Van harte beterschap gewenst aan allen!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
@:Stoorzendert. heel veel sterkte met je ouders.
Hopelijk komen ze er snel boven op.
en is jou uitslag negatief..
Jacqie
Thanks, gaat wel goed komen. Ik was mijn ouders wat eten gaan brengen (omdat zij nog in quarantaine zitten) met mijn zoontje. Mijn pa is toch even voor de raam komen zwaaien ondanks dat hij doodmoe was.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:09 schreef K.Indertent het volgende:
Ik hoop dat de ouders van @:stoorzendert er ook snel op komen. Ik zou willen dat ik nog op enigszins goede voet stond met mijn ouders, maar die zijn ook van de orde betweterige hypocrieten.
Nee het is hemeltergende arrogantie waardoor zij van mening zijn dat zij een persoon zijn met een mening en waarde hebben. Ik ben maar een last, junk en kan niet gezien worden als mezelf. Het doet me niets. Iedereen die mij wil zien als niets terwijl ik juist ben ontwaakt is mijn vijand.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Thanks, gaat wel goed komen. Ik was mijn ouders wat eten gaan brengen (omdat zij nog in quarantaine zitten) met mijn zoontje. Mijn pa is toch even voor de raam komen zwaaien ondanks dat hij doodmoe was.![]()
Jammer om te horen dat je niet op goede voet staat met je ouders. Hopelijk niet om deze coronacrisis? (Anders ook niet ok natuurlijk)
Ok ik begrijp dat er dus een hele geschiedenis aan vooraf is gegaan. Je kunt niet meer dan je best doen, en als dat niet goed genoeg is, soit. Jammer maar helaas, dan moet jij voor jezelf kiezen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:45 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Nee het is hemeltergende arrogantie waardoor zij van mening zijn dat zij een persoon zijn met een mening en waarde hebben. Ik ben maar een last, junk en kan niet gezien worden als mezelf. Het doet me niets. Iedereen die mij wil zien als niets terwijl ik juist ben ontwaakt is mijn vijand.
Oorlog. Letterlijk en figuurlijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ok ik begrijp dat er dus een hele geschiedenis aan vooraf is gegaan. Je kunt niet meer dan je best doen, en als dat niet goed genoeg is, soit. Jammer maar helaas, dan moet jij voor jezelf kiezen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |