abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195663358
quote:
99s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:12 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Alle eillanden zijn dieprood behalve inderdaad Schiermonninkoog. Daar 0 besmettingen.
De enige plek nog in het hele land die wit is.
Is Schiermonnikoog mooi?
pi_195663369
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:12 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Heb je zelf nauw contact met hen gehad?
Nee hele andere afdeling gelukkig.
blablablabla
pi_195663376
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:13 schreef quirina het volgende:

[..]

Is Schiermonnikoog mooi?
Ligt eraan wat je mooi vind :)

Sommige mensen vinden Zeeland mooi, ik vind het vooral een hele vlakke polder :D
  Spellchecker donderdag 15 oktober 2020 @ 21:15:25 #104
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_195663386
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:13 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nergens geloof ik :D.
Zierikzee @roos94 , Goes, Vlissingen .....
pi_195663410
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:15 schreef maily het volgende:

[..]

Zierikzee @:roos94 , Goes, Vlissingen .....
Ik bedoel dat er nergens veel ziekenhuizen zijn na alle bezuinigingen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_195663493
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:14 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je mooi vind :)

Sommige mensen vinden Zeeland mooi, ik vind het vooral een hele vlakke polder :D
Ik vind dit alleen al prachtig:

Wij zaten in Middelburg, één dag, toen ik met symptomen naar huis moest. En ik heb die dag alleen maar op bed gelegen. -O- Goed, er komt wel een herkansing.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_195663508
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:19 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wij zaten in Middelburg, één dag, toen ik met symptomen naar huis moest. En ik heb die dag alleen maar op bed gelegen. -O- Goed, er komt wel weer een herkansing.
Ja maar dat zijn de Delta werken, die zijn objectief gewoon heel erg mooi ;)
pi_195663513
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:19 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wij zaten in Middelburg, één dag, toen ik met symptomen naar huis moest. En ik heb die dag alleen maar op bed gelegen. -O- Goed, er komt wel een herkansing.
Kwestie van tijd voordat het weg is.

https://www.omroepzeeland(...)er-wel-over-nadenken
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_195663577
Wat een laf excuus van die kroegeigenaar met z'n "het was een momentopname".

Nee lul, je had uberhaupt al geen DJ opzwepende muziek moeten laten draaien.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 15 oktober 2020 @ 21:24:21 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195663593
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:01 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, ik had koorts.
Ai, dan wordt het idd voor het hele gezin wel gelijk nasty....
Fijn dat de test negatief was O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_195663625
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:23 schreef TheVulture het volgende:

Iedereen maakt fouten en hij geeft het eerlijk toe , hij zal op de blaren moeten zitten
pi_195663672
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:23 schreef TheVulture het volgende:

Bron?
pi_195663703
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:28 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Bron?
AD
pi_195663726
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:21 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Kwestie van tijd voordat het weg is.

https://www.omroepzeeland(...)er-wel-over-nadenken
Welnee, Zeeland teruggeven aan de zee is net zoiets als onze tachtigplussers overgeven aan corona. Het is een idee waarmee wordt geflirt, maar dat gaan we mooi niet doen met onze ouden van dagen en ook niet met onze prachtprovincie.

't Was wel een kluif om er een ontopic-reactie van te maken.
pi_195663766
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:29 schreef TheVulture het volgende:

[..]

AD
Da's geen bron, da's een drama :P
  donderdag 15 oktober 2020 @ 21:36:25 #116
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_195663838
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:33 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Da's geen bron, da's een drama :P
En een middel tegen depressies. ;)
Covid-19 lijkt me een prima kandidaat voor een depressie, in meerdere opzichten.
(Un)masking for the greater good.
pi_195663845
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:29 schreef TheVulture het volgende:

[..]

AD
Dit stuk? Rapper Jebroer van #ikdoenietmeermee bij ‘coronafeest’ Den Haag: ‘Het wordt erg opgeblazen’

Ik lees hierin dat de woordvoerder van de rapper zegt dat het een momentopname was. Over de rol van de eigenaar:

Volgens de rapper probeerde de eigenaar met man en macht de feestende menigte te kalmeren. ,,Hij riep dat ze rustig aan moesten doen. Maar vervolgens gebeurde er wat er gebeurd is. Daarop heeft de eigenaar de zaak gesloten.”

En:

Ondertussen gaat John Prins, de eigenaar van het restaurant, diep door het stof. Hij greep te laat in en was niet scherp, vindt hij zelf.
pi_195663969
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:36 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dit stuk? Rapper Jebroer van #ikdoenietmeermee bij ‘coronafeest’ Den Haag: ‘Het wordt erg opgeblazen’

Ik lees hierin dat de woordvoerder van de rapper zegt dat het een momentopname was. Over de rol van de eigenaar:

Volgens de rapper probeerde de eigenaar met man en macht de feestende menigte te kalmeren. ,,Hij riep dat ze rustig aan moesten doen. Maar vervolgens gebeurde er wat er gebeurd is. Daarop heeft de eigenaar de zaak gesloten.”

En:

Ondertussen gaat John Prins, de eigenaar van het restaurant, diep door het stof. Hij greep te laat in en was niet scherp, vindt hij zelf.
https://nos.nl/l/2352432

De eigenaar spreekt inderdaad niet van een momentopname, maar wel veel over schaamte.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_195664019
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:36 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

En:

Oh dan is dat aangepast, want vanmorgen sprak die eigenaar ook van momenten... sowieso blijft mijn punt overeind: een DJ daar neerzetten met opzwepende muziek is echt heel naïef en dom :P
pi_195664076
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:43 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Oh dan is dat aangepast, want vanmorgen sprak die eigenaar ook van momenten... sowieso blijft mijn punt overeind: een DJ daar neerzetten met opzwepende muziek is echt heel naïef en dom :P
Nu is ie minimaal 4 weken dicht , geen inkomsten, slechte reclame gemaakt voor zn tent...en dooor
pi_195664097
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:43 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ach, ik vind vooral dat het maar weer eens bewijst dat er situaties zijn waarin het moeilijker is voor mensen om de regels in acht te nemen. Het is reëler om die situaties nu te mijden dan om te denken dat mensen zich in die situaties aan de regels houden. Grapperhaus zou dat als geen ander moeten weten.

Ik heb te doen met de eigenaar. Ik vrees dat er een symbolische kwestie van zal worden gemaakt. Alsof we daar iets mee opschieten. Horeca-eigenaren worden al zwaar genoeg geraakt.
pi_195664160
En dat laatste reken ik ook Asscher aan, die in de Tweede Kamer de popiejopie uit zat te hangen door schande over het feestgedruis te spreken terwijl hij toen nog helemaal niet wist hoe de situatie in elkaar stak. Ik vind de publieke schandpaal niet zo fraai en politici die er gebruik van maken krijgen mijn steun in ieder geval niet.

- Edit - Dat betekent overigens niet dat ik het niet met Asscher eens was. Ook ik vind dat je je gewoon aan de regels moet houden. Maar ik houd er niet van als individuele personen of zaken in een tijdbestek van enkele uren via sociale en andere media kapot worden gemaakt. Mensen bouwen jaren aan zo'n zaak en we moeten niet al te licht denken over negatieve publiciteit.

[ Bericht 19% gewijzigd door Claudia_x op 15-10-2020 21:57:27 ]
  donderdag 15 oktober 2020 @ 21:59:01 #123
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_195664319
quote:
6s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 19:12 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad ook dat zorgmedewerkers een bovengemiddeld hoog risico hebben om covid op te lopen. Opvallend daarom om te zien dat er de afgelopen tijd bijna net zoveel onderwijspersoneel positief is getest.

[ afbeelding ]
Ja, zou het ermee te maken hebben dat zorgpersoneel in ziekenhuis via een andere weg aan de GGD-teststraat getest wordt, of zou dat ongecorreleerd zijn gok je?

Edit:
Hier staan nog allemaal gave dingen over coronarichtlijnen voor zorgmedewerkers die hun besmettingsaantallen laag moeten houden:
https://lci.rivm.nl/lci.r(...)ersinzetentestbeleid

[ Bericht 8% gewijzigd door VoMy op 15-10-2020 22:11:16 ]
Antifa
pi_195664418
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:51 schreef Claudia_x het volgende:
En dat laatste reken ik ook Asscher aan, die in de Tweede Kamer de popiejopie uit zat te hangen door schande over het feestgedruis te spreken terwijl hij toen nog helemaal niet wist hoe de situatie in elkaar stak. Ik vind de publieke schandpaal niet zo fraai en politici die er gebruik van maken krijgen mijn steun in ieder geval niet.

- Edit - Dat betekent overigens niet dat ik het niet met Asscher eens was. Ook ik vind dat je je gewoon aan de regels moet houden. Maar ik houd er niet van als individuele personen of zaken in een tijdbestek van enkele uren via sociale en andere media kapot worden gemaakt. Mensen bouwen jaren aan zo'n zaak en we moeten niet al te licht denken over negatieve publiciteit.
Het is echt iets van deze tijd, en iets waar je je van bewust zou moeten/kunnen zijn. Er zijn altijd, overal mensen met mobieltjes, een camera en een mening. Dat zoiets breed uitgemeten wordt, is te verwachten. Papperazzi zijn tegenwoordig alomtegenwoordig.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_195664533
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 22:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het is echt iets van deze tijd, en iets waar je je van bewust zou moeten/kunnen zijn. Er zijn altijd, overal mensen met mobieltjes, een camera en een mening. Dat zoiets breed uitgemeten wordt, is te verwachten. Papperazzi zijn tegenwoordig alomtegenwoordig.
Jep, en ik vind dat moeilijk te verkroppen. Er zijn procedures voor het afhandelen van overtredingen en er is een plek voor (burger-)journalistiek in het kritisch volgen van die afhandelingen. Het zijn processen die voor buitenstaanders soms frustrerend zijn vanwege hun traagheid, maar die traagheid heeft een functie. Je wil achterhalen wat er aan de hand is zodat je een gefundeerde en gepaste straf toe kunt kennen. Op mij komt alle negatieve publiciteit nu meer als een symbolische daad over dan als een gepaste straf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')