Dat moet haast wel...quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:35 schreef pvdplanet het volgende:
Maar wat hij vergeet is dat die Amerikanen pas aan onderhoud doen alle er een lammpje gaat branden.
Het is natuurlijk ook uitermate beschamend dat je als groot Duits automerk, niet eens een fatsoenlijk turbo-blok in elkaar kunt zetten. Een kennis van mij heeft een Q5 gehad met dat blok en het was gewoon lachwekkend. De reactie van de importeur niet, trouwens. Die was ronduit misdadig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:24 schreef Bocaj het volgende:
Scotty Kilmer en Duitse automerken...
Ik meen dat deze Audi's schraapveer problemen hadden?
Coulance of enige tegemoetkoming zeker ver te zoeken?!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
De reactie van de importeur niet, trouwens. Die was ronduit misdadig.
Er werd een mod kit aangeboden a somma van 300 euro. En dat was nog zonder de werkplaatstijd.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:26 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Coulance of enige tegemoetkoming zeker ver te zoeken?!
Het enige wat die Amerikanen doen is elke 3000 km nieuwe olie erop.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:35 schreef pvdplanet het volgende:
Die gast irriteert mij enorm.
Ja, Toyota's zijn ultra betrouwbaar.
Maar wat hij vergeet is dat die Amerikanen pas aan onderhoud doen alle er een lammpje gaat branden.
Daar kunnen Duitse auto's niet tegen.
Preventief onderhoud, dat is de key.
Vergis je niet in de gierige Ollander en de corrupte garagist.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:32 schreef densmee het volgende:
[..]
Het enige wat die Amerikanen doen is elke 3000 km nieuwe olie erop.
>90% onzin.quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:11 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Vergis je niet in de gierige Ollander en de corrupte garagist.
Je kent ze wel die je oliefilter oppoetsen en je een nieuwe in rekening brengen.
en erger nog de opgevangen olie bij elkaar gooien in een tank en daaruit van bovenaf olie scheppen die door een zeef laten lopen en ook als nieuwe olie aan de klant rekenen...
En ja dat heb ik bij de Ford dealer gezien. (was wel 30 jaar terug maar toch).
Daarom hebben garagisten ook een hekel aan klanten die een teken zetten op onderdelen want dan moeten ze wel vervangen met nieuw en "verdienen" ze minder aan je.
Helaas is het waar.quote:
Het is maar hoe je bekijkt. De eerste 5 jaar en 200000km zijn ze probleemloos. De restwaarde is daarna ook nog goed. Dus je hoort geen klachten van de leasemaatschappijen en dat zijn net de grootste afnemers van VAG/Pon.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook uitermate beschamend dat je als groot Duits automerk, niet eens een fatsoenlijk turbo-blok in elkaar kunt zetten. Een kennis van mij heeft een Q5 gehad met dat blok en het was gewoon lachwekkend. De reactie van de importeur niet, trouwens. Die was ronduit misdadig.
Zo’n filter is 3¤ inkoop voor ze. De monteur die hem schoonmaakt kost veel meer. Onzin dusquote:Op zondag 18 oktober 2020 10:11 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Vergis je niet in de gierige Ollander en de corrupte garagist.
Je kent ze wel die je oliefilter oppoetsen en je een nieuwe in rekening brengen.
en erger nog de opgevangen olie bij elkaar gooien in een tank en daaruit van bovenaf olie scheppen die door een zeef laten lopen en ook als nieuwe olie aan de klant rekenen...
En ja dat heb ik bij de Ford dealer gezien. (was wel 30 jaar terug maar toch).
Daarom hebben garagisten ook een hekel aan klanten die een teken zetten op onderdelen want dan moeten ze wel vervangen met nieuw en "verdienen" ze minder aan je.
quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:30 schreef Fer het volgende:
[..]
Zo’n filter is 3¤ inkoop voor ze. De monteur die hem schoonmaakt kost veel meer. Onzin dus
Nope niet elke monteur is alle uren bezig dus kost dat de garagist niets.quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:30 schreef Fer het volgende:
[..]
Zo’n filter is 3¤ inkoop voor ze. De monteur die hem schoonmaakt kost veel meer. Onzin dus
Echt van die verjaardags complotgekkie praatjes.quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:11 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Vergis je niet in de gierige Ollander en de corrupte garagist.
Je kent ze wel die je oliefilter oppoetsen en je een nieuwe in rekening brengen.
en erger nog de opgevangen olie bij elkaar gooien in een tank en daaruit van bovenaf olie scheppen die door een zeef laten lopen en ook als nieuwe olie aan de klant rekenen...
En ja dat heb ik bij de Ford dealer gezien. (was wel 30 jaar terug maar toch).
Daarom hebben garagisten ook een hekel aan klanten die een teken zetten op onderdelen want dan moeten ze wel vervangen met nieuw en "verdienen" ze minder aan je.
Surequote:Op zondag 18 oktober 2020 19:36 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Echt van die verjaardags complotgekkie praatjes.
Bullshit, meer dan genoeg in garages geweest van auto tot vrachtwagen en landbouwmachines werkplaatsen en daar staat niemand filters te poetsen of olie door een oude sok te gieten hoor.quote:
Wat verwachte je? Ze kunnen nog niet eens een kentekenplaat fatsoenlijk ophangen. Moet je eens opletten hoe vaak er een plaat van een Volkswagen of een Audi scheef hangt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Het is natuurlijk ook uitermate beschamend dat je als groot Duits automerk, niet eens een fatsoenlijk turbo-blok in elkaar kunt zetten.
Probleemloze VW's en Audi's? Waar koop je die?quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:28 schreef Fer het volgende:
Het is maar hoe je bekijkt. De eerste 5 jaar en 200000km zijn ze probleemloos. De restwaarde is daarna ook nog goed. Dus je hoort geen klachten van de leasemaatschappijen en dat zijn net de grootste afnemers van VAG/Pon.
Dat jij het noiet gezien hebt betekent niet dat het niet zo is.quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:38 schreef densmee het volgende:
[..]
Bullshit, meer dan genoeg in garages geweest van auto tot vrachtwagen en landbouwmachines werkplaatsen en daar staat niemand filters te poetsen of olie door een oude sok te gieten hoor.
Dat zijn dan wel dorpsgarages of kleine dealer bedrijven en niet de kwikfits of euromasters waar ik kind aan huis was of ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |