SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
k zou het maar raar vinden om doorzichtige cola te drinkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:42 schreef UitStraling het volgende:
En als mensen dan aan Zjoekov vroegen, wat drink je daar eigenlijk dan zei hij steevast Wodka want dat vonden ze wel normaal
Denk dat je dan pas proeft dat je eigenlijk opgeloste suiker drinkt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k zou het maar raar vinden om doorzichtige cola te drinken
Ik heb gistere trouwens helemaal geen cola gedronkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat je dan pas proeft dat je eigenlijk opgeloste suiker drinkt.
Laat je vaak boeren ook trouwens?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb gistere trouwens helemaal geen cola gedronken
Dus je hebt gewoon niks gedronken?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb gistere trouwens helemaal geen cola gedronken
nee boeren lukt niet echt maar er zit wel lucht dwarsquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat je vaak boeren ook trouwens?
Naast de hele dag scheten dan
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus je hebt gewoon niks gedronken?
Beetje oefenen met boeren dan, vind ik nog net beter dan ontsnappende lucht aan de onderkant, net.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee boeren lukt niet echt maar er zit wel lucht dwars
het is beide niet zo hequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje oefenen met boeren dan, vind ik nog net beter dan ontsnappende lucht aan de onderkant, net.
nee ben ik ook niet maar nu heb ik allemaal smaakjes en zo en zit ik de hele dag aan de theequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O? Ik vind jou helemaal niet zo'n theeleutje?
Kan hoor. Net hoe je darmbacteriën ermee omgaan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is beide niet zo he
maar denk dat het door de knoflook komt
Soms maak ik een kop Yorkshire Tea. Als ik het koud heb en geen trek meer heb ik koffie of zo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ben ik ook niet maar nu heb ik allemaal smaakjes en zo en zit ik de hele dag aan de thee
Ken dat niet?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soms maak ik een kop Yorkshire Tea. Als ik het koud heb en geen trek meer heb ik koffie of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |