abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195705694
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 23:57 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Waarom niet terug beledigen? Waarom fysiek geweld?
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 01:33 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Omdat ze daar de intelligentie niet voor hebben.
Het gaat niet alleen om beledigen maar al om het afbeelden, zo kwam een engelse lerares jaren terug in één of ander islamitisch rotland al in grote problemen omdat ze de klasseteddybeer "mohamed" had genoemd. :')

Ook is het helemaal geen persoonlijke keuze hier zo op te reageren laat staan één die voortkomt uit het niet kunnen bedenken van een belediging voor diegene die Mohammed afbeeldt, of beschimpt, dat dit niet mag is simpelweg een religieuze doctrine. Geloof van de vrede, wat ik je brom. Meer, meer, meer!
  zondag 18 oktober 2020 @ 11:19:42 #52
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_195709170
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 00:44 schreef Selenophilia het volgende:

[..]

Gevoelige snaar geraakt _O- Ik snap dat door corona even een reisje naar Thailand wel op gaat vallen. Sterkte man
Kijk dat jouw volk te dom is om te poepen na al die generaties inteelt, dat is al kwalijk, maar dan moet je niet verwachten dat Nederlanders dat ook doen. Dus ik zou zeggen ga lekker weg, gemist worden ga je toch niet, de groeten.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_195709500
quote:
16s.gif Op zondag 18 oktober 2020 11:19 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Kijk dat jouw volk te dom is om te poepen na al die generaties inteelt, dat is al kwalijk, maar dan moet je niet verwachten dat Nederlanders dat ook doen. Dus ik zou zeggen ga lekker weg, gemist worden ga je toch niet, de groeten.
Ik ben een Nederlander :) vrijheid van meningsuiting en geloof *O*
Zoveel moslims die geen vlieg kwaad doen, maar dat fapt niet lekker weg he voor jullie :')
  zondag 18 oktober 2020 @ 11:41:49 #54
459912 FlippingCoin
pi_195709540
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 11:39 schreef Selenophilia het volgende:

[..]

Ik ben een Nederlander :) vrijheid van meningsuiting en geloof *O*
Zoveel moslims die geen vlieg kwaad doen, maar dat fapt niet lekker weg he voor jullie :')
Nou volgens mij ben jij een zakazulu
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_195709621
quote:
16s.gif Op zondag 18 oktober 2020 11:41 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nou volgens mij ben jij een zakazulu
Volgens mij ben jij een Tokkie in ieder geval intelligent ben je niet.
  zondag 18 oktober 2020 @ 11:51:09 #56
459912 FlippingCoin
pi_195709700
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 11:46 schreef Selenophilia het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij een Tokkie in ieder geval intelligent ben je niet.
Tokkie is niet met een hoofdletter juffie
pi_195710075
quote:
16s.gif Op zondag 18 oktober 2020 11:51 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Tokkie is niet met een hoofdletter juffie
Indrukwekkend hoor
  zondag 18 oktober 2020 @ 12:17:01 #58
459912 FlippingCoin
pi_195710114
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 12:15 schreef Selenophilia het volgende:

[..]

Indrukwekkend hoor
Weet je wat ze met menses als jij deden in de oorlog? Kaal scheren en door het dorp jagen.
pi_195710195
quote:
16s.gif Op zondag 18 oktober 2020 12:17 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Weet je wat ze met menses als jij deden in de oorlog? Kaal scheren en door het dorp jagen.
Je bloedeigen Nederlandse vrouwen oa ja, de verraders :')
  zondag 18 oktober 2020 @ 12:23:29 #60
459912 FlippingCoin
pi_195710218
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 12:21 schreef Selenophilia het volgende:

[..]

Je bloedeigen Nederlandse vrouwen oa ja, de verraders :')
Precies menses als jij, de rotte appels.
pi_195710231
Moorden voor je sprookjesboek :')
  zondag 18 oktober 2020 @ 12:31:53 #62
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_195710347
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 01:57 schreef vosss het volgende:
Iemand laat een plaatje zie van de profeet
Moslim helemaal flippen mijn profeet wat doe je?!!?!? :(
Moslim snijdt de kop af van die ongelovige hond, want dat zal hem leren.
Moslim wordt overhoop geknald door de politie en is dood.

Ik weet niet, maar was dat hele kop afsnijden dan wel echt nodig als je dat zelf met je dood moet bekopen en er niemand is die jou kan garanderen dat die 72 maagden vrouwen zijn?

Ik bedoel dalijk zijn dat mannen. Dan heb je iemand zn nek doorgesneden, vervolgens ga je zelf dood, wat an sich al redelijk kut is als het het vergelijkt met zegmaar, nouja, NIET doodgaan en dan kom je in het hiernamaals en dan wordt je dagelijks door 72 maagdelijke kerels in je aars genomen.

Misschien was dat idee van die kop afsnijden dan toch niet heel erg puik en doordacht. Ofzo.
Vraag me altijd af of mensen dit soort bijna grappige teksten zouden plaatsen als het hun eigen vader betrof die zo aan zijn einde zou komen.
Dit, dus.
  zondag 18 oktober 2020 @ 12:32:55 #63
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_195710359
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 15:26 schreef Nerdslayer het volgende:
Het raar vinden dat we boos worden als je de Profeet beledigd :')

Ik ben christen, maar zal me echt een biet zijn als iemand Jezus of God beledigt. Dat interesseert me echt totaal geen zak. Ieder heeft recht op zijn mening en als iemand grappen maakt om Jezus, nou veel plezier.

Ik vind dat hele gedoe rond dat beledigen van Mohammed helemaal niks. Als iemand een grappige plaat tekent, so what?
Praat over de hel en je komt er.
pi_195710375
quote:
16s.gif Op zondag 18 oktober 2020 12:23 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Precies menses als jij, de rotte appels.
Menses
  zondag 18 oktober 2020 @ 12:35:16 #65
459912 FlippingCoin
pi_195710394
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 12:33 schreef Selenophilia het volgende:

[..]

Menses
pi_195710416
quote:
16s.gif Op zondag 18 oktober 2020 12:35 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mooie plaatje wat de hypocrisie laat zien van de gemiddelde Nederlander. Vrijheid van meningsuiting, MAAR we moeten wel allemaal hetzelfde denken. :')
  zondag 18 oktober 2020 @ 12:40:48 #67
459912 FlippingCoin
pi_195710488
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 12:36 schreef Selenophilia het volgende:

[..]

Mooie plaatje wat de hypocrisie laat zien van de gemiddelde Nederlander. Vrijheid van meningsuiting, MAAR we moeten wel allemaal hetzelfde denken. :')
Het onthoofden van een leraar zien als vrijheid van meningsuiting. :')
pi_195710954
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 01:28 schreef Nederturk het volgende:
Ja hoor, weer een onthoofding door een fucking cartoon. Zag net op reddit de tweet van de dader die trots het hoofd van het slachtoffer erbij plaatst. Daaronder zie je al die nepmoslims proberen Islam te verdedigen door te zeggen dat dit niets met de Islam te maken heeft.

Hoe kun je zo fucking dom zijn? Hoe kun je opkomen voor een geloof waar je niets over weet? Hoe kun je na zoveel shit nog steeds niet kritisch durven kijken naar je religie? Hoe negeren ze elke keer weer de talloze bewijzen in dat haatboek over de rechtvaardigingen van alle moorden, verkrachtingen, slaven etc ?

Klacht: Islam en het gebrek aan kritiek van moslims.
Zegt degene die oerdom is en dingen uit zijn duim zuigt.

De ene gek onthoofd iemand in de naam van iets en de ander start een oorlog in de naam van olie met plus minus 4 miljoen burger doden. Wie staat achter deze bloeddorstige vampieren oftewel beleidvoerders? Het kiesvolk.
  zondag 18 oktober 2020 @ 13:17:33 #69
344970 Nederturk
Uchiha Itachi <3
pi_195711383
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 13:00 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Zegt degene die oerdom is en dingen uit zijn duim zuigt.

De ene gek onthoofd iemand in de naam van iets en de ander start een oorlog in de naam van olie met plus minus 4 miljoen burger doden. Wie staat achter deze bloeddorstige vampieren oftewel beleidvoerders? Het kiesvolk.
Wat zuig ik uit mijn duim vertel maar :)

Over je 2e alinea ben ik het zeker mee eens. Neemt niet weg dat de Islam een gewelddadige en sadistische haatsysteem is.
pi_195711415
quote:
16s.gif Op zondag 18 oktober 2020 12:40 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Het onthoofden van een leraar zien als vrijheid van meningsuiting. :')
Dat heb ik niet gezegd :') maar ja tokkie he :')
pi_195711450
Oh ja, want ik heb niet op straat staan schreeuwen dat ik geen mensen onthoofd :')
pi_195711624
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 13:17 schreef Nederturk het volgende:

[..]

Wat zuig ik uit mijn duim vertel maar :)

Over je 2e alinea ben ik het zeker mee eens. Neemt niet weg dat de Islam een gewelddadige en sadistische haatsysteem is.
Het feit dat je zulke gruweldaden linkt met de Islam en rest van de moslimgemeenschap geeft al aan wat voor waanzinnige denkbeelden jij hebt. In feite is het ook nog eens ongegrond. Je kunt immers niet het Boek of de gemeenschap verantwoordelijk stellen voor individuele daden die zijn verricht door een psycho. Zo te lezen ben jij een atheïst. Hoe veel atheïsten zijn er wel niet geweest die terreurdaden hebben verricht. Ben jij nu als atheïst ook een potentiele terrorist? Of die ene gek in Nieuw-Zeeland? Heb je daar ook een verklaring voor? Bijbel slecht? Alle christenen slecht?

Oppassen Turk.
  zondag 18 oktober 2020 @ 13:38:28 #73
344970 Nederturk
Uchiha Itachi <3
pi_195711794
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 13:29 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Het feit dat je zulke gruweldaden linkt met de Islam en rest van de moslimgemeenschap geeft al aan wat voor waanzinnige denkbeelden jij hebt. In feite is het ook nog eens ongegrond. Je kunt immers niet het Boek of de gemeenschap verantwoordelijk stellen voor individuele daden die zijn verricht door een psycho. Zo te lezen ben jij een atheïst. Hoe veel atheïsten zijn er wel niet geweest die terreurdaden hebben verricht. Ben jij nu als atheïst ook een potentiele terrorist? Of die ene gek in Nieuw-Zeeland? Heb je daar ook een verklaring voor? Bijbel slecht? Alle christenen slecht?

Oppassen Turk.
Het doet er niet toe dat moslims ontkennen als hun boek en hadith dergelijke daden goedkeurt. De Islam eist dat onder een Islamitische staat ex moslims zoals ik vermoord moeten worden puur voor het verlaten van de Islam. Dit is minder dan 1 procent van de gewelddadige en haatzaaiende passages uit de Koran en hadith wat moslims zien als het fundament van hum haatreligie.

Is dit zo fucking moeilijk om te begrijpen of ben je te dom om dit te begrijpen? Allah of pedo Mo aanvallen mag bestraft worden met moord, zoals die terrorist heeft gedaan. Dan doet het er niet toe wat onwetende nepmoslims vinden, de pislam keurt het allemaal goed.

Daarnaast zijn er vele moslims die deze aanslag direct en indirect goedkeuren.
pi_195712004
En kleine bloemlezing

pi_195716013
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 13:38 schreef Nederturk het volgende:

[..]

Het doet er niet toe dat moslims ontkennen als hun boek en hadith dergelijke daden goedkeurt. De Islam eist dat onder een Islamitische staat ex moslims zoals ik vermoord moeten worden puur voor het verlaten van de Islam. Dit is minder dan 1 procent van de gewelddadige en haatzaaiende passages uit de Koran en hadith wat moslims zien als het fundament van hum haatreligie.

Is dit zo fucking moeilijk om te begrijpen of ben je te dom om dit te begrijpen? Allah of pedo Mo aanvallen mag bestraft worden met moord, zoals die terrorist heeft gedaan. Dan doet het er niet toe wat onwetende nepmoslims vinden, de pislam keurt het allemaal goed.

Daarnaast zijn er vele moslims die deze aanslag direct en indirect goedkeuren.
Weet je, ben bij de eerste zin al gestopt met lezen. Niet dat jij gelijk hebt maar puur omdat ik zulke onzin verhalen al meer dan 15 jaar voorbij heb zien komen op forums en ze een voor een heb weerlegd.

Heb er geen zin meer in. Laat het over aan de nieuwe generatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')