Ze zijn nu motorsport.com maar wat is er mis mee dan?quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:49 schreef Nattekat het volgende:
Ok, Gpupdate is officieel dood
Nog goede nieuwssites waar ik van af moet weten?
Welnee, dat is nu motorsport.nl.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:49 schreef Nattekat het volgende:
Motorsport.nl heten ze.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:25 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ze zijn nu motorsport.com maar wat is er mis mee dan?
Dat wil ik dus niet belonen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Motorsport.nl heten ze.
Van Motorsport.com waren ze al jaren hoorDie hebben overigens elk nl-(F1)site overgenomen of gepoogd over te nemen jaren terug.
Dan had je al jaren weg moeten blijven van gpupdate. Want die zijn al jaren van motorsport.comquote:
Maar ze hadden nog een eigen identiteit.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan had je al jaren weg moeten blijven van gpupdate. Want die zijn al jaren van motorsport.com
Nauwelijks. Nou ja, de naam en de forumopmaak.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar ze hadden nog een eigen identiteit.
Ja, dat werd wel langzaam minder. Maar goed, nu is de belofte bij de overname dan geheel volgens verwachting echt gebroken.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nauwelijks. Nou ja, de naam en de forumopmaak.
Je zegt het goed: geheel volgens verwachting.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dat werd wel langzaam minder. Maar goed, nu is de belofte bij de overname dan geheel volgens verwachting echt gebroken.
Het logo zegt toch echt motorsport.comquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Motorsport.nl heten ze.
Van Motorsport.com waren ze al jaren hoorDie hebben overigens elke nl-(F1)site overgenomen of gepoogd over te nemen jaren terug.
De url ookquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:53 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Het logo zegt toch echt motorsport.com
The-race.com is nu toch wel een van de beterequote:Op dinsdag 3 november 2020 17:49 schreef Nattekat het volgende:
Jup. Veel journalisten die bij Motorsport opgestapt zijn zitten daarquote:Op dinsdag 3 november 2020 20:24 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
The-race.com is nu toch wel een van de betere
Al die weekdieren die zich gekwetst voelenquote:Op dinsdag 3 november 2020 20:21 schreef MakkieR het volgende:
Ik las op het AD website, dat Verstappen excuses moest maken aan het Mongoolse volk, volgens de Mongoolse ambassadeur had hij het woord mongool gebruikt tegen Stroll in Portugal. ROFL. Heeft die Ambassadeur dan niet in de gaten, dat wij het woord mongool niet gebruiken als het woord voor die bevolking. Dat een soort van ambassadeur van het Down Syndroom klaagt, dan snap ik het. Maar nu komt een Ambassadeur van Mongolie er ook al zich mee bemoeien.
https://www.ad.nl/formule(...)verstappen~a9516be3/
Volgens mij niet echt een nieuwssite, maar klinkt wel interessantquote:Op dinsdag 3 november 2020 20:24 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Voor f1 soap nieuws kijk ik nog wel op motorsport.com. Wel de global site. Die nl vertalingen zijn vaak om te huilen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij niet echt een nieuwssite, maar klinkt wel interessant
Eensquote:Op dinsdag 3 november 2020 20:24 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Jazeker wel: https://the-race.comquote:Op dinsdag 3 november 2020 20:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij niet echt een nieuwssite, maar klinkt wel interessant
Ook al eensquote:Op dinsdag 3 november 2020 20:47 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Voor f1 soap nieuws kijk ik nog wel op motorsport.com. Wel de global site. Die nl vertalingen zijn vaak om te huilen.
Ook dat ja. Deel ervan is die site ook echt zelf begonnen uit onvrede.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jup. Veel journalisten die bij Motorsport opgestapt zijn zitten daar
Nou moet je ophouden hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wordt aan gewerkt....ben net terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |