Nee macron is een typische politicus, draaikont eerste klas met elke wind meewaaien op het moment je er baat bij hebtquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:57 schreef hollandia02 het volgende:
Vond Macron vroeger wr het typische voor iedereen tolerante Europese staatshoofd.
Ja en z'n pa gaf daarna praktijkles hoe je, je mening uit kunt dragenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:37 schreef Slayage het volgende:
Was de dader nou een leerling van het slachtoffer?
Maar dan nog heb ik nog steeds gelijk. De Fransen hebben in meer dan 100 jaar in Afrika niks te weeg gebracht. Maximaal 200 km snelwegen gebouwd.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de Fransen daar op verzoek van de lokale autoriteiten om te voorkomen dat Mali net zo'n shithole word als Afghanistan of Somalie, voor zover het dat al niet is.
LOL, deze man is Moskou geboren. Niemand die durft Rusland te boycotten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:26 schreef SuperKaas het volgende:
Het tragische is dat er weer totaal geen lering gaat worden getrokken uit deze gebeurtenis. De import van compleet andere, anti-westerse culturen gaat maar door en door.
En niemand die aan de rem durft te trekken, want oh wee je zou maar eens voor racist worden uitgemaakt
Ik ben een West-Europese blanke. Wat heb ik jouw misdaan dat je zeer koude gevoelens voor mij koestert?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:48 schreef Lucci_Crocodille het volgende:
Dilemma. Waar moet je voor kiezen. Zowel West-Europese blanken als islamieten zijn extreem arrogant en hebben nergens respect voor behalve hun eigen cultuur. Ik heb voor beide zeer koude gevoelens en loop het liefst bij beide groepen met een grote boog omheen als het kan.
Kies ervoor om geen respect te hebben voor mensen die als reactie dreigen met geweld of geweld initiren.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:48 schreef Lucci_Crocodille het volgende:
Dilemma. Waar moet je voor kiezen. Zowel West-Europese blanken als islamieten zijn extreem arrogant en hebben nergens respect voor behalve hun eigen cultuur. Ik heb voor beide zeer koude gevoelens en loop het liefst met een grote boog omheen als het kan.
Bootvluchteling denk ik.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:08 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Van welk superieur ras ben jij dan?
Nogal racistisch zeg dat je mensen op grond van hun huidskleur en afkomst (en dus niet hun denken, al vul je daar zelf wel wat over in) afschrijft, mag ik je vragen wat je dan wel hier in West-Europa, thuis van die westerse blanken voor wie je zeer koude gevoelens hebt doet?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:48 schreef Lucci_Crocodille het volgende:
Dilemma. Waar moet je voor kiezen. Zowel West-Europese blanken als islamieten zijn extreem arrogant en hebben nergens respect voor behalve hun eigen cultuur. Ik heb voor beide zeer koude gevoelens en loop het liefst bij beide groepen met een grote boog omheen als het kan.
Ondanks dat dat idd is wat ze willen is het toch de beste oplossing. Je wilt ze niet 20 jaar opsluiten wat:quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:24 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Je begrijpt dat dat precies is wat ze willen, sterven strevend voor hun geloof nadat ze het bloed van de ongelovigen/vijanden van islam hebben laten vloeien?
Ik wil ze persoonlijk op het moment dat ze hun kinderen naar een weekendschooltje sturen waar die aangeleerd krijgen dat in de ideale staat een veroordeelde homo van het hoogste punt gegooid wordt, en dan door het publiek gestenigd moet worden als ie het onverhoopt overleeft, al niet meer hier hebben. Het liefst zou ik ze dan al de Nederlandse identiteit of hun verblijfsvergunning zien verliezen, en zien vertrekken naar het land waar ze met hun misselijke, barbaarse opvattingen beter zouden passen dan hier.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:17 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ondanks dat dat idd is wat ze willen is het toch de beste oplossing. Je wilt ze niet 20 jaar opsluiten wat:
a) miljoenen kost
b) ze kunnen andere gevangenen aansteken met hun gedachtengoed
c) ze komen ooit weer vrij wat een gevaar voor de samenleving is.
Zou het daarom zijn dat Zweden momenteel miljarden in hun defensie aan het pompen is?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:06 schreef Subw00fer het volgende:
Democratie en vrijheid staan op het spel: elke kritiek op de islam wordt beantwoord door moslims met een slachting op straat. Het is wachten op het uitbreken van een burgeroorlog in vele Europese landen.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:06 schreef Subw00fer het volgende:
Het is wachten op het uitbreken van een burgeroorlog in vele Europese landen.
En welk ander daglicht is dat dan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:06 schreef JannekeC5 het volgende:
Het geheel heeft een voorgeschiedenis wat alles weer in een ander licht plaatst:
http://nos.nl/l/2352702
Van het artikel;quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:06 schreef JannekeC5 het volgende:
Het geheel heeft een voorgeschiedenis wat alles weer in een ander licht plaatst:
http://nos.nl/l/2352702
Dit is volgens mij niet strafbaar, maar iemand zou eens een goed - doch dringend - gesprek met deze man moeten voeren, waarom hij in Frankrijk woont en of hij misschien gelukkiger zou zijn in een of ander moslimland.quote:"Daarover speelde een conflict op school. Islamitische ouders hebben met de directie gesproken en een aanklacht ingediend bij de politie", zegt correspondent Frank Renout. "De vader van een van de leerlingen heeft een video online geplaatst met de strekking dat deze schoft nooit meer les zou mogen geven."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |