Bocaj | vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:24 |
Scotty Kilmer en Duitse automerken... Ik meen dat deze Audi's schraapveer problemen hadden? | |
#ANONIEM | vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:45 |
Leeft dievieze zweet texaan ook nog ja? | |
pvdplanet | vrijdag 16 oktober 2020 @ 18:35 |
Die gast irriteert mij enorm. Ja, Toyota's zijn ultra betrouwbaar. Maar wat hij vergeet is dat die Amerikanen pas aan onderhoud doen alle er een lammpje gaat branden. Daar kunnen Duitse auto's niet tegen. Preventief onderhoud, dat is de key. | |
Bocaj | zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:11 |
Dat moet haast wel... | |
Captain_Jack_Sparrow | zaterdag 17 oktober 2020 @ 21:18 |
Het is natuurlijk ook uitermate beschamend dat je als groot Duits automerk, niet eens een fatsoenlijk turbo-blok in elkaar kunt zetten. Een kennis van mij heeft een Q5 gehad met dat blok en het was gewoon lachwekkend. De reactie van de importeur niet, trouwens. Die was ronduit misdadig. | |
Bocaj | zaterdag 17 oktober 2020 @ 21:26 |
Coulance of enige tegemoetkoming zeker ver te zoeken?! | |
Captain_Jack_Sparrow | zaterdag 17 oktober 2020 @ 21:28 |
Er werd een mod kit aangeboden a somma van 300 euro. En dat was nog zonder de werkplaatstijd. | |
densmee | zaterdag 17 oktober 2020 @ 21:32 |
Het enige wat die Amerikanen doen is elke 3000 km nieuwe olie erop. | |
Circle.Of.Filth | zondag 18 oktober 2020 @ 10:11 |
Vergis je niet in de gierige Ollander en de corrupte garagist. Je kent ze wel die je oliefilter oppoetsen en je een nieuwe in rekening brengen. en erger nog de opgevangen olie bij elkaar gooien in een tank en daaruit van bovenaf olie scheppen die door een zeef laten lopen en ook als nieuwe olie aan de klant rekenen... En ja dat heb ik bij de Ford dealer gezien. (was wel 30 jaar terug maar toch). Daarom hebben garagisten ook een hekel aan klanten die een teken zetten op onderdelen want dan moeten ze wel vervangen met nieuw en "verdienen" ze minder aan je. | |
Hyperdude | zondag 18 oktober 2020 @ 10:23 |
>90% onzin. | |
Circle.Of.Filth | zondag 18 oktober 2020 @ 10:24 |
Helaas is het waar. | |
Fer | zondag 18 oktober 2020 @ 13:28 |
Het is maar hoe je bekijkt. De eerste 5 jaar en 200000km zijn ze probleemloos. De restwaarde is daarna ook nog goed. Dus je hoort geen klachten van de leasemaatschappijen en dat zijn net de grootste afnemers van VAG/Pon. Dat de afgetrapte, slecht onderhouden gevallen daarna snel in elkaar lopen, is voor de markt een klein probleem. | |
Fer | zondag 18 oktober 2020 @ 13:30 |
Zo’n filter is 3¤ inkoop voor ze. De monteur die hem schoonmaakt kost veel meer. Onzin dus | |
Circle.Of.Filth | zondag 18 oktober 2020 @ 18:18 |
Nope niet elke monteur is alle uren bezig dus kost dat de garagist niets. Feit dus. | |
Pap89 | zondag 18 oktober 2020 @ 19:36 |
Echt van die verjaardags complotgekkie praatjes. | |
Circle.Of.Filth | zondag 18 oktober 2020 @ 19:38 |
Sure | |
densmee | zondag 18 oktober 2020 @ 21:38 |
Bullshit, meer dan genoeg in garages geweest van auto tot vrachtwagen en landbouwmachines werkplaatsen en daar staat niemand filters te poetsen of olie door een oude sok te gieten hoor. Dat zijn dan wel dorpsgarages of kleine dealer bedrijven en niet de kwikfits of euromasters waar ik kind aan huis was of ben | |
Accordtje | maandag 19 oktober 2020 @ 00:02 |
Wat verwachte je? Ze kunnen nog niet eens een kentekenplaat fatsoenlijk ophangen. Moet je eens opletten hoe vaak er een plaat van een Volkswagen of een Audi scheef hangt. | |
Accordtje | maandag 19 oktober 2020 @ 00:17 |
Probleemloze VW's en Audi's? Waar koop je die? Waarom denk je overigens dat de leasemaatschappijen niet klagen? De meeste hebben namelijk gewoon een klote hekel aan de arrogante houding van PON...en terecht. Dat ze de grootste afnemers zijn komt puur omdat de klant graag een Audi of een VW wilt rijden. Niet omdat ze zo tevreden zijn over de kwaliteit van de auto's of de "fantastische" relatie met de importeur. | |
Circle.Of.Filth | maandag 19 oktober 2020 @ 07:10 |
Dat jij het noiet gezien hebt betekent niet dat het niet zo is. Stierenpoep aan jouw | |
Tomatenboer | maandag 19 oktober 2020 @ 08:54 |
Veel leasemaatschappijen zijn onderdeel van de PON holding zelf, dát is de reden waarom ze niet klagen (en ze Volkswagen producten goedkoper kunnen aanbieden). | |
Accordtje | maandag 19 oktober 2020 @ 20:31 |
In 2019 had de top 10 leasemaatschappijen ongeveer 75% van de leasemarkt. Dat waren zo'n 825.000 contracten. Daarvan waren er zo'n 150.000 van VWPFS (PON). Dat is 18%. Betekent dat 82% van die 825.000 dus niet in handen was van PON. Overigens is het in de leasewereld gewoon algemeen bekend dat PON een arrogante k*t organisatie is. De leasemaatschappijen hebben daar echter relatief weinig last van zelf, omdat de klant uiteindelijk toch betaalt. | |
Captain_Jack_Sparrow | zaterdag 24 oktober 2020 @ 06:57 |
Nee, hoor. Die generatie verbruikte een liter olie per 1000 km bijna vanaf het moment dat ze de showroom uitreden. En die auto werd gewoon conform boekje bij de dealer onderhouden. | |
Fer | zaterdag 24 oktober 2020 @ 09:53 |
Heb jij er een gehad dan? | |
Captain_Jack_Sparrow | zaterdag 24 oktober 2020 @ 09:54 |
|