Want met die andere platen ben je een stuk beter af?quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dat nummer van Banners komt overigens uit 2017 trouwens.
Vergeet overigens Stil aan de Overkant van Suzan en Freek niet... als dat vanaf nu de 'streekplaat' (zoals Brabant, Limburg, Noa 't Zuuje etc.) voor Gelderland wordt, dan ga ik verhuizen.
Noa 't Zuuje en Bökkers vind ik zelf ook drie keer niks, maar ik heb dat persoonlijk toch liever dan dat gezever over de overkant van S&F. Shiniest of two turds enzo.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:58 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Want met die andere platen ben je een stuk beter af?
Verder ook niet vergeten dat ome Marco en Arminder vorig jaar niet in de lijst stonden tezamen. Dus dat al dit jaar wel flinke ellende worden dan.
Ditquote:Op dinsdag 10 november 2020 09:39 schreef Koen66 het volgende:
Hopelijk wordt de Top 2000 het enige lichtpuntje tijdens de feestdagen
Alle andere leuke dingen zijn intussen van de agenda verdwenen
jaquote:Op dinsdag 10 november 2020 21:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dit, zal alleen wel rare lege tv worden
Dit, het was prima (leed)vermaakquote:Op dinsdag 10 november 2020 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja
Ondanks de haat hier vaak tegen het Top 2000 cafe hoort het commentaar er op er ook gewoon bij
Ja, dat wist ik.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dat nummer van Banners komt overigens uit 2017 trouwens.
Vergeet overigens Stil aan de Overkant van Suzan en Freek niet... als dat vanaf nu de 'streekplaat' (zoals Brabant, Limburg, Noa 't Zuuje etc.) voor Gelderland wordt, dan ga ik verhuizen.
Ik vrees van welquote:Op dinsdag 10 november 2020 21:55 schreef Koen66 het volgende:
nr 1 zal toch wel Danny Vera worden mag ik aannemen?
Ik zie het niet gebeuren.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:55 schreef Koen66 het volgende:
In deze tijd kan allesquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Queen verslaan is echt geen cadeautje.
Haha, nee man.quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:55 schreef Koen66 het volgende:
Jup. Misschien gaat 2 nog wat pushen in de stemweek, dan is er een kansje.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het had gekund als er in deze 2e golf weer sentimentele reclames waren geweest met zn liedje
Ik vind overigens dat dit oersaaie sleurjaar bijzonder weinig wegheeft van een Rollercoaster.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup. Misschien gaat 2 nog wat pushen in de stemweek, dan is er een kansje.
Het nummer zelf heeft voor mij ook niks weg van een Rollercoaster eigenlijk. Mooi als ik het hoor, maar het beklijft niet.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:43 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik vind overigens dat dit oersaaie sleurjaar bijzonder weinig wegheeft van een Rollercoaster.
tsja het is toch bijna half november maar ik lees of hoor er bijna niks over, zelfs niet op de radio2 sitequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |