quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
hij is wel vaderquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:06 schreef Mani89 het volgende:
Er is nog nooit een vrouw nat geworden van deze man.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk wel een krat bier de avond aan die wanstaltige onderkin te zien godverdomme.
Ik ben stevig want ik sport niet.quote:
Echt hequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:10 schreef 3rr0r het volgende:
Logo drukken en via Bol.com - 'eigen kledinglijn'
Himmler, de grondlegger van de survival of the fittest theorie toch?quote:
In Engeland zouden er serieus 379 klachten binnenkomen bij de BBC bij zoiets.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:15 schreef KennyPowers het volgende:
transeksueel? wtf
Ik ga klagen bij de NPO
fatshamingquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:15 schreef Bluedisplay het volgende:
Wat erg dat verhaal onder die twee dikkies
Ben wel benieuwd of hij nog een uitgever voor zijn spel gevonden heeftquote:
BN'ers is bij deze drie wel een groot woordquote:Op maandag 19 oktober 2020 15:55 schreef RipCity het volgende:
De makers van 'First Dates' kwamen afgelopen Valentijnsdag met een speciale vip-versie van het programma. Hoewel het Giel Beelen (43) niet is gelukt om de ware te vinden, heeft hij er wel enkele leuke maanden met Milou aan overgehouden. Voor de vrijgezelle BN'ers is er nu goed nieuws: 'First Dates' krijgt namelijk weer een speciale vip-versie.
"Terwijl ik daar was, waren er nog andere BN'ers met hun dates"
Eerder dit jaar zagen we hoe Giel Beelen, Sipke Jan Bousema, Maik de Boer, Yvonne Coldeweijer en Mariska van Kolck een blind date hadden voor het oog van de kijkers. De makers zijn nu druk bezig met het maken van weer een vip-versie en de eerste BN'er heeft zichzelf al bekendgemaakt.
Een van de BN'ers die we dit jaar aan het tafeltje gaan zien is Maria Tailor, bekend van Modemeisjes met een missie, zo laat ze op haar Instagram weten. 'Ik vind dit programma zo mooi gemaakt', schrijft ze op het sociale medium. 'Tijdens de opnames heb ik ook de gehele cast en crew ondervraagd. (…) Terwijl ik daar was, waren er nog andere BN'ers en hun dates gaande.'
Het is nog niet bekend wanneer deze speciale aflevering te zien zal zijn, maar wel welke BN'ers we niet zullen zien. In augustus lieten auteur Saskia Noort en Judith Osborn weten te zijn gevraagd voor het programma, maar vriendelijk te hebben bedankt.
[ afbeelding ]
Maar die heeft dus voor de eer bedankt.quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:26 schreef Bluedisplay het volgende:
Oke Saskia Noort is enigszins bekend
Kun je nagaan, als BN'ers van dit niveau al afhaken blijft er weinig overquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:29 schreef Nine. het volgende:
[..]
Maar die heeft dus voor de eer bedankt.
Godzijdank heeft ze bedankt.quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:26 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
BN'ers is bij deze drie wel een groot woord
Oke Saskia Noort is enigszins bekend
Voorstukje beloofde niet veel goedsquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:33 schreef Generationalpha het volgende:
Volgens mij zijn ze een beetje door de knappe mensen heen.
En dan te bedenken dat dit aflevering 36 van 81 isquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:33 schreef Generationalpha het volgende:
Volgens mij zijn ze een beetje door de knappe mensen heen.
Geef mij toch altijd maar een paar leuke studenten.quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:34 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Voorstukje beloofde niet veel goeds
quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:37 schreef RipCity het volgende:
Idd niet te kritisch met je Oost-Europese poetsmuts hoofd
Paar hoeren geneuktquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:38 schreef Caland het volgende:
‘Wel een paar relaties gehad hoor maar ook niet zo heel veel’
Geen dus
En een rare muilquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:38 schreef CrushedTinBox het volgende:
Die oudere dame heeft zelf ook wel een buikje
Echt he.quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
“En dat doe je met whiskey”![]()
Kleine sneertjes over en weer. Lekker recht in je gezicht in Zuid-Holland.
Ik denk dat ze allebei te hoge verwachtingen hebbenquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Echt he.
Zo'n type waarvoor niks goed genoeg is.
Wel laid back yessquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:42 schreef F.Sinatra het volgende:
Zij zit of zwaar op zwaar op de pammetjes of een dikke joint gerookt.
Het is maandag dus het mag weerquote:
Sowquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:45 schreef Mani89 het volgende:
Deze 2 hadden zich moeten aanmelden bij The Dateables.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:44 schreef RipCity het volgende:
Deze waitress heeft wel terecht weinig zendtijd
quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:45 schreef RipCity het volgende:
Deze kunnen echt naar adem happen met corona
quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:44 schreef F.Sinatra het volgende:
Lijkt me echt een toffe clown voor een kinderfeestje
En iets engsquote:
Zulke kuiten zijn niet mooi bij een vrouwquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Het is wel de avond van de goeie benen
Nee?quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zulke kuiten zijn niet mooi bij een vrouw
Mag het een onsje meer zijn?quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Het is wel de avond van de goeie benen
Eigenlijk niet, nee.quote:
Ik spoel ff terugquote:
Afstand houden he als we naar de tafel lopen!quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:51 schreef DKUp het volgende:
Ze mogen helemaal niks, 1,5 meter
Mag niet
Zergiehoooh
geylquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze heeft helaas ook iets van Kim Holland
Goede omschrijvingquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:51 schreef RipCity het volgende:
Davy Klaassen is ook weer in het land zien we
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |