abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195676226
@Stoorzendert. heel veel sterkte met je ouders.
Hopelijk komen ze er snel boven op.
en is jou uitslag negatief..
Jacqie
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_195676257
Dit topic is een klap in het gezicht van de Nederlandse taal, sterkte gewenst

Fawts en preejurs
-nee-
  Spellchecker vrijdag 16 oktober 2020 @ 15:51:35 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_195676647
Sterkte@stoorzendert
pi_195676780
Zou wat zijn geweest als ik dan gisteren corona had opgelopen.
pi_195676860
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 15:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
@:Stoorzendert. heel veel sterkte met je ouders.
Hopelijk komen ze er snel boven op.
en is jou uitslag negatief..
Jacqie
Van harte beterschap gewenst aan allen!
pi_195677192
Sterkte met je ouders @Stoorzendert Ik hoop dat ze snel herstellen.
pi_195680611
Ik hoop dat de ouders van @Stoorzendert er ook snel op komen. Ik zou willen dat ik nog op enigszins goede voet stond met mijn ouders, maar die zijn ook van de orde betweterige hypocrieten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2020 20:09:38 ]
pi_195681364
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 20:09 schreef K.Indertent het volgende:
Ik hoop dat de ouders van @:stoorzendert er ook snel op komen. Ik zou willen dat ik nog op enigszins goede voet stond met mijn ouders, maar die zijn ook van de orde betweterige hypocrieten.
Thanks, gaat wel goed komen. Ik was mijn ouders wat eten gaan brengen (omdat zij nog in quarantaine zitten) met mijn zoontje. Mijn pa is toch even voor de raam komen zwaaien ondanks dat hij doodmoe was. O+

Jammer om te horen dat je niet op goede voet staat met je ouders. Hopelijk niet om deze coronacrisis? (Anders ook niet ok natuurlijk)
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_195681396
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 20:43 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Thanks, gaat wel goed komen. Ik was mijn ouders wat eten gaan brengen (omdat zij nog in quarantaine zitten) met mijn zoontje. Mijn pa is toch even voor de raam komen zwaaien ondanks dat hij doodmoe was. O+

Jammer om te horen dat je niet op goede voet staat met je ouders. Hopelijk niet om deze coronacrisis? (Anders ook niet ok natuurlijk)
Nee het is hemeltergende arrogantie waardoor zij van mening zijn dat zij een persoon zijn met een mening en waarde hebben. Ik ben maar een last, junk en kan niet gezien worden als mezelf. Het doet me niets. Iedereen die mij wil zien als niets terwijl ik juist ben ontwaakt is mijn vijand.
pi_195681493
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 20:45 schreef K.Indertent het volgende:

[..]

Nee het is hemeltergende arrogantie waardoor zij van mening zijn dat zij een persoon zijn met een mening en waarde hebben. Ik ben maar een last, junk en kan niet gezien worden als mezelf. Het doet me niets. Iedereen die mij wil zien als niets terwijl ik juist ben ontwaakt is mijn vijand.
Ok ik begrijp dat er dus een hele geschiedenis aan vooraf is gegaan. Je kunt niet meer dan je best doen, en als dat niet goed genoeg is, soit. Jammer maar helaas, dan moet jij voor jezelf kiezen.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_195681527
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 20:49 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Ok ik begrijp dat er dus een hele geschiedenis aan vooraf is gegaan. Je kunt niet meer dan je best doen, en als dat niet goed genoeg is, soit. Jammer maar helaas, dan moet jij voor jezelf kiezen.
Oorlog. Letterlijk en figuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')