Heb ik je uitslag gemist, of heb je het nog niet?quote:
Jawel, ze heeft de uitslag!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb ik je uitslag gemist, of heb je het nog niet?
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb ik je uitslag gemist, of heb je het nog niet?
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb net de testuitslag binnengekregen en die was negatief, dus dat is mooi nieuws. Ik heb 'gewoon' de griep.
Ik was vanmiddag druk en het teruglezen is nogal tijdrovend, dus ik koos even voor gemakkelijkquote:
https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/gemeentequote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:33 schreef Markesh het volgende:
Weet iemand waar ik de site kan vinden met het aantal besmettingen per gemeente?
Ik hoor namelijk zojuist dat mijn gemeente de meest stijgende gemeente van NL is dus ik ben erg benieuwt
Ik heb meteen m'n gezin weer even fijn geknuffeld. Waarop m'n lief mopperde dat-ie evenmin zin heeft om de griep te krijgen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag druk en het teruglezen is nogal tijdrovend, dus ik koos even voor gemakkelijk
Fijn dat ie negatief was! Toch een opluchting, denk ik.
Pas wel op, griep kan je makkelijk verspreiden en is dodelijk gevaarlijk voor 80+ lui.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb meteen m'n gezin weer even fijn geknuffeld. Waarop m'n lief mopperde dat-ie evenmin zin heeft om de griep te krijgen.
word je nou echt niet moe van jezelf ?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:48 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Pas wel op, griep kan je makkelijk verspreiden en is dodelijk gevaarlijk voor 80+ lui.
Afstand houden, mondkapje en 2 weken thuisblijven.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb meteen m'n gezin weer even fijn geknuffeld. Waarop m'n lief mopperde dat-ie evenmin zin heeft om de griep te krijgen.
Nee ik ben heel medelevend, zouden andere ook moeten zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:49 schreef Predator40 het volgende:
[..]
word je nou echt niet moe van jezelf ?
En de griep heb ik natuurlijk ook gewoon van de koters. Grmbl.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:48 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Pas wel op, griep kan je makkelijk verspreiden en is dodelijk gevaarlijk voor 80+ lui.
Afstand houden, mondkapje en 2 weken thuisblijven.
Hahaha, hij heeft wél gelijkquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, de enorme rij bij de teststraat verbaasde mij ook wel! Het blijft voelen als een maffe, dystopische film waar we in zitten.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:49 schreef Elan het volgende:
Dikke rijen in de teststraat en de winkelstraat hier vanmiddag.
Ja surrealistisch bijna, ergens wel zin in totale lockdown omdat je dan weet dat het tij zal keren.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, de enorme rij bij de teststraat verbaasde mij ook wel! Het blijft voelen als een maffe, dystopische film waar we in zitten.
Verschilt ook van persoon tot persoon.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:48 schreef Claudia_x het volgende:
Wat me nog is opgevallen aan de quarantaine waar we sinds maandag in zaten: voor sommige mensen (zoals mijn lief) is het idee opgesloten te zitten nog het ergst. Hij ging meteen even naar de supermarkt toen ik de negatieve uitslag had, terwijl dat niet heel noodzakelijk was omdat morgenavond boodschappen worden bezorgd. Het deed me (beter) beseffen dat thuis blijven niet voor iedereen even makkelijk is.
Ik heb er op zich wel zin in dat we die vooral niet nodig gaan hebben.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja surrealistisch bijna, ergens wel zin in totale lockdown omdat je dan weet dat het tij zal keren.
Als deze trend zich doorzet, dan kom je aan het eind van deze maand op meer dan 2000 opnames uit.
Je had ook koorts dan? Anders hoefden zij niet in quarantaine.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:48 schreef Claudia_x het volgende:
Wat me nog is opgevallen aan de quarantaine waar we sinds maandag in zaten: voor sommige mensen (zoals mijn lief) is het idee opgesloten te zitten nog het ergst. Hij ging meteen even naar de supermarkt toen ik de negatieve uitslag had, terwijl dat niet heel noodzakelijk was omdat morgenavond boodschappen worden bezorgd. Het deed me (beter) beseffen dat thuis blijven niet voor iedereen even makkelijk is.
Ja daar kunnen we niets aan doen... man!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:49 schreef Elan het volgende:
Dikke rijen in de teststraat en de winkelstraat hier vanmiddag.
Denk echt dat er zware lockdown aan zit te komen. Wat een horror zou dat zijn.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Verschilt ook van persoon tot persoon.
Schaap blijkt categorie 2 contact van iemand te zijn, hoorde hij vanochtend. Persoon afgelopen zaterdag gezien. Dus tot dinsdag in quarantaine. Hij heeft daar niet zoveel problemen mee.
Ik heb er meer problemen mee, want hij doet altijd de boodschappen, en nu moet ik dat doen. Afgrijselijk!
Nee. Dat is zeker niet makkelijk. Echt thuis blijven, als in huis.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, ik had koorts.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je had ook koorts dan? Anders hoefden zij niet in quarantaine.
zulke verhalen lees en hoor ik nu dus overal.....quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:01 schreef summer2bird het volgende:
En dan belt je werk dat je morgen niet hoeft te komen omdat er verschillende collega's zijn met corona
Niet zo wijdverspreid. In maart/april kende ik niemand die corona had en nu ken ik er al verschillende.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:03 schreef Predator40 het volgende:
[..]
zulke verhalen lees en hoor ik nu dus overal.....
was dit in maart/april ook ?
Grorona 🙈quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:50 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Nee ik ben heel medelevend, zouden andere ook moeten zijn.
Stel iemand heeft corona en krijgt er nog eens de griep erbovenop.
Nee, want toen werd bijna niemand getest.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:03 schreef Predator40 het volgende:
[..]
zulke verhalen lees en hoor ik nu dus overal.....
was dit in maart/april ook ?
Dat kan dat ook gewoon, dat is nu juist het idee achter een zware lockdown.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:57 schreef galantis het volgende:
[..]
Ik heb er op zich wel zin in dat we die vooral niet nodig gaan hebben.
En als een algehele lockdown het enige is dat het tij kan keren, dan wordt dat tij net weer zo hard de andere kant op gekeerd wanneer losgelaten.
We komen sowieso op 2000 opnames uit. De vraag is of het daarna gaat afbuigen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:55 schreef Elan het volgende:
Als deze trend zich doorzet, dan kom je aan het eind van deze maand op meer dan 2000 opnames uit.
Met zijn allen naar Zeeland daar zijn we veiligquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:06 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
We komen sowieso op 2000 opnames uit. De vraag is of het daarna gaat afbuigen.
Maar dan ben je wel in Zeeland. Ik weet niet wat erger is...quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:07 schreef roos94 het volgende:
[..]
Met zijn allen naar Zeeland daar zijn we veilig
Ik herken dat heel erg, dat dit besef je overvalt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:58 schreef Scrummie het volgende:
Die rare mondkapjes in supermarkten enzo (bijna 100% inmiddels hier) brengen je wel wat dichter bij het besef dat er toch wel wat behoorlijk bizarre dingen gebeuren in de wereld. Tenminste, daar had ik vanavond even 'last' van. Als je dit van te voren had gezegd, bijvoorbeeld 2 jaar geleden, denk ik niet dat iemand níet in lachen was uitgebarsten.
Lekker wegblijven allemaalquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:08 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Maar dan ben je wel in Zeeland. Ik weet niet wat erger is...
Totdat je acute zorg nodig hebt ... waar ga je dan heen? Is er die genoeg in Zeeland?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:07 schreef roos94 het volgende:
[..]
Met zijn allen naar Zeeland daar zijn we veilig
Oh ik krijg dat gewoon per email.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:01 schreef summer2bird het volgende:
En dan belt je werk dat je morgen niet hoeft te komen omdat er verschillende collega's zijn met corona
Zeeland is prachtig! Ik zou er graag wonen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:08 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Maar dan ben je wel in Zeeland. Ik weet niet wat erger is...
Waar ik werk is nogal kleinschalig dus zo hip hebben we het nog nietquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:09 schreef quirina het volgende:
[..]
Oh ik krijg dat gewoon per email.
Keurig met leesbevestiging.
Krijg sowieso mail als er een besmetting is. En anders via whatsapp.
Ehm, naar het ziekenhuis?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:09 schreef maily het volgende:
[..]
Totdat je acute zorg nodig hebt ... waar ga je dan heen? Is er die genoeg in Zeeland?
Klopt, zonde. Alles wat er voorbij gekomen is in de media heeft dat wel een beetje verpest volgens mij. De protesten, de aandacht voor BN'ers die niet meer meededen, beelden van feestjes terwijl de rest dat niet doet, de ophef over Grapperhaus. Zonde, want idd, dat was toch wel een beetje dat 'samen' gevoel.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik herken dat heel erg, dat dit besef je overvalt.
Ik moet nog steeds vaak denken aan een telefoontje dat ik aan het begin van de crisis pleegde. De vertegenwoordiger van de financiële instelling sloot ons gesprek af met 'samen staan we sterk'. Dat zou ik normaliter een pathetische uitspraak hebben gevonden, maar toen ontroerde het me - en nu nog steeds. Het is jammer dat dat collectieve gevoel niet meer overheerst.
Heb je zelf nauw contact met hen gehad?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:12 schreef Elan het volgende:
Alsof het niks is worden gebeld dag collega's besmet zijn.
Gaat echt goed zo.
Alle eillanden zijn dieprood behalve inderdaad Schiermonninkoog. Daar 0 besmettingen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:11 schreef quirina het volgende:
Hoe zijn de besmettingen op de wadden eilanden?
Schiermonnikoog zal wel virusvrij zijn want daar wil toch niemand heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |