Ja, ze zijn even aan het eten of zo... Maar even afleiding zoeken is echt goed hoor. We laten ons niet gek maken.quote:
Als je maar niet misgrijptquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:26 schreef Simmertje het volgende:
3 weken geen druppel gedronken, maar denk dat ik vanavond weer even een lockdown sixpackje haal
Niet gedronken sinds 1 januariquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:26 schreef Simmertje het volgende:
3 weken geen druppel gedronken, maar denk dat ik vanavond weer even een lockdown sixpackje haal
Ja maar ik lust ook geen alcohol dus dat is geen gemisquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:30 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Heel goed, dat is toch belangrijk voor jouw zwangerschap toch?
Gelukkig maar, ik drink ook meestal alcohol. Wat drink je meestal?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:31 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja maar ik lust ook geen alcohol dus dat is geen gemis
Momenteel alleen water. Maar als ik uiteten ga meestal cola/ice tea/rivella/chocomelquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:32 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik drink ook meestal alcohol. Wat drink je meestal?
Water is echt gezond en is heel goed voor ons allemaal.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:33 schreef roos94 het volgende:
[..]
Momenteel alleen water. Maar als ik uiteten ga meestal cola/ice tea/rivella/chocomel
Dat is een mening.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:34 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Water is echt gezond en is heel goed voor ons allemaal.
Ik heb ook stroom van Engie, wat nu????quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:43 schreef Simmertje het volgende:
Zeker 26 medewerkers van de kerncentrale in het Belgische Doel zijn besmet met het coronavirus. Om te voorkomen dat nog meer cruciaal personeel uitvalt moeten medewerkers thuiswerken als dat mogelijk is. De veiligheid is niet in het gedrang, zegt exploitant Engie Electrabel.
De mensen die positief zijn getest zijn in thuisquarantaine geplaatst. Twaalf van hen zijn in dienst van Engie Electrabel, de overigen bij externe bedrijven. De kerncentrale onderzoekt hun contacten om de uitbraak onder controle krijgen.
Dagelijks komen er vierhonderd medewerkers naar de kerncentrale nabij Antwerpen. Een deel van de uitgevallen medewerkers vervulde daar belangrijke taken, maar de veiligheid zou zijn gewaarborgd. ,,Onze absolute prioriteit is het garanderen van de nucleaire veiligheid en blijven bijdragen tot de bevoorradingszekerheid", aldus de uitbater.
België
Man, man....quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:43 schreef Simmertje het volgende:
Zeker 26 medewerkers van de kerncentrale in het Belgische Doel zijn besmet met het coronavirus. Om te voorkomen dat nog meer cruciaal personeel uitvalt moeten medewerkers thuiswerken als dat mogelijk is. De veiligheid is niet in het gedrang, zegt exploitant Engie Electrabel.
De mensen die positief zijn getest zijn in thuisquarantaine geplaatst. Twaalf van hen zijn in dienst van Engie Electrabel, de overigen bij externe bedrijven. De kerncentrale onderzoekt hun contacten om de uitbraak onder controle krijgen.
Dagelijks komen er vierhonderd medewerkers naar de kerncentrale nabij Antwerpen. Een deel van de uitgevallen medewerkers vervulde daar belangrijke taken, maar de veiligheid zou zijn gewaarborgd. ,,Onze absolute prioriteit is het garanderen van de nucleaire veiligheid en blijven bijdragen tot de bevoorradingszekerheid", aldus de uitbater.
België
Het Bear Grylls survivalhandboek erbij pakkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:44 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Ik heb ook stroom van Engie, wat nu????
Allemaal een plutoniumstaaf mee naar huis nemen om thuis te werken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:43 schreef Simmertje het volgende:
België
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |