Inderdaad. Gefixt!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:22 schreef b-engel het volgende:
Je hoeft bij SS Pro toch geen ZZP-er te zijn @:boerhoorn?
Slechte zaak, lage vaste vergoeding. Ze gaan de kant van SS pro op.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:42 schreef b-engel het volgende:
Wat vinden jullie van het voorintekenen voor opdrachten?
Ja. Ik maak een factuur incl 21% BTW voor in mijn eigen boekhouding en draag die vervolgens af. Dus van de inkomsten hou je dus van 121 euro 100 euro over. Je kan de factuur wel naar SS sturen, maar daar doen ze er niets mee. Dus stuur ik hem niet. Dit advies om het zo te doen kreeg ik van de belastingtelefoon.Ga er dus van uit dat het zo goed is.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:43 schreef b-engel het volgende:
He Brokkie, vraagje: doe jij SS ook als ZZP-er? Ik zie nl nergens waar je dat aan kunt geven.
En de 100 euro die dus overblijft is dus gewoon omzet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:43 schreef b-engel het volgende:
He Brokkie, vraagje: doe jij SS ook als ZZP-er? Ik zie nl nergens waar je dat aan kunt geven.
Oke, dus je houdt minder over, das dan weer niet zo mooiquote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:21 schreef brokkie57 het volgende:
[..]
En de 100 euro die dus overblijft is dus gewoon omzet.
Nee , dat is het nadeel. Maar een andere optie is er niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:22 schreef b-engel het volgende:
[..]
Oke, dus je houdt minder over, das dan weer niet zo mooi
Ik heb vandaag contact gehad met SS hierover. Ze hebben nu de mogelijkheid nog niet, maar die komt volgend jaar.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:44 schreef brokkie57 het volgende:
[..]
Nee , dat is het nadeel. Maar een andere optie is er niet.
Hai,quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:01 schreef ReizigerZonderDoel het volgende:
Ik heb de apps van Roamler en Smartspotter nu nog maar net 3 weken in gebruik. (Voor de app Smartspotter gebruik ik hier overigens de afkorting 'SmaS' omdat ik SS een erg nare afkorting vind.)
Ik heb de apps tot nu toe soms gebruikt op momenten dat ik toch al naar een supermarkt toe wilde gaan voor het kopen van fruit, brood, broodbeleg e.d. Dan probeerde ik een paar keer een opdrachten mee te pakken.
Nu zag ik dat er vanmorgen rond 07:45 uur wel een heleboel opdrachtjes in SmaS stonden om uit te voeren bij o.a. de Lidl, de Jumbo en de Nettoraam. Nu heb ikzelf met pauze en ik dacht zo: "Ik ga er weer mooi twee uitkiezen" maar nu zie ik niets meer van alle opdrachten in de app, ook niet wanneer ik een beetje uitzoom op de plattegrond. Hoe werkt dat met opdrachten die eerst verschijnen en ook weer zo plotseling verdwijnen bij SmaS? Kan iemand dat misschien kort toelichten voor een nieuwe gebruiker? Dan weet ik misschien beter hoe ik moet anticiperen bij het kiezen van een nieuw opdrachtje. B.v.d.
Gewoon ss.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:01 schreef ReizigerZonderDoel het volgende:
Ik heb de apps van Roamler en Smartspotter nu nog maar net 3 weken in gebruik. (Voor de app Smartspotter gebruik ik hier overigens de afkorting 'SmaS' omdat ik SS een erg nare afkorting vind.)
Ik heb de apps tot nu toe soms gebruikt op momenten dat ik toch al naar een supermarkt toe wilde gaan voor het kopen van fruit, brood, broodbeleg e.d. Dan probeerde ik een paar keer een opdrachten mee te pakken.
Nu zag ik dat er vanmorgen rond 07:45 uur wel een heleboel opdrachtjes in SmaS stonden om uit te voeren bij o.a. de Lidl, de Jumbo en de Nettoraam. Nu heb ikzelf met pauze en ik dacht zo: "Ik ga er weer mooi twee uitkiezen" maar nu zie ik niets meer van alle opdrachten in de app, ook niet wanneer ik een beetje uitzoom op de plattegrond. Hoe werkt dat met opdrachten die eerst verschijnen en ook weer zo plotseling verdwijnen bij SmaS? Kan iemand dat misschien kort toelichten voor een nieuwe gebruiker? Dan weet ik misschien beter hoe ik moet anticiperen bij het kiezen van een nieuw opdrachtje. B.v.d.
Lijkt me wel, welke connotatie iemand bij een woord heeft is persoonlijk, dus niet voor een ander in te vullen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:06 schreef b-engel het volgende:
[..]
Als hij het nou anders wil noemen, is dat toch oke?
Dank je wel voor deze uitleg. Een paar dagen gelegen heb ik een opdracht voor die Eru smeerkaas (quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:20 schreef b-engel het volgende:
[..]
Hai,
Om dat uit te leggen, moet je begrijpen hoe SS en R werken. Voor sommige opdrachten moeten alle winkels bezocht worden, die blijven dus lang staan en lopen ook op. Voor andere hebben ze een percentage per winkelsoort of bijv per provincie nodig. Zodra dat percentage bereikt is, verdwijnt de opdracht. Maar als er dan weer afgekeurd worden of het percentage wordt bijgesteld, komen ze weer terug.
Je zegt dat je voor 8u hebt gekeken. Dan kan het ook goed dat ze 'op kantoor' nog niet bezig zijn en dat rond 9u alles verandert.
Maar wat nog waarschijnlijker is... dat er een R/SS-er in de buurt lekker bezig is gegaan!
Het gebeurt ook dat je bezig bent in een winkel en er ineens andere opdrachten bij komen. Je kunt dus het beste regelmatig verversen.
Ja das een afweging die je iedere keer moet maken. Het werk, de zwaarte, de vergoeding en de kans op afkeuring.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:34 schreef ReizigerZonderDoel het volgende:
[..]
Dank je wel voor deze uitleg. Een paar dagen gelegen heb ik een opdracht voor die Eru smeerkaas (![]()
) wel nog uitgevoerd. Het was een gemakkelijke opdracht, dus het voordeel is dat je de opdracht bijna niet kunt verpesten.
Gisteren was ik kort na 18:00 uur overigens nog in een Coop en ik zag bij Roamler dat je daar een opdracht kon uitvoeren genaamd ‘de voorraadsprint’. Ik heb even overwogen om de opdracht te vervullen, maar ik vond dat toch iets te veel werk. (Behoorlijk wat foto's maken en de producten in de schappen allemaal tellen.) Ik heb deze toch niet gedaan.
Die vergoeding voor de "Voedsel" opdracht van SS is inderdaad niet in verhouding. De voorraadsprint voor 7,50 vind ik dan weer een gemakkelijke en vrij snelle opdracht. Je moet alleen een beetje het geluk hebben dat het niet retedruk is in de winkel en de gangpaden vol met medewerkers van de vulploeg staan. Want in dat geval sla ik hem snel weer over, omdat je wel de ruimte moet hebben om de foto's te maken. Zaterdagmiddag lukt dat dus bijna niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:01 schreef b-engel het volgende:
[..]
Ja das een afweging die je iedere keer moet maken. Het werk, de zwaarte, de vergoeding en de kans op afkeuring.
SS heeft de opdracht: Voedsel. 38 vragen/foto's voor 1 euro (maar wel 'je kunt tot wel 4 van dit soort opdrachten in deze winkel uitvoeren. Dat is dus lekker verdienen!'
Iemand zal ze vast doen, maar ik doe ze niet.
Die voedselopdracht bedoel je denk ik. Die doe ik wel, maar niet voor 1 euro. Laat ze altijd oplopen. Voor 2,50 wil ik ze wel doen, maar niet voor 1. Hoger dan 2,50 worden ze meestal niet, al heb ik ze een keer verder weg wel gezien voor 4. Maar daar ga ik niet voor reizen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:01 schreef b-engel het volgende:
[..]
Ja das een afweging die je iedere keer moet maken. Het werk, de zwaarte, de vergoeding en de kans op afkeuring.
SS heeft de opdracht: Voedsel. 38 vragen/foto's voor 1 euro (maar wel 'je kunt tot wel 4 van dit soort opdrachten in deze winkel uitvoeren. Dat is dus lekker verdienen!'
Iemand zal ze vast doen, maar ik doe ze niet.
Hertog slagroomquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:58 schreef crazyboy2309 het volgende:
[..]
Die voedselopdracht bedoel je denk ik. Die doe ik wel, maar niet voor 1 euro. Laat ze altijd oplopen. Voor 2,50 wil ik ze wel doen, maar niet voor 1. Hoger dan 2,50 worden ze meestal niet, al heb ik ze een keer verder weg wel gezien voor 4. Maar daar ga ik niet voor reizen.
De sprint voorraad check is helemaal niet zo veel werk. Als je hem vaker doet, het zijn (bijna) altijd precies dezelfde producten. Allen Festini peer was kortgeleden vervangen door vanille ijs (weet ff niet uit mijn hoofd welke). Voor de rest is alles al een paar jaar hetzelfde. Alleen in supermarkten waar je niet zo vaak komt, is het even zoeken waar alles zit, maar bij de meeste supermarkten hier in de buurt doe kan ik de producten snel vinden.
Oh die! Nee die is niet van Roamler, maar dat is gewoon een merchandiserquote:Op vrijdag 6 november 2020 11:43 schreef mysterybe het volgende:
Volgens mij noemt hem David? Werkt em bij Roamler?
Bedankt voor je bericht. Wij zijn ons er van bewust dat hij niet in het team zit. Maak er een mooie dag van.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:39 schreef b-engel het volgende:
[..]
Oh die! Nee die is niet van Roamler, maar dat is gewoon een merchandiser
Serieus? Vanaf augustus ofzo is het nakijken echt dramatisch. Soms heb je echt tig opdrachten openstaan en toch komt het dan voor dat er dagenlang geen enkele van wordt nagekeken. Echt irritant. Er zijn volgens mij heel veel reviewers weg, en ze kunnen het duidelijk niet aan. Ik heb nu ook homestocking openstaan van dagen terug.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:33 schreef ranjazonderrietje het volgende:
Ik ben gewend dat de RM opdrachten vlot worden nagekeken bij Roamler. Nu staan er zeker 20 nog open. Irritant wel, dacht dat ze inmiddels bij waren met nakijken.
Altijd jammer. Kan je hem nog wel opnieuw doen?quote:Op zondag 8 november 2020 16:13 schreef b-engel het volgende:
Ik kreeg bericht dat er iets fout was in een opdracht die ik 'net' gedaan had. Ehh, ja, 4 dagen geleden?
Ja 25 punten! Echt feest voor de vrijwilliger!quote:Op maandag 9 november 2020 12:33 schreef ReizigerZonderDoel het volgende:
En, @:Boerhoorn, wat is dan de beloning die hoort bij de opdracht "Code"? Begrijp ik nu ook dat je bij het uitvoeren van die opdracht uitsluitend punten (Smartpoints) kunt verdienen? Is dit echt zo is het een vergissing?
De meesten hier worden al herkend bij binnenkomst, inmiddels. Dan gaat het sneller.quote:Op maandag 9 november 2020 20:30 schreef ReizigerZonderDoel het volgende:
Voor die code-opdracht (die vandaag al eens besproken was) in de AH krijg je nu toch wel geld... 3,00 euro per opdracht.
Wanneer je die opdracht maar helemaal zou afraffelen, dan zou je dat misschien ook nog wel redelijk snel kunnen uitvoeren. Maar wanneer dat je te werk wilt gaan als een goede mystery guest dan zul je dit ook zeker bedachtzaam, rustig moeten aanpakken (misschien af en toe ook rustig even aan andere producten aandacht geven) en met een goede aanpak duurt dit vééééél langer dan 10 minuutjes.
Die Reus actie ook. Doe ik echt niet voor dat bedrag.quote:Op woensdag 18 november 2020 12:14 schreef jb88 het volgende:
Ik vind die postnl vergoeding echt bijzonder laag voor een RM opdracht. Als men straks zzper moet worden om RM te blijven doen kunnen deze bedragen echt niet meer. Dit geldt ook voor die Reus AH opdracht die nu al in de app staat voor ¤7.50.
Ik doe ook veel minder. Sorry maar ik laat me niet uitbuiten. RM opdrachten van ¤7.50 zijn voor mij echt zwaar onder de grens. Jammer dat er toch veel Roamlers zijn die hiermee akkoord gaan.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:37 schreef brokkie57 het volgende:
Voorheen was ik elke dag op pad voor Roamler. Nu de beloningen minder worden nog maar 2 dagdelen 😂😂
Gelukkig denken wij er hetzelfde over. Ze vergeten dat een zzp'er en uurtarief heeft bij Roamler. Daar kon je op die manier nooit aan ....quote:Op vrijdag 20 november 2020 06:59 schreef jb88 het volgende:
[..]
Ik doe ook veel minder. Sorry maar ik laat me niet uitbuiten. RM opdrachten van ¤7.50 zijn voor mij echt zwaar onder de grens. Jammer dat er toch veel Roamlers zijn die hiermee akkoord gaan.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:28 schreef brokkie57 het volgende:
[..]
Gelukkig denken wij er hetzelfde over. Ze vergeten dat een zzp'er een uurtarief heeft bij Roamler. Daar kom je op die manier nooit aan ....
Precies. Ik ben benieuwd hoe dit er per februari uit gaat zien...want dit is echt kansloos, en als dit de vergoedingen zijn die ze willen geven heeft zzp'er worden voor Roamler echt geen zin.quote:
Voor Post NL moet je nakijken of alle posters en andere dingen opgehangen zijn in de verkooppunten (7,50) en kijken of je er nog wat bij mag hangen (+5). Voorgaande jaren was het zoveel dat de winkels er helemaal gek van werden: overal posters en dingen voor postzegels. De vergoeding is niet veel, maar het gaat snel en je kunt mooie rondes maken. Ik combineer ze nu met SS Drank, want dat zit vaak in dezelfde winkels. Die betaalt ook 7,50 + 5, dus samen is het leuk.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:19 schreef zeeuw123 het volgende:
Wat houdt die PostNL opdracht eigenlijk in en wat voor vergoeding staat er tegenover? Ik was net te laat met het aanmelden voor RM en zit nu te twijfelen om het over de ZZP-boeg te gooien, maar heb wel ‘t idee dat dat ‘t misschien niet waard is als ik de verhalen hier hoor.
Ik merk de laatste tijd ook wel dat opdrachten langer dan normaal op het beginbedrag blijven (de NS toilet check staat al een tijd op ¤2,- en de gesprek check van KPN ook vrij lang op ¤7,50, al begint die laatste nu wel te stijgen).
9 van de 10 keer willen ze niet nog extra materiaal...dat merkte ik vorig jaar wel. Dat hebben een behoorlijk aantal Roamlers toen ik ook gezegd. ¤7.50 is zwaar onderbetaald, en dan kan jij het eventueel wel combineren met een andere opdracht van een andere opdrachtgever maar dat maakt de opdracht natuurlijk niet ineens beter betaald. Roamler lacht zich de ballen uit de broek dat ze 'ons' zo ver krijgen om RM opdrachten van grote opdrachtgevers te doen voor minder dan ¤10.🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:50 schreef b-engel het volgende:
[..]
Voor Post NL moet je nakijken of alle posters en andere dingen opgehangen zijn in de verkooppunten (7,50) en kijken of je er nog wat bij mag hangen (+5). Voorgaande jaren was het zoveel dat de winkels er helemaal gek van werden: overal posters en dingen voor postzegels. De vergoeding is niet veel, maar het gaat snel en je kunt mooie rondes maken. Ik combineer ze nu met SS Drank, want dat zit vaak in dezelfde winkels. Die betaalt ook 7,50 + 5, dus samen is het leuk.
Ja dat bedoelde ik dus ook met winkels vinden het al te veel. En ik zei ook dat de vergoeding niet veel was. Dus we zijn het gewoon eens?quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:13 schreef jb88 het volgende:
[..]
9 van de 10 keer willen ze niet nog extra materiaal...dat merkte ik vorig jaar wel. Dat hebben een behoorlijk aantal Roamlers toen ik ook gezegd. ¤7.50 is zwaar onderbetaald, en dan kan jij het eventueel wel combineren met een andere opdracht van een andere opdrachtgever maar dat maakt de opdracht natuurlijk niet ineens beter betaald. Roamler lacht zich de ballen uit de broek dat ze 'ons' zo ver krijgen om RM opdrachten van grote opdrachtgevers te doen voor minder dan ¤10.🤣🤣🤣
Ik ben het niet eens met het feit dat je 'mooie rondes kunt maken, dat vind ik namelijk niet met een vergoeding van ¤7.50. Of dat het samen met een andere opdracht wel 'leuk' is, dit zou namelijk niet moeten hoeven. Ik snap niet hoe ze ons denken te kunnen overtuigen om Pro te worden met dit soort vergoedingen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:26 schreef b-engel het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik dus ook met winkels vinden het al te veel. En ik zei ook dat de vergoeding niet veel was. Dus we zijn het gewoon eens?
Moeilijk te zeggen. Als je kijkt naar een minimaal uurtarief, neem je dan de reistijd mee? 30 euro is leuk voor een opdracht van 20 min, maar als je er eerst een uur voor moet rijden, is het minder.quote:Op zaterdag 21 november 2020 06:57 schreef jb88 het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met het feit dat je 'mooie rondes kunt maken, dat vind ik namelijk niet met een vergoeding van ¤7.50. Of dat het samen met een andere opdracht wel 'leuk' is, dit zou namelijk niet moeten hoeven. Ik snap niet hoe ze ons denken te kunnen overtuigen om Pro te worden met dit soort vergoedingen.
We zijn het in ieder geval wel eens met het feit dat de vergoeding van deze opdracht veel te laag is.
Wat vinden jullie een eerlijke minimale vergoeding voor RM opdrachten? (Per februari wanneer je dus zzp'er moet zijn om ze te mogen doen?) Bij welk bedrag denken jullie 'dat is fair en daarmee kan ik bepaalde kosten dekken en hou ik nog genoeg over waardoor het rendabel is?
Ik zie standaard rond de ¤30 euro voor RM opdrachten nog niet gebeuren..quote:Op zaterdag 21 november 2020 13:38 schreef b-engel het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. Als je kijkt naar een minimaal uurtarief, neem je dan de reistijd mee? 30 euro is leuk voor een opdracht van 20 min, maar als je er eerst een uur voor moet rijden, is het minder.
Dan krijgen ze toch een probleem. want een beetje ZZP'er gaat niet op pad voor minder dan 25 euro per uur...Ik hoef alleen maar naar mezelf te kijken. Ik doe het 4 tot 5 uur per dag en alleen als ik minstens 100/125 euro binnen kan harken. Anders blijf ik liever thuis...quote:Op zondag 22 november 2020 10:21 schreef jb88 het volgende:
[..]
Ik zie standaard rond de ¤30 euro voor RM opdrachten nog niet gebeuren..
Helemaal mee eens. Ze doen er erg vaag over en laten niets los over eventuele hogere vergoedingen wanneer Pro start.quote:Op donderdag 26 november 2020 16:36 schreef brokkie57 het volgende:
[..]
Dan krijgen ze toch een probleem. want een beetje ZZP'er gaat niet op pad voor minder dan 25 euro per uur...Ik hoef alleen maar naar mezelf te kijken. Ik doe het 4 tot 5 uur per dag en alleen als ik minstens 100/125 euro binnen kan harken. Anders blijf ik liever thuis...
Waarom zouden ze de vergoedingen verhogen?quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:31 schreef jb88 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ze doen er erg vaag over en laten niets los over eventuele hogere vergoedingen wanneer Pro start.
Omdat je als ZZP'er een uurtarief hebt?quote:Op zaterdag 28 november 2020 14:01 schreef boerhoorn het volgende:
[..]
Waarom zouden ze de vergoedingen verhogen?
Ik denk dat ze toch eerst lage bedragen gaan geven en pas als (bijna) niemand ze doet verhogen ze de bedragen. Denk dat daar niks aan wijzigt. Dat doen ze toch bijna altijd zo?quote:Op zondag 29 november 2020 17:26 schreef brokkie57 het volgende:
[..]
Omdat je als ZZP'er een uurtarief hebt?
Ja dat zal best wel. Daarom schreef ik al dat ze zichzelf wel gaan tegenkomen hierin denk ik. Want er zijn weinig ZZP'ers die op pad gaan voor een laag tarief. Ik I.i.g. niet....quote:Op maandag 30 november 2020 00:51 schreef crazyboy2309 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze toch eerst lage bedragen gaan geven en pas als (bijna) niemand ze doet verhogen ze de bedragen. Denk dat daar niks aan wijzigt. Dat doen ze toch bijna altijd zo?
Bij concurrenten is het tarief vaak zelfs 10 euro inclusief. Het is een tak waar je niet rijk gaat worden.quote:Op maandag 30 november 2020 08:20 schreef brokkie57 het volgende:
[..]
Ja dat zal best wel. Daarom schreef ik al dat ze zichzelf wel gaan tegenkomen hierin denk ik. Want er zijn weinig ZZP'ers die op pad gaan voor een laag tarief. Ik I.i.g. niet....
Ach....m'n crypto doet het goed 😉🙃quote:Op maandag 30 november 2020 13:58 schreef boerhoorn het volgende:
[..]
Bij concurrenten is het tarief vaak zelfs 10 euro inclusief. Het is een tak waar je niet rijk gaat worden.
Maar ik deel jouw mening.
Je brengt dit als feiten maar het zijn persoonlijke situaties.quote:Op donderdag 3 december 2020 08:27 schreef Kraait het volgende:
Ik begrijp niet waarom men denkt dat de prijs omhoog gaat voor ZZPers. Als je het nu ineens uitvoert onder de ZZP vlag ben je nog altijd dezelfde persoon. Ik beide gevallen betaal je evenveel belasting, als ZZPer soms zelfs minder. Dus geen enkele reden om als privé persoon met minder akkoord te gaan. Ik voer mijn opdrachten overigens al sinds het begin als ZZPer uit.
Een uurtarief maakt roamler niets uit. En ook in privé tijd is jouw tijd een bepaalde waarde waard nietwaar. Vind je 10 euro per uur nu wel genoeg, maar als je ZZPer bent ineens niet meer? Of je het nu wegschrijft als ZZPer of privé persoon maakt niet uit, een uur blijft een uur.
Wat ik me wel kan voorstellen is dat er minder Pro gebruikers zullen zijn en de prijs daardoor oploopt.
Overigens doe ik nog altijd geen opdrachten, ik vind het persoonlijk niet oké om zonder noodzaak van winkel naar winkel te gaan in deze tijden waar men vraagt alleen boodschappen te doen en afstand te houden.
Vanwaar de vraag? Ik doe beide.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:20 schreef b-engel het volgende:
Zijn er mensen die er bewust niet voor kiezen om ZZP-er voor Roamler te worden?
En de mensen die het wel doen: doe je dan SS erbij?
Best een hoop gaan stoppen wanneer Pro officieel in gaat per februari heb ik vernomen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:20 schreef b-engel het volgende:
Zijn er mensen die er bewust niet voor kiezen om ZZP-er voor Roamler te worden?
En de mensen die het wel doen: doe je dan SS erbij?
Roamler en Smartspotter nemen de maatregelen allebei niet serieus natuurlijk. Als ze dit wel zouden doen, zouden ze net als in Maart gewoon alle opdrachten stopzetten die je buitenshuis moet uitvoeren. Even een mailtje sturen naar iedereen om te zeggen dat we mondkapjes moeten dragen, afstand moeten houden en hesjes dragen is natuurlijk niet echt je verantwoordelijkheid nemen als bedrijf. Het 'grappige' is dat ze zelfs opdrachten verhogen die niet snel gaan in winkels enzo.quote:Op donderdag 17 december 2020 06:42 schreef Roamlerbike het volgende:
Hoe hypocriet ben je dan als smart om een mailtje eruit te gooien dat je nu door de nieuwe lockdown je reis bewegingen moet beperken en alleen als je toevallig in de winkel bent voor boodschappen je dan een opdracht kan doen met een foto van een bonnetje. Smartspotter wordt even wakker die regel is er al vanaf Maart dat je je reis bewegingen moet beperken.
Omdat ik in dubio staquote:Op zondag 13 december 2020 21:02 schreef ranjazonderrietje het volgende:
[..]
Vanwaar de vraag? Ik doe beide.
ze roepen dat toch ook al sinds het voorjaar?quote:Op donderdag 17 december 2020 06:42 schreef Roamlerbike het volgende:
Hoe hypocriet ben je dan als smart om een mailtje eruit te gooien dat je nu door de nieuwe lockdown je reis bewegingen moet beperken en alleen als je toevallig in de winkel bent voor boodschappen je dan een opdracht kan doen met een foto van een bonnetje. Smartspotter wordt even wakker die regel is er al vanaf Maart dat je je reis bewegingen moet beperken.
Ja daarom was ik weer zeer verbaasd dat er weer foto's van bonnetjes gemaakt moesten worden, als je geloofwaardig over wil komen had het gewoon altijd gedaan moeten worden vanaf maart toen we ook al foto's moesten inleveren van een bonnetje. En niet in een mailtje zeggen dat we reis bewegingen moeten gaan beperken want zoals ik al schreef is dit al zo vanaf maart.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:45 schreef b-engel het volgende:
[..]
ze roepen dat toch ook al sinds het voorjaar?
Het bleek dus dat ik de laatste tijd geen mailtjes van hun ontving, ook deze dus niet.quote:Op zondag 20 december 2020 13:57 schreef Roamlerbike het volgende:
[..]
Ja daarom was ik weer zeer verbaasd dat er weer foto's van bonnetjes gemaakt moesten worden, als je geloofwaardig over wil komen had het gewoon altijd gedaan moeten worden vanaf maart toen we ook al foto's moesten inleveren van een bonnetje. En niet in een mailtje zeggen dat we reis bewegingen moeten gaan beperken want zoals ik al schreef is dit al zo vanaf maart.
SS zet het erbij voor de vorm maar ze willen natuurlijk gewoon dat we de opdrachten blijven doen. Zie daar vaak opdrachten met 44+ vragen incl foto's...is dat verantwoord? Dan ben je echt niet binnen 5 minuten klaar hoor. Ze worden dan ook niet gedaan. En die pizza check staat er echt iedere dag en heeft zeker prioriteit aangezien die altijd stijgen. Maar ook als je wat koopt hoeft dat natuurlijk niet te betekenen dat je toch al naar die winkel ging. Als een opdracht op ¤25 staat dan ga je puur en alleen voor die check en pak je waarschijnlijk nog even een snicker bij de kassa voor de bon.😂quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:30 schreef boerhoorn het volgende:
Ss doet natuurlijk heel gek.
Pizza is een check met prioriteit en hoef je opeens niet iets te kopen. Wie houd je voor de gek?
Lol sinds vandaag dan. Wel vreemd ja.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:30 schreef boerhoorn het volgende:
Ss doet natuurlijk heel gek.
Pizza is een check met prioriteit en hoef je opeens niet iets te kopen. Wie houd je voor de gek?
Zo vreemd is dat toch niet? Sommige vinden ¤3.50 al een prima bedrag voor zo'n check, tel er dan bij op dat ze waarschijnlijk ergens wonen met meerdere kapers op de kust en dus risico lopen om hem anders helemaal niet te kunnen doen. Die kiezen dus blijkbaar eieren voor hun geld. Dit geldt eigenlijk wel voor bijna alle checks bij zowel Roamler als Smartspotter. Uiteindelijk loopt 90% van de opdrachten op als je maar lang genoeg wacht maar helaas zitten er veel mensen met weinig geld/geen baan/ uitkering in de community dus die wachten niet en slaan gelijk toe.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:26 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Lol sinds vandaag dan. Wel vreemd ja.
Wat ik ook vreemd vind is dat er mensen zijn die die opdracht standaard al pakken als ie 3,50 is. Terwijl je weet dat ie snel gaat oplopen...
Er zijn ook plekken waar meerderre kapers op de kust zijn die het alsnog laten oplopen. Je kan beter 1x in de twee dagen een check voor 7 euro doen, dan elke dag voor 3,50quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:00 schreef jb88 het volgende:
[..]
Zo vreemd is dat toch niet? Sommige vinden ¤3.50 al een prima bedrag voor zo'n check, tel er dan bij op dat ze waarschijnlijk ergens wonen met meerdere kapers op de kust en dus risico lopen om hem anders helemaal niet te kunnen doen. Die kiezen dus blijkbaar eieren voor hun geld. Dit geldt eigenlijk wel voor bijna alle checks bij zowel Roamler als Smartspotter. Uiteindelijk loopt 90% van de opdrachten op als je maar lang genoeg wacht maar helaas zitten er veel mensen met weinig geld/geen baan/ uitkering in de community dus die wachten niet en slaan gelijk toe.
Ok. Zeg dat maar tegen ze dan😂. Ik ben het niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:57 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Er zijn ook plekken waar meerderre kapers op de kust zijn die het alsnog laten oplopen. Je kan beter 1x in de twee dagen een check voor 7 euro doen, dan elke dag voor 3,50
Ik denk dat dat komt doordat het een oudere opdracht is waarbij ze vergeten zijn om de opdracht aan te passen. Dat merkte ik ook in de week dat de strengere maatregelen ingingen. Toen waren er ook opdrachten van eerder waarbij je niks hoefde te kopen. Die pizza opdracht was van eerder. Ze vergeten wel vaker opdrachten aan te passen, als dat moet. Soms staat er bijvoorbeeld iets over wasmiddel terwijl de opdracht over thee gaat. Veel kopieer en plakwerk. Echt niet professioneel.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:26 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Lol sinds vandaag dan. Wel vreemd ja.
Wat ik ook vreemd vind is dat er mensen zijn die die opdracht standaard al pakken als ie 3,50 is. Terwijl je weet dat ie snel gaat oplopen...
Zuiveldrankje! Is geen aankoop.quote:Op zondag 27 december 2020 16:45 schreef crazyboy2309 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt doordat het een oudere opdracht is waarbij ze vergeten zijn om de opdracht aan te passen. Dat merkte ik ook in de week dat de strengere maatregelen ingingen. Toen waren er ook opdrachten van eerder waarbij je niks hoefde te kopen. Die pizza opdracht was van eerder. Ze vergeten wel vaker opdrachten aan te passen, als dat moet. Soms staat er bijvoorbeeld iets over wasmiddel terwijl de opdracht over thee gaat. Veel kopieer en plakwerk. Echt niet professioneel.
Ja, ben beide. Nog geen Smartspotter Pro opdracht gedaan. Er is veel minder dan Roamler Merchandise, maar je kan wel ver van de tevoren aanvragen accepteren, zodat je bijvoorbeeld een dag kan plannen. Merchandise vind ik prima. Ik weet niet echt wat beter betaald.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:22 schreef jb88 het volgende:
Mensen hier die roamler merchandise & Smartspotter Pro doen; Welke vind je fijner en waarom? Welke betaald over het algemeen beter? Welke heeft de meeste opdrachten?
Een aansprakelijkheidsverzekering is niet verplicht, alleen het is wel verstandig zodat je gedekt bent wanneer er een ongeluk gebeurt wanneer je aan het werk bent. Je kan gewoon via google opzoeken hoeveel dit kost nadat je je persoonlijke situatie hebt ingevuld.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:09 schreef eenjongen... het volgende:
Ik zie in de algemene voorwaarden van Roamler Pro iets staan over een verzekering en het lijkt er op dat dit verplicht is volgens die voorwaarden. Volgens mij gaat het over een aansprakelijkheidsverzekering of iets dergelijks. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe duur is dit ongeveer?
Ik zou dit soort info in ieder geval niet aannemen van iemand hier op fok maar het navragen aan de belastingdienst.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:10 schreef crazyboy2309 het volgende:
Weet iemand trouwens of je de inkomsten uit Roamler en SmartSpotter ook mag meerekenen voor de jaarruimte en het pensioentekort? Ik heb mijn pensioenfonds laten uitrekenen dat ik een beperkte pensioentekort heb, maar als je elders nog inkomsten hebt, dan kan dat anders zijn, aldus de ABP.
Ik dacht dat een forum er ook was om ervaringen te delen, maar zal wel aan mij liggen... Prima dat hij het vraagt toch? Ja het beste antwoord heeft de belastingdienst/pensioenfonds of welke instantie het regelt dan ook, maar vragen is primaquote:Op maandag 11 januari 2021 15:45 schreef jb88 het volgende:
[..]
Ik zou dit soort info in ieder geval niet aannemen van iemand hier op fok maar het navragen aan de belastingdienst.
Ik heb toch nergens gezegd dat een forum niet is om ervaringen uit te delen of dat het niet prima is dat hij het vraagt toch? Ik heb eigenlijk niets anders gezegd dan jij. Jij geeft namelijk ook aan dat de belastingdienst het beste antwoord geeft en dat was ook hetgeen dat ik zei, meer niet.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:31 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ik dacht dat een forum er ook was om ervaringen te delen, maar zal wel aan mij liggen... Prima dat hij het vraagt toch? Ja het beste antwoord heeft de belastingdienst/pensioenfonds of welke instantie het regelt dan ook, maar vragen is prima
Wel mee eens. Bij belastingvraagstukken altijd alles ook (na)vragen bij de belastingdienst zelf. Je kan natuurlijk flink in de problemen raken doordat je verkeerde informatie die je hebt gekregen via een forum voor waarheid neemt. Iedereen kan hier namelijk van alles roepen.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:12 schreef jb88 het volgende:
[..]
Ik heb toch nergens gezegd dat een forum niet is om ervaringen uit te delen of dat het niet prima is dat hij het vraagt toch? Ik heb eigenlijk niets anders gezegd dan jij. Jij geeft namelijk ook aan dat de belastingdienst het beste antwoord geeft en dat was ook hetgeen dat ik zei, meer niet.
Ik verwacht een drastische vermindering van het aantal Roamlers. Ik krijg zelf ook steeds minder zin. Er is ook steeds minder te doen en ik merk dat vooral Etossen niet staan te wachten op Roamler/SmartSpotter. Laatst kwam ik echt als klant en werd ik gelijk al verdacht van het van plan zijn van foto's maken. Daar heb ik eigenlijk helemaal geen trek in.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:07 schreef babbelaar92 het volgende:
Zo, een behoorlijk aantal roamlers zijn inmiddels uit slack gezet doordat ze ervoor hebben gekozen om geen Pro te worden. Ik ben benieuwd hoe dit gaat zijn.
Misschien kan je je tegenwoordig direct aanmelden voor pro en hoef je niet eerst level 3 te bereiken...kan anders ook niet bedenken hoe dit kan. Er waren wat rm opdrachten weg omdat die locaties geen pakket hadden ontvangen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:35 schreef b-engel het volgende:
Hebben jullie gezien dat er rare dingen gebeuren op Slack? Er zitten ineens nieuwe RM-ers in, die echt niks weten over het doen en accepteren van taken. Het lijkt dus alsof die zo van level 0 naar 3 zijn gegaan.
Opdrachten nog niet live staan en dan ineens weg zijn.
Ik krijg er een beetje een umheimisch gevoel bij?
Ja echt niet normaal. Zo goed als alles is weg en dat nadat er veel zijn gestopt. Denk dan toch dat de Roamlers die altijd veel deden zijn gebleven en de Roamlers die sowieso niet zo actief waren weg zijn. Dus roamler heeft nu alleen die echte top nog.quote:Op woensdag 3 februari 2021 02:08 schreef boerhoorn het volgende:
Ik verbaas mij over het tempo van gisteren omtrent staycation!
Je had gelijk. Zodra je je aanmeld kan je gelijk merchandiser worden, vandaar dat sommige dus niet eens weten hoe ze een opdracht accepteren. Zo wanhopig zijn ze dus geworden.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:53 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Misschien kan je je tegenwoordig direct aanmelden voor pro en hoef je niet eerst level 3 te bereiken...kan anders ook niet bedenken hoe dit kan. Er waren wat rm opdrachten weg omdat die locaties geen pakket hadden ontvangen.
Ik zit al een tijdje niet meer in Slack. Ik werd een beetje moe van de vele onzin berichten en ook irriteerde ik me aan het feit dat wanneer er kritische vragen worden gesteld roamler gewoon niet reageert enzo. Ik ben wel pro geworden overigens en jij?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:11 schreef b-engel het volgende:
Lezen jullie nog mee op Slack of zijn jullie geen Pro geworden?
Ik erger me daar ook kapot aan. Als ik een vraag stel krijg ik niet eens antwoord, ja 4 dagen later als anderen er opnieuw over beginnen..... dus zeg ook niet al te veel meer in Slack. Ga er misschien ook wel helemaal uit. Ik ben al vanaf het begin pro maar denk dat degenen die nu ZZP zijn geworden het wel flink zal tegenvallen nu er niks meer te doen is. Ik heb in de afgelopen 2 maanden geloof ik 200 euro verdiend. Ben benieuwd naar de toekomst zo. Gelukkig heb ik nog ander inkomen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 02:06 schreef jb88 het volgende:
[..]
Ik zit al een tijdje niet meer in Slack. Ik werd een beetje moe van de vele onzin berichten en ook irriteerde ik me aan het feit dat wanneer er kritische vragen worden gesteld roamler gewoon niet reageert enzo. Ik ben wel pro geworden overigens en jij?
Is altijd zo toch in deze tijd.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:22 schreef brokkie57 het volgende:
[..]
Ik erger me daar ook kapot aan. Als ik een vraag stel krijg ik niet eens antwoord, ja 4 dagen later als anderen er opnieuw over beginnen..... dus zeg ook niet al te veel meer in Slack. Ga er misschien ook wel helemaal uit. Ik ben al vanaf het begin pro maar denk dat degenen die nu ZZP zijn geworden het wel flink zal tegenvallen nu er niks meer te doen is. Ik heb in de afgelopen 2 maanden geloof ik 200 euro verdiend. Ben benieuwd naar de toekomst zo. Gelukkig heb ik nog ander inkomen.
Jupquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:39 schreef Sunri5e het volgende:
Roamler.... "Vroeger" wel eens wat mee gedaan. In het begin kon je er 'leuk" meer verdienen maar later werden de vergoedingen steeds lager en de opdrachten steeds lastiger en uitgebreider waardoor de kans op fouten veel groter werd. Is dat nog steeds zo?
Nee. Heb een verschil met vorig jaar van 2100 euro.... in 2 maanden.quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:06 schreef boerhoorn het volgende:
[..]
Is altijd zo toch in deze tijd.
Wat jammer! Ik heb juist een verhoging.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:21 schreef brokkie57 het volgende:
[..]
Nee. Heb een verschil met vorig jaar van 2100 euro.... in 2 maanden.
Ik mocht niet meedoen met de tankstations. Online niet bijgewoond.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:30 schreef boerhoorn het volgende:
[..]
Wat jammer! Ik heb juist een verhoging.
Ik ook niet, ik kon toen niet. Zag gisteren het kanaal pas.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:00 schreef brokkie57 het volgende:
[..]
Ik mocht niet meedoen met de tankstations. Online niet bijgewoond.
Beetje binding is wel fijn toch?quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:54 schreef babbelaar92 het volgende:
Ik ben slack ook wel beu, maar kan je wel normaal functioneren voor Roamler als je volledig afstand doet van Slack? Hierin wordt wel iedere week de planning van de komende wek(en) geplaatst, gecommuniceerd over eventuele pre-book oprachten, leveringsproblemen vermeld wanneer paketten niet of te laat zijn geleverd etc. Hoe doen jullie dit als je echt geen gebruik wilt maken van deze Slack? Sneeuwfoto's, kattenfoto's, dronefoto's/filmpjes, links naar websites die mensen erin gooien die 9 van de 10 keer helemaal niets met ons te maken hebben kan ik ook missen als kiespijn, maar info over opdrachten is wel handig.
Beetje binding is zeker wel fijn, maar ik kan deze slack wel missen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:10 schreef boerhoorn het volgende:
[..]
Beetje binding is wel fijn toch?
Binding? Hebben we daar geen facebook voor?quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:52 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Beetje binding is zeker wel fijn, maar ik kan deze slack wel missen.
Zeer statisch zoals je het aangeeft.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:09 schreef b-engel het volgende:
[..]
Binding? Hebben we daar geen facebook voor?
Ik zou het juist fijn vinden als ze direct en juiste antwoorden op vragen gaven, zoals dat gedoe met die nieuwe RM'ers die meteen Pro zijn geworden zonder alles stappen te hoeven doen.
Heb ook maar eens gekeken. Iemand stelde toch een heel normale vraag? Hoe het kon dat iemand niet wist hoe hij/zij een opdracht kon accepteren maar wel een merchandiser was...Dat is toch een heel normale en valide vraag? Niemand werd tot verantwoording geroepen. En dit is zomaar een enkel voorbeeld. Er zijn zo vaak (kritische) vragen of opmerkingen geplaatst waarna deze volledig werden genegeerd. Ik merk wel dat vooral veel mensen die Roamler als vaste baan (moeten) doen echt diep in hun kont zitten. Altijd ja en amen zeggen omdat ze er totaal afhankelijk van zijn. Zij liever dan ik.😅quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:09 schreef boerhoorn het volgende:
[..]
Zeer statisch zoals je het aangeeft.
Ze werden tot verantwoording geroepen. Snap dat ze niet reageren.
Klopt. Er zijn er een aantal die zich vreselijk inlikken en die alles zo fijn en zo goed vinden wat ze doen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:36 schreef jb88 het volgende:
[..]
Heb ook maar eens gekeken. Iemand stelde toch een heel normale vraag? Hoe het kon dat iemand niet wist hoe hij/zij een opdracht kon accepteren maar wel een merchandiser was...Dat is toch een heel normale en valide vraag? Niemand werd tot verantwoording geroepen. En dit is zomaar een enkel voorbeeld. Er zijn zo vaak (kritische) vragen of opmerkingen geplaatst waarna deze volledig werden genegeerd. Ik merk wel dat vooral veel mensen die Roamler als vaste baan (moeten) doen echt diep in hun kont zitten. Altijd ja en amen zeggen omdat ze er totaal afhankelijk van zijn. Zij liever dan ik.😅
Pff precies dat. Dat geslijm is misschien nog wel het ergste daar. Soms stelt iemand een heel normale maar kritische vraag en dat springt dat soort direct in de bres voor Roamler.😂quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:59 schreef b-engel het volgende:
[..]
Klopt. Er zijn er een aantal die zich vreselijk inlikken en die alles zo fijn en zo goed vinden wat ze doen.
Ik gok dat we dit beide anders ervaren. Succes. Met jouw negatieve houding ben ik overigens blij dat je slack niet vaak gebruikt. Houd dit vol!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 03:00 schreef jb88 het volgende:
Fijn dat jij alle feiten hebt.
@:boerhoorn
Je selecteert de reacties van roamlers die iets te fel reageren tegen Roamler dus misschien wel terecht geen reactie krijgen. Wat daarna allemaal komt (andere roamlers die ook wel antwoorden willen en dat wel op een normale toon vragen maar die in eerste instantie ook een paar dagen worden genegeerd)
laat je even weg voor het gemak?
We ervaren het inderdaad anders. Succes met jouw sijmerige houding en het continu likken van roamlers kont omdat dit je fulltime job is. Ik ben overigens blij dat ik slack niet vaak gebruik en dat gaat zeker niet veranderen zolang er types zoals jij in zitten die alleen maar veren in hun kont steken. Houd dit vol!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 08:29 schreef boerhoorn het volgende:
[..]
Ik gok dat we dit beide anders ervaren. Succes. Met jouw negatieve houding ben ik overigens blij dat je slack niet vaak gebruikt. Houd dit vol!
Hahaha wat een aannames! Dit is overigens een bijbaan voor mijquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:38 schreef jb88 het volgende:
[..]
We ervaren het inderdaad anders. Succes met jouw sijmerige houding en het continu likken van roamlers kont omdat dit je fulltime job is. Ik ben overigens blij dat ik slack niet vaak gebruik en dat gaat zeker niet veranderen zolang er types zoals jij in zitten die alleen maar veren in hun kont steken. Houd dit vol!
'Fijn' om te lezen dat wat ik zeg dus gewoon waar is. Ik heb dit wel vaker gehoord. Ik en een aantal andere roamlers waar ik weleens contact mee heb, hebben ook weleens een privé bericht gekregen in slack wanneer ze een kritische vraag hebben gesteld. Het gaat Roamler er volgens mij vooral om, dat je de andere die normaal in hun kont kruipen en ja en amen zeggen niet de ogen opent!quote:Op zondag 14 februari 2021 11:30 schreef Roamlerbike het volgende:
Ach bij roamler is het ja en amen zeggen, en heb je een keer iets van kritiek krijg je gelijk een privé bericht of je het wel positief wil houden..
Dan hoop ik voor jou dat ze niet teveel voorraad hebben. Ik las bedragen tot 300 euro per vestiging (300 x 8 is mij teveel) en je krijgt pas je geld terug als ze de spullen binnen hebben....quote:Op zondag 14 februari 2021 16:40 schreef ranjazonderrietje het volgende:
Ff van Fok afgeweest, maar weinig gemist zie ik. Lekker inhakken op elkaar, geeft een goed gevoel ofzo?
Love is niet echt in the air, en dat op Valentijnsdag. Ga hartjespannenkoeken bakken voor jullie duifjes, beter plan.
Over Roamler: toch maar de knoop doorgehakt en zzp'er geworden. Zie wel of dat de beste beslissing is over een tijd. Komende opdracht lijkt me wel snel en simpel verdienen: beetje opkopen van producten. Ik heb een stuk of 8 locaties kunnen reserveren, dus da's mooi, vind ik zelf.
Zal wel loslopen. En anders schrijf ik even over van de spaar.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:03 schreef b-engel het volgende:
Dan hoop i
[..]
Dan hoop ik voor jou dat ze niet teveel voorraad hebben. Ik las bedragen tot 300 euro per vestiging (300 x 8 is mij teveel) en je krijgt pas je geld terug als ze de spullen binnen hebben....
Zal dit een staartje gaan krijgen? Het klinkt wel erg hetzelfde zo.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 20:18 schreef boerhoorn het volgende:
Ik drop deze even hier
https://renslieman.nl/art(...)s-fnv-rechtszaak/117
Als ik het zo lees wel! Ook leukquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:15 schreef b-engel het volgende:
[..]
Zal dit een staartje gaan krijgen? Het klinkt wel erg hetzelfde zo.
Als je Roamler pro wordt krijg je toegang tot opdrachten die over het algemeen beter betalen en die je iets meer verantwoordelijkheid geven zoals bijvoorbeeld red bull promotiemateriaal plaatsen in een supermarkt. Je moet je dan als zzp'er inschrijven bij de kvk. En dan je tweede vraag...Iedereen kan z'n eigen keuzes maken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:28 schreef MaJo het volgende:
Wat houdt dat roamler pro precies in? En dat Slack heb ik nooit toegang toe gekregen maar eerlijk gezegd boeit het me niet meer zo. Ik heb momenteel geen zin om in allemaal drukke winkels te gaan hangen. Ik snap eigenlijk ook niet waarom je dat momenteel zou willen
netto toch? De btw zit daar nog niet bijquote:Op donderdag 18 februari 2021 09:30 schreef boerhoorn het volgende:
Vergoedingen zijn weer super laag. Ecowasmiddelen check inclusief melden en gesprek voeren met de manager voor vier euro bruto...
Sales gesprek voeren voor 4 euro voor Henkel (vapona). Tsjoh..
Maar de omzetbelasting moet naar nog vanaf!quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:57 schreef b-engel het volgende:
Ne
[..]
netto toch? De btw zit daar nog niet bij
Ik niet, ik heb de tandenborstelquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:15 schreef Roamlerbike het volgende:
Oke zeg het maar wie mag er voor Kneipp testen...
Ik ben nooit goed geweest in gedachtenlezen. Maar als je bedoelt wat Roamlerbike zegt: ja, zou heel goed kunnen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 06:19 schreef boerhoorn het volgende:
[..]
Tsja wat zal mijn punt zijn he
Ja ik ook wel. Schijnbaar gaat het niet goed met sales want nu kunnen ook merchandisers weer bijspringen. Maar wie gaat er nu nog op pad voor een sales opdracht voor 4 euro ???? Ik blijf wel op de bank.quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:09 schreef jb88 het volgende:
Toch nog een nieuwe rm opdracht aanstaande week en ook aardig wat locaties. Ik ben benieuwd naar de vergoeding.
Die rm haribo is toch geen sales? Ik doe sowieso geen sales, loont totaal niet als je een 'nee' krijgt.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:36 schreef brokkie57 het volgende:
[..]
Ja ik ook wel. Schijnbaar gaat het niet goed met sales want nu kunnen ook merchandisers weer bijspringen. Maar wie gaat er nu nog op pad voor een sales opdracht voor 4 euro ???? Ik blijf wel op de bank.
Sales vergoedingen zijn ziek laag, kan echt niet. Ook bij een sale is het deprimerend laag.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:18 schreef jb88 het volgende:
[..]
Die rm haribo is toch geen sales? Ik doe sowieso geen sales, loont totaal niet als je een 'nee' krijgt.
👍👍quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:02 schreef boerhoorn het volgende:
[..]
Sales vergoedingen zijn ziek laag, kan echt niet. Ook bij een sale is het deprimerend laag.
Sowieso zijn sommige opdrachten extreem slecht betaald. 1,50 e voor 30 foto's?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:02 schreef boerhoorn het volgende:
[..]
Sales vergoedingen zijn ziek laag, kan echt niet. Ook bij een sale is het deprimerend laag.
Volgens mij staan er momenteel helemaal geen sales opdrachten open, ik heb in ieder geval even via de kaart geschift en ik zie ze nergens staan. Ook niet in België of Duitsland. Wel staat die RM Argeta opdracht al klaar.quote:Op zondag 7 maart 2021 16:20 schreef brokkie57 het volgende:
Hier staan er 32 sales opdrachten open. Nu voor 15 euro. Al dagenlang... ik doe ze ook niet want ik ben geen RS , normaal mag ik ze dus niet doen. Dan doe ik ze nu dus ook niet...
Ik zie er 32 tussen Delft en Hoofddorp. Heb vandaag ook een bericht gehad dat de vergoeding nu 15 euro is.quote:Op zondag 7 maart 2021 16:46 schreef jb88 het volgende:
[..]
Volgens mij staan er momenteel helemaal geen sales opdrachten open, ik heb in ieder geval even via de kaart geschift en ik zie ze nergens staan. Ook niet in België of Duitsland. Wel staat die RM Argeta opdracht al klaar.
Het zal niet de eerste keer zijn dat sommige roamlers bepaalde opdrachten niet zien doordat ze Ios if android hebben.😅quote:Op zondag 7 maart 2021 17:11 schreef brokkie57 het volgende:
[..]
Ik zie er 32 tussen Delft en Hoofddorp. Heb vandaag ook een bericht gehad dat de vergoeding nu 15 euro is.
Ja was vorige keer ook al. Ik heb Android, dus dan zal jij wel ios hebben 🤣quote:Op zondag 7 maart 2021 19:25 schreef jb88 het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn dat sommige roamlers bepaalde opdrachten niet zien doordat ze Ios if android hebben.😅
Die vraag was niet handig..quote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:43 schreef jb88 het volgende:
Die Argeta opdracht die zojuist is live gegaan stond op ¤15, maar doordat dus iemand aangaf dat dit niet klopte is ie nu terug op ¤7.50🙃 Ik ga in ieder geval geen rm opdrachten doen voor ¤7.50 zwaar onderbetaald, en nee die bonus tel ik in eerste instantie niet mee, want dat is geen zekerheid.
Helemaal mee eens. Het is wel overduidelijk dat ze gewoon echt te weinig werknemers hebben op het moment. Er zijn behoorlijk wat reviewers weggegaan en dat merk je opnieuw aan de lange nakijktijd.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:13 schreef b-engel het volgende:
Wat is het onrustig bij Roamler! De communicatie is zo slecht de laatste weken, alsof er of te weinig mensen zijn of de een niet weet wat de ander doet
¤7.50 voor een rm of rs opdracht is al niet eerlijk. De vergoedingen worden steeds lager. Als ik me hiervoor als zzp'er heb aangemeld dan is dat het niet waard. Ik snap dat ze zelf ook geld moeten verdienen maar tegenwoordig komen rm opdrachten niet eens meer op ¤10 als startbedrag...dat kan echt niet en al helemaal niet als mensen zich hiervoor speciaal moetsten inschrijven.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 17:04 schreef boerhoorn het volgende:
[..]
Die vraag was niet handig..
Maar wel eerlijk.
Ben het met je eens. Dit is wat een vraag en aanbod systeem met de markt doet. Hoe iemand z'n huur of hypotheek kan betalen boeit niemand. "je bent toch zelfstandige". Schijnzelfstandige..quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:30 schreef jb88 het volgende:
[..]
¤7.50 voor een rm of rs opdracht is al niet eerlijk. De vergoedingen worden steeds lager. Als ik me hiervoor als zzp'er heb aangemeld dan is dat het niet waard. Ik snap dat ze zelf ook geld moeten verdienen maar tegenwoordig komen rm opdrachten niet eens meer op ¤10 als startbedrag...dat kan echt niet en al helemaal niet als mensen zich hiervoor speciaal moetsten inschrijven.
Haha, inderdaad. En nee, ik sla deze opdracht over. Ik ga geen rm of rs opdrachten doen voor ¤7.50. Ik trek echt een grens.quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:17 schreef b-engel het volgende:
'Probeer toch een display te pushen, noem het extra gratis service!'
eh fijn, maar als ze geen display willen, hebben ze ook geen extra voorraad. En ze hebben sowieso niet veel, want het verkoopt niet.
Of hebben jullie het wel kunnen plaatsen terwijl ze niet besteld hadden?
Inderdaad! Maar de top 5 zit zo in geldnood, elke maand dezelfde. Die pakken dus het halve of hele land. Kan nooit uit. Of er zit een uitkering of sociale voorziening achter. Hebben einde van het jaar een gigantisch probleem.quote:Op woensdag 10 maart 2021 14:02 schreef jb88 het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. En nee, ik sla deze opdracht over. Ik ga geen rm of rs opdrachten doen voor ¤7.50. Ik trek echt een grens.
Het zijn inderdaad altijd dezelfde roamlers die dit pikken. Ik weet via slack ook precies wie het zijn, want dat zijn degene die rond 07:00 al beginnen met vragen stellen over die opdracht en dan de gehele dag door. Als je ¤7.50 krijgt en je hoeft alleen een foto van het display te maken (dus die is al opgetuigt en verder niets..prima. Maar ik ga niet zo'n display helemaal optuigen, of zelfs een display die nog een andere aanbieding heeft compleet veranderen enzo. Dat is mij echt teveel moeite. Ik hoop oprecht dat ze morgen blijven hangen en dat ze vrijdag al 'moeten' verhogen. Nu hebben ze voor de vorm voor de top 3 die zich het meest hebben laten uitbuiten een snoepprijs in de aanbieding. Het grappige of trieste is dat dit vaak nog werkt ook. Zie je ook in slack dat mensen daar echt voor gaan😂 Roamler moet zich echt kapot lachen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:19 schreef boerhoorn het volgende:
[..]
Inderdaad! Maar de top 5 zit zo in geldnood, elke maand dezelfde. Die pakken dus het halve of hele land. Kan nooit uit. Of er zit een uitkering of sociale voorziening achter. Hebben einde van het jaar een gigantisch probleem.
Ik hoop dat ze eens goed naar Roamler gaan kijken en de vergoedingen. En inderdaad ze kunnen makkelijk een paar zakjes haribo weggeven natuurlijk, dat is voornamelijk omdat ze van Haribo (en iedere andere opdrachtgever) zelf 10x zoveel krijgen dan dat ze ons geven (bij wijze van spreken)quote:Op donderdag 11 maart 2021 07:37 schreef boerhoorn het volgende:
Wouter Koolmees gaf van de week bij op1 aan dat het aanpakken van platformwerken nog wel tien jaar kan duren. Hij wil dat het verdienmodel "mensen als zzpr neerzetten om zo geld te besparen" niet kan. Dit is natuurlijk wat roamler doet. Al was het eerst zonder verplichte constructie.
Die haribo check is om te huilen. Weer zo'n laag bedrag voor het merchandisen. Je betaalt uiteindelijk je eigen zakje snoep als je als een gek dit gaat doen.
De check is er niets voor niets. Men zal dus veel moeten gaan opzetten en verbouwen.
Nou, snoep trekt mij niet ( een RB petje nog minder, maar goed) en Haribo nog minderquote:Op donderdag 11 maart 2021 04:49 schreef jb88 het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad altijd dezelfde roamlers die dit pikken. Ik weet via slack ook precies wie het zijn, want dat zijn degene die rond 07:00 al beginnen met vragen stellen over die opdracht en dan de gehele dag door. Als je ¤7.50 krijgt en je hoeft alleen een foto van het display te maken (dus die is al opgetuigt en verder niets..prima. Maar ik ga niet zo'n display helemaal optuigen, of zelfs een display die nog een andere aanbieding heeft compleet veranderen enzo. Dat is mij echt teveel moeite. Ik hoop oprecht dat ze morgen blijven hangen en dat ze vrijdag al 'moeten' verhogen. Nu hebben ze voor de vorm voor de top 3 die zich het meest hebben laten uitbuiten een snoepprijs in de aanbieding. Het grappige of trieste is dat dit vaak nog werkt ook. Zie je ook in slack dat mensen daar echt voor gaan😂 Roamler moet zich echt kapot lachen.
Ze zullen wel als onderdeel van een "goede relatie" veel producten gratis krijgen inderdaad!quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:02 schreef jb88 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze eens goed naar Roamler gaan kijken en de vergoedingen. En inderdaad ze kunnen makkelijk een paar zakjes haribo weggeven natuurlijk, dat is voornamelijk omdat ze van Haribo (en iedere andere opdrachtgever) zelf 10x zoveel krijgen dan dat ze ons geven (bij wijze van spreken)
Precies. Als jij bij een bakker werkt mag je na sluitingstijd ook een brood mee pakken wat nog over is...kost ze niets. Dat is dus hetzelfde als wat roamler doet door een paar haribo zakjes weg te geven.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:21 schreef boerhoorn het volgende:
[..]
Ze zullen wel als onderdeel van een "goede relatie" veel producten gratis krijgen inderdaad!
Zie toch weer veel locaties die gepakt worden. Wel gek dat Roamler wordt ingezet als controller middel/tweede keuze.
Dat is niet gek inderdaad!quote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:00 schreef jb88 het volgende:
[..]
Precies. Als jij bij een bakker werkt mag je na sluitingstijd ook een brood mee pakken wat nog over is...kost ze niets. Dat is dus hetzelfde als wat roamler doet door een paar haribo zakjes weg te geven.
Er zijn inderdaad weer veel locaties gedaan maar zo gek is dat niet aangezien een behoorlijk aantal roamlers werkloos zijn (ook al voor corona) dus dan moet je iedere opdracht pakken natuurlijk.
Het is allemaal heel vreemd. Haribo check is nu trouwens al verdubbeld en op sommige plekken al verdrievoudigd qua vergoeding...wat moet je dan balen als je zo desperaat was om voor direct voor ¤7.50 te gaan.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:24 schreef boerhoorn het volgende:
[..]
Dat is niet gek inderdaad!
Wat ik bijzonder vind is dat Roamler controleert of een ander bedrijf z'n werk doet en anders komt optimaliseren.
Terwijl beide dus betaalt worden door Haribo.
Dit doen we toch ook voor RB? Zij zetten een display en wij klappen voor 25 euro de zuil uit en zetten het rechtquote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:24 schreef boerhoorn het volgende:
[..]
Dat is niet gek inderdaad!
Wat ik bijzonder vind is dat Roamler controleert of een ander bedrijf z'n werk doet en anders komt optimaliseren.
Terwijl beide dus betaalt worden door Haribo.
Dat is gewoon bedrijf één doet de display voor bedrag x. Bedrijf twee doet zuil voor bedrag x. En dan kijken wat goedkoop is.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:33 schreef b-engel het volgende:
[..]
Dit doen we toch ook voor RB? Zij zetten een display en wij klappen voor 25 euro de zuil uit en zetten het recht
Mooi hč. Ik heb er een paar gepakt voor 25& en Argeta ook. Hebben zei 2 dagen voor lopen rennen..quote:Op maandag 15 maart 2021 11:41 schreef jb88 het volgende:
De 3 'winnaars' van de haribo snoepcadeaus zijn bekend gemaakt. Die 3 zijn dus direct op pad gegaan en hebben die check dus gedaan voor ¤7.50...in mijn ogen ben je meer een winnaar als je een dag of 2 hebt gewacht en heb gedaan hebt voor ¤15-¤20.
Ik ook! Heb er voor ¤20 en ¤25 kunnen doen en dan deed ik ze ook alleen als die displays er stonden.quote:Op maandag 15 maart 2021 15:12 schreef boerhoorn het volgende:
[..]
Mooi hč. Ik heb er een paar gepakt voor 25& en Argeta ook. Hebben zei 2 dagen voor lopen rennen..
Ik heb alleen die van 25 gedaan. In combi met Argeta (waar ik geen display heb gebouwd, kloteding) voor 26 euro. Goh, nou heb ik geen snoepquote:Op maandag 15 maart 2021 15:19 schreef jb88 het volgende:
[..]
Ik ook! Heb er voor ¤20 en ¤25 kunnen doen en dan deed ik ze ook alleen als die displays er stonden.
In gok voor aldi op 7,50 en +5 voor elke kassa wijziging.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:28 schreef jb88 het volgende:
@:brokkie57 Ik ben het 100% met je eens. Je kan het inderdaad wel uitbuiten noemen. Maarja uiteindelijk worden deze fanatiekelingen niet gedwongen. Ze hebben inderdaad een zak snoep gewonnen, maar daarvoor hebben ze wel 90% van de opdrachten die ze hebben gedaan voor ¤7.50 gedaan in plaats van voor het dubbele...na 1 dag of zelfs het bijna driedubbele.
Iemand wees Roamler eerop dat de Argeta opdracht voor ¤15 in de app stond...waardoor het werd aangepast.😅
Die nieuwe opdracht die morgen komt bij de aldi's....zal wel ¤5-¤7.50 zijn..tegenwoordig is ¤10 al teveel gevraagd als startbedrag en dat is nog weinig. Ik ben eerder benieuwd naar cadeaukaarten eind april. Vorige keer was dit met inschrijven ¤10 per locatie...het zal me niet verbazen als ze nu bijvoorbeeld ¤7.50 doen omdat ze weten dat veel mensen werkloos zijn en toch wel (moeten) gaan en omdat er een paar fanatiekelingen zijn die sowieso voor elk bedrag gaan, die 3 die voor die haribo snoepzak zijn gegaan. Ik vrees.
Ik ging hier al vanuit. Dat een opdracht niet al een dag of langer in de app staat voordat die live gaat klopt al niet. En nu gaan ze weer heel lang wachten vandaag voordat ze gaan zeggen dat de opdracht is uitgesteld ofzo. Heb nog nergens gezien dat deze met intekenen werkt..quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:54 schreef brokkie57 het volgende:
En vervolgens gaat hij weer niet live.....niet dat ik van plan was hem te gaan doen 🤣
Intekenen die ik sowieso niet meer aan mee.
Wat vind je niet kunnen?quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:15 schreef b-engel het volgende:
Dat is de laatste tijd vaker he? Ik vind dat gewoon niet kunnen, je bouwt toch een band op met de meeste winkels waar je vaak komt en het voelt toch als belazeren.
Argeta snap ik eigenlijk wel. Het was ook meer een vriendelijk verzoek. Overal waar eigenlijk geen display wenselijk was heb ik wel een display kunnen plaatsen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:15 schreef b-engel het volgende:
Ik vind het niet kunnen dat ze ons de winkels insturen met een brief alsof men op de hoogte zou moeten zijn, alsof er toestemming voor is. Dat vond ik ook met die Argeta. Bedrijven tekenen bewust ergens voor in, en wij moeten toch proberen alles te plaatsen.
Eens. Dat is eigenlijk zo manipulatief. Ons laten denken dat de winkel ervan af weet en dat er via het hoofdkantoor toestemming is gegeven echter is dit 9 van de 10 keer helemaal niet het geval. En nu zie ik een chips opdracht bij dr action...hoe schandalig is dit? Dat je dus één tijdslot moet reserveren zoals iedereen en vervolgens kom je daar foto's maken en prijzen controleren...het lef. En dan wel zeggen 'action wilt zelf geen info delen om zo een voordeel te hebben tegenover de merken'..de kans dat ze dus ism met dat je een tijdslot boekt zonder dat je echt boodschappen komt doen plus het gaan controleren en fotograferen van producten lijkt me een recept voor ruzie.quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:15 schreef b-engel het volgende:
Ik vind het niet kunnen dat ze ons de winkels insturen met een brief alsof men op de hoogte zou moeten zijn, alsof er toestemming voor is. Dat vond ik ook met die Argeta. Bedrijven tekenen bewust ergens voor in, en wij moeten toch proberen alles te plaatsen.
Een 'vriendelijk verzoek' dat een groot deel uitmaakte van de vergoeding. Voor een product dat totaal niet verkoopt en volgende maand weer in de ramsch ligt.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 06:49 schreef boerhoorn het volgende:
[..]
Argeta snap ik eigenlijk wel. Het was ook meer een vriendelijk verzoek. Overal waar eigenlijk geen display wenselijk was heb ik wel een display kunnen plaatsen.
Nou, deze Roamler gaat even Esso's en Lidl's controleren. Niet voor Roamler, dat dan weer niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:40 schreef jb88 het volgende:
'Ook bij onze roamlers en bij roamler moet het licht blijven branden' 😂😂
En dan ook nog een tijdslot gebruiken van iemand die waarschijnlijk wel een boodschap wil gaan doen. Wat een beleid van het merk en van roamler om het zo te doen. Schaam je...quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:40 schreef jb88 het volgende:
[..]
Eens. Dat is eigenlijk zo manipulatief. Ons laten denken dat de winkel ervan af weet en dat er via het hoofdkantoor toestemming is gegeven echter is dit 9 van de 10 keer helemaal niet het geval. En nu zie ik een chips opdracht bij dr action...hoe schandalig is dit? Dat je dus één tijdslot moet reserveren zoals iedereen en vervolgens kom je daar foto's maken en prijzen controleren...het lef. En dan wel zeggen 'action wilt zelf geen info delen om zo een voordeel te hebben tegenover de merken'..de kans dat ze dus ism met dat je een tijdslot boekt zonder dat je echt boodschappen komt doen plus het gaan controleren en fotograferen van producten lijkt me een recept voor ruzie.
Wat dacht je van die Jerrold dan? Waarom zou hij niet door drukken.. . "oké ik zie het niet zo" damn dude.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:40 schreef jb88 het volgende:
'Ook bij onze roamlers en bij roamler moet het licht blijven branden' 😂😂
Men drukt niet door omdat je dan een privé bericht krijgt van Roamler om te vragen om dit soort dingen niet te zeggen of om het via de chat te zeggen want ze willen niet dat je de andere mensen ook de ogen opent. Overigens is hij vrijwel altijd positief over roamler en zijn het altijd 'toppers' enzo dus opzich heeft ie wel wat credits opgebouwd.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:40 schreef Lampisveel het volgende:
[..]
Wat dacht je van die Jerrold dan? Waarom zou hij niet door drukken.. . "oké ik zie het niet zo" damn dude.
Ik ben een nieuwe gebruiker op dit forum. Ik ga voortaan meepraten. Ben een paar zaken echt zat bij roamler. It's time for a change..
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:40 schreef Lampisveel het volgende:
[..]
Wat dacht je van die Jerrold dan? Waarom zou hij niet door drukken.. . "oké ik zie het niet zo" damn dude.
Ik ben een nieuwe gebruiker op dit forum. Ik ga voortaan meepraten. Ben een paar zaken echt zat bij roamler. It's time for a change..
Dus dat. En dat voor ¤5..gelukkig zie ik dat ze niet worden gedaan.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:15 schreef Roamlerbike het volgende:
[..]
En dan ook nog een tijdslot gebruiken van iemand die waarschijnlijk wel een boodschap wil gaan doen. Wat een beleid van het merk en van roamler om het zo te doen. Schaam je...
Nee, die is er nog. Ik heb inderdaad wel gemerkt dat er echt behoorlijk wat reviewers weg zijn. Nakijktijd is ook lang (bij niet rm opdrachten vind ik)quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:23 schreef b-engel het volgende:
Is Martijn weg? Ik hoor hem al een tijdje niet meer? En een heleboel reviewers?
Ik kan me heel goed indenken dat je het met een hoop dingen niet eens bent. Maar op Slack delen is dan veel doeltreffender, kan je hooguit je lidmaatschap daar kosten, hahaquote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:40 schreef Lampisveel het volgende:
[..]
Precies! Echt iemands naam hier noemen uit slack samen met wat die persoon daar heeft gezegd beter van niet. Oh en pas op dat je niet te makkelijk bent te ontmaskeren voor ze. Werknemers van Roamler lezen hier namelijk mee en proberen dan de link met je account te leggen! Als jij bijvoorbeeld zegt: 'ik heb gister 5 chocolade opdrachten gedaan in groningen' dan kunnen ze zo zien wie je bent!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:11 schreef b-engel het volgende:
[..]
Ik kan me heel goed indenken dat je het met een hoop dingen niet eens bent. Maar op Slack delen is dan veel doeltreffender, kan je hooguit je lidmaatschap daar kosten, haha
Trouwens niet zo netjes om hier iemand bij naam te noemen
En jij dacht dat ze hier niet weten wie wie is? Nou echt wel hoor, en wat zou het? Ze mogen weten wat ik denk.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:28 schreef jb88 het volgende:
[..]
Precies! Echt iemands naam hier noemen uit slack samen met wat die persoon daar heeft gezegd beter van niet. Oh en pas op dat je niet te makkelijk bent te ontmaskeren voor ze. Werknemers van Roamler lezen hier namelijk mee en proberen dan de link met je account te leggen! Als jij bijvoorbeeld zegt: 'ik heb gister 5 chocolade opdrachten gedaan in groningen' dan kunnen ze zo zien wie je bent!
Dat ligt er maar net aan denk ik. Ik heb nog nooit in slack iets gezegd dus mij gaan ze sowieso niet kunnen linken en ik zeg hier ook niet precies waar ik opdrachten doe, hoeveel en welke.😎quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:27 schreef brokkie57 het volgende:
[..]
En jij dacht dat ze hier niet weten wie wie is? Nou echt wel hoor, en wat zou het? Ze mogen weten wat ik denk.
Niet zo zeer wat we denken, maar wel wat we uiten. Zowel hier als op Slack. Er zijn er genoeg die al op hun kop hebben gehad.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:57 schreef jb88 het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan denk ik. Ik heb nog nooit in slack iets gezegd dus mij gaan ze sowieso niet kunnen linken en ik zeg hier ook niet precies waar ik opdrachten doe, hoeveel en welke.😎
PS. Het lijkt er overigens op dat ze sowieso niets geven om wat wij roamlers denken...anders zouden ze de dingen waar veel roamlers over klagen veranderen.
Gaan ze dus foutjes zoeken. Maar zo werkt dat dus niet. Een reviewer heeft het ook vaak fout. Krijg ik dan honderd euro?quote:Op maandag 22 maart 2021 13:47 schreef b-engel het volgende:
Úberhaupt reageren zou al een voordeel zijn. Een hoop reviewers zijn van plaats vervangen en de nieuwe moeten het nog helemaal leren. Als je een probleem hebt, is er niet 1 persoon dat overzicht houdt, nee je moet het steeds opnieuw vertellen en dezelfde stappen doen.
Sommige medewerkers worden er ook niet vriendelijker op, helaas.
Dat ze niet meer betalen is vrij logisch: men doet de taken toch wel. Snelheid is niet af te dwingen, denk ik.
Ik zag op FB dat ze in Belgie een nieuw systeem hebben: als je een foutje hebt wordt het niet meer geheel afgekeurd, maar gaat er een paar euro af. Zouden we dat hier ook krijgen?
Dat is nou weer heel negatief gedacht.quote:Op maandag 22 maart 2021 15:30 schreef boerhoorn het volgende:
[..]
Gaan ze dus foutjes zoeken. Maar zo werkt dat dus niet. Een reviewer heeft het ook vaak fout. Krijg ik dan honderd euro?
Nou het is ook het éérste wat bij mij opkwam hoor....quote:Op maandag 22 maart 2021 15:53 schreef b-engel het volgende:
[..]
Dat is nou weer heel negatief gedacht.
Dat is mijn ervaring ook. Heb ook een paar keer gehad dat iets werd afgekeurd door een telfoutje of zo en dat de opdracht dan op die locatie niet terugkwam, maar wel op andere locaties. Dat dat een keer gebeurt oke, maar heb zoiets wel regelmatig gehad.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:08 schreef jb88 het volgende:
Het is misschien negatief gedacht, maar roamler wilt natuurlijk ook zo weinig mogelijk uitgeven aan ons en zoveel mogelijk geld overhouden. Bij mij is er ook weleens een opdracht afgekeurd waarbij ik 3 foto's moest maken + 2 vragen beantwoorden door middel van de gemaakte foto's. Toen had ik dus ja ingevuld terwijl het nee had moeten zijn. En toen werd mijn opdracht afgekeurd maar vervolgens kwam die niet meer terug...eindstand? Heel erg het gevoel dat ze zelf even het antwoord van mij veranderd hebben naar 'nee' en het dan naar de opdrachtgever hebben gestuurd, de foto's hadden ze natuurlijk wel via mij. Naar gevoel aan overgehouden.
Maar het werkt wel.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:29 schreef jb88 het volgende:
En die app van SmartSpotter is ook wel toe aan vernieuwing vind ik. Lijkt wel alsof ie uit 2000 komt. Wel zijn ze erg snel met nakijken met reageren, wat hier nog via mail moet.
Ja, dat klopt.quote:Op maandag 22 maart 2021 21:03 schreef boerhoorn het volgende:
[..]
De ervaring bij roamler is toch anders..
Maar in dat geval was je beter afgeweest met 14 euro ipv 15 euro (dus 1 euro 'strafkorting') toch?quote:Op maandag 22 maart 2021 18:34 schreef crazyboy2309 het volgende:
[..]
Dat is mijn ervaring ook. Heb ook een paar keer gehad dat iets werd afgekeurd door een telfoutje of zo en dat de opdracht dan op die locatie niet terugkwam, maar wel op andere locaties. Dat dat een keer gebeurt oke, maar heb zoiets wel regelmatig gehad.
Of van 2,50 naar 1,50..quote:Op dinsdag 23 maart 2021 01:07 schreef b-engel het volgende:
[..]
Maar in dat geval was je beter afgeweest met 14 euro ipv 15 euro (dus 1 euro 'strafkorting') toch?
ik ben het ook goed zat, lange nakijktijden en het uberhaupt niet fatsoenlijk functioneren van de app irriteren me echt heel ergquote:Op zondag 21 maart 2021 17:28 schreef babbelaar92 het volgende:
Vinden jullie dat Roamler ook ieder jaar achteruit gaat met bijna alles? Storingen, lagere vergoedingen, lange reactietijd, lange nakijktijd...Ik vind dat deze dingen ieder jaar toenemen. Ik zeg er regelmatig wat van, maar dan krijg ik als reactie altijd dat het druk is, al staat de app dan zo goed als leeg, en dat ze hun best doen...Dat moet natuurlijk niet ons probleem worden, en al helemaal niet systematisch. Ik ben dit wel echt zat. Ze hebben echt veel te weinig reviewers nu. De nakijktijd van shifts is zo'n 7-14 dagen, frisdrank verkoop check 4+ dagen, snoep aldi 5+ dagen, vispromo 3+ Etc. Alleen merchandise opdrachten worden over het algemeen snel gedaan. Ik doe ook SmartSpotter en ik heb daar nog nooit langer dan 24 uur moeten wachten, ook niet bij pro opdrachten. Die kijken bijna altijd binnen 30 minuten de opdracht na. Maar nooit langer dan 24 uur. Er zou gewoon een tijdsframe moeten komen bij Roamler waardoor ze opdrachten binnen 72 uur moeten nakijken. Zeker nadat merchandisers en sales 'verplicht' zzper moesten worden of anders moesten stoppen. (de gevolgen hiervan mbt tot belasting enzo weet roamler zelf ook niet dus dat mag iedereen zelf uitzoeken)
Het lijkt me dan niet meer dan fair dat ze ook eens wat extra moeite doen voor ons. Dus zorg dat die app stabieler is, zorg dat opdrachten binnen maximaal 3 dagen zijn nagekeken, doe niet zo gierig met die vergoedingen, zoals andere hier al schreven tegenwoordig willen ze niet eens voldoen aan een ¤10tjs als startbedrag. Reageer eens wat sneller op ons. In de app krijg je tegenwoordig rond de 30 minuten pas een reactie, wel leuk als je ergens in een winkel bent voor een check en dus dat antwoord nodig hebt, veel te laat dus. Ook in Slack sneller reageren of überhaupt reageren.
Wat zeggen jullie? Welke verbeteringen/veranderingen willen jullie zien?
dat heb ik ook gehad, bericht gestuurd of ze m aub terug wouden zetten en was geen probleem.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:34 schreef crazyboy2309 het volgende:
[..]
Dat is mijn ervaring ook. Heb ook een paar keer gehad dat iets werd afgekeurd door een telfoutje of zo en dat de opdracht dan op die locatie niet terugkwam, maar wel op andere locaties. Dat dat een keer gebeurt oke, maar heb zoiets wel regelmatig gehad.
Laatst wel weer een positieve ervaring. Ik had door de trage app per ongeluk een verkeerde foto voor de actieplekken ah ingestuurd. In eerste instantie dus afgekeurd, maar omdat ik bij opmerkingen had gezet dat de app nogal traag is en bladeren door de vragen lastig is bij zo'n lange opdracht, mocht ik de foto opnieuw maken in dezelfde winkel, of nasturen, want ik had 'm nog wel op de fotorol. En zo kwam ik er ook achter dat je niet 30 foto's terug hoef te bladeren maar dat er ook een optie was op dan in 1 keer te doen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:04 schreef dinkytoy87 het volgende:
[..]
dat heb ik ook gehad, bericht gestuurd of ze m aub terug wouden zetten en was geen probleem.
Ook een keer gehad dat er 1 foto niet goed was, gevraagd of ik die niet gewoon kon na-mailen en dat was ook geen probleem. Maar dat is nog in de goede oude tijd, van de oude app, waarbij ze nog wel voldoende kundig personeel hadden
Als de opdrachten nog openstaan gewoon meenemen met het volgende kwartaal.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:04 schreef EngeltjeBengeltje het volgende:
Goedenavond.
Sinds kort zzp-er. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat met de btw aangifte moet doen als er bij roamler nog opdrachten open staan die nog niet bekeken en dus nog niet betaald zijn?
Idem dito met de betalingen van SmartSpotter. De betaling van deze week komt op 1 april binnen. Te laat dus voor de aangifte voor het 1e kwartaal.
kortom, hoe pak ik dat aan?
Hoe doe je aangifte over ss zonder enige vorm van factuur? Of betaal je de BTW uit eigen zak?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:04 schreef EngeltjeBengeltje het volgende:
Goedenavond.
Sinds kort zzp-er. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat met de btw aangifte moet doen als er bij roamler nog opdrachten open staan die nog niet bekeken en dus nog niet betaald zijn?
Idem dito met de betalingen van SmartSpotter. De betaling van deze week komt op 1 april binnen. Te laat dus voor de aangifte voor het 1e kwartaal.
kortom, hoe pak ik dat aan?
Dat zal voorlopig wel het geval zijn ben ik bang. Dat is trouwens wel de reden waarom ik alleen nog maar spots van meer dan ¤10 oppak. Zo waren er vorige week hier in de regio nog een paar spots over van meer dan ¤11. Dat is dan leuk meegenomen voor 10 minuten werk.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:14 schreef boerhoorn het volgende:
[..]
Hoe doe je aangifte over ss zonder enige vorm van factuur? Of betaal je de BTW uit eigen zak?
Thx. Doe ik dat.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:00 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Als de opdrachten nog openstaan gewoon meenemen met het volgende kwartaal.
Waarom zou je mee willen doen aan de KOR? Kun je ijk geen BTW terugvragen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:58 schreef EngeltjeBengeltje het volgende:
[..]
Dat zal voorlopig wel het geval zijn ben ik bang. Dat is trouwens wel de reden waarom ik alleen nog maar spots van meer dan ¤10 oppak. Zo waren er vorige week hier in de regio nog een paar spots over van meer dan ¤11. Dat is dan leuk meegenomen voor 10 minuten werk.
Het indienen van het verzoek voor de KOR bij de belastingdienst was ik te laat mee, dat moet minimaal 4 weken voor afloop van het kwartaal binnen zijn bij de belastingdienst. Dus voorlopig zit ik nog aan de btw vast.
SmartSpotter geef ik inderdaad op als extra inkomsten. Ik had laatst contact gelegd met SmartSpotter en toen gaven ze wel aan dat ze hier wel wat aan willen gaan doen voor zzp'ers. Maar eerlijk gezegd zie ik dat nog niet zo snel gebeuren.quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:43 schreef b-engel het volgende:
Tip: geef SS niet op als ZZP-er, maar gewoon als extra inkomsten. BTW-probleem opgelost.
Nog een tip: laat uitbetalen op de 1e van de volgende maand, dan valt hij in de volgende periode en heb je langer tijd voor de BTW-afdracht.
Dat gaven ze bij mij een jaar geleden ook aan. Het staat niet boven aan de prioriteitenlijst.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:22 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
SmartSpotter geef ik inderdaad op als extra inkomsten. Ik had laatst contact gelegd met SmartSpotter en toen gaven ze wel aan dat ze hier wel wat aan willen gaan doen voor zzp'ers. Maar eerlijk gezegd zie ik dat nog niet zo snel gebeuren.
Diegene zit hier ook. Hij schrijft dat omdat hij dat echt zo voelt, dat kan toch?quote:Op vrijdag 2 april 2021 11:52 schreef jb88 het volgende:
Er zit iemand in slack die altijd roamler verdedigd! Je zou bijna denken dat hij betaald krijgt hiervoor. Er was iets behoorlijk misgegaan met het openzetten van de redbull petrol opdrachten waardoor er een aantal mensen geen enkele opdracht meer konden accepteren. Ook de communicatie was 0. Dit is vaker gebeurd dat het niet goed gaat op de afgesproken tijd en in plaats van dan een nieuwe tijd in te stellen zodat iedereen weer gelijke kansen heeft om een opdracht te reserveren doen ze hem gewoon open wanneer het lukt. Er waren een aantal roamlers hier erg boos over, en terecht en toch is er weer eentje, het is overigens steeds dezelfde, die ze maar blijft verdedigen en alles wat ze fout doen recht praat. 'Topper, fouten maken is menselijk hoor'...vreselijk. 🤢
Ja, en? Het maakt mij echt niets uit of die gast hier meeleest of niet. Ook zeg ik nergens dat hij zich niet zo mag voelen. Net als andere zich genaaid mogen voelen over deze manier van werken.quote:Op vrijdag 2 april 2021 14:09 schreef b-engel het volgende:
[..]
Diegene zit hier ook. Hij schrijft dat omdat hij dat echt zo voelt, dat kan toch?
Een paar. Heb jij er veel?quote:Op zaterdag 3 april 2021 13:55 schreef babbelaar92 het volgende:
Hebben jullie je ingeschreven voor de cadeaukaarten ronde eind april bij de kruitvat en trekpleister winkels?
Nee. Bij die pre-book opdrachten kunnen ze weer van alles toevoegen en daar hou ik niet zo van. Ze praten dit dan goed door te zeggen dat je in het ergste geval aximaal 40 minuten bezig bent. ¤12.50 voor 40 minuten werk vind ik eerlijk gezegd onderbetaald. Als je dan ook nog je reiskosten, parkeren, belasting etc meerekent dan word ik hier niet echt vrolijk van.quote:
Als je met belasting BTW bedoelt: die zit niet in die 12,50, die komt er nog bijquote:Op zondag 4 april 2021 00:07 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Nee. Bij die pre-book opdrachten kunnen ze weer van alles toevoegen en daar hou ik niet zo van. Ze praten dit dan goed door te zeggen dat je in het ergste geval aximaal 40 minuten bezig bent. ¤12.50 voor 40 minuten werk vind ik eerlijk gezegd onderbetaald. Als je dan ook nog je reiskosten, parkeren, belasting etc meerekent dan word ik hier niet echt vrolijk van.
Na belasting 9,38 euro (netto) in de basis. Maar je hebt ook nog de 19 cent per kilometer. Ik denk dat je er 15 minuten maximaal over doet.quote:Op zondag 4 april 2021 00:07 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Nee. Bij die pre-book opdrachten kunnen ze weer van alles toevoegen en daar hou ik niet zo van. Ze praten dit dan goed door te zeggen dat je in het ergste geval aximaal 40 minuten bezig bent. ¤12.50 voor 40 minuten werk vind ik eerlijk gezegd onderbetaald. Als je dan ook nog je reiskosten, parkeren, belasting etc meerekent dan word ik hier niet echt vrolijk van.
Hoe reken jij dan? Die 12,50 is het netto bedrag, als je op je fakturen kijkt, zie je dat de BTW daar nog bij komt. En ja, je reiskosten staan er los van, maar dat is geen belasting. Ik heb ze vaker gedaan en 15 minuten haal je nooit als je rekent vanaf het moment dat je de winkel binnengaat.quote:Op maandag 5 april 2021 10:28 schreef boerhoorn het volgende:
[..]
Na belasting 9,38 euro (netto) in de basis. Maar je hebt ook nog de 19 cent per kilometer. Ik denk dat je er 15 minuten maximaal over doet.
Betaal jij geen inkomstenbelasting dan? Van die 12,50 hou je netto 7,50 over. Minus je kosten. Ik doe ze dus ook niet. Ook al omdat het prebook is en je inderdaad nooit weet wat er nog aan de opdracht toegevoegd kan worden.quote:Op maandag 5 april 2021 13:02 schreef b-engel het volgende:
[..]
Hoe reken jij dan? Die 12,50 is het netto bedrag, als je op je fakturen kijkt, zie je dat de BTW daar nog bij komt. En ja, je reiskosten staan er los van, maar dat is geen belasting. Ik heb ze vaker gedaan en 15 minuten haal je nooit als je rekent vanaf het moment dat je de winkel binnengaat.
Wat jammer dat jij er langer over doet!quote:Op maandag 5 april 2021 13:02 schreef b-engel het volgende:
[..]
Hoe reken jij dan? Die 12,50 is het netto bedrag, als je op je fakturen kijkt, zie je dat de BTW daar nog bij komt. En ja, je reiskosten staan er los van, maar dat is geen belasting. Ik heb ze vaker gedaan en 15 minuten haal je nooit als je rekent vanaf het moment dat je de winkel binnengaat.
Ja, stuk of 40. Moest nog aardig mijn best doen om ze te pakken in deze regio, gelukkig gelukt. Volgens mij zijn ze inmiddels allemaal vergeven? Eindelijk weer ff een keer rondes maken. Ik doe er een kwartier over, hooguit 20 minuten. Weekje de tijd, paar opdrachten tussendoor, helemaal prima.quote:Op zaterdag 3 april 2021 13:55 schreef babbelaar92 het volgende:
Hebben jullie je ingeschreven voor de cadeaukaarten ronde eind april bij de kruitvat en trekpleister winkels?
Misschien is dat zo ja, zou zo maar eens kunnen. Gast valt me op, stoor me er niet aan, prima als dat zo is, ik doe mijn ding gewoon. Beetje sneu om hem hier aan te vallen (@J88), want met een beetje ballen zeg je dat in Slack zelf.quote:Op vrijdag 2 april 2021 14:09 schreef b-engel het volgende:
[..]
Diegene zit hier ook. Hij schrijft dat omdat hij dat echt zo voelt, dat kan toch?
Zelf wel een enkele keer langer dan 20 minuten in een winkel geweest, toen was het een teringzooi in die molens, konden ze kaarten niet vinden. Dat soort dingen. Doorgaans wel prima te doen in een kwartier tot twintig minuten, zeker als je er al een paar gedaan hebt. Dan weet ik wel waar die kaarten moeten staan, kost minder tijd. Wel relaxt.quote:Op maandag 5 april 2021 23:03 schreef boerhoorn het volgende:
[..]
Wat jammer dat jij er langer over doet!
Er is vrij weinig te doen, zeker qua rm opdrachten dus mensen pakken nu toch veel van die cadeaukaarten checks, dan ben je toch verzekerd van een beetje inkomen. Ik doe er een aantal in de buurt. Je moet er sowieso minimaal 10 doen als je inschrijft.quote:Op maandag 5 april 2021 20:00 schreef brokkie57 het volgende:
[..]
Betaal jij geen inkomstenbelasting dan? Van die 12,50 hou je netto 7,50 over. Minus je kosten. Ik doe ze dus ook niet. Ook al omdat het prebook is en je inderdaad nooit weet wat er nog aan de opdracht toegevoegd kan worden.
Van mij mag je het er neer zetten. Niet de handelswijze die het fraaiste is, echter.quote:Op dinsdag 6 april 2021 10:34 schreef jb88 het volgende:
@:ranjazonderrietje Heeft niets met aanvallen te maken. Hij verdedigd roamler altijd, dat valt op en dat mag ik hier gewoon neerzetten. Ik reageer sowieso nooit in slack zelf, als dat kritisch is krijg je vaak een privé berichtje of je het wilt mailen of sturen in de chat.
Eens, toch weer een paar euro voor het potje vakantie, als dat weer eens ooit kan tenminste.quote:Op dinsdag 6 april 2021 10:39 schreef jb88 het volgende:
[..]
Er is vrij weinig te doen, zeker qua rm opdrachten dus mensen pakken nu toch veel van die cadeaukaarten checks, dan ben je toch verzekerd van een beetje inkomen. Ik doe er een aantal in de buurt. Je moet er sowieso minimaal 10 doen als je inschrijft.
Nee dat denk ik ook niet, iets voor de langere termijn maar gaat zeker het komende jaar nog niet gebeuren. Nu Roamler die stap wel heeft gemaakt kan het zijn dat het wel het proces versnelt. Dat denk ik tenminste.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:22 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
SmartSpotter geef ik inderdaad op als extra inkomsten. Ik had laatst contact gelegd met SmartSpotter en toen gaven ze wel aan dat ze hier wel wat aan willen gaan doen voor zzp'ers. Maar eerlijk gezegd zie ik dat nog niet zo snel gebeuren.
Ze gaven inderdaad 17,50 voor de overige locaties! Maar ook 20 dus.. Fijn!quote:Op dinsdag 6 april 2021 10:09 schreef ranjazonderrietje het volgende:
[..]
Zelf wel een enkele keer langer dan 20 minuten in een winkel geweest, toen was het een teringzooi in die molens, konden ze kaarten niet vinden. Dat soort dingen. Doorgaans wel prima te doen in een kwartier tot twintig minuten, zeker als je er al een paar gedaan hebt. Dan weet ik wel waar die kaarten moeten staan, kost minder tijd. Wel relaxt.
12,50 is niet heel hoog, maar hoorde ook al dat enkele minder gewilde locaties voor 20 euro weggingen. Blijft toch vraag en aanbod.
Hoe weet je dan dat me een privé bericht krijgt?quote:Op dinsdag 6 april 2021 10:34 schreef jb88 het volgende:
@:ranjazonderrietje Heeft niets met aanvallen te maken. Hij verdedigd roamler altijd, dat valt op en dat mag ik hier gewoon neerzetten. Ik reageer sowieso nooit in slack zelf, als dat kritisch is krijg je vaak een privé berichtje of je het wilt mailen of sturen in de chat.
https://www.rijksoverheid(...)fstandigenverklaringquote:Op donderdag 8 april 2021 00:06 schreef b-engel het volgende:
Hoe zit het nou met het wettelijk minimum uurloon? Als je boven de 21 bent, wat moet je dan minimaal bruto dan wel netto per uur minimaal krijgen?
Er is officieel geen minimumuurloon. Wel een minimummaandloon, minimumweekloon en minimumdagloon.quote:Op donderdag 8 april 2021 00:06 schreef b-engel het volgende:
Hoe zit het nou met het wettelijk minimum uurloon? Als je boven de 21 bent, wat moet je dan minimaal bruto dan wel netto per uur minimaal krijgen?
Multivalue? Bemyeye?quote:Op donderdag 8 april 2021 13:44 schreef b-engel het volgende:
Grof gerekend rond de 10u bruto dus. Vind ik erg laag, zeker voor bruto. Een andere opdrachtgever van mij heeft een klus van eerst 17 euro nu op 12,50 gezet, alleen het uploaden van de foto's (niet via een app) duurt vaak al een uur omdat het er zoveel zijn. Die doe ik dus niet meer.
Dan kijk je niet goed.quote:Op vrijdag 9 april 2021 08:46 schreef boerhoorn het volgende:
[..]
Veel meer smaken zijn er niet. Mobeye etc.
Jij jouw mening, ik de mijne. 👍quote:Op woensdag 7 april 2021 13:41 schreef ranjazonderrietje het volgende:
[..]
Van mij mag je het er neer zetten. Niet de handelswijze die het fraaiste is, echter.
Dat heb ik van meerdere mede-roamlers gehoord en bij sommige zelfs gezien, nadat ze het naar me doorstuurde.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:36 schreef boerhoorn het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat me een privé bericht krijgt?
Opdrachten zijn schaars, dus betwijfel of iedereen hier apps die werken zoals SmartSpotter, roamler etc hier willen neerzetten. Degene die net zijn genoemd vind ik erg mager. Die hebben echt heel weinig opdrachten.quote:
Helemaal prima joh, dan is het allemaal zo mystery wat ik doe dat ze het zelf niet eens weten, hahaquote:Op vrijdag 9 april 2021 18:18 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Je hebt ze gewoon allemaal opgenoemd hoor. Er zijn echt geen andere.
Prima joh, haha.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:55 schreef b-engel het volgende:
[..]
Helemaal prima joh, dan is het allemaal zo mystery wat ik doe dat ze het zelf niet eens weten, haha
Als ik Google zie ik wel wat andere. Maar lijkt mij veel werk.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:18 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Je hebt ze gewoon allemaal opgenoemd hoor. Er zijn echt geen andere.
Ken jij meer apps?quote:Op vrijdag 9 april 2021 14:36 schreef jb88 het volgende:
[..]
Opdrachten zijn schaars, dus betwijfel of iedereen hier apps die werken zoals SmartSpotter, roamler etc hier willen neerzetten. Degene die net zijn genoemd vind ik erg mager. Die hebben echt heel weinig opdrachten.
Geloof er weinig van.quote:Op vrijdag 9 april 2021 14:32 schreef jb88 het volgende:
[..]
Dat heb ik van meerdere mede-roamlers gehoord en bij sommige zelfs gezien, nadat ze het naar me doorstuurde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |