Is Schiermonnikoog mooi?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:12 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Alle eillanden zijn dieprood behalve inderdaad Schiermonninkoog. Daar 0 besmettingen.
De enige plek nog in het hele land die wit is.
Nee hele andere afdeling gelukkig.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je zelf nauw contact met hen gehad?
Ligt eraan wat je mooi vindquote:
Ik bedoel dat er nergens veel ziekenhuizen zijn na alle bezuinigingen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:15 schreef maily het volgende:
[..]
Zierikzee @:roos94 , Goes, Vlissingen .....
Ik vind dit alleen al prachtig:quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je mooi vind
Sommige mensen vinden Zeeland mooi, ik vind het vooral een hele vlakke polder
Ja maar dat zijn de Delta werken, die zijn objectief gewoon heel erg mooiquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind dit alleen al prachtig:
[ afbeelding ]
Wij zaten in Middelburg, één dag, toen ik met symptomen naar huis moest. En ik heb die dag alleen maar op bed gelegen.Goed, er komt wel weer een herkansing.
Kwestie van tijd voordat het weg is.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind dit alleen al prachtig:
[ afbeelding ]
Wij zaten in Middelburg, één dag, toen ik met symptomen naar huis moest. En ik heb die dag alleen maar op bed gelegen.Goed, er komt wel een herkansing.
Iedereen maakt fouten en hij geeft het eerlijk toe , hij zal op de blaren moeten zittenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Wat een laf excuus van die kroegeigenaar met z'n "het was een momentopname".
Nee lul, je had uberhaupt al geen DJ opzwepende muziek moeten laten draaien.
Bron?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Wat een laf excuus van die kroegeigenaar met z'n "het was een momentopname".
Nee lul, je had uberhaupt al geen DJ opzwepende muziek moeten laten draaien.
ADquote:
Welnee, Zeeland teruggeven aan de zee is net zoiets als onze tachtigplussers overgeven aan corona. Het is een idee waarmee wordt geflirt, maar dat gaan we mooi niet doen met onze ouden van dagen en ook niet met onze prachtprovincie.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:21 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voordat het weg is.
https://www.omroepzeeland(...)er-wel-over-nadenken
En een middel tegen depressies.quote:
Dit stuk? Rapper Jebroer van #ikdoenietmeermee bij ‘coronafeest’ Den Haag: ‘Het wordt erg opgeblazen’quote:
https://nos.nl/l/2352432quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dit stuk? Rapper Jebroer van #ikdoenietmeermee bij ‘coronafeest’ Den Haag: ‘Het wordt erg opgeblazen’
Ik lees hierin dat de woordvoerder van de rapper zegt dat het een momentopname was. Over de rol van de eigenaar:
Volgens de rapper probeerde de eigenaar met man en macht de feestende menigte te kalmeren. ,,Hij riep dat ze rustig aan moesten doen. Maar vervolgens gebeurde er wat er gebeurd is. Daarop heeft de eigenaar de zaak gesloten.”
En:
Ondertussen gaat John Prins, de eigenaar van het restaurant, diep door het stof. Hij greep te laat in en was niet scherp, vindt hij zelf.
Oh dan is dat aangepast, want vanmorgen sprak die eigenaar ook van momenten... sowieso blijft mijn punt overeind: een DJ daar neerzetten met opzwepende muziek is echt heel naïef en domquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dit stuk? Rapper Jebroer van #ikdoenietmeermee bij ‘coronafeest’ Den Haag: ‘Het wordt erg opgeblazen’
Ik lees hierin dat de woordvoerder van de rapper zegt dat het een momentopname was. Over de rol van de eigenaar:
Volgens de rapper probeerde de eigenaar met man en macht de feestende menigte te kalmeren. ,,Hij riep dat ze rustig aan moesten doen. Maar vervolgens gebeurde er wat er gebeurd is. Daarop heeft de eigenaar de zaak gesloten.”
En:
Ondertussen gaat John Prins, de eigenaar van het restaurant, diep door het stof. Hij greep te laat in en was niet scherp, vindt hij zelf.
Nu is ie minimaal 4 weken dicht , geen inkomsten, slechte reclame gemaakt voor zn tent...en dooorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh dan is dat aangepast, want vanmorgen sprak die eigenaar ook van momenten... sowieso blijft mijn punt overeind: een DJ daar neerzetten met opzwepende muziek is echt heel naïef en dom
Ach, ik vind vooral dat het maar weer eens bewijst dat er situaties zijn waarin het moeilijker is voor mensen om de regels in acht te nemen. Het is reëler om die situaties nu te mijden dan om te denken dat mensen zich in die situaties aan de regels houden. Grapperhaus zou dat als geen ander moeten weten.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh dan is dat aangepast, want vanmorgen sprak die eigenaar ook van momenten... sowieso blijft mijn punt overeind: een DJ daar neerzetten met opzwepende muziek is echt heel naïef en dom
Ja, zou het ermee te maken hebben dat zorgpersoneel in ziekenhuis via een andere weg aan de GGD-teststraat getest wordt, of zou dat ongecorreleerd zijn gok je?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad ook dat zorgmedewerkers een bovengemiddeld hoog risico hebben om covid op te lopen. Opvallend daarom om te zien dat er de afgelopen tijd bijna net zoveel onderwijspersoneel positief is getest.
[ afbeelding ]
Het is echt iets van deze tijd, en iets waar je je van bewust zou moeten/kunnen zijn. Er zijn altijd, overal mensen met mobieltjes, een camera en een mening. Dat zoiets breed uitgemeten wordt, is te verwachten. Papperazzi zijn tegenwoordig alomtegenwoordig.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:51 schreef Claudia_x het volgende:
En dat laatste reken ik ook Asscher aan, die in de Tweede Kamer de popiejopie uit zat te hangen door schande over het feestgedruis te spreken terwijl hij toen nog helemaal niet wist hoe de situatie in elkaar stak. Ik vind de publieke schandpaal niet zo fraai en politici die er gebruik van maken krijgen mijn steun in ieder geval niet.
- Edit - Dat betekent overigens niet dat ik het niet met Asscher eens was. Ook ik vind dat je je gewoon aan de regels moet houden. Maar ik houd er niet van als individuele personen of zaken in een tijdbestek van enkele uren via sociale en andere media kapot worden gemaakt. Mensen bouwen jaren aan zo'n zaak en we moeten niet al te licht denken over negatieve publiciteit.
Jep, en ik vind dat moeilijk te verkroppen. Er zijn procedures voor het afhandelen van overtredingen en er is een plek voor (burger-)journalistiek in het kritisch volgen van die afhandelingen. Het zijn processen die voor buitenstaanders soms frustrerend zijn vanwege hun traagheid, maar die traagheid heeft een functie. Je wil achterhalen wat er aan de hand is zodat je een gefundeerde en gepaste straf toe kunt kennen. Op mij komt alle negatieve publiciteit nu meer als een symbolische daad over dan als een gepaste straf.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is echt iets van deze tijd, en iets waar je je van bewust zou moeten/kunnen zijn. Er zijn altijd, overal mensen met mobieltjes, een camera en een mening. Dat zoiets breed uitgemeten wordt, is te verwachten. Papperazzi zijn tegenwoordig alomtegenwoordig.
Ik heb die van mij en mijn vrouw online gekocht bij Falke.com, komen in diverse maten, met of zonder metalen clip en met filters. Er is ook een topic met adviezen over mondkapjes bij de sticky topicsquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:10 schreef Sfancta het volgende:
Waar hebben jullie een stoffen mondkapje gekocht?
Ben bij verscheidene winkels geweest, maar nergens verkrijgbaar helaas. Alleen kindermaatjes. Ik ben die papieren met dar ijzerdraadje erin zat, en aangezien het zsm verplicht wordt wil ik graag een simpele zwarte die een beetje goed zit ook.
dOe mAaR gEwOoN dAn DoE jE aL gEk GeNoEgquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:11 schreef zalkc het volgende:
Ik stoor me ook steeds meer aan mensen die onverstoord door blijven gaan met wat ze altijd al deden. Gewoon naar het werk, gewoon met z'n allen boodschappen doen, gewoon je verjaardag vieren, alles net zo lang door blijven doen alsof er niks aan de hand is totdat het je onmogelijk word gemaakt. En het allemaal een beetje weglachen met een opmerking als "ik ga niet meedoen aan al die gekkigheid, allemaal overdreven gedoe"
Zijn we dan echt niet in staat om zelf verantwoordelijkheid te nemen? Moet nu echt eerst alles op slot gaan voordat het lampje gaat branden?
Zalando heeft volop keuze.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:10 schreef Sfancta het volgende:
Waar hebben jullie een stoffen mondkapje gekocht?
Ben bij verscheidene winkels geweest, maar nergens verkrijgbaar helaas. Alleen kindermaatjes. Ik ben die papieren met dar ijzerdraadje erin zat, en aangezien het zsm verplicht wordt wil ik graag een simpele zwarte die een beetje goed zit ook.
Omdat de mensen die dat allemaal roepen op tv zich zelf óók niet aan die maatregelen houden.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:11 schreef zalkc het volgende:
Ik stoor me ook steeds meer aan mensen die onverstoord door blijven gaan met wat ze altijd al deden. Gewoon naar het werk, gewoon met z'n allen boodschappen doen, gewoon je verjaardag vieren, alles net zo lang door blijven doen alsof er niks aan de hand is totdat het je onmogelijk word gemaakt. En het allemaal een beetje weglachen met een opmerking als "ik ga niet meedoen aan al die gekkigheid, allemaal overdreven gedoe"
Zijn we dan echt niet in staat om zelf verantwoordelijkheid te nemen? Moet nu echt eerst alles op slot gaan voordat het lampje gaat branden?
Voor een groot gedeelte van Duitsland was de vakantie al begonnen, het wemelt er alweer een tijdje van.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:11 schreef Elan het volgende:
Heel Nederland nu risicogebied voor Duitsland, dus geen toeristen deze herfstvakantie.
Ik ben het met je eens dat het zo zou moeten werken. Het is helaas de praktijk dat het niet zo werkt en dat veel mensen gewapend met mobiel en internettoegang alles online gooit wat hen wel of juist niet aan staat. Het is iets om actief bij stil te staan, denk ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jep, en ik vind dat moeilijk te verkroppen. Er zijn procedures voor het afhandelen van overtredingen en er is een plek voor (burger-)journalistiek in het kritisch volgen van die afhandelingen. Het zijn processen die voor buitenstaanders soms frustrerend zijn vanwege hun traagheid, maar die traagheid heeft een functie. Je wil achterhalen wat er aan de hand is zodat je een gefundeerde en gepaste straf toe kunt kennen. Op mij komt alle negatieve publiciteit nu meer als een symbolische daad over dan als een gepaste straf.
Ja dat is een heel tijd zo lijkt me. Er is dus geen verandering van gedrag bij deze mensen. Heel spijtig is dat. Vooral vind ik wel erg voor zorgmedewerkers die nu veel uren moeten maken voor om voor covid-patiënten te zorgen. Van uit jouw verhaal maak ik uit op dat mensen geen respect voor maatregelen te hebben en ook zelfs helemaal geen respect voor anderen.... ze denken helaas aan zichzelf. Ze weten het niet beter dan wij allemaal.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:11 schreef zalkc het volgende:
Het is in ieder geval een reden dat ik geen Twitteraccount heb.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het zo zou moeten werken. Het is helaas de praktijk dat het niet zo werkt en dat veel mensen gewapend met mobiel en internettoegang alles online gooit wat hen wel of juist niet aan staat. Het is iets om actief bij stil te staan, denk ik.
Ik vind Nanninga sowieso altijd een stuk sterker dan Baudet.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:29 schreef Claudia_x het volgende:
Nanninga zit bij GeenStijl. Haar standpunt: ik heb kritiek gehad op het overheidsbeleid, maar we moeten nu van het virus af en ons aan de regels houden. Het is niet de tijd om te gaan kissebissen.
Dat vind ik een stuk sterker dan Baudet.
Dat gaat Thierry niet leuk vinden.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:29 schreef Claudia_x het volgende:
Nanninga zit bij GeenStijl. Haar standpunt: ik heb kritiek gehad op het overheidsbeleid, maar we moeten nu van het virus af en ons aan de regels houden. Het is niet de tijd om te gaan kissebissen.
Dat vind ik een stuk sterker dan Baudet.
Ik hoop van harte dat ze Baudet gaat vervangen. Maar ja, ze moet de komende tijd eerst een kindje op de wereld zetten.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:31 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik vind Nanninga sowieso altijd een stuk sterker dan Baudet.
Precies, blij dat zij in ieder geval enige realiteitszin heeft. Dit bewijst overigens wel dat het rommelt binnen FvD en dat Nanninga niet meer zo op één lijn zit met de grote Thierry.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat gaat Thierry niet leuk vinden.
Ow? Is ze zwanger?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat ze Baudet gaat vervangen. Maar ja, ze moet de komende tijd eerst een kindje op de wereld zetten.
Ik vind haar net zo goed hysterisch verschrikkelijk, maar nog altijd wel een paar tandjes beter dan Baudetquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:32 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ow? Is ze zwanger?
Het is verder niet mijn cluppie overigens, maar ik zie/hoor die Nanninga een stuk liever.
Ja, hoogzwanger op dit moment. Ik ben Nanninga-fan.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:32 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ow? Is ze zwanger?
Het is verder niet mijn cluppie overigens, maar ik zie/hoor die Nanninga een stuk liever.
Precies waarom ik geen Twitter heb. Helemaal nu zou dat resulteren in een hoop heethoofdige snauwen terwijl ik er een dag later vaak ook anders over zou denken of in elk geval niet meer zo oververhitquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een reden dat ik geen Twitteraccount heb.Fok! is wat dat betreft veiliger, afgeschermder. Ik zou hier niet iets zeggen wat ik in het echt ook niet zou zeggen, maar in het echt zal iets wat ik zeg niet zo gauw een eigen leven gaan leiden en resulteren in ontslag (of weet ik veel wat).
...
Nee, ik voel me genaaid.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:19 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja dat is een heel tijd zo lijkt me. Er is dus geen verandering van gedrag bij deze mensen. Heel spijtig is dat. Vooral vind ik wel erg voor zorgmedewerkers die nu veel uren moeten maken voor om voor covid-patiënten te zorgen. Van uit jouw verhaal maak ik uit op dat mensen geen respect voor maatregelen te hebben en ook zelfs helemaal geen respect voor anderen.... ze denken helaas aan zichzelf. Ze weten het niet beter dan wij allemaal.
Ja, dat kan wel eens een doorbraak betekenen. Niet onmiddelijk maar wel snel, ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Die ademtest nu bij Jinek, dat is wel echt een vondst hoor
Opgewonden standje dat je bent...quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:35 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Precies waarom ik geen Twitter heb. Helemaal nu zou dat resulteren in een hoop heethoofdige snauwen terwijl ik er een dag later vaak ook anders over zou denken of in elk geval niet meer zo oververhit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |