Dat dacht ik eerst ook en de eerste sessie bij de opticien was ik 45 minuten bezig, maar inmiddels kan ik zonder problemen mijn oogballen aanraken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, hoor, dat gaat hem niet worden. Ik zie mijn vrouw bezig met die dingen en dan lopen echt de rillingen over mijn rug, mischien als je het doet dat het gevoel weggaat maar alleen het idee kan ik al niet wennen.
Hij moet uiteraard ook het 1000e topic in deze reeks openenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:14 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja hoor.... daar is ie.... onze TS....
Gewoon met een motorhelm op boodschappen doen met een beetje geluk krijg je de kassa ook nog mee.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Werkt dat spul wat motorrijders op hun helm/vizier doen niet?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook en de eerste sessie bij de opticien was ik 45 minuten bezig, maar inmiddels kan ik zonder problemen mijn oogballen aanraken.
Maar hé, alsof jij in deze fase van je leven nog een overstap zou maken. Volgens mij heb je dan allang definitief voor het een of het ander gekozen. Ik vind zelf een bril heel kut. Die doe ik alleen op als ik met geruit rokje en wit bloesje thee in een kroeg drink.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:15 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Gewoon met een motorhelm op boodschappen doen met een beetje geluk krijg je de kassa ook nog mee.
Ik hoop dat hij alleen de eer van de 1000e kan gebruiken....quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij moet uiteraard ook het 1000e topic in deze reeks openen
En als het lang genoeg duurt, het 10.000ste
Niks mis met een leuke fetishquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook en de eerste sessie bij de opticien was ik 45 minuten bezig, maar inmiddels kan ik zonder problemen mijn oogballen aanraken.
Maar hé, alsof jij in deze fase van je leven nog een overstap zou maken. Volgens mij heb je dan allang definitief voor het een of het ander gekozen. Ik vind zelf een bril heel kut. Die doe ik alleen op als ik met geruit rokje en wit bloesje thee in een kroeg drink.
Ja! "Zeg, Pearle-meneer, heeft u ook een helm op sterkte?"quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:15 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Gewoon met een motorhelm op boodschappen doen met een beetje geluk krijg je de kassa ook nog mee.
Nee zo speciaal ben ik ook weer nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:16 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij alleen de eer van de 1000e kan gebruiken....
Detailsquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:17 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja! "Zeg, Pearle-meneer, heeft u ook een helm op sterkte?"
En dan een bekeuring krijgen voor het overtreden van het boerka verbodquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:19 schreef Claudia_x het volgende:
Misschien is dat nog een idee voor @:phpmystyle, om voortaan uit protest met een motorhelm op door het leven te gaan.
Jawel, voor ons wel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:18 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee zo speciaal ben ik ook weer niet
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:20 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Jawel, voor ons wel.![]()
Dus toon ons de weg, o ferme leider!
Of je draagt dat een grotere mondkapje bestaat er niet van katoen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En dan een bekeuring krijgen voor het overtreden van het boerka verbod
Dat lijkt me ook nog wel wat voor phpmstyle ja!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:22 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Of je draagt dat een grotere mondkapje bestaat er niet van katoen.
Nou, dat vroeg ik me vandaag nog af. Zou zo'n spatscherm ook 'goedgekeurd' zijn als mondkapje?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:25 schreef Claudia_x het volgende:
Is een helm niet in feite een spatscherm en daarmee een veel beter alternatief voor niet-medische mondkapjes?
Born to be a chiiiiildquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:19 schreef Claudia_x het volgende:
Misschien is dat nog een idee voor @:phpmystyle, om voortaan uit protest met een motorhelm op door het leven te gaan.
Spatschermen zijn niet doelmatig als je dicht bij mensen bent begreep ik maar dat zal waarschijnlijk ook wel gelden voor niet-medische mondkapjes.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:25 schreef Claudia_x het volgende:
Is een helm niet in feite een spatscherm en daarmee een veel beter alternatief voor niet-medische mondkapjes?
Nee, daar kan ik me zoiets bij voorstellen ja.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Spatschermen zijn niet doelmatig als je dicht bij mensen bent begreep ik maar dat zal waarschijnlijk ook wel gelden voor niet-medische mondkapjes.
Als ik het goed begrijp kunnen de virus deeltjes om het scherm heen komen en zo alsnog in je luchtwegen terecht komen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:29 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nee, daar kan ik me zoiets bij voorstellen ja.
Heb het animatiefilmpje al in mijn hoofd!
Ja en ze zullen er ook wat sneller achter vandaan komen dan bij een kapje wat iets beter afsluit.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp kunnen de virus deeltjes om het scherm heen komen en zo alsnog in je luchtwegen terecht komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |