abonnement Unibet Coolblue
pi_195671005
Scotty Kilmer en Duitse automerken... :D

Ik meen dat deze Audi's schraapveer problemen hadden?
pi_195671294
Leeft dievieze zweet texaan ook nog ja? :')
pi_195679075
Die gast irriteert mij enorm.
Ja, Toyota's zijn ultra betrouwbaar.
Maar wat hij vergeet is dat die Amerikanen pas aan onderhoud doen alle er een lammpje gaat branden.
Daar kunnen Duitse auto's niet tegen.
Preventief onderhoud, dat is de key.
pi_195689880
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 18:35 schreef pvdplanet het volgende:
Maar wat hij vergeet is dat die Amerikanen pas aan onderhoud doen alle er een lammpje gaat branden.
Dat moet haast wel...
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 21:18:27 #5
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195700835
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 10:24 schreef Bocaj het volgende:
Scotty Kilmer en Duitse automerken... :D

Ik meen dat deze Audi's schraapveer problemen hadden?
Het is natuurlijk ook uitermate beschamend dat je als groot Duits automerk, niet eens een fatsoenlijk turbo-blok in elkaar kunt zetten. Een kennis van mij heeft een Q5 gehad met dat blok en het was gewoon lachwekkend. De reactie van de importeur niet, trouwens. Die was ronduit misdadig.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_195701065
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 21:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
De reactie van de importeur niet, trouwens. Die was ronduit misdadig.
Coulance of enige tegemoetkoming zeker ver te zoeken?!
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 21:28:38 #7
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195701106
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 21:26 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Coulance of enige tegemoetkoming zeker ver te zoeken?!
Er werd een mod kit aangeboden a somma van 300 euro. En dat was nog zonder de werkplaatstijd.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_195701200
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 18:35 schreef pvdplanet het volgende:
Die gast irriteert mij enorm.
Ja, Toyota's zijn ultra betrouwbaar.
Maar wat hij vergeet is dat die Amerikanen pas aan onderhoud doen alle er een lammpje gaat branden.
Daar kunnen Duitse auto's niet tegen.
Preventief onderhoud, dat is de key.
Het enige wat die Amerikanen doen is elke 3000 km nieuwe olie erop.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_195708045
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 21:32 schreef densmee het volgende:

[..]

Het enige wat die Amerikanen doen is elke 3000 km nieuwe olie erop.
Vergis je niet in de gierige Ollander en de corrupte garagist.

Je kent ze wel die je oliefilter oppoetsen en je een nieuwe in rekening brengen.

en erger nog de opgevangen olie bij elkaar gooien in een tank en daaruit van bovenaf olie scheppen die door een zeef laten lopen en ook als nieuwe olie aan de klant rekenen...

En ja dat heb ik bij de Ford dealer gezien. (was wel 30 jaar terug maar toch).

Daarom hebben garagisten ook een hekel aan klanten die een teken zetten op onderdelen want dan moeten ze wel vervangen met nieuw en "verdienen" ze minder aan je.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  zondag 18 oktober 2020 @ 10:23:17 #10
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_195708174
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 10:11 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Vergis je niet in de gierige Ollander en de corrupte garagist.

Je kent ze wel die je oliefilter oppoetsen en je een nieuwe in rekening brengen.

en erger nog de opgevangen olie bij elkaar gooien in een tank en daaruit van bovenaf olie scheppen die door een zeef laten lopen en ook als nieuwe olie aan de klant rekenen...

En ja dat heb ik bij de Ford dealer gezien. (was wel 30 jaar terug maar toch).

Daarom hebben garagisten ook een hekel aan klanten die een teken zetten op onderdelen want dan moeten ze wel vervangen met nieuw en "verdienen" ze minder aan je.
>90% onzin. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_195708180
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 10:23 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

>90% onzin. :)
Helaas is het waar.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_195711607
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 21:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Het is natuurlijk ook uitermate beschamend dat je als groot Duits automerk, niet eens een fatsoenlijk turbo-blok in elkaar kunt zetten. Een kennis van mij heeft een Q5 gehad met dat blok en het was gewoon lachwekkend. De reactie van de importeur niet, trouwens. Die was ronduit misdadig.
Het is maar hoe je bekijkt. De eerste 5 jaar en 200000km zijn ze probleemloos. De restwaarde is daarna ook nog goed. Dus je hoort geen klachten van de leasemaatschappijen en dat zijn net de grootste afnemers van VAG/Pon.

Dat de afgetrapte, slecht onderhouden gevallen daarna snel in elkaar lopen, is voor de markt een klein probleem.
.
pi_195711640
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 10:11 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Vergis je niet in de gierige Ollander en de corrupte garagist.

Je kent ze wel die je oliefilter oppoetsen en je een nieuwe in rekening brengen.

en erger nog de opgevangen olie bij elkaar gooien in een tank en daaruit van bovenaf olie scheppen die door een zeef laten lopen en ook als nieuwe olie aan de klant rekenen...

En ja dat heb ik bij de Ford dealer gezien. (was wel 30 jaar terug maar toch).

Daarom hebben garagisten ook een hekel aan klanten die een teken zetten op onderdelen want dan moeten ze wel vervangen met nieuw en "verdienen" ze minder aan je.
Zo’n filter is 3¤ inkoop voor ze. De monteur die hem schoonmaakt kost veel meer. Onzin dus
.
pi_195717908
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 13:30 schreef Fer het volgende:

[..]

Zo’n filter is 3¤ inkoop voor ze. De monteur die hem schoonmaakt kost veel meer. Onzin dus
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 13:30 schreef Fer het volgende:

[..]

Zo’n filter is 3¤ inkoop voor ze. De monteur die hem schoonmaakt kost veel meer. Onzin dus
Nope niet elke monteur is alle uren bezig dus kost dat de garagist niets.

Feit dus.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_195719210
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 10:11 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Vergis je niet in de gierige Ollander en de corrupte garagist.

Je kent ze wel die je oliefilter oppoetsen en je een nieuwe in rekening brengen.

en erger nog de opgevangen olie bij elkaar gooien in een tank en daaruit van bovenaf olie scheppen die door een zeef laten lopen en ook als nieuwe olie aan de klant rekenen...

En ja dat heb ik bij de Ford dealer gezien. (was wel 30 jaar terug maar toch).

Daarom hebben garagisten ook een hekel aan klanten die een teken zetten op onderdelen want dan moeten ze wel vervangen met nieuw en "verdienen" ze minder aan je.
Echt van die verjaardags complotgekkie praatjes.
pi_195719242
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 19:36 schreef Pap89 het volgende:

[..]

Echt van die verjaardags complotgekkie praatjes.
Sure
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_195721038
quote:
17s.gif Op zondag 18 oktober 2020 19:38 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Sure
Bullshit, meer dan genoeg in garages geweest van auto tot vrachtwagen en landbouwmachines werkplaatsen en daar staat niemand filters te poetsen of olie door een oude sok te gieten hoor.
Dat zijn dan wel dorpsgarages of kleine dealer bedrijven en niet de kwikfits of euromasters waar ik kind aan huis was of ben
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_195723239
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 21:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Het is natuurlijk ook uitermate beschamend dat je als groot Duits automerk, niet eens een fatsoenlijk turbo-blok in elkaar kunt zetten.
Wat verwachte je? Ze kunnen nog niet eens een kentekenplaat fatsoenlijk ophangen. Moet je eens opletten hoe vaak er een plaat van een Volkswagen of een Audi scheef hangt.
pi_195723352
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 13:28 schreef Fer het volgende:
Het is maar hoe je bekijkt. De eerste 5 jaar en 200000km zijn ze probleemloos. De restwaarde is daarna ook nog goed. Dus je hoort geen klachten van de leasemaatschappijen en dat zijn net de grootste afnemers van VAG/Pon.
Probleemloze VW's en Audi's? Waar koop je die?

Waarom denk je overigens dat de leasemaatschappijen niet klagen? De meeste hebben namelijk gewoon een klote hekel aan de arrogante houding van PON...en terecht. Dat ze de grootste afnemers zijn komt puur omdat de klant graag een Audi of een VW wilt rijden. Niet omdat ze zo tevreden zijn over de kwaliteit van de auto's of de "fantastische" relatie met de importeur.
pi_195724695
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:38 schreef densmee het volgende:

[..]

Bullshit, meer dan genoeg in garages geweest van auto tot vrachtwagen en landbouwmachines werkplaatsen en daar staat niemand filters te poetsen of olie door een oude sok te gieten hoor.
Dat zijn dan wel dorpsgarages of kleine dealer bedrijven en niet de kwikfits of euromasters waar ik kind aan huis was of ben
Dat jij het noiet gezien hebt betekent niet dat het niet zo is.

Stierenpoep aan jouw :6
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')