quote:Niet alleen aan d'r ogen toch? Ze had toch ook een darmziekte (van Crohn)?
Op dinsdag 21 januari 2003 15:59 schreef RaTz het volgende:
Wel klote voor d'r. Ze had toch ook al iets aan haar ogen, vandaar dat ze altijd die brillen opheeft?
quote:Ja, ik dacht dat ze daarom ook dat litteken op haar buik heeft.
Op dinsdag 21 januari 2003 16:39 schreef DvdM het volgende:
Ze had toch ook een darmziekte (van Crohn)?
quote:Uit dit topic: Anastacia Ziek
AMSTERDAM - Anastacia heeft borstkanker. Afgelopen week werd de diagnose gesteld. Het gezwel in de borst zal zo spoedig mogelijk middels een operatie worden verwijderd. De 29-jarige Amerikaanse lijdt ook al jaren aan de (darm)ziekte van Crohn.
De Britse vice-president van haar platenmaatschappij Sony Music, Gary Farrow, vertelt: "Iedereen die Anastacia een beetje kent, weet dat ze een vechter is. De doktoren zijn er vroeg bij dus ze blijft aan het werk. Ze heeft deze week gewoon verplichtingen, waaronder het opnemen van haar nieuwe clip. Maar ze weet dat ze onder het mes zal moeten. In gedachten zijn we bij haar."Reactie Anastacia
De Amerikaanse ster is volgens eigen zeggen vastbesloten optimistisch gestemd te blijven. Het gezwel werd ontdekt tijdens een routineonderzoek, nadat haar dokter erop had gestaan een röntgenfoto te laten maken.Inmiddels heeft Anastacia zelf ook gereageerd: "De daadkracht van mijn arts heeft mijn leven gered. En hoewel ik de bezorgdheid van iedereen waardeer, is daar geen reden toe. Ik ben niet van plan om door dit nieuws bij de pakken neer te gaan zitten. Ik ben van nature een vechter en dat zal nooit veranderen."
Anastacia is één van de grootste vrouwelijke solo-artiesten van de afgelopen jaren (Telegraaf.nl)
quote:Goeie vraag, ik denk het wel, anders hoor je er niet meer bij tegenwoordig
Op dinsdag 21 januari 2003 19:12 schreef Herfst het volgende:
(serieuze vraag). Heeft zij nou silliconen-borsten? Ik vind ze er altijd zo strak en opgeblazen uitzien. Zou ook kunnen dat ze daardoor borst-kanker heeft.
quote:
A Special Message for the ClubAnastacia FamilyHope this quick note finds your new year off to a healthy and happy start. Naturally we were all deeply saddened to hear of Anastacia's breast cancer diagnosis. We are keeping our thoughts positive, however, as our girl always does. The outpouring of support from emails and get-well cards ClubAnastacia received from you shows that Anastacia's fans are among the most wonderful, caring and dedicated in the world.
Each day we collect and forward the get-well emails and cards to Anastacia. She appreciates all of your kind words and asked to forward this message: "Please let my fans know that their get-well wishes have been incredible! I am amazed by the strength and positive attitude that shines through each and every message. Some of you have shared your special life challenges and experiences with me, which are an inspiration at this time. Thank you and don't worry, I am going to kick this big "C" in the butt!!"
-- The ClubAnastacia Team
www.clubanastacia.com
[Dit bericht is gewijzigd door Tom_Tom- op 05-02-2003 16:00]
quote:Anders BLIJF je maar heel de dag flamen zeg!
Op woensdag 5 februari 2003 16:00 schreef 2Mini het volgende:
oud oud maar dan ook echt oud nieuws!
quote:Tmf.nl
04maart2003 - Anastacia is vastberaden te strijd met haar ziekte aan te gaan. Volgens de doktoren was de zangeres er eind januari net op tijd bij toen er bij haar borstkanker werd geconstateerd. Bestraling is desondanks niet te vermijden. De kleine ster onderging al een zeven uur durende operatie om de tumor te verwijderen waarna een borst-herstellende operatie volgde. Haar prognose is nu goed en we hopen snel weer muzikaal nieuws te kunnen melden van Anastacia.
quote:Goed nieuws! Go
Op woensdag 5 maart 2003 12:31 schreef Wodan het volgende:[..]
Tmf.nl
quote:Nee, ze heeft geen silliconen borsten. Ze heeft van nature cup DD en heeft ze laten verkleinen naar een cup C. Als je een borstverkleining wil moet je altijd eerst je borsten laten onderzoeken en zo zijn ze er dus achter gekomen dat ze borstkanker had. Maar nu gaat het weer goed met haar en ze gaat nu de bestraling in. Ook heeft ze veel inspiratie opgedaan voor haar nieuwe album en is ze heftig aan het schrijven.
Op dinsdag 21 januari 2003 19:12 schreef Herfst het volgende:
(serieuze vraag). Heeft zij nou silliconen-borsten? Ik vind ze er altijd zo strak en opgeblazen uitzien. Zou ook kunnen dat ze daardoor borst-kanker heeft.
Anastacia man of vrouw?
Vage roddel: Anastacia eigenlijk een man?
Anastacia = man ?
ANASTACIA RODDEL !!
quote:Can't wait.
Op woensdag 30 april 2003 23:55 schreef TheVoice het volgende:
Ook heeft ze veel inspiratie opgedaan voor haar nieuwe album en is ze heftig aan het schrijven.
quote:Het nieuwe album is bijna af en komt als het goed is eind 2004 uit.
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Weet iemand hoe het nu met haar gaat?
Ik ben wel benieuwd eigenlijk...
en nee, haar borstkanker had niks met siliconen te maken, die had ze namelijk niet
quote:dan al??
Op donderdag 13 november 2003 23:00 schreef TheVoice het volgende:[..]
Het nieuwe album is bijna af en komt als het goed is eind 2004 uit.
quote:Of bedoelde ik eind 2003? weet niet meer...
Op vrijdag 14 november 2003 01:39 schreef BDisOKE het volgende:[..]
dan al??
![]()
quote:Zonder bril ziet ze er iig een stuk anders uit vind ik, niet zo "bitch" erig.
Op dinsdag 21 januari 2003 15:59 schreef RaTz het volgende:
Wel klote voor d'r. Ze had toch ook al iets aan haar ogen, vandaar dat ze altijd die brillen opheeft?
quote:Ja, ze is al 4 maanden 'clean'
Op zaterdag 15 november 2003 00:38 schreef Gitarist het volgende:
Ik heb ergens vernomen dat ze genezen is verklaard...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |