Ben je er nog steeds niet overheen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Allemaal landen waar dat mondkapje al maanden is ingeburgerd.
Er zijn dan ook heel wat meer factoren dan wel of geen mondkapjes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waaroverheen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:37 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ben je er nog steeds niet overheen?
Als dat zo is, dan is dus uberhaubt niet te meten of het werkt ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er zijn dan ook heel wat meer factoren dan wel of geen mondkapjes.
Japan, Zuid-Korea en Taiwan ook.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien kan je al af en toe een kapje opzetten om er vast aan te wennen. Over een maandje heb je die keuze namelijk niet meer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er is geen plicht. Ik weiger het.
quote:De Jonge: mondkapje mogelijk half november verplicht
Het dragen van mondkapjes in de openbare binnenruimte wordt mogelijk vanaf medio november verplicht. De regeling is afhankelijk van de corona-spoedwet die de Eerste Kamer op 26 oktober behandelt, zei minister De Jonge van Volksgezondheid vrijdag.
"We bereiden een ministeriële regeling voor onder die wet. Dat is de snelste manier om het juridisch geregeld te krijgen. Als we dan heel erg haast maken met de invoeringsdatum, dan zou die half november daadwerkelijk als een plicht kunnen worden ingevoerd", zei De Jonge.
https://nos.nl/liveblog/2(...)detentiecentrum.html
Mischien als we hem vertellen dat Putin ze ook draagt?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:37 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ben je er nog steeds niet overheen?
Ja en ook dan draag ik'm gewoon half hoor. Niemand die daar wat van zegt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Misschien kan je al af en toe een kapje opzetten om er vast aan te wennen. Over een maandje heb je die keuze namelijk niet meer.
[..]
Slecht eenmaal een knalgele overal bij bezoek ziekenhuis. Verder eerlijk gezegd niet in het openbaar ermee gezien ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mischien als we hem vertellen dat Putin ze ook draagt?
Dat klopt, Putin heeft een extreme bubbel om zich heenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Slecht eenmaal een knalgele overal bij bezoek ziekenhuis. Verder eerlijk gezegd niet in het openbaar ermee gezien ?
Misschien kan je je eerste confrontatie met BOA's filmen en hier posten voor ons vermaak?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja en ook dan draag ik'm gewoon half hoor. Niemand die daar wat van zegt.
Bovendien maar eens afwachten of dit allemaal doorgaat. De jonge blinkt bepaald niet uit in snelheid en doortastendheid.
Oeh... ik wilde hem nog ff in de waan laten, maar jij kopt hem gewoon in he?!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Misschien kan je al af en toe een kapje opzetten om er vast aan te wennen. Over een maandje heb je die keuze namelijk niet meer.
[..]
Poetin....quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mischien als we hem vertellen dat Putin ze ook draagt?
Ik draag ze vooral voor anderen. Kleine moeite en ik weet dat het gewaardeerd word.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:48 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Oeh... ik wilde hem nog ff in de waan laten, maar jij kopt hem gewoon in he?!
Manman, wat gaan sommigen het zwaar krijgen. Heb ook niet zo heel veel heil in die dingen, maar om er nou een probleem van te maken.
Nee. Nee. En nog eens neequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Misschien kan je je eerste confrontatie met BOA's filmen en hier posten voor ons vermaak?
Als de noodwet er straks doorheen is dan kan je gewoon beboet worden daarvoor.
Vraag me af hoe er in Nederland gereageerd zou worden als er op de volgende persconferentie een kwartier lang uiteen wordt gezet wie met wie mag knuffelen en seksen, in welke omstandigheden, en wie er nog dates thuis mogen uitnodigen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is in Londen verboden om familie of vrienden te bezoeken.
En België heeft nu een avondklok.
We hebben het hier maar makkelijk met onze maatregelen.
Ik weet 1 user die dan compleet gaat flippen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:50 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Vraag me af hoe er in Nederland gereageerd zou worden als er op de volgende persconferentie een kwartier lang uiteen wordt gezet wie met wie mag knuffelen en seksen, in welke omstandigheden, en wie er nog dates thuis mogen uitnodigen.
True.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:46 schreef phpmystyle het volgende:
Bovendien maar eens afwachten of dit allemaal doorgaat. De jonge blinkt bepaald niet uit in snelheid en doortastendheid.
Denk dat hij redelijk risico gericht zijn maatregelen neemt. Dus eigenlijk geen maatregelen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat klopt, Putin heeft een extreme bubbel om zich heen
Ik weet er wel meer!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik weet 1 user die dan compleet gaat flippen.
Kun je daar even een routekaart van maken?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:50 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Vraag me af hoe er in Nederland gereageerd zou worden als er op de volgende persconferentie een kwartier lang uiteen wordt gezet wie met wie mag knuffelen en seksen, in welke omstandigheden, en wie er nog dates thuis mogen uitnodigen.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kun je daar even een routekaart van maken?
Er komt geen confrontatie. Ik doe'm op op het moment dat die lui dat willen zien. Wanneer ik hen gepasseerd heb valt ie weer op mijn kin.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |