SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kon je niet in slaap komen of heb je niet genoeg aan 7 uur?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja gvd zin in.Vannacht te weinig geslapen.
Lui enzquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kon je niet in slaap komen of heb je niet genoeg aan 7 uur?
mja tis een feit dat de ijskappen en gletsjers smelten zie je op alle sateliet beelden en op de grondquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze ga ik vanavond eens beter doorlezen, een aardig goed onderbouwt wetenschappelijk stuk.
https://klimaatgek.nl/document/Braat.pdf
*sluit Los zijn internet af.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze ga ik vanavond eens beter doorlezen, een aardig goed onderbouwt wetenschappelijk stuk.
https://klimaatgek.nl/document/Braat.pdf
naar zijn speedbootje van 2 miljoenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:56 schreef UitStraling het volgende:
Beetje dom
https://www.telegraaf.nl/(...)tel-naar-griekenland
Je regering heeft moeite om een moeilijke boodschap over te brengen waar een groot deel van de bevolking erg veel last van heeft en nog veel meer gaat krijgen en je gaat als constitutionele monarch op vakantiequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
naar zijn speedbootje van 2 miljoen
Dan moet je ook niet lui doen!quote:
Nogal jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:56 schreef UitStraling het volgende:
Beetje dom
https://www.telegraaf.nl/(...)tel-naar-griekenland
Roerbakgroente met aardappelpartjes en een woksausjequote:
lekker hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Roerbakgroente met aardappelpartjes en een woksausje
Ach, het is wel een kwaliteit die je aan je modschap heeft geholpenquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, het is wel een kwaliteit die je aan je modschap heeft geholpen
Lees dan eens inhoudelijk (afgezien van de bron die dit deelt). En geef aan wat er niet klopt in dit stuk.quote:
Vind ze wel eng. Dat ze daar satanisten en zo gaan roepenquote:
ja zag ik al met agenten die werden gedeeld op fbquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:12 schreef Karzai het volgende:
Ze gaan erg ver, ook adressen op internet verspreiden
ipv de IC is zo Pieter Baan overspoeld.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zijn de PAAZ en TBS klinieken wel voorbereid op deze mensen???
Met dat soort mensen wel ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ipv de IC is zo Pieter Baan overspoeld.
Heel simpel, die kerel moet zijn bek houden en zich scharen achter het RIVM en de regering en organen gaan transplanteren, hetgeen zijn werk is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lees dan eens inhoudelijk (afgezien van de bron die dit deelt). En geef aan wat er niet klopt in dit stuk.
Deze man heeft het opgesteld:
https://www.lumc.nl/org/heelkunde/medewerkers/90126035349185
Geen pannenkoek iig.
Okay dat geef ik toe, maar dat geldt voor elke ziekenhuismedewerker die nu massaal met een verkoudheidje thuiszitten of het emotioneel ineens niet meer aankunnen. Doe waarvoor je hebt geleerd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel simpel, die kerel moet zijn bek houden en zich scharen achter het RIVM en de regering en organen gaan transplanteren, hetgeen zijn werk is.
Hehquote:In dit geval ga ik dan een terugbetaling regelen en ga ik ook nog ¤10.00 aan je Amazon account toevoegen
De beste stuurlui staan aan wal....quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Okay dat geef ik toe, maar dat geldt voor elke ziekenhuismedewerker die nu massaal met een verkoudheidje thuiszitten of het emotioneel ineens niet meer aankunnen. Doe waarvoor je hebt geleerd.
Gezien ja zorgelijke situatie dat steeds meer mensen daarin gelovenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind ze wel eng. Dat ze daar satanisten en zo gaan roepen
Die Arib vertelde er gisteren over bij nieuwsuur
Nou ja die verkouden kunnen toch beter thuis gaan zitten eventjes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Okay dat geef ik toe, maar dat geldt voor elke ziekenhuismedewerker die nu massaal met een verkoudheidje thuiszitten of het emotioneel ineens niet meer aankunnen. Doe waarvoor je hebt geleerd.
Je hebt het stuk niet gelezen hè?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja die verkouden kunnen toch beter thuis gaan zitten eventjes.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel stukjes (shit betrapt), zal het straks helemaal lezen maar geloof me ook medici en artsen kunnen knettergek zijn en heel simpel als hij wat voor soort deskundigheid en autoriteit op dit gebied dan ook bezeten zou hebben dan was hem wel om zijn mening gevraagd door het RIVM/regeringquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt het stuk niet gelezen hè?
AIVD ingelicht.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:59 schreef UitStraling het volgende:
Schiet dat kutvliegtuig maar uit de lucht![]()
Vind het toch altijd wel jammer dat ze niet ook gewoon gezellig mee mogen praten, ze lezen hier altijd mee maar nooit kunnen ze ook eens wat leuks zeggen of hun frustraties delenquote:
XXL-familiezak zeker.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je gaat toch groter wonen binnenkort
Wel smalle trappen naar boven he.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je gaat toch groter wonen binnenkort
Als een dikke hamster in een pvc buis.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel smalle trappen naar boven he.
Noem jij ballie nu een dikke hamsterquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een dikke hamster in een pvc buis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noem jij ballie nu een dikke hamster
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noem jij ballie nu een dikke hamster
Brede bever.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn wel meer maatregelen die weinig tot niks bijdragen. Als iedereen die thuis kan werken nou eens thuis zou (mogen) werken, dat zou wel schelen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:35 schreef bitterbal het volgende:
27 MINUTEN GELEDEN
Rechter Berlijn schrapt verplichte sluitingstijd voor elf cafés
Elf horecagelegenheden in Berlijn hoeven niet meer om 23.00 uur te sluiten. De horecazaken hadden een kort geding aangespannen over deze coronamaatregel en de rechter was het met ze eens.
De verplichte sluiting levert geen wezenlijke bijdrage aan de bestrijding van het virus, oordeelde de rechter. Hij baseert zich op statistieken van het Duitse RIVM. Daaruit zou blijken dat de vervroegde sluitingstijd geen extra voordeel oplevert ten opzichte van de andere geldende coronamaatregelen. Ook vond de rechter dat de maatregel niet goed juridisch te onderbouwen is.
Het besluit betekent overigens niet direct dat alle andere cafés en restaurantts in Berlijn vrijgesteld zijn van de vervroegde sluitingstijd. Het geldt vooralsnog alleen voor de elf betreffende horecazaken.
Duitse horecabond Dehoga verwacht dat het oordeel van de rechter het einde van de vervroegde sluiting voor de hele horeca betekent. Dat zegt de horecabond tegen de Berlijnse publieke omroep RBB.
zou dat hier niet kunnen?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kadotip![]()
https://www.ditverzinjeni(...)sche-opblaasbare-bal
Helaas geen nertsquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:04 schreef bitterbal het volgende:
baudet heeft iets geniepigs. Zoals een wezel.
Sukkeltje en incel mannetje is het.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:04 schreef bitterbal het volgende:
baudet heeft iets geniepigs. Zoals een wezel.
hij heeft toch een vriendinquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sukkeltje en incel mannetje is het.
nee johquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nu eventjes een dociel type maar toch vind ik hem alle kenmerken ervan hebben.
Gewoon een narcist.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nu eventjes een dociel type maar toch vind ik hem alle kenmerken ervan hebben.
Eet je vanavond kip kerrie dan?quote:
Oh ik heb al 10 maanden geen kat meer maar persoon heeft net eindelijk haar chip goed geregistreerd.quote:
Denk dat de Paus vrouwen nog hoger inschat en minder op ze neerkijkt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee johal is het wel een sneuhaas :p
ahquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik heb al 10 maanden geen kat meer maar persoon heeft net eindelijk haar chip goed geregistreerd.
Nee Balletje, het is echt weekendquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k denk dat de hele tijd dat het donderdag is
Blij voor jequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee Balletje, het is echt weekend
Klinkt meer als een naam die UitStraalding voor zijn piemel gebruiktquote:De vakantievilla van de Oranjes ligt op Peloponnesos.
Dit helpt niet bij het creëren van draagvlak nee. En er was al zo weinigquote:
ik weet niet of de Jonge normaal gesproken op de hoogte hoort te zijn van de vakanties van Willem maar misschien is die em wel stiekem gesmeert :pquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit helpt niet bij het creëren van draagvlak nee. En er was al zo weinigBizar waardeloze actie gewoon dit.
Op goede dagen noem ik 'em Braveheartquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt meer als een naam die UitStraalding voor zijn piemel gebruikt
Rutte is in ieder geval ministerieel verantwoordelijk voor alles wat WA doet of laat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet niet of de Jonge normaal gesproken op de hoogte hoort te zijn van de vakanties van Willem maar misschien is die em wel stiekem gesmeert :p
en op matige dagen gewoon Lousywillyquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op goede dagen noem ik 'em Braveheart
Privyet komradequote:
Ik zou eerder gaan voor Dante's Peakquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op goede dagen noem ik 'em Braveheart
niet gaan voor Mont Blancquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou eerder gaan voor Dante's Peak
Beter dan Twister.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou eerder gaan voor Dante's Peak
Gerrie moet nodig even geprikt worden jaquote:
Filmtitels als koosnaampje voor de lul van UitStralingquote:
inside outquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Filmtitels als koosnaampje voor de lul van UitStraling
Zo klinkt het niet echt romantischquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jeetjequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar echt hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo klinkt het niet echt romantisch
Misschien bedenkt Ama nog iets leuksquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo klinkt het niet echt romantisch
The neverending story.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vond jeetje wel vrij goedquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien bedenkt Ama nog iets leuks
quote:
Lekker coronaproof in het regeringstoestel met Wim-Lex aan de knuppelquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
dit is niet goedhttps://nos.nl/artikel/23(...)verrast-kabinet.html
van ons geld, terwijl wij niet eens meer naar de winkel mogen na 8 uur. En hij loopt er gewoon mee weg.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker coronaproof in het regeringstoestel met Wim-Lex aan de knuppel
Privilegesquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
van ons geld, terwijl wij niet eens meer naar de winkel mogen na 8 uur. En hij loopt er gewoon mee weg.
net als die zwakzinnigen die met 600 man in een kerk gaan zitten zingen "omdat het mag"quote:
Ah das net buiten mijn budgetquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:59 schreef FranticDJ het volgende:
@:dr_flash
https://www.funda.nl/koop(...)73-sluisstraat-8-10/ gaaf huis
jammer van de pallet 'kunst'
ze hadden geen geld meer voor een loungeset buiten :pquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:59 schreef FranticDJ het volgende:
@:dr_flash
https://www.funda.nl/koop(...)73-sluisstraat-8-10/ gaaf huis
jammer van de pallet 'kunst'
idd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hadden geen geld meer voor een loungeset buiten :p
zolang ze maar niet weer betonblokken op onverlichte wegen tiefen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gewoon de grens weer echt dicht gooien
Zonde van die betonblokken iddquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zolang ze maar niet weer betonblokken op onverlichte wegen tiefen.
Flinke babyquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:59 schreef bitterbal het volgende:
in first dates een dame die tijdens haar zwangerschap 50 kilo is aangekomen
wtf?!
Achja, beter beide obese dan ondervoedquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:59 schreef bitterbal het volgende:
wtf?!
Of een zeslingquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)ohammedcartoons.html
Sodeknetter dat weegt m'n zus nog niet eens.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:59 schreef bitterbal het volgende:
wtf?!
Ja dan vraag je er ook om.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:04 schreef bitterbal het volgende:
je verzint het niet :
Het slachtoffer zou een geschiedenisleraar van een middelbare school zijn en de dader een ouder van een leerling op die school. Volgens de krant Le Parisien en Franceinfo had het slachtoffer onlangs een les gegeven over de vrijheid van meningsuiting en liet hij daarbij spotprenten over de profeet Mohammed zien.
Over Obese. Ik krijg af en toe via Facebook een update over een van de deelnemers van dit jaar. Degene waarbij ik bootcamps volg, was zoals ik al gemeld heb de personal trainer van die deelnemer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, beter beide obese dan ondervoed
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zegt dat ze moeder is van 1 zoon
Bijzondere zienswijze. Zal wel sarcastisch bedoeld zijn?quote:
Van Gerrie? Die is echt nooit sarcastischquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijzondere zienswijze. Zal wel sarcastisch bedoeld zijn?
deze keer hoop ik maar even van wel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Van Gerrie? Die is echt nooit sarcastisch
Nice, goed dat het goed met hem gaatquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Over Obese. Ik krijg af en toe via Facebook een update over een van de deelnemers van dit jaar. Degene waarbij ik bootcamps volg, was zoals ik al gemeld heb de personal trainer van die deelnemer.![]()
Gaat nog steeds prima met die deelnemer..
Ik was gewoon aan het koken hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:19 schreef bitterbal het volgende:
zijn jullie wee allemaal de hort op?
Hmmm had verwacht dat Alla Hakbar door Corona ook wel ff zou zwijgenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:12 schreef bitterbal het volgende:
De nu spreekt over onthoofd
Een man is vrijdag in een voorstad van Parijs neergestoken en onthoofd.
https://www.nu.nl/buitenl(...)VChie0SG5wcrKRUGfDOk
was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:19 schreef bitterbal het volgende:
Aan het indrinken om keihard te gaan raven tijdens de anti-corona FOK! Überdeluxe XXL Super Geile Zaterdagavond Rave Partyquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:19 schreef bitterbal het volgende:
nou dat zwijgt dus nooit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm had verwacht dat Alla Hakbar door Corona ook wel ff zou zwijgen
Allah is vrede.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:12 schreef bitterbal het volgende:
De nu spreekt over onthoofd
Een man is vrijdag in een voorstad van Parijs neergestoken en onthoofd.
https://www.nu.nl/buitenl(...)VChie0SG5wcrKRUGfDOk
das morgen pas?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aan het indrinken om keihard te gaan raven tijdens de anti-corona FOK! Überdeluxe XXL Super Geile Zaterdagavond Race Party
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijzondere zienswijze. Zal wel sarcastisch bedoeld zijn?
Die begint om precies middernacht en gaat door tot volgende week middernacht tussen vrijdag en zaterdag!quote:
tokkies op het waterquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:21 schreef CherryLips het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)schepsel-oh-mijn-god
Joe Pesci is visser geworden.
Maar het is vrijdag?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aan het indrinken om keihard te gaan raven tijdens de anti-corona FOK! Überdeluxe XXL Super Geile Zaterdagavond Rave Party
Zaterdagavond begint altijd al op de nacht van vrijdag op zaterdag. Anders heb je niet genoeg tijd om in te drinken en zulksquote:
Allah mot gewoon effe lekker een teringeind opbokken.quote:
Niet? Dan ga ik morgen even wat rokjes verkrachten. Hey ze vragen er zelf om.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet? Dan ga ik morgen even wat rokjes verkrachten. Hey ze vragen er zelf om.
Daarom ook de duivel aanbidden!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allah mot gewoon effe lekker een teringeind opbokken.
Oke. Waar is het?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die begint om precies middernacht en gaat door tot volgende week middernacht tussen vrijdag en zaterdag!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:21 schreef CherryLips het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)schepsel-oh-mijn-god
Joe Pesci is visser geworden.
maar 1 hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:24 schreef CherryLips het volgende:
Het idee dat jullie denken dat ik dat meen. SHAME.
Ik ga helemaal niemand aanbidden.quote:
er waren allerlei manieren geweest om uit te drukken wat je bedoelde. Jij koos ervoor om die niet te gebruiken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik aanbid alleen mezelf ergo de duivelquote:
Nou vorige week schoot je ook even uit je slof hoor Angela.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:24 schreef CherryLips het volgende:
Ja ok jou een beetje danquote:
ditquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:29 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij is er met de islam an sich niet veel mis, maar die extremisten he. Die verpesten het voor elk geloof en elke visie en elke overtuiging.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er waren allerlei manieren geweest om uit te drukken wat je bedoelde. Jij koos ervoor om die niet te gebruiken.
ja ik denk dat je dus geestelijk ziek moet zijn om er zo ver in door te slaan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:29 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij is er met de islam an sich niet veel mis, maar die extremisten he. Die verpesten het voor elk geloof en elke visie en elke overtuiging.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]<---------
Je mag best toegeven dat je eigenwijze autistische trekjes hebt.
Waarmee? Ik ben het alweer vergeten. Ik heb het voornamelijk over poepen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou vorige week schoot je ook even uit je slof hoor Angela.
Probleem van religies zijn de mensen die het blind geloven.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:29 schreef CherryLips het volgende:
en die menen dat mensen die een andere religie aanhangen minder zijn, of zelfs dood moetenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Probleem van religies zijn de mensen die het blind geloven.
Ja fanatiekelingen he. Je ziet het ook met stalkers en doorgeslagen fans. En hoarders. Niet helemaal oké in de bovenkamer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik denk dat je dus geestelijk ziek moet zijn om er zo ver in door te slaan.
https://www.mediacourant.(...)s-feesboek-viroloog/quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarmee? Ik ben het alweer vergeten. Ik heb het voornamelijk over poepen.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Van mij mag iedereen geloven waarin hij wel. Behalve in het spaghetti monster...
Ja die heb ik sowieso nooit begrepen 'jij vindt iets anders dan ik dus jij moet dood'quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en die menen dat mensen die een andere religie aanhangen minder zijn, of zelfs dood moeten
Heb ik nooit ontkend. Maar hoe moet ik jou inschatten als letterlijk het enige wat uit je komt "quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]<---------
quote:
quote:
quote:
En nu ben ik de autist? En jij bent volkomen normaal aan het doen bedoel je? Kom nou zeg.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:24 schreef CherryLips het volgende:
Dat zijn wel de grootste wappies jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Van mij mag iedereen geloven waarin hij wi. Behalve in het spaghetti monster...
en waarom mag dat dan weer nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Van mij mag iedereen geloven waarin hij wi. Behalve in het spaghetti monster...
Nee. iedereen mag gewoon geloven in wat dan ook.quote:
Zie je, daar heb je gelijk die hyperagressieve religekkies die als enige oplossing geweld kennen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Zal jouw es door een vergiet stoppen
Ik wilde Ballie op de kast jagen. En dat is geluktquote:
Nou op Facebook onder coronaberichten tegenwoordig...quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die heb ik sowieso nooit begrepen 'jij vindt iets anders dan ik dus jij moet dood'. Moet je je voorstellen dat we zo zouden reageren op veel belangrijkere dingen in het leven zoals eten en drinken.
Voor mij is dit volkomen normaal. Voor jou misschien ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik nooit ontkend. Maar hoe moet ik jou inschatten als letterlijk het enige wat uit je komt "" is dan?
[..]
[..]
[..]
[..]
En nu ben ik de autist? En jij bent volkomen normaal aan het doen bedoel je? Kom nou zeg.
Maar goed, onder de streep begrijp ik dat het sarcastisch was. Nou, dan zijn we het wel eens ook
👀quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie je, daar heb je gelijk die hyperagressieve religekkies die als enige oplossing geweld kennen.
Dan mag je daar alsnog wel een mening over hebben, alleen die proberen te verkondigen middels geweld of welke andere vorm van onderdrukking dan ook is gewoon walgelijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. iedereen mag gewoon geloven in wat dan ook.
Zelfs in André Hazes of Kenny Rogers
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]<---------
Gelukkig kom ik daar niet zo vaak.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou op Facebook onder coronaberichten tegenwoordig...
Dat wel ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan mag je daar alsnog wel een mening over hebben, alleen die proberen te verkondigen middels geweld of welke andere vorm van onderdrukking dan ook is gewoon walgelijk
Ken je het verhaal van Oversight??quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:38 schreef bitterbal het volgende:
Er s ook een Hagenees he die officieel zo op de foto staat op zijn ID Bewijs
Ah, okee.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor mij is dit volkomen normaal. Voor jou misschien ook
ja daar heb ik nog even mee gedmt ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ken je het verhaal van Oversight??
lopen al jouw lampen op batterijen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:40 schreef CherryLips het volgende:
Dit is zo'n week waarin alle batterijen op zijn.
Hierna zijn zeker de lampen aan de beurt. En de rookmelder.
Ga je mee, ramen likken?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De speciale bus is er ook weer. Net te laat.
Sowieso lopende lampenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lopen al jouw lampen op batterijen?
Goed voor je dat Uitstraling er niet is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:40 schreef CherryLips het volgende:
Dit is zo'n week waarin alle batterijen op zijn.
Hierna zijn zeker de lampen aan de beurt. En de rookmelder.
Die geven voetlicht.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar heb ik nog even mee gedmt ook
Jouw lampen lopen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lopen al jouw lampen op batterijen?
hmm het kan welquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar kort met Oranje international Lieke Martens op MSN gezeten. Alleen weet ik niet zeker of ze het ook echt is geweest![]()
![]()
Die had ook een FOK!account aangemaakt en was vooral verrast door de "pubers" op het fotoboek en vond mij de enige normale![]()
![]()
![]()
Dus vroeg ze of ik haar op MSN wilde toevoegen. Toen was ze natuurlijk nog lang niet de ster die ze nu is...
quote:Kerktoren beklimmen in Deventer - Een andere leuke manier om de coronakilootjes eraf te krijgen, is het beklimmen van de toren van de Lebuinuskerk in Deventer, zaterdagmiddag tussen 13.00 uur en 16.00 uur. De smalle spiltrap naar de tweede omgang op 46 meter hoogte bestaat uit 220 treden. Vanaf het hoogste punt heb je prachtig uitzicht over Deventer. De eerste steen van deze kerk werd gelegd in 1459.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar kort met Oranje international Lieke Martens op MSN gezeten. Alleen weet ik niet zeker of ze het ook echt is geweest![]()
![]()
Die had ook een FOK!account aangemaakt en was vooral verrast door de "pubers" op het fotoboek en vond mij de enige normale![]()
![]()
![]()
Dus vroeg ze of ik haar op MSN wilde toevoegen. Toen was ze natuurlijk nog lang niet de ster die ze nu is...
Ja. stiekem wel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm het kan wel![]()
misschien zitten er wel allemaal bn-ers op fok
Hier zijn die rondleidingen geschraptquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dit is misschien wel leuk als het aardig weer is
[..]
Dat is ook weer zoquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:47 schreef engine het volgende:
[..]Nice. Nouja zou kunnen toch. Ook raar om je voor te doen als lieke martens toen nog niemand haar kende
misschien andere Lieke Martensen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:47 schreef engine het volgende:
[..]Nice. Nouja zou kunnen toch. Ook raar om je voor te doen als lieke martens toen nog niemand haar kende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |