Waar ik werk is nogal kleinschalig dus zo hip hebben we het nog nietquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:09 schreef quirina het volgende:
[..]
Oh ik krijg dat gewoon per email.
Keurig met leesbevestiging.
Krijg sowieso mail als er een besmetting is. En anders via whatsapp.
Ehm, naar het ziekenhuis?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:09 schreef maily het volgende:
[..]
Totdat je acute zorg nodig hebt ... waar ga je dan heen? Is er die genoeg in Zeeland?
Klopt, zonde. Alles wat er voorbij gekomen is in de media heeft dat wel een beetje verpest volgens mij. De protesten, de aandacht voor BN'ers die niet meer meededen, beelden van feestjes terwijl de rest dat niet doet, de ophef over Grapperhaus. Zonde, want idd, dat was toch wel een beetje dat 'samen' gevoel.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik herken dat heel erg, dat dit besef je overvalt.
Ik moet nog steeds vaak denken aan een telefoontje dat ik aan het begin van de crisis pleegde. De vertegenwoordiger van de financiële instelling sloot ons gesprek af met 'samen staan we sterk'. Dat zou ik normaliter een pathetische uitspraak hebben gevonden, maar toen ontroerde het me - en nu nog steeds. Het is jammer dat dat collectieve gevoel niet meer overheerst.
Heb je zelf nauw contact met hen gehad?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:12 schreef Elan het volgende:
Alsof het niks is worden gebeld dag collega's besmet zijn.
Gaat echt goed zo.
Alle eillanden zijn dieprood behalve inderdaad Schiermonninkoog. Daar 0 besmettingen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:11 schreef quirina het volgende:
Hoe zijn de besmettingen op de wadden eilanden?
Schiermonnikoog zal wel virusvrij zijn want daar wil toch niemand heen.
Nergens geloof ikquote:
Is Schiermonnikoog mooi?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:12 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Alle eillanden zijn dieprood behalve inderdaad Schiermonninkoog. Daar 0 besmettingen.
De enige plek nog in het hele land die wit is.
Nee hele andere afdeling gelukkig.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je zelf nauw contact met hen gehad?
Ligt eraan wat je mooi vindquote:
Ik bedoel dat er nergens veel ziekenhuizen zijn na alle bezuinigingen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:15 schreef maily het volgende:
[..]
Zierikzee @:roos94 , Goes, Vlissingen .....
Ik vind dit alleen al prachtig:quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je mooi vind
Sommige mensen vinden Zeeland mooi, ik vind het vooral een hele vlakke polder
Ja maar dat zijn de Delta werken, die zijn objectief gewoon heel erg mooiquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind dit alleen al prachtig:
[ afbeelding ]
Wij zaten in Middelburg, één dag, toen ik met symptomen naar huis moest. En ik heb die dag alleen maar op bed gelegen.Goed, er komt wel weer een herkansing.
Kwestie van tijd voordat het weg is.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind dit alleen al prachtig:
[ afbeelding ]
Wij zaten in Middelburg, één dag, toen ik met symptomen naar huis moest. En ik heb die dag alleen maar op bed gelegen.Goed, er komt wel een herkansing.
Iedereen maakt fouten en hij geeft het eerlijk toe , hij zal op de blaren moeten zittenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Wat een laf excuus van die kroegeigenaar met z'n "het was een momentopname".
Nee lul, je had uberhaupt al geen DJ opzwepende muziek moeten laten draaien.
Bron?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Wat een laf excuus van die kroegeigenaar met z'n "het was een momentopname".
Nee lul, je had uberhaupt al geen DJ opzwepende muziek moeten laten draaien.
ADquote:
Welnee, Zeeland teruggeven aan de zee is net zoiets als onze tachtigplussers overgeven aan corona. Het is een idee waarmee wordt geflirt, maar dat gaan we mooi niet doen met onze ouden van dagen en ook niet met onze prachtprovincie.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:21 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voordat het weg is.
https://www.omroepzeeland(...)er-wel-over-nadenken
En een middel tegen depressies.quote:
Dit stuk? Rapper Jebroer van #ikdoenietmeermee bij ‘coronafeest’ Den Haag: ‘Het wordt erg opgeblazen’quote:
https://nos.nl/l/2352432quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dit stuk? Rapper Jebroer van #ikdoenietmeermee bij ‘coronafeest’ Den Haag: ‘Het wordt erg opgeblazen’
Ik lees hierin dat de woordvoerder van de rapper zegt dat het een momentopname was. Over de rol van de eigenaar:
Volgens de rapper probeerde de eigenaar met man en macht de feestende menigte te kalmeren. ,,Hij riep dat ze rustig aan moesten doen. Maar vervolgens gebeurde er wat er gebeurd is. Daarop heeft de eigenaar de zaak gesloten.”
En:
Ondertussen gaat John Prins, de eigenaar van het restaurant, diep door het stof. Hij greep te laat in en was niet scherp, vindt hij zelf.
Oh dan is dat aangepast, want vanmorgen sprak die eigenaar ook van momenten... sowieso blijft mijn punt overeind: een DJ daar neerzetten met opzwepende muziek is echt heel naïef en domquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dit stuk? Rapper Jebroer van #ikdoenietmeermee bij ‘coronafeest’ Den Haag: ‘Het wordt erg opgeblazen’
Ik lees hierin dat de woordvoerder van de rapper zegt dat het een momentopname was. Over de rol van de eigenaar:
Volgens de rapper probeerde de eigenaar met man en macht de feestende menigte te kalmeren. ,,Hij riep dat ze rustig aan moesten doen. Maar vervolgens gebeurde er wat er gebeurd is. Daarop heeft de eigenaar de zaak gesloten.”
En:
Ondertussen gaat John Prins, de eigenaar van het restaurant, diep door het stof. Hij greep te laat in en was niet scherp, vindt hij zelf.
Nu is ie minimaal 4 weken dicht , geen inkomsten, slechte reclame gemaakt voor zn tent...en dooorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh dan is dat aangepast, want vanmorgen sprak die eigenaar ook van momenten... sowieso blijft mijn punt overeind: een DJ daar neerzetten met opzwepende muziek is echt heel naïef en dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |