Kunnen moderne telefoons überhaupt echt uit?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:49 schreef TLC het volgende:
Werkt de corona app ook als je de telefoon uit hebt ?
Ik vermoed van niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:49 schreef TLC het volgende:
Werkt de corona app ook als je de telefoon uit hebt ?
Schijnbaar zijn ze voor dat evenement getest en heeft dat onterecht voor een gevoel van veiligheid gezorgd. Dat onderstreept het verhaal van Van Dissel over zorgvuldige toepassing van sneltesten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:49 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ehm....
https://www.telegraaf.nl/(...)en-superspread-event
Ja, maar als je de accu er niet uit kan nemen kan je dat natuurlijk nooit met 100% zekerheid zeggen. Behalve met een hamer maar dat is wel heel definitief uit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kunnen moderne telefoons überhaupt echt uit?
Het Witte Huis gebruikt de zgn. Abbott test die een foutmarge van 30% heeft overigens. What could possibly go wrong...quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Schijnbaar zijn ze voor dat evenement getest en heeft dat onterecht voor een gevoel van veiligheid gezorgd. Dat onderstreept het verhaal van Van Dissel over zorgvuldige toepassing van sneltesten.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, maar als je de accu er niet uit kan nemen kan je dat natuurlijk nooit met 100% zekerheid zeggen. Behalve met een hamer maar dat is wel heel definitief uit.
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, maar als je de accu er niet uit kan nemen kan je dat natuurlijk nooit met 100% zekerheid zeggen. Behalve met een hamer maar dat is wel heel definitief uit.
Wat versta je onder werken? Als je je tel op vliegtuigmodus zet is er geen dataverkeer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Nee, maar als je 'm gewoon op standby in je broekzak hebt, is-ie natuurlijk niet echt uit. Het lijkt me dat de app dan wel gewoon werkt, want anders heeft het niet zoveel zin allemaal.
Dat is de hamer waar Rutte het over had, om het virus een spreekwoordelijke klap mee te geven.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:55 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Pffwahahahaha! Wat is die daar aan het doen?!
Ik zocht eigenlijk een gifje. Da's Irmadinges die Ruttes big ass hamer nadoet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:55 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Pffwahahahaha! Wat is die daar aan het doen?!
Soms denk ik dat die doven tolken het ter plekke verzinnenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zocht eigenlijk een gifje. Da's Irma die Ruttes big ass hamer nadoet.
Ow... ik dacht eh... met een hele grote tandenborstel haar tanden poetsen!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is de hamer waar Rutte het over had, om het virus een spreekwoordelijke klap mee te geven.
De klas van m'n zoon heeft laatst een eigen journaal opgenomen en mijn zoon was de doventolk. Ik vond hem in ieder geval met zijn ad hoc-interpretaties erg overtuigend.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Soms denk ik dat die doven tolken het ter plekke verzinnen
En jij was uiteraard totaal onbevooroordeeld daarinquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De klas van m'n zoon heeft laatst een eigen journaal opgenomen en mijn zoon was de doventolk. Ik vond hem in ieder geval met zijn ad hoc-interpretaties erg overtuigend.
O, dat was vast heel leuk om te kijken!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De klas van m'n zoon heeft laatst een eigen journaal opgenomen en mijn zoon was de doventolk. Ik vond hem in ieder geval met zijn ad hoc-interpretaties erg overtuigend.
Dit geeft vast een beter beeld:quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:02 schreef Mammietje het volgende:
[..]
O, dat was vast heel leuk om te kijken!
Er was toch ook altijd zo'n programma (was het De lama's ofzo?) waarin dan één cabaretier iets vertelden en eentje die het vertolkte? Was ook altijd hilarisch!
Jaaaaaaaaaaaah, dat is hameren!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dit geeft vast een beter beeld:
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:07 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaah, dat is hameren!![]()
![]()
En omdat het toch donderdagnacht is, nog ff doventolkje pesten kijken:
Dat is, 3% van de bevolking? (Niet zeker hoor) Ik weet niet hoe dat verhoud tot andere landen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:57 schreef Tijger_m het volgende:
De VS is vandaag de 8 miljoen corona gevallen gepasseerd. Yeh
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:15 schreef Tijger_m het volgende:
Ik wens u allen een goede nachtrust toe en morgen gezond weer op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |