Ja, ze zijn even aan het eten of zo... Maar even afleiding zoeken is echt goed hoor. We laten ons niet gek maken.quote:
Als je maar niet misgrijptquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:26 schreef Simmertje het volgende:
3 weken geen druppel gedronken, maar denk dat ik vanavond weer even een lockdown sixpackje haal
Niet gedronken sinds 1 januariquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:26 schreef Simmertje het volgende:
3 weken geen druppel gedronken, maar denk dat ik vanavond weer even een lockdown sixpackje haal
Ja maar ik lust ook geen alcohol dus dat is geen gemisquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:30 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Heel goed, dat is toch belangrijk voor jouw zwangerschap toch?
Gelukkig maar, ik drink ook meestal alcohol. Wat drink je meestal?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:31 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja maar ik lust ook geen alcohol dus dat is geen gemis
Momenteel alleen water. Maar als ik uiteten ga meestal cola/ice tea/rivella/chocomelquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:32 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik drink ook meestal alcohol. Wat drink je meestal?
Water is echt gezond en is heel goed voor ons allemaal.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:33 schreef roos94 het volgende:
[..]
Momenteel alleen water. Maar als ik uiteten ga meestal cola/ice tea/rivella/chocomel
Dat is een mening.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:34 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Water is echt gezond en is heel goed voor ons allemaal.
Ik heb ook stroom van Engie, wat nu????quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:43 schreef Simmertje het volgende:
Zeker 26 medewerkers van de kerncentrale in het Belgische Doel zijn besmet met het coronavirus. Om te voorkomen dat nog meer cruciaal personeel uitvalt moeten medewerkers thuiswerken als dat mogelijk is. De veiligheid is niet in het gedrang, zegt exploitant Engie Electrabel.
De mensen die positief zijn getest zijn in thuisquarantaine geplaatst. Twaalf van hen zijn in dienst van Engie Electrabel, de overigen bij externe bedrijven. De kerncentrale onderzoekt hun contacten om de uitbraak onder controle krijgen.
Dagelijks komen er vierhonderd medewerkers naar de kerncentrale nabij Antwerpen. Een deel van de uitgevallen medewerkers vervulde daar belangrijke taken, maar de veiligheid zou zijn gewaarborgd. ,,Onze absolute prioriteit is het garanderen van de nucleaire veiligheid en blijven bijdragen tot de bevoorradingszekerheid", aldus de uitbater.
België
Man, man....quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:43 schreef Simmertje het volgende:
Zeker 26 medewerkers van de kerncentrale in het Belgische Doel zijn besmet met het coronavirus. Om te voorkomen dat nog meer cruciaal personeel uitvalt moeten medewerkers thuiswerken als dat mogelijk is. De veiligheid is niet in het gedrang, zegt exploitant Engie Electrabel.
De mensen die positief zijn getest zijn in thuisquarantaine geplaatst. Twaalf van hen zijn in dienst van Engie Electrabel, de overigen bij externe bedrijven. De kerncentrale onderzoekt hun contacten om de uitbraak onder controle krijgen.
Dagelijks komen er vierhonderd medewerkers naar de kerncentrale nabij Antwerpen. Een deel van de uitgevallen medewerkers vervulde daar belangrijke taken, maar de veiligheid zou zijn gewaarborgd. ,,Onze absolute prioriteit is het garanderen van de nucleaire veiligheid en blijven bijdragen tot de bevoorradingszekerheid", aldus de uitbater.
België
Het Bear Grylls survivalhandboek erbij pakkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:44 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Ik heb ook stroom van Engie, wat nu????
Allemaal een plutoniumstaaf mee naar huis nemen om thuis te werken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:43 schreef Simmertje het volgende:
België
Bereidt je maar voor op donkere dagen dan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:44 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Ik heb ook stroom van Engie, wat nu????
Het is een oude kerncentrale.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:43 schreef Simmertje het volgende:
België
Glow in the darkquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Bereidt je maar voor op donkere dagen dan.
Tjernobyl was veilig, het was een mens gemaakte ramp die nacht.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:46 schreef quirina het volgende:
[..]
Het is een oude kerncentrale.
Ik zou er niet zo zeker van zijn of dat allemaal wel veilig genoeg is. Ze dachten dat Tjernobyl ook wel veilig was vroeger.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Allemaal een plutoniumstaaf mee naar huis nemen om thuis te werken.
lmaoquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:48 schreef Stoorzendert het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)apen-laat-veranderen
![]()
![]()
![]()
Goeie foto ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:48 schreef Stoorzendert het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:48 schreef Jor_Dii het volgende:
NOS: 3 op de 10 mensen (uit een onderzoek bij 47.000 mensen) zegt thuis te blijven bij milde klachten.
*onderzoek is van 2 weken geleden.
Mijn moeder, verpleegkundige, zegt dat haar collega's zich veels te veel laten testen bij elk hoestje en is erg trots dat ze verkouden was en zich niet heeft laten testenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:48 schreef Jor_Dii het volgende:
NOS: 3 op de 10 mensen (uit een onderzoek bij 47.000 mensen) zegt thuis te blijven bij milde klachten.
2 weken geleden ging het ook al dramatisch, zal niet veel beter zijn geworden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:48 schreef Jor_Dii het volgende:
De Nederlandse 'doorwerk cultuur' veranderd niet van de een op de andere dag. Ook niet door dit virus.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:48 schreef Jor_Dii het volgende:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:49 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mijn moeder, verpleegkundige, zegt dat haar collega's zich veels te veel laten testen bij elk hoestje en is erg trots dat ze verkouden was en zich niet heeft laten testen![]()
De enige vraag die bij mij opkomst is of we het verschil zouden merken. En dan denk ik, ja, want apen zijn socialer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:48 schreef Stoorzendert het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat is dit grappig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:43 schreef Simmertje het volgende:
Een deel van de uitgevallen medewerkers vervulde daar belangrijke taken, maar de veiligheid zou zijn gewaarborgd. ,,Onze absolute prioriteit is het garanderen van de nucleaire veiligheid en blijven bijdragen tot de bevoorradingszekerheid", aldus de uitbater.
Genetisch zijn we 97% hetzelfde als een aap toch, dus ja veel verschil maakt het niet uitquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De enige vraag die bij mij opkomst is of we het verschil zouden merken. En dan denk ik, ja, want apen zijn socialer.
Als het maar werkt tegen corona.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De enige vraag die bij mij opkomst is of we het verschil zouden merken. En dan denk ik, ja, want apen zijn socialer.
Het viel mij vanochtend omstreeks 07.30u dan ook op dat de treinen nog altijd bomvol zitten met werk/school forensen. In maart/april kon je dus echt een kanon afschieten op de stations.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De Nederlandse 'doorwerk cultuur' veranderd niet van de een op de andere dag. Ook niet door dit virus.
Maar veroorzaakt het ook autisme. We moeten wel door blijven vragen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:48 schreef Stoorzendert het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat zal je nog vies tegenvallen. Kijk maar eens de documentaire 'Earth'. Apen vormen ook groepen en vechten met elkaar. Daarnaast kennen zij ook klassen zoals wij dat kennen. Apen van 'goede' afkomst mogen meer dan de 'plebsapen'quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wij hebben hier voor het winkelcentrum een schema met de tijden dat het druk is. Ideaal.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:55 schreef Xqtress het volgende:
Helaas een paar boodschappen vergeten gisteren en moest nog even naar de Jumbo en de Lidl.
Stervensdruk en maar weinig mensen houden rekening met elkaar.
Gezigzagt er doorheen gegaan en als ik nu nog iets mis dan is dat maar zo.
Je nam mijn grap iets te serieusquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat zal je nog vies tegenvallen. Kijk maar eens de documentaire 'Earth'. Apen vormen ook groepen en vechten met elkaar. Daarnaast kennen zij ook klassen zoals wij dat kennen. Apen van 'goede' afkomst mogen meer dan de 'plebsapen'
Doel is al langer een probleem, al ver voor de Corona.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:56 schreef quirina het volgende:
https://www.deondernemer.(...)-mijn-burgers~540702
Die kerncentrale in Doel is krakkemikkig het is een tikkende tijdbom. We kunnen er wel grappen over maken maar als het verkeerd afloopt gaan wij er allemaal aan hoor. Ben bloedserieus geen troll reactie. Ze moeten daar gewoon een goede personeelsbezetting houden.
Steven Kruijswijk is dus later wel ziek geworden.quote:Vliegen mocht niet, omdat wij met Steven Kruijswijk in aanraking waren geweest. Hij heeft echt alle symptomen van corona, is nu ook ziek geworden.
Precies dat. En wordt de hoofdklasse bij hockey ook in een bubbel gehouden en voortdurend getest?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg vreemd dat alle sportcompetities worden stilgelegd behalve de profvoetbalcompetitie.
Wat is het verschil tussen profvoetbal en de hoofdklasse heren bij het veldhockey? Buiten $$$$$$
Lachwekkend weer.
De bijna dagelijkse coronatesten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg vreemd dat alle sportcompetities worden stilgelegd behalve de profvoetbalcompetitie.
Wat is het verschil tussen profvoetbal en de hoofdklasse heren bij het veldhockey? Buiten $$$$$$
Lachwekkend weer.
In principe wel, alleen hield een ploeg daar zich niet helemaal aanquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Precies dat. En wordt de hoofdklasse bij hockey ook in een bubbel gehouden en voortdurend getest?
7791 gister, vandaag gaan we de 8000 voorbij.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:05 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Doe es positiever!
Hoeveel hadden we er gisteren eigenlijk ook alweer?
Publiek belang. Het geeft mensen een reden om thuis te blijven in het weekend, er niet op uit te trekken en/of voorkomen van verveling. Klinkt stom, maar het is zo overwogen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lachwekkend weer.
Als dat het is, die kun je gewoon implementeren. Vrouwenvoetbal deed dat ook niet voor de lock down.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:06 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De bijna dagelijkse coronatesten.
Buiten $$$$$$, de voetbaltokkies?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lachwekkend weer.
Het klinkt nog niet eens stom. Dat het damesvoetbal uiteindelijk ook door mag gaan is vanwege de publieke opinie, maar dat had eigenlijk ook gewoon stilgelegd moeten worden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:10 schreef Benny het volgende:
[..]
Publiek belang. Het geeft mensen een reden om thuis te blijven in het weekend, er niet op uit te trekken en/of voorkomen van verveling. Klinkt stom, maar het is zo overwogen.
Dat inderdaadquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het klinkt nog niet eens stom. Dat het damesvoetbal uiteindelijk ook door mag gaan is vanwege de publieke opinie, maar dat had eigenlijk ook gewoon stilgelegd moeten worden.
Laat ik netjes zijn en je de ruimte geven deze opmerking toe te lichten.quote:
Ik vind het dan toch belachelijke willekeur. Dan had je ook mans genoeg moeten zijn om het profvoetbal weer stil te leggen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het klinkt nog niet eens stom. Dat het damesvoetbal uiteindelijk ook door mag gaan is vanwege de publieke opinie, maar dat had eigenlijk ook gewoon stilgelegd moeten worden.
Dat zat er wel aan te komen, natuurlijk. Zo makkelijk schaal je dat niet zo ver op, er is toch een infrastructuur nodig en genoeg personeel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:13 schreef NaturalScience het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)drukte-niet-aan.html
Bezorgdienst Albert Heijn kan grote drukte niet meer aan
Misschien de mogelijkheid en financiële middelen om zelf testbeleid te voeren. En het feit dat het echt full time profs zijn. Ik heb bij iemand in de klas gezeten die op het hoogste niveau handbalde. Hij zat nog op school, anderen in het handbal of in andere sporten hebben nog een baan erbij.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lachwekkend weer.
Waarom? Het heeft nut dat het door gaat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het dan toch belachelijke willekeur. Dan had je ook mans genoeg moeten zijn om het profvoetbal weer stil te leggen.
Voetbal is een populaire sport in Nederland, zeker ook in de sociale economische zwakke gedeelte van de samenleving. Deze mensen kun je beter een afleiding geven en vermaken zodat ze geen rommel gaan schoppen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Laat ik netjes zijn en je de ruimte geven deze opmerking toe te lichten.
Zat er niet ver vanaf met mijn 7931.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:15 schreef Benny het volgende:
7984 nieuwe positieve testen
190 nieuwe ziekenhuisopnames
35 nieuwe IC-opnames
16 nieuwe overlijdens
Als je je ogen sluit voor de ziekenhuisopnames zou je er vrolijk van worden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:15 schreef Benny het volgende:
35 nieuwe IC-opnames
16 nieuwe overlijdens
Een record, maar geen grote toename. Laten we hopen dat het zo blijft de komende dagen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:15 schreef Benny het volgende:
35 nieuwe IC-opnames
16 nieuwe overlijdens
Zeker. Maar dan had je veldhockey op zich ook als uitzondering kunnen nemen, al is het onder de hoofdklasse daarbij ook al snel dat het hieronder genoemde probleem voorkomt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom? Het heeft nut dat het door gaat.
Denk echt dat de maatschappelijke rol van ons voetbal de bepalende factor is. In de rug gesteund door de miljoenen die Fox daar in stopt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker. Maar dan had je veldhockey op zich ook als uitzondering kunnen nemen, al is het onder de hoofdklasse daarbij ook al snel dat het hieronder genoemde probleem voorkomt.
Dat andere sporten geschrapt zijn vind ik wel te billijken omdat die mensen vaak nog een andere baan ernaast hebben.
Laten we maar even een paar dagen afwachten voordat we victorie kraaien maar het is goed dat het niet zo hard meer stijgt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:19 schreef Simmertje het volgende:
Enige positieve eind deze week: de extreme groei LIJKT er momenteel uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn 10 gemeentes met 0 besmettingen
Er zijn 12 gemeentes met 1 besmetting
Er zijn 59 gemeentes met 2-5 besmettingen
Er zijn 10 gemeentes met 60 besmettingenwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Primaten moet je een beetje bezig houden.quote:
Daarom zeg ik ook "lijkt", verder natuurlijk niet positief dat het weer een record is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Laten we maar even een paar dagen afwachten voordat we victorie kraaien maar het is goed dat het niet zo hard meer stijgt.
Basketbal is ook met betaalde spelers. De enige uitzondering die te verkopen was geweest was de Eredivisie, die duidelijk meer prof is dan de andere competities. Eerste Divisie, vrouwenvoetbal, dat verdient allemaal geen status apartequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker. Maar dan had je veldhockey op zich ook als uitzondering kunnen nemen, al is het onder de hoofdklasse daarbij ook al snel dat het hieronder genoemde probleem voorkomt.
Dat andere sporten geschrapt zijn vind ik wel te billijken omdat die mensen vaak nog een andere baan ernaast hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |