Oh das lang geleden wel geloof ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:11 schreef roos94 het volgende:
Wie keek ook The Staircase. Wat een verhaal
Ja, gezien, idd wat een verhaal. Tijdje terug alweer.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:11 schreef roos94 het volgende:
Wie keek ook The Staircase. Wat een verhaal
Dit lijkt me wel echt verschrikkelijk interessant.quote:
Ben bij aflevering 7 maar ik kom er niet meer echt goed doorheen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh boy ik vond Bly Manor echt tenenkrommend slecht. Ook nog uitgekeken bij gebrek aan iets anders maar echt zeldzaam slecht.
De recensies zijn echt heel uiteenlopend. Ik ben pas bij de tweede aflevering, maar vind het wel goed.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh boy ik vond Bly Manor echt tenenkrommend slecht. Ook nog uitgekeken bij gebrek aan iets anders maar echt zeldzaam slecht.
Titans is vooral zn eigen ding, geen link met andere DC series/films. Al is Doom Patrol (staat op Amazon Prime) een soort van spinoff (hun introductie in aflevering 3 ofzo van Titans, daarna eigen serie). Veel meer dan standaard dingen als "Bruce Wayne is Batman" hoef je niet te wetenquote:Op maandag 12 oktober 2020 08:13 schreef Baltar het volgende:
Daarna begonnen met Titans van DC. Tot op heden erg leuk. Geen idee of deze serie het beste startpunt in de DC universe (Batman films uiteraard gekeken).
Oh Hill House had ik zo veel zin in maar ik kwam niet door de eerste twee eps heen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:59 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ben bij aflevering 7 maar ik kom er niet meer echt goed doorheen.
Hill House is echt veel beter en zit beter in elkaar.
Stond of staat op Videoland.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:46 schreef Tim86 het volgende:
Als Kingdom ook op de NL Netflix staat is dat echt een aanrader. Hier in de UK staat hij er nu op zag ik in zijn geheel. Ik heb eigenlijk niks met vechtsport, maar dit was echt tof.
Dus niet de Koreaanse zombieserie..Dit gaat over MMA
Toffe feel good moviequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:45 schreef Aether het volgende:
About Time – [VK] 2013 9 2:03 uur | Comedy, Drama, Romantisch
Tim ontdekt dat de mannen in zijn familie door de tijd kunnen reizen en hun leven veranderen en besluit terug te gaan om de vrouw van zijn dromen voor zich te winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:29 schreef Barcaconia het volgende:
Even over Bly Manor, voor de mensen die het al uitgekeken hebben:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou je het ook aanraden voor een 5-jarige? De gewone Jurassic Park mag hij uiteraard nog niet kijken, en ik zag dat de adviesleeftijd van deze serie niet AL was, maar is er veel ‘bloed’ of gaan er mensen of dieren niet zo fijn dood? Mijn zoon wil het heel graag zien, maar ik heb mijn twijfels of het daar geschikt voor is. De losse LEGO Jurassic Park film heeft hij wel al gezien.quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Camp Cretaceous![]()
die muziek... En gewoon tof om te kijken
Het is alweer een tijdje geleden dat ik 5 was, maar ik denk het wel. Ik zag volgens mij geen bloed. Check anders de openingsscene. Daar speelt de hoofdrolspeler een Jurassic Park game in virtual reality en wordt hij 'opgegeten' door een T-Rex. Je ziet dan de T-Rex met zijn bek open naar de camera en dan stopt het.quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:48 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Zou je het ook aanraden voor een 5-jarige? De gewone Jurassic Park mag hij uiteraard nog niet kijken, en ik zag dat de adviesleeftijd van deze serie niet AL was, maar is er veel ‘bloed’ of gaan er mensen of dieren niet zo fijn dood? Mijn zoon wil het heel graag zien, maar ik heb mijn twijfels of het daar geschikt voor is. De losse LEGO Jurassic Park film heeft hij wel al gezien.
Dat is wel een makkelijke snelle check, ga ik doen! Thanks!quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is alweer een tijdje geleden dat ik 5 was, maar ik denk het wel. Ik zag volgens mij geen bloed. Check anders de openingsscene. Daar speelt de hoofdrolspeler een Jurassic Park game in virtual reality en wordt hij 'opgegeten' door een T-Rex. Je ziet dan de T-Rex met zijn bek open naar de camera en dan stopt het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |