SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Same shit, different day
SC hopper present
En wat is jouw maancyclus?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:44 schreef bitterbal het volgende:
Grappen maken over mondkapjes maar dan wel je maancyclus uitrekenen
echt veeg me op
Ik zie het net toevallig op de Stentor staan. Maar anders ga ik gewoon weer aan het straatjeskaartje werken in het centrumquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier zijn die rondleidingen geschrapt
Ze zal wel niet de enige zijn inderdaadquote:
Dan ben je pluizebalquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik wat hariger ben dan normaal weet ik dat het volle maan is
huehue serieus nemenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:51 schreef bitterbal het volgende:
maar dat kan ik toch niet serieus nemen dan
Wat lopen Gommers enzo dan te zeuren dat het allemaal wel werktquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:50 schreef bitterbal het volgende:
6 MINUTEN GELEDEN
WHO-studie: meeste medicijnen ingezet tegen corona werken niet
Opnieuw tegenslag voor covid-19-patiënten en hun behandelaars. Voorlopige resultaten van een grote studie onder leiding van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) wijzen uit dat vier veelgebruikte antivirale middelen niet werken tegen covid-19.
Het onderzoek, Solidarity trial genaamd, werd uitgevoerd in ruim 400 ziekenhuizen in dertig landen. Er deden meer dan 11.000 patiënten aan mee.
De onderzochte medicijnen zijn remdesivir, hydroxychloroquine, lopinavir (in combinatie met ritonavir) en interferon-bèta1a (met lopinavir). De studie heeft nog geen peer review ondergaan en is dus nog niet door vakgenoten van de auteurs beoordeeld.
Ja die snap ik ook nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat lopen Gommers enzo dan te zeuren dat het allemaal wel werkt
Jezus zo zonde weer van dat vliegen. En dan krijg ik vliegschaamte omdat ik met het vliegtuig naar Londen ging en weleens ver reis.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:52 schreef bitterbal het volgende:
koning breekt zijn vakantie af
ff serieus jongens![]()
![]()
push bericht van nu.nl
Echt slim is het inderdaad niet, beetje een Grapperhaus actiequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:53 schreef bitterbal het volgende:
maar serieus dat had willem en zijn adviseurs toch wel kunnen zien dat dit niet positief zou vallen
huh wat?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:52 schreef bitterbal het volgende:
koning breekt zijn reactie af
ff serieus jongens![]()
![]()
push bericht van nu.nl
Heb je serieus last van vliegschaamte?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus zo zonde weer van dat vliegen. En dan krijg ik vliegschaamte omdat ik met het vliegtuig naar Londen ging en weleens ver reis.
pa achter de stuurknuppelquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
huh wat?Oh, vakantie.
Ja, zal wel van Marky Mark op z'n lazer gehad hebben. Mafkees. Lekker slim ook. Hopelijk hebben de meiden nog een rondje kunnen zwemmen, vannacht zijn ze weer thuis
Haha nee. Heb geen kinderen dus ik loop nog achter met vervuilen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je serieus last van vliegschaamte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |