Ik denk dat er niet zoveel getourd wordt volgend jaar.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 07:37 schreef Pino112 het volgende:
Toto gaat weer een concert geven (en touren volgend jaar), dat betekent weer een stijging natuurlijk
Waarom post je dan de verkeerde band?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 02:41 schreef Gretzl het volgende:
Mezelf komende twee maanden ook maar weer hard make voor de binnenkomst van de beste band ter wereld
* Zorro noteert nummer 292 om uit te kiezenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:10 schreef Chiappucci het volgende:
Hopelijk zorgt de dodenbonus ervoor dat deze voor het eerst in de lijst komt:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:58 schreef ok01 het volgende:
Ik heb mijn dodenbonus al aan Neil Peart vergeven dit jaar, maar misschien dat ik nog ruimte kan maken voor The Outfield. Hoewel Bill Withers, Kenny Rogers en Eddie van Halen ook zijn overleden dit jaar![]()
Conclusie: 2020 is een kutjaar
Guilty pleasure, dus grote jans dat-ie op mijn lijst komt.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:10 schreef Chiappucci het volgende:
Het zou wel typisch 2020 zijn als ze juist precies na de stemweek zouden overlijden. Wel de lasten en niet de lustenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:56 schreef PippenScottie het volgende:
Zoals 2020 gaat, zal vast één van mijn favoriete artiesten nog een dodenbonus krijgen.
Ik ga geen namen noemen, anders jinx ik ze nog.
Als het een grote jongen is komt die boost het jaar erna wel. Moeten ze wel in de buurt van de Top sterven.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zou wel typisch 2020 zijn als ze juist precies na de stemweek zouden overlijden. Wel de lasten en niet de lusten
In Hilversum?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als het een grote jongen is komt die boost het jaar erna wel. Moeten ze wel in de buurt van de Top sterven.
Marco Borsato? Pascal van Bløf? Danny Vera?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:56 schreef PippenScottie het volgende:
Zoals 2020 gaat, zal vast één van mijn favoriete artiesten nog een dodenbonus krijgen.
Ik ga geen namen noemen, anders jinx ik ze nog.
ik doe altijd standaard een track uit de onderste honderd erbij. Dan heb ik in ieder geval mn best gedaan.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:47 schreef Tussle266 het volgende:
Tussen alle doden en het Deep Purple geweld zou je bijna vergeten dat er bij de onderste honderd/tweehonderd ook nog tientallen platen staan die het redden waard zijn...
Oh damn dit wist ik niet eens. RIPquote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:10 schreef Chiappucci het volgende:
Daar kijk ik bij het samenstellen van m'n lijst ook altijd naarquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:47 schreef Tussle266 het volgende:
Tussen alle doden en het Deep Purple geweld zou je bijna vergeten dat er bij de onderste honderd/tweehonderd ook nog tientallen platen staan die het redden waard zijn...
En op deze stemmen:quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:47 schreef Tussle266 het volgende:
Als heel veel mensen er op stemmen maakt het niet uit of ie wel of niet in de keuze lijst staat. En het is prachtig nummer!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:51 schreef methodmich het volgende:
Love staat toch nooit in de voorkeuzelijst? Kan natuurlijk wel als vrije keuze, maar of dat heel veel zin heeft?
Dat laatste ben ik sowieso met je eens. Alleen heb ik vaak het idee dat het voor nummers buiten de keuzelijst extra moeilijk is, hoewel de boerenacties die stelling natuurlijk wel onderuit halen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als heel veel mensen er op stemmen maakt het niet uit of ie wel of niet in de keuze lijst staat. En het is prachtig nummer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |