SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
k zou het maar raar vinden om doorzichtige cola te drinkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:42 schreef UitStraling het volgende:
En als mensen dan aan Zjoekov vroegen, wat drink je daar eigenlijk dan zei hij steevast Wodka want dat vonden ze wel normaal
Denk dat je dan pas proeft dat je eigenlijk opgeloste suiker drinkt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k zou het maar raar vinden om doorzichtige cola te drinken
Ik heb gistere trouwens helemaal geen cola gedronkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat je dan pas proeft dat je eigenlijk opgeloste suiker drinkt.
Laat je vaak boeren ook trouwens?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb gistere trouwens helemaal geen cola gedronken
Dus je hebt gewoon niks gedronken?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb gistere trouwens helemaal geen cola gedronken
nee boeren lukt niet echt maar er zit wel lucht dwarsquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat je vaak boeren ook trouwens?
Naast de hele dag scheten dan
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus je hebt gewoon niks gedronken?
Beetje oefenen met boeren dan, vind ik nog net beter dan ontsnappende lucht aan de onderkant, net.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee boeren lukt niet echt maar er zit wel lucht dwars
het is beide niet zo hequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje oefenen met boeren dan, vind ik nog net beter dan ontsnappende lucht aan de onderkant, net.
nee ben ik ook niet maar nu heb ik allemaal smaakjes en zo en zit ik de hele dag aan de theequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O? Ik vind jou helemaal niet zo'n theeleutje?
Kan hoor. Net hoe je darmbacteriën ermee omgaan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is beide niet zo he
maar denk dat het door de knoflook komt
Soms maak ik een kop Yorkshire Tea. Als ik het koud heb en geen trek meer heb ik koffie of zo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ben ik ook niet maar nu heb ik allemaal smaakjes en zo en zit ik de hele dag aan de thee
Ken dat niet?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soms maak ik een kop Yorkshire Tea. Als ik het koud heb en geen trek meer heb ik koffie of zo.
ja maar gaat het weg. Vind dit echt beschamend namelijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Bal, even snel gespiekt, zo te zien kan stoppen met roken de darmflora beīnvloeden. Dus wat gassiger zijn, is niet abnormaal.
Je kan probiotica proberen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar gaat het weg. Vind dit echt beschamend namelijk.
Gewoon een merk Britse thee. Zoals PG Tips en Tetley. Smaakt wat anders (en beter) dan onze Pickwick-rommel.quote:
Dus Bitterbal, was je ook winderig voordat je ging roken?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Al zou het ook nog kunnen dat het een voor jou normale reactie is die, nu je stofwisseling niet versnelt wordt door het roken, nu naar boven komt.
Wut?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:13 schreef bitterbal het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaa mag kijken
woensdag
nou dat zou zuur zijn. Ik weet niet hoeveel scheten jullie laten maar dit is echt wel veelquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Al zou het ook nog kunnen dat het een voor jou normale reactie is die, nu je stofwisseling niet versnelt wordt door het roken, nu naar boven komt.
dat weet ik niet meerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus Bitterbal, was je ook winderig voordat je ging roken?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/koop(...)ukelaarsstraat-43-a/
Bij mij is het vaak net even anders, eerst enorme buikkramp, dan stopverfpoep en HEEL VEEL LUCHT. Maar dan zit ik al op de wc.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat zou zuur zijn. Ik weet niet hoeveel scheten jullie laten maar dit is echt wel veel
Oke thnx, zal ik later doenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij mij is het vaak net even anders, eerst enorme buikkramp, dan stopverfpoep en HEEL VEEL LUCHT. Maar dan zit ik al op de wc.
Ik ben zelf nog onderzoekende, maar je kan zoeken op FODMAP en kijken of je bekende aanleidingen ziet.
nee joh. rookte al op mijn 16e. toen waren er geen seriuze exenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je dit niet navragen bij een ex?
Laatbloeier.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh. rookte al op mijn 16e. toen waren er geen seriuze exen
Even gespiekt, zo te zien is knoflook inderdaad een risicoding. Maar er is ook goed nieuws, knoflookolie schijnt veel minder problemen op te leveren.quote:
oh dat bestaat ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even gespiekt, zo te zien is knoflook inderdaad een risicoding. Maar er is ook goed nieuws, knoflookolie schijnt veel minder problemen op te leveren.
o.a. hier: https://www.healthyfood.com/advice/garlic-and-a-low-fodmap-diet/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |