abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195661693
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:01 schreef Kyran het volgende:

[..]

Mja, arme jij staat er dan ook maar tussen _O-

Succes aan je vrouw dan!
Niet echt, ze zijn gek op mij :D
pi_195661697
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 19:29 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Daar gaat ook het hele verhaal dat de Italianen zich veel beter aan de regels zouden houden vanwege de ernst van de 1e golf. Dat was gewoon een door journalisten bedachte hypothese en werd overal klakkeloos overgenomen. Waarschijnlijk was dat gewoon onzin.
Wat erg dat iedereen in heel Europa precies in dezelfde periode de regels massaal aan hun laars lapt.
pi_195661746
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 19:37 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ze lopen meer risico om besmet te raken, niet om opgenomen te worden of te komen overlijden.
Die durf ik toch te betwisten. 14 zorgmedewerkers overleden in een relatief jonge leeftijd, vind ik toch erg veel.
https://www.telegraaf.nl/(...)edewerkers-opgelopen
  donderdag 15 oktober 2020 @ 20:07:08 #29
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_195661805
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het is mijn vrouw die sterkte nodig heeft, zij en haar moeder in een land gaat meestal maar een uur of 4 goed _O-
Oh lord...
pi_195661815
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:04 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Die durf ik toch te betwisten. 14 zorgmedewerkers overleden in een relatief jonge leeftijd, vind ik toch erg veel.
https://www.telegraaf.nl/(...)edewerkers-opgelopen
quote:
Sinds het begin van de uitbraak hebben zeker 23.007 mensen die in de zorg werken het coronavirus opgelopen.
En wellicht nog meer (niet getest).
Dan kom ik op ten hoogste een IFR van 0.06%. Veel?
I'll give you something to do
pi_195661834
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:02 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Niet echt, ze zijn gek op mij :D
Wie niet?! :P
pi_195661855
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 19:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wij hebben een situatie met onze schoonouders, mijn schoonmoeder lag 4 weken geleden ineens in het ziekenhuis, hartaanval, daarna een tweede, daarna een stent geplaatst, wij konder er niet heen want vanuit Nederland naar het VK betekent 2 weken quarantaine. Ja, dan word het ineens heel lastig en komen er emoties bij kijken. Ze is gelukkig thuis nu en wij gaan ipv in December voor 3 weken in November voor ruim 2 maanden naar Wales om een beetje de druk van mijn 78 jaar oude schoonvader af te nemen.
Ze zitten al sinds Maart feitelijk opgesloten in huis en het word hem allemaal te veel, de opluchting die je kon horen toen we lieten weten eerder te komen was voelbaar.

Nu is het alleen bidden dat de grenzen open blijven *zucht*
Ik vroeg me al af of jullie nog gingen, want volgens mij hadden jullie de reis al eens verzet? Ik hoop met je mee dat de grenzen open blijven!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 20:08:51 #33
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_195661863
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 19:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat klopt wel. Ik probeer zelf ook gevoel te houden voor wat proportioneel is en wat niet. Omdat ik heel recente ervaringen heb met dood en ziekte is het soms wel moeilijker om nuchter te blijven. Toen mijn schoonouders ineens een verjaardag op een buitenterras van een restaurant wilden vieren, had ik daar zonder dat ik het zelf goed begreep veel moeite mee. En net voor zo'n coronatest kan ik wel even denken: "Nee, ik wil dit absoluut niet meer doen." De puncties die ik zelf vorig jaar heb gehad en alle emoties eromheen komen op zo'n moment los. Het is geen bewust proces maar een primaire reactie, een soort zelfverdedigingsmechanisme. De test stelde trouwens niks voor.
[..]

Ik heb ook de eerste verhalen gehoord, enkele maanden geleden al. Heel verdrietig. En er is ook leed dat losstaat van corona maar door deze rare tijden een andere dimensie krijgt. Denk aan nabestaanden die niet de uitvaart van hun geliefde kunnen organiseren op een manier die ze het liefst zouden willen. Misschien goed om even de aandacht op dit topic te vestigen: OUD / Help de zoon van Slaapmeisje!
Damn, Slaapmeisje... -O- ;(
Gedoneerd
pi_195661942
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:08 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Wie niet?! :P
Heb je even? :D
pi_195661950
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:07 schreef galantis het volgende:

[..]

[..]

En wellicht nog meer (niet getest).
Dan kom ik op ten hoogste een IFR van 0.06%. Veel?
Veel ten opzichte van overige mensen in de leeftijdscategorie van 45 t/m 69, bedoel ik dan.
Edit: Ik zit nu de overleden-lijstjes te kijken, maar het zijn er toch meer dan ik dacht. Als er 11% in de zorg werkt, zou dat wel eens een logische 'score' kunnen zijn.
pi_195661962
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:08 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Gedoneerd
Vreselijk triest verhaal, ja, ik kende haar niet maar heb wel gedoneerd.
pi_195661978
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:11 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Heb je even? :D
:D
Krijgen we dan een lijst die langer is dan de 10+ gemeenten? :D
pi_195662007
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:12 schreef Mammietje het volgende:

[..]

:D
Krijgen we dan een lijst die langer is dan de 10+ gemeenten? :D
Ik denk het wel, ja ;)

Laat ik het netjes zeggen, mensen uit een bepaald politiek spectrum zijn niet echt fans van mij hier ;)
pi_195662032
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:08 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Gedoneerd
Dank. :* Dit is zo'n drukbezocht topic, ik kon het niet laten om het andere topic even te noemen.
pi_195662064
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:13 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik denk het wel, ja ;)

Laat ik het netjes zeggen, mensen uit een bepaald politiek spectrum zijn niet echt fans van mij hier ;)
Linkse rakker die je bent! :P
pi_195662114
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:14 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dank. :* Dit is zo'n drukbezocht topic, ik kon het niet laten om het andere topic even te noemen.
Is inderdaad een heel triest verhaal. Kwam ook al eens zoiets voor in 'een dubbeltje op z'n kant'.
Dat systeem zouden ze toch echt moeten veranderen. Alsof die kinderen niet al genoeg op hun bordje krijgen.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 oktober 2020 @ 20:17:10 #42
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_195662121
quote:

[..]

Ik denk het wel, ja ;)

Ik vind je een fijne genuanceerde user :) (if you give a fuck haha)
pi_195662157
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:15 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Linkse rakker die je bent! :P
Ik stem D66 :')
pi_195662159
quote:

[..]

Ik denk het wel, ja ;)

Ik ben wel fan van je.
Groot fan van User Wotte
pi_195662194
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:18 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

_O-
pi_195662197
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 19:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat klopt wel. Ik probeer zelf ook gevoel te houden voor wat proportioneel is en wat niet. Omdat ik heel recente ervaringen heb met dood en ziekte is het soms wel moeilijker om nuchter te blijven. Toen mijn schoonouders ineens een verjaardag op een buitenterras van een restaurant wilden vieren, had ik daar zonder dat ik het zelf goed begreep veel moeite mee. En net voor zo'n coronatest kan ik wel even denken: "Nee, ik wil dit absoluut niet meer doen." De puncties die ik zelf vorig jaar heb gehad en alle emoties eromheen komen op zo'n moment los. Het is geen bewust proces maar een primaire reactie, een soort zelfverdedigingsmechanisme. De test stelde trouwens niks voor.
[..]

Ik heb ook de eerste verhalen gehoord, enkele maanden geleden al. Heel verdrietig. En er is ook leed dat losstaat van corona maar door deze rare tijden een andere dimensie krijgt. Denk aan nabestaanden die niet de uitvaart van hun geliefde kunnen organiseren op een manier die ze het liefst zouden willen. Misschien goed om even de aandacht op dit topic te vestigen: OUD / Help de zoon van Slaapmeisje!
Dank voor het onder de aandacht bremgen. Gedoneerd!
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_195662242
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:18 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Geeft niet, we vinden je toch wel lief! O-) :D
pi_195662250
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:11 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Vreselijk triest verhaal, ja, ik kende haar niet maar heb wel gedoneerd.
Slaapmeisje is een heel bijzondere vrouw, altijd paraat voor mensen die een hart onder de riem nodig hebben O+
Iedere gedoneerde cent is het meer dan waard.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_195662254
Hola, het is nog niet na elven.
pi_195662255
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:22 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Geeft niet, we vinden je toch wel lief! O-) :D
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')