abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8027751
net op de duitse televisie

Anastacia heeft borstkanker...

dus het was geen vent.....of toch wel..

dinsdag 21 januari 2003 @ 15:24:30 #2
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8027764
sja... lullig voor der
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_8028518
Wel klote voor d'r. Ze had toch ook al iets aan haar ogen, vandaar dat ze altijd die brillen opheeft?

FOK!fotograaf dinsdag 21 januari 2003 @ 16:33:02 #5
18921 freud
Who's John Galt?
pi_8029232
Ik hoop niet dat genetisch is... Is nog erger.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  Nerd met benen dinsdag 21 januari 2003 @ 16:34:35 #6
18073 miss_bleu
pi_8029268
Trap naar muziek
pi_8029399
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 15:59 schreef RaTz het volgende:
Wel klote voor d'r. Ze had toch ook al iets aan haar ogen, vandaar dat ze altijd die brillen opheeft?

[afbeelding]

Niet alleen aan d'r ogen toch? Ze had toch ook een darmziekte (van Crohn)?
Idd wel lullig ja ... maar ik denk wel dat het goed afloopt, al weet je natuurlijk maar nooit ...
"How do you explain school to a higher intelligence?"
pi_8029432
Dan moet misschien wel die borst er af en dan kan ze het wel vergeten in de muziekindustrie van tegenwoordig. Geen top-notering zonder tieten.
...
pi_8029437
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 16:39 schreef DvdM het volgende:
Ze had toch ook een darmziekte (van Crohn)?
Ja, ik dacht dat ze daarom ook dat litteken op haar buik heeft.
pi_8032575
quote:
AMSTERDAM - Anastacia heeft borstkanker. Afgelopen week werd de diagnose gesteld. Het gezwel in de borst zal zo spoedig mogelijk middels een operatie worden verwijderd. De 29-jarige Amerikaanse lijdt ook al jaren aan de (darm)ziekte van Crohn.
De Britse vice-president van haar platenmaatschappij Sony Music, Gary Farrow, vertelt: "Iedereen die Anastacia een beetje kent, weet dat ze een vechter is. De doktoren zijn er vroeg bij dus ze blijft aan het werk. Ze heeft deze week gewoon verplichtingen, waaronder het opnemen van haar nieuwe clip. Maar ze weet dat ze onder het mes zal moeten. In gedachten zijn we bij haar."

Reactie Anastacia
De Amerikaanse ster is volgens eigen zeggen vastbesloten optimistisch gestemd te blijven. Het gezwel werd ontdekt tijdens een routineonderzoek, nadat haar dokter erop had gestaan een röntgenfoto te laten maken.

Inmiddels heeft Anastacia zelf ook gereageerd: "De daadkracht van mijn arts heeft mijn leven gered. En hoewel ik de bezorgdheid van iedereen waardeer, is daar geen reden toe. Ik ben niet van plan om door dit nieuws bij de pakken neer te gaan zitten. Ik ben van nature een vechter en dat zal nooit veranderen."

Anastacia is één van de grootste vrouwelijke solo-artiesten van de afgelopen jaren (Telegraaf.nl)

Uit dit topic: Anastacia Ziek
pi_8032603
(serieuze vraag). Heeft zij nou silliconen-borsten? Ik vind ze er altijd zo strak en opgeblazen uitzien. Zou ook kunnen dat ze daardoor borst-kanker heeft.
Playlist | Studio Brussel (NL 102.1 FM / BE 100.9 FM)
  dinsdag 21 januari 2003 @ 19:13:04 #12
22259 Fogerty
slapende account
pi_8032606
Klote, ze heeft al genoeg gezondheidsproblemen zou je zo zeggen, nu ook dit nog erbij.
Hieperdepiep hoera!
pi_8033607
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 19:12 schreef Herfst het volgende:
(serieuze vraag). Heeft zij nou silliconen-borsten? Ik vind ze er altijd zo strak en opgeblazen uitzien. Zou ook kunnen dat ze daardoor borst-kanker heeft.
Goeie vraag, ik denk het wel, anders hoor je er niet meer bij tegenwoordig
Silvia Millecam had ook implantaten geloof ik en kreeg daardoor ook bosrtkanker...
pi_8293325
quote:
A Special Message for the ClubAnastacia Family

Hope this quick note finds your new year off to a healthy and happy start. Naturally we were all deeply saddened to hear of Anastacia's breast cancer diagnosis. We are keeping our thoughts positive, however, as our girl always does. The outpouring of support from emails and get-well cards ClubAnastacia received from you shows that Anastacia's fans are among the most wonderful, caring and dedicated in the world.

Each day we collect and forward the get-well emails and cards to Anastacia. She appreciates all of your kind words and asked to forward this message: "Please let my fans know that their get-well wishes have been incredible! I am amazed by the strength and positive attitude that shines through each and every message. Some of you have shared your special life challenges and experiences with me, which are an inspiration at this time. Thank you and don't worry, I am going to kick this big "C" in the butt!!"

-- The ClubAnastacia Team
www.clubanastacia.com

[Dit bericht is gewijzigd door Tom_Tom- op 05-02-2003 16:00]

woensdag 5 februari 2003 @ 16:00:04 #15
30560 2Mini
Official Logo
pi_8293426
oud oud maar dan ook echt oud nieuws!
Camera 1... 1!
pi_8296349
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 16:00 schreef 2Mini het volgende:
oud oud maar dan ook echt oud nieuws!
Anders BLIJF je maar heel de dag flamen zeg!
  woensdag 5 maart 2003 @ 12:31:12 #17
36923 Wodan
Hond van de donder.
pi_8881604
quote:
04maart2003 - Anastacia is vastberaden te strijd met haar ziekte aan te gaan. Volgens de doktoren was de zangeres er eind januari net op tijd bij toen er bij haar borstkanker werd geconstateerd. Bestraling is desondanks niet te vermijden. De kleine ster onderging al een zeven uur durende operatie om de tumor te verwijderen waarna een borst-herstellende operatie volgde. Haar prognose is nu goed en we hopen snel weer muzikaal nieuws te kunnen melden van Anastacia.
Tmf.nl
pi_8881629
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 12:31 schreef Wodan het volgende:

[..]

Tmf.nl

Goed nieuws! Go Anastacia !
  woensdag 5 maart 2003 @ 12:36:44 #19
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8881771
Jeetje, wat een pech heeft zij zeg... maar ik vind haar wel bikkel!
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_10121919
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 19:12 schreef Herfst het volgende:
Nee, ze heeft geen silliconen borsten. Ze heeft van nature cup DD en heeft ze laten verkleinen naar een cup C. Als je een borstverkleining wil moet je altijd eerst je borsten laten onderzoeken en zo zijn ze er dus achter gekomen dat ze borstkanker had. Maar nu gaat het weer goed met haar en ze gaat nu de bestraling in. Ook heeft ze veel inspiratie opgedaan voor haar nieuwe album en is ze heftig aan het schrijven.
  donderdag 1 mei 2003 @ 00:16:58 #21
13556 PokerFace
Soy un perdedor...
pi_10122523
Heeft TMF al gemeld dat dit eigenlijk verzonnen is om zo de roddels tegen te spreken dat ze transsexueel is... Of zijn ze niet zo ziek meer tegenwoordig?

Anastacia man of vrouw?
Vage roddel: Anastacia eigenlijk een man?
Anastacia = man ?
ANASTACIA RODDEL !!

pi_10122540
quote:
Op woensdag 30 april 2003 23:55 schreef TheVoice het volgende:
Ook heeft ze veel inspiratie opgedaan voor haar nieuwe album en is ze heftig aan het schrijven.
Can't wait.
pi_13946619
Weet iemand hoe het nu met haar gaat?
Ik ben wel benieuwd eigenlijk...
pi_13946651
Ze heeft nu nog grotere tieten
M'n signature, wat doe je :{
pi_13946751
Ik lees net dat ze genezen is
Maar voor hoe lang
Het zou iets te maken hebben gehad met silliconen-implantaten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')