abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 17:23:40 #201
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_195696303
O ja, ze waren er nog. Steeds als je het gevoel begint te krijgen dat het de laatste tijd meevalt met het terrorisme doet zich wel weer een of ander gruwelijk incident voor dat je wakker schudt.
pi_195696335
Het tragische is dat er weer totaal geen lering gaat worden getrokken uit deze gebeurtenis. De import van compleet andere, anti-westerse culturen gaat maar door en door.

En niemand die aan de rem durft te trekken, want oh wee je zou maar eens voor racist worden uitgemaakt :N
pi_195696430
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 16:57 schreef hollandia02 het volgende:
Vond Macron vroeger wr het typische voor iedereen tolerante Europese staatshoofd.

Nee macron is een typische politicus, draaikont eerste klas met elke wind meewaaien op het moment je er baat bij hebt
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_195696469
De shit de deze zogenaamde godsdienst met zich mee brengt moet toch al lang niet meer opwegen tegen enige voordelen? Tijd om daar eens in heel Europa wat tegen te doen op de enige manier die deze godsdienst aanhangers snappen.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_195696565
Hoe zat dat ookalweer met die heropvoedingskampen in china, misschien moeten we toch nog eens kijken hoe ze dat daar doen.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 17:41:49 #206
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195696605
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 13:37 schreef Slayage het volgende:
Was de dader nou een leerling van het slachtoffer?
Ja en z'n pa gaf daarna praktijkles hoe je, je mening uit kunt dragen
pi_195697174
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 13:57 schreef Hathor het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de Fransen daar op verzoek van de lokale autoriteiten om te voorkomen dat Mali net zo'n shithole word als Afghanistan of Somalie, voor zover het dat al niet is.
Maar dan nog heb ik nog steeds gelijk. De Fransen hebben in meer dan 100 jaar in Afrika niks te weeg gebracht. Maximaal 200 km snelwegen gebouwd.
pi_195697234
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 17:26 schreef SuperKaas het volgende:
Het tragische is dat er weer totaal geen lering gaat worden getrokken uit deze gebeurtenis. De import van compleet andere, anti-westerse culturen gaat maar door en door.

En niemand die aan de rem durft te trekken, want oh wee je zou maar eens voor racist worden uitgemaakt :N
LOL, deze man is Moskou geboren. Niemand die durft Rusland te boycotten.
pi_195697773
Dilemma. Waar moet je voor kiezen. Zowel West-Europese blanken als islamieten zijn extreem arrogant en hebben nergens respect voor behalve hun eigen cultuur. Ik heb voor beide zeer koude gevoelens en loop het liefst bij beide groepen met een grote boog omheen als het kan.
pi_195697817
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:48 schreef Lucci_Crocodille het volgende:
Dilemma. Waar moet je voor kiezen. Zowel West-Europese blanken als islamieten zijn extreem arrogant en hebben nergens respect voor behalve hun eigen cultuur. Ik heb voor beide zeer koude gevoelens en loop het liefst bij beide groepen met een grote boog omheen als het kan.
Ik ben een West-Europese blanke. Wat heb ik jouw misdaan dat je zeer koude gevoelens voor mij koestert?
pi_195697895
quote:
Dilemma. Waar moet je voor kiezen. Zowel West-Europese blanken als islamieten zijn extreem arrogant en hebben nergens respect voor behalve hun eigen cultuur. Ik heb voor beide zeer koude gevoelens en loop het liefst met een grote boog omheen als het kan.
Kies ervoor om geen respect te hebben voor mensen die als reactie dreigen met geweld of geweld initiren.

Kies er ook voor om geen respect te hebben voor mensen die respect toekennen aan diegene die als reactie met geweld hebben gedreigd of geweld hebben genitieerd.

Ongeacht afkomst, kleur of overtuiging.

^O^
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:06:23 #212
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_195698156
Democratie en vrijheid staan op het spel: elke kritiek op de islam wordt beantwoord door moslims met een slachting op straat. Het is wachten op het uitbreken van een burgeroorlog in vele Europese landen.
pi_195698226
Beelden van herdenkingen en stille tochten in Frankrijk.

Met nauwelijks geloofs genoten van de dader, die uit naam van hun geloof, een onschuldige man op barbaarse wijze van z'n leven beroofde door m af te slachten als een varken.

twitter
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:18:04 #214
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_195698398
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:08 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Van welk superieur ras ben jij dan?
Bootvluchteling denk ik.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:29:30 #215
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195698622
Ook hij was welkom.
pi_195699556
quote:
Nogal racistisch zeg dat je mensen op grond van hun huidskleur en afkomst (en dus niet hun denken, al vul je daar zelf wel wat over in) afschrijft, mag ik je vragen wat je dan wel hier in West-Europa, thuis van die westerse blanken voor wie je zeer koude gevoelens hebt doet?
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 20:17:23 #217
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_195699559
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 14:24 schreef van_Lamehuizen het volgende:

Je begrijpt dat dat precies is wat ze willen, sterven strevend voor hun geloof nadat ze het bloed van de ongelovigen/vijanden van islam hebben laten vloeien? :B
Ondanks dat dat idd is wat ze willen is het toch de beste oplossing. Je wilt ze niet 20 jaar opsluiten wat:
a) miljoenen kost
b) ze kunnen andere gevangenen aansteken met hun gedachtengoed
c) ze komen ooit weer vrij wat een gevaar voor de samenleving is.
d) ze zijn in de gevangenis nog steeds een gevaar voor medegevangenen of cipiers
pi_195699591
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 20:17 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Ondanks dat dat idd is wat ze willen is het toch de beste oplossing. Je wilt ze niet 20 jaar opsluiten wat:
a) miljoenen kost
b) ze kunnen andere gevangenen aansteken met hun gedachtengoed
c) ze komen ooit weer vrij wat een gevaar voor de samenleving is.
Ik wil ze persoonlijk op het moment dat ze hun kinderen naar een weekendschooltje sturen waar die aangeleerd krijgen dat in de ideale staat een veroordeelde homo van het hoogste punt gegooid wordt, en dan door het publiek gestenigd moet worden als ie het onverhoopt overleeft, al niet meer hier hebben. Het liefst zou ik ze dan al de Nederlandse identiteit of hun verblijfsvergunning zien verliezen, en zien vertrekken naar het land waar ze met hun misselijke, barbaarse opvattingen beter zouden passen dan hier. :W

Zelfs al zouden(/juist wanneer) ze gegarandeerd ruim bovenmodaal gaan verdienen en flinke nettobetalers worden/meedoen in de samenleving. :W
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 20:47:46 #219
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_195700129
Een Tsjetsjeen die (claimt dat) zijn leven niet zeker is in Tsjetsjeni, zou daar best gelijk in kunnen hebben. Maar de reden is dan hoogstwaarschijnlijk dat het een radicale moslim is of zelfs een bonafide terrorist. Stuur die lui toch allemaal terug en laat de Tsjetsjenen het onderling lekker uitzoeken.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_195700183
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:06 schreef Subw00fer het volgende:
Democratie en vrijheid staan op het spel: elke kritiek op de islam wordt beantwoord door moslims met een slachting op straat. Het is wachten op het uitbreken van een burgeroorlog in vele Europese landen.
Zou het daarom zijn dat Zweden momenteel miljarden in hun defensie aan het pompen is?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_195700370
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:06 schreef Subw00fer het volgende:
Het is wachten op het uitbreken van een burgeroorlog in vele Europese landen.
:')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_195700550
Het geheel heeft een voorgeschiedenis wat alles weer in een ander licht plaatst:

http://nos.nl/l/2352702
pi_195701080
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 21:06 schreef JannekeC5 het volgende:
Het geheel heeft een voorgeschiedenis wat alles weer in een ander licht plaatst:

En welk ander daglicht is dat dan?
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 21:33:58 #224
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_195701258
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 21:06 schreef JannekeC5 het volgende:

Van het artikel;

quote:
"Daarover speelde een conflict op school. Islamitische ouders hebben met de directie gesproken en een aanklacht ingediend bij de politie", zegt correspondent Frank Renout. "De vader van een van de leerlingen heeft een video online geplaatst met de strekking dat deze schoft nooit meer les zou mogen geven."
Dit is volgens mij niet strafbaar, maar iemand zou eens een goed - doch dringend - gesprek met deze man moeten voeren, waarom hij in Frankrijk woont en of hij misschien gelukkiger zou zijn in een of ander moslimland.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_195701332
Onze islamitische vrienden zijn weer hard bezig geweest zie ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')