[Dit bericht is gewijzigd door Femke13 op 21-01-2003 14:56]
quote:Ik ben dus iemand die zwaar tegen foto's zetten op het internet is. Iedereen verstuurt maar en doet maar, ik vindt dat dus drie keer niks. Je weet nooit waar je foto terecht komt.....
Op dinsdag 21 januari 2003 14:55 schreef Viola_Holt het volgende:
Gefeliciteerd !Enne....foto's ?
quote:bespeur ik daar onzekerheid? Toch bang dat mensen kritiek hebben? Toch niet helemaal tevreden?
Op dinsdag 21 januari 2003 14:58 schreef Femke13 het volgende:[..]
Ik ben dus iemand die zwaar tegen foto's zetten op het internet is. Iedereen verstuurt maar en doet maar, ik vindt dat dus drie keer niks. Je weet nooit waar je foto terecht komt.....
quote:Tja, maar zo kunen wij natuurlijk niet bepalen of het terecht is dat je tevreden met jezelf bent
Ik ben dus iemand die zwaar tegen foto's zetten op het internet is. Iedereen verstuurt maar en doet maar, ik vindt dat dus drie keer niks. Je weet nooit waar je foto terecht komt.....
quote:de enigste? Is dat niet wat arrogant?
Op dinsdag 21 januari 2003 14:55 schreef Femke13 het volgende:
Ben ik de enigste
quote:Waar mag het dan niet terechtkomen?
quote:Ik vindt dat niet arrogant. Iedereen is gelijk, dus ik voel me echt niet beter dan de rest, ik zeg alleen dat ik nog nooit een vrouw ben tegengekomen die tevreden is met zichzelf.
Op dinsdag 21 januari 2003 15:04 schreef Beekster het volgende:[..]
de enigste? Is dat niet wat arrogant?
quote:dat maakt ons nog nieuwsgieriger
Op dinsdag 21 januari 2003 15:02 schreef Femke13 het volgende:
ik heb alleen modellen foto's
quote:Toch knap dat je dan Autoverkoopster bent...
Op dinsdag 21 januari 2003 15:02 schreef Femke13 het volgende:En zoals ik al zei, ik heb alleen modellen foto's en die ga ik niet op internet zetten!
quote:Ook niet in het fok-fotoboek?
knip ik heb alleen modellen foto's knip
quote:Ja he, weet meer van auto's dan gemiddeld man, en dat vindt ik wel grappig, aangezien er nog steeds veel vooroordelen bestaan!
Op dinsdag 21 januari 2003 15:06 schreef raampje het volgende:[..]
Toch knap dat je dan Autoverkoopster bent...
quote:Thanx frenkie, eindelijk iemand die tevreden is!!!!
Op dinsdag 21 januari 2003 15:08 schreef Frenkie het volgende:
Ik ben wel redelijk tevreden, maar het kan altijd beter natuurlijk
quote:Ik kom als gemiddelde man dan ook niet verder dan dat een auto vier wielen heeft en wat voor kleur het is.
Op dinsdag 21 januari 2003 15:08 schreef Femke13 het volgende:
Ja he, weet meer van auto's dan gemiddeld man, en dat vindt ik wel grappig, aangezien er nog steeds veel vooroordelen bestaan!
quote:Is dat geen fout Nederlands?
quote:Ik vraag me alleen af, of het met zelfvertrouwen te maken heeft of met je levensinstelling.
Op dinsdag 21 januari 2003 15:08 schreef Femke13 het volgende:[..]
Thanx frenkie, eindelijk iemand die tevreden is!!!!
quote:
Kijk maar naar jennifer love hewitt,... daar lijk ze op
quote:Ehhhh die modellen krijg je toch altijd bij een auto?
Op dinsdag 21 januari 2003 15:06 schreef raampje het volgende:[..]
Toch knap dat je dan Autoverkoopster bent...
quote:Thanx eggstc, wist dat ik op jou kon rekenen
Op dinsdag 21 januari 2003 15:10 schreef EggsTC het volgende:[..]
Femke is niet arrogant
Kijk maar naar jennifer love hewitt,... daar lijk ze op
![]()
![]()
![]()
quote:Nou ik zou wel een centimeter of 10 langer willen zijn, maar dat is toch niet mogelijk. Dus doen we het er maar mee.
Op dinsdag 21 januari 2003 15:10 schreef micha het volgende:
Ik ben tevreden met mezelf, op het eerste gezicht zijn er geen dingen die ik graag anders zou willen zien.
enigste
ik vindt
Verder ben ik als man redelijk tevreden met mezelf. En wat Frenkie zegt. Het kan altijd beter. Maar het had natuurlijk ook slechter gekund.
quote:Heb je helemaal gelijk in! Ach ja, een mens kan niet alles hebben
Op dinsdag 21 januari 2003 15:15 schreef Viola_Holt het volgende:enigste
ik vindt
quote:Anytime
Op dinsdag 21 januari 2003 15:12 schreef Femke13 het volgende:[..]
Thanx eggstc, wist dat ik op jou kon rekenen
quote:En dat begrip is het belangrijkste punt waarom jij tevreden bent met jezelf !
Op dinsdag 21 januari 2003 15:18 schreef Femke13 het volgende:[..]
Ach ja, een mens kan niet alles hebben
quote:kortom het heeft te maken met karakter en je levensinstelling
Op dinsdag 21 januari 2003 15:20 schreef Viola_Holt het volgende:[..]
En dat begrip is het belangrijkste punt waarom jij tevreden bent met jezelf !
quote:Ik mag niet hopen voor jouw dat je echt viola hold ben
Op dinsdag 21 januari 2003 15:20 schreef Viola_Holt het volgende:[..]
En dat begrip is het belangrijkste punt waarom jij tevreden bent met jezelf !
quote:dat hoop ik ook.
Op dinsdag 21 januari 2003 15:23 schreef EggsTC het volgende:[..]
Ik mag niet hopen voor jouw dat je echt viola hold ben
quote:ja leuk dan....
quote:Daar geloof ik niks van.
Ik ben tevreden met mezelf, of jullie het zijn met mij maakt me dus echt niet uit.
Meeste mannen vinden me mooi, maar er zullen er ook mannen zijn die niet op mij vallen. Smaken verschillen toch?
En zoals ik al zei, ik heb alleen modellen foto's en die ga ik niet op internet zetten!
quote:raegeer eens on topic
Op dinsdag 21 januari 2003 15:23 schreef EggsTC het volgende:[..]
Ik mag niet hopen voor jouw dat je echt viola hold ben
quote:Geloof je me niet! Zal mij echt een rotzorg wezen! Enne ik plaats niks als ik niks wil plaatsen, duidelijker kan ik toch niet worden!
Op dinsdag 21 januari 2003 15:25 schreef GlennM het volgende:[..]
Daar geloof ik niks van.
Je kan best een foto plaatsen.
On topic, ik ben ook eigenlijk wel heel tevreden, op wat dingetjes na die meer gezondheids-gerelateerd zijn (vaak last van allergieën enzo), maar met hoe ik eruit zie en hoe ik nu ben en hoe mijn leven nu is ben ik ook gewoon tevreden.
quote:hee altijd blijven lachen he!!!
Op dinsdag 21 januari 2003 15:28 schreef Femke13 het volgende:[..]
Geloof je me niet! Zal mij echt een rotzorg wezen! Enne ik plaats niks als ik niks wil plaatsen, duidelijker kan ik toch niet worden!
quote:Ja, ik ben tevreden met mezelf.
Ben ik de enigste of zijn er nog meer vrouwen die tevreden zijn met zichzelf?
Persoonlijk wil ik niks aan mezelf veranderen, ik ben helemaal tevreden met hoe ik eruit zie.
Maar ik ben tot nu toe nog geen 1 vrouw tegengekomen die helemaal tevreden is met hoe ze eruit ziet? Zijn alle vrouwen dan toch vrij onzeker?
Enne, mannen die tevreden zijn mogen ook reageren hoor
misschien 5 kilo eraf of zo
maar verder niet te klein/groot of zoiets
En zeker niet ontevreden met m'n uiterlijk en m'n gezicht
quote:pics
Ben ik de enigste of zijn er nog meer vrouwen die tevreden zijn met zichzelf?
Persoonlijk wil ik niks aan mezelf veranderen, ik ben helemaal tevreden met hoe ik eruit zie.
Maar ik ben tot nu toe nog geen 1 vrouw tegengekomen die helemaal tevreden is met hoe ze eruit ziet? Zijn alle vrouwen dan toch vrij onzeker?
Enne, mannen die tevreden zijn mogen ook reageren hoor
quote:Sorrie meneer
Op dinsdag 21 januari 2003 15:25 schreef Frenkie het volgende:[..]
raegeer eens on topic
Vleeskeuring heb je geloof ik die Fok user topics voor.
Voor de echte wanhopige mensen zelfs het Fok tietjes en konten topic.
Femke mooi dat je tevreden bent met jezelf,een hoop mensen kunnen dit niet van zich zelf zeggen (of volhouden door buitenstaanders)
Persoonlijk ben ik nog wel even bezig met aanpassingen en veranderingen
quote:Ik ook, dat laatste.
Op dinsdag 21 januari 2003 15:54 schreef nossio het volgende:
Ik snap niet echt wat tevreden met jezelf te maken heeft met het plaatsen van een foto.
De kern is hier tevreden met jezelf,dus waarom zijn sommige nu weer aan het blaten voor een pic?Vleeskeuring heb je geloof ik die Fok user topics voor.
Voor de echte wanhopige mensen zelfs het Fok tietjes en konten topic.Femke mooi dat je tevreden bent met jezelf,een hoop mensen kunnen dit niet van zich zelf zeggen (of volhouden door buitenstaanders)
Persoonlijk ben ik nog wel even bezig met aanpassingen en veranderingen
quote:Wat is het nou ? Alle of Sommige ?
Op dinsdag 21 januari 2003 17:12 schreef SilentChaos het volgende:
Geloof me.....ALLE (terecht) mooie vrouwen zijn echt niet onzeker.....ze DOEN ALSOF ze onzeker zijn tegenover anderen zodat ze ff te horen krijgen dat ze er echt wel goed uit zien...sommige vrouwen zijn echt zo uitgekookt....ze willen gewoon aandacht.....dat is alles.....klaar
En ergens is dat dan ook weer echt onzekerheid, al is het misschien dan niet echt met je uiterlijk, maar wel om hoe je overkomt.
quote:Tevreden over jezelf zijn en kapsones hebben zijn twee heel verschillende dingen. Kapsones hebben vind ik ook zoiets van 'jezelf beter vinden dan een ander' en als je gewoon tevreden bent heb je het ook niet nodig om je beter te voelen dan een ander. Dan ben je gewoon tevreden, los van of de rest dat ook is.
Op dinsdag 21 januari 2003 17:21 schreef SilentChaos het volgende:
hm.......eigenlijk alle gewoon..behalve de wijven met kapsones die denken dat ze heel wat zijn...ik hoop dat de topicstartster niet zo iemand is die zichzelf beter voelt dan iedereen...Je kan best zeker zijn over jezelf......maar drijf het niet zo ver dat het kapsones wordt, want geloof me....daar hebben veel mannen een hekel aan.
quote:als je maar niet zelfingenomen bent
Op dinsdag 21 januari 2003 17:24 schreef Angeles het volgende:[..]
Tevreden over jezelf zijn en kapsones hebben zijn twee heel verschillende dingen.
quote:Ja, maar dat zeggen mensen volgens mij wel een beetje te snel van een ander, volgens mij vinden heel veel mensen die zelf onzeker zijn het wel prettig als anderen dat ook zijn, alsof het bedreigend is als een ander gewoon wel tevreden is met zichzelf.
Op dinsdag 21 januari 2003 17:30 schreef Viola_Holt het volgende:als je maar niet zelfingenomen bent
Ik vind het alleen maar prima als mensen tevreden zijn met zichzelf en voor mijn part ook trots op bepaalde dingen van zichzelf. Van onzekerheid en ontevredenheid word je niet gelukkiger.
quote:Dat probleem heb ik ook altijd, als je tevreden met jezelf bent (en je daar ook naar gedraagt, dus hoofd omhoog, schouders naar achteren) vinden veel mensen dat eng. Dan is het ontzettend makkelijk om te zeggen, die is arrogant.
Op dinsdag 21 januari 2003 17:21 schreef SilentChaos het volgende:
hm.......eigenlijk alle gewoon..behalve de wijven met kapsones die denken dat ze heel wat zijn...ik hoop dat de topicstartster niet zo iemand is die zichzelf beter voelt dan iedereen...Je kan best zeker zijn over jezelf......maar drijf het niet zo ver dat het kapsones wordt, want geloof me....daar hebben veel mannen een hekel aan.
Je krijgt een leven en daar moet jij hebt beste van maken... Dus je kan wel ontevreden zijn, of tevreden, maar dat is niet aan de orde. Sommigen krijgen een lelijk lichaam of komen in een sloppenwijk ... deze hebben een moeilijkere opdracht dan anderen... voor een ieder is de opdracht totaal anders en een ieder heeft ook hele andere opdrachten die op hun weg komen ..Daarom is jaloezi ook zo slecht... Die ander heeft namelijk een andere opdracht. Je hebt een bepaalde bagage en zie het leven als een game die je zo goed mogelijk moet uitspelen.. Na dit leven krijg je een andere quest.
quote:dito.
Op dinsdag 21 januari 2003 15:12 schreef Frenkie het volgende:[..]
Nou ik zou wel een centimeter of 10 langer willen zijn, maar dat is toch niet mogelijk. Dus doen we het er maar mee.
Kzou wat dikker willen zijn.. ben ietwat aande magere kant, meer massa maakt meer indruk denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |