 18 oktober 2020 17:22 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Je bent dom. Begin dat eerst te erkennen en dan zal ik verder gaan met het stellen van een diagnose. Wie weet komen er nog meer gekke dingen uit.
quote:Het feit dat je zulke gruweldaden linkt met de Islam en rest van de moslimgemeenschap geeft al aan wat voor waanzinnige denkbeelden jij hebt
Moslims zijn over het algemeen (zeker verwesterde moslims) niet bezig met paradijs of whatever. Ze leven haaks met de regels van de Islam. Als dat niet zo was, hadden we in o.a. Europa overal bloed liggen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 17:22 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nou wat een geluk zeg, zeker gezien er maar één zekere, gegarandeerde weg is om alsnog dat hemelse paradijs te bereiken.
Tot ze zich wel bezig gaan houden met geloof (in de achterlijke volksmond radicaliseren genoemd)quote:Op zondag 18 oktober 2020 17:25 schreef Nederturk het volgende:
Moslims zijn over het algemeen (zeker verwesterde moslims) niet bezig met paradijs of whatever.
Precies, je moet er dus niet aan denken dat er hier een partij opstaat die hen tot de orde/terug naar het geloof roept.quote:Op zondag 18 oktober 2020 17:25 schreef Nederturk het volgende:
Als dat niet zo was, hadden we in o.a. Europa overal bloed liggen.
totaal verknipt zijn zequote:Op zondag 18 oktober 2020 17:25 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Moslims zijn over het algemeen (zeker verwesterde moslims) niet bezig met paradijs of whatever. Ze leven haaks met de regels van de Islam. Als dat niet zo was, hadden we in o.a. Europa overal bloed liggen.
Ik denk niet dat dat gebeurt. Beste aanpak is niet om moslims aan te vallen, maar om met harde bewijzen (en die zijn er genoeg) uit de geschriften te komen die laten zien hoe gewelddadig een haatzaaiend hun boek is. Daarnaast zijn er ook tig scientifical mistakes in de Koran over hoe ons zonnestelsel in elkaar zit. Voorbeeld: volgens de Koran heeft Allah de bergen op het land geplaatst als een soort van pionnen. Totale onwetend over het fenomeen aardverschuivingen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 17:25 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Tot ze zich wel bezig gaan houden met geloof (in de achterlijke volksmond radicaliseren genoemd)
[..]
Precies, je moet er dus niet aan denken dat er hier een partij opstaat die hen tot de orde/terug naar het geloof roept.![]()
Alsof ik voor interventie in islamitische landen ben, vind dat de verantwoordelijken voor de (voor)laatste irak oorlog niet voor een tribunaal zouden moeten komen. Om over de collaboratie van westerse naties met jihadisten in syrie nog maar te zwijgen. Wat mij betreft mag het hele vorige kabinet Rutte en alle personen en organisaties die hierin een actieve rol hebben gespeeld terechtstaan voor hun misdaden.quote:Op zondag 18 oktober 2020 17:39 schreef Nederturk het volgende:
Dat gezegd hebbende wil ik ook wel aankaarten dat we in het westen net zo hypocriet kunnen zijn, want op vele plekken in de wereld zorgen we voor miljoenen dode mensen door onze hebzucht. Dat is dan weer een terechte punt die moslims aankaarten. Zie oorlog in Irak, Afghanistan, Syrie, Libie etc
Nou, kruisiging en de brandstapel zijn nou niet echt bepaald goedwillende alternatievenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:31 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
Kan er iemand mij een voorbeeld geven van een onthoofding in naam van het geloof door joden/christenen/hindoes/boedhisten/jane's/natuurgodsdiensten???
Die moslims genieten hier zelf met volle teugen van het kapitalisme dus hebben ze juist niks aan te kaarten.quote:Op zondag 18 oktober 2020 17:39 schreef Nederturk het volgende:
Dat gezegd hebbende wil ik ook wel aankaarten dat we in het westen net zo hypocriet kunnen zijn, want op vele plekken in de wereld zorgen we voor miljoenen dode mensen door onze hebzucht. Dat is dan weer een terechte punt die moslims aankaarten. Zie oorlog in Irak, Afghanistan, Syrie, Libie etc.
Dat iets ver van ons af is betekent niet dat de dood en het leed van mensen daar minder is dan de dood en het leed van mensen hier. We leven in een verotte wereld.
We genieten allemaal hier van de kapitalisme. Echter is het wel belangrijk om iets meer rekening te houden met ons medemensen wereldwijd als we in Europa al (terecht) van 1 onthoofding zo boos worden en schrikken. Ik heb mijn afstuderen gedaan bij defensie en geloof me, we zorgen (NATO) voor direct en indirect duizenden tot miljoenen doden voor eigen comfort en luxe.quote:Op zondag 18 oktober 2020 18:21 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
[..]
Die moslims genieten hier zelf met volle teugen van het kapitalisme dus hebben ze juist niks aan te kaarten.
Ik heb me nooit heel erg verdiept in het Christendom, maar als ik de reactie van mijn ex-schoonpa (spreker bij de kerk) op mij als agnost zie, dan zijn alle (Abrahamitische) religies verrot ja. Hij noemde mij het ergste soort mens, omdat ik geen religie heb. Wat anders dan onthoofden, maar in de kern nog steeds discriminerend.quote:Op zondag 18 oktober 2020 17:59 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nou, kruisiging en de brandstapel zijn nou niet echt bepaald goedwillende alternatieven
Maar zeker over het laatste staat vrij weinig over in de Bijbel.
Het zijn niet alleen Islamitische landen, maar gewoon in het algemeen. Het bestaan van duizenden nucleaire wapens in deze wereld is bewijs genoeg om aan te tonen hoe ziek wij als mensen zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2020 17:45 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Alsof ik voor interventie in islamitische landen ben, vind dat de verantwoordelijken voor de (voor)laatste irak oorlog niet voor een tribunaal zouden moeten komen. Om over de collaboratie van westerse naties met jihadisten in syrie nog maar te zwijgen. Wat mij betreft mag het hele vorige kabinet Rutte en alle personen en organisaties die hierin een actieve rol hebben gespeeld terechtstaan voor hun misdaden.![]()
Het verschil met moslims is dat die exact dezelfde geschriften en opvattingen die de martelaars/jihadisten drijven heilig houden, hun kinderen (laten) aanleren. En dat overige islamitische barbarij: het te pletter gooien van homo's, stenigingen, amputaties, etc. binnen het strafrecht hier helemaal niets mee te maken heeft. Ter dood brengen van afvalligen (eventueel als ze na herhaaldelijk aandringen niet terug willen keren naar islam),niet mogen afbeelden van de profeet, fatwa's, etc.
Opbokken met dat misselijkmakende horrorgeloof.
Begin met het geven om mensen in je eigen omgeving ipv om de halve wereldbevolking want dat is toch alleen maar grootspraak en eigenliefde.quote:Op zondag 18 oktober 2020 18:34 schreef Nederturk het volgende:
[..]
We genieten allemaal hier van de kapitalisme. Echter is het wel belangrijk om iets meer rekening te houden met ons medemensen wereldwijd als we in Europa al (terecht) van 1 onthoofding zo boos worden en schrikken. Ik heb mijn afstuderen gedaan bij defensie en geloof me, we zorgen (NATO) voor direct en indirect duizenden tot miljoenen doden voor eigen comfort en luxe.
Ik ben dan ook een pacifist en word niet altijd begrepen door mensen idk.
Jij ook neef.quote:
Mee eens. We verzieken het voor onszelf.quote:Op zondag 18 oktober 2020 18:41 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen Islamitische landen, maar gewoon in het algemeen. Het bestaan van duizenden nucleaire wapens in deze wereld is bewijs genoeg om aan te tonen hoe ziek wij als mensen zijn.
Hoe ben jij uit de "sinds baby af aan"-hersenspoeling gestapt?quote:Op zondag 18 oktober 2020 18:39 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Ik heb me nooit heel erg verdiept in het Christendom, maar als ik de reactie van mijn ex-schoonpa (spreker bij de kerk) op mij als agnost zie, dan zijn alle (Abrahamitische) religies verrot ja. Hij noemde mij het ergste soort mens, omdat ik geen religie heb. Wat anders dan onthoofden, maar in de kern nog steeds discriminerend.
Hoe kunnen religieuzen op basis van eeuwen oude boeken die totaal niet te bewijzen zijn anderen zo discrimineren en minachten? Had gehoopt dat ik een aantal eeuwen later was geboren, ervan uitgaande dat religies dan minder groot zouden zijn.
Vaak te lui om het geloof zelf eens goed te bestuderen in combinatie met een kut familie en saaie weekend scholen. Lekker de ongelovige uithangen en dat intelligentie noemenquote:Op zondag 18 oktober 2020 19:36 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Hoe ben jij uit de "sinds baby af aan"-hersenspoeling gestapt?
Weet het niet precies tbh. Het gekke is dat ik uit een zeer religieuze gezin kom. Daarmee bedoel ik vooral dat mn pa 5x per dag bidt, elke dag Koran leest etc. Dus geen gevaarlijke familie ofso. Ik ben 7 jaar verplicht naar de moskee gestuurd als kleine jongen etc. Op mijn 13e begon ik 1e keer actief vragen te stellen over van alles en ook Islam. Eén van de eerste vragen was: waarom gaan mij vrienden en vriendinnen die uit niet-moslim families komen naar de hel ondanks dat ze vanuit Islamitisch perspectief niet gelijke kansen krijgen als ik? (Zelfde vraag kun je ook als Christen bv stellen)quote:Op zondag 18 oktober 2020 19:36 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Hoe ben jij uit de "sinds baby af aan"-hersenspoeling gestapt?
Denk jij dat je meer weet over de Islam dan ik? Ik daag je dan uit voor een discussie over de Islam als je dat durftquote:Op zondag 18 oktober 2020 19:59 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Vaak te lui om het geloof zelf eens goed te bestuderen in combinatie met een kut familie en saaie weekend scholen. Lekker de ongelovige uithangen en dat intelligentie noemen
Hier ben ik het dan ook mee eens. De mens is gewoon verrot. Dat neemt echter niet weg dat de Islam zwart op wit het vermoorden en martelen van niet-moslims beveelt.quote:Op zondag 18 oktober 2020 19:48 schreef Nerdslayer het volgende:
Trouwens war zijn jullie hypocriet
Jullie bombarderen al jaren moslims in Afrika en midden oosten, nu krijg je het terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |