De openingstune van Fransie z'n podcast toch?quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:45 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Is dat een nummer van Snollebollekes?
Jazeker!quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:45 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Is dat een nummer van Snollebollekes?
Had Radio 4 (?) niet onlangs een klassieke top 1000? Ben dat helemaal vergeten en toch wel nieuwsgierig. Maar goed, je kunt altijd stemmen wat je wilt natuurlijk. Klassieke muziek is echter toch wel echt een geval apart dat niet snel in een dergelijke lijst zal verschijnen volgens mij. Ondanks dat er heel veel klassieke muziek gebruikt wordt voor reclame, film en andere media.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:41 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ik ben weer van plan om een klassiek stuk in de lijst te zetten.
Wie houdt er nog meer van klassieke muziek?
Opera-muziek mag ook: Barcelona, en Phantom of the opera etc.
Waarom zo weinig klassiek. En ik heb nog een hele riedel Keltische en Russische nummers.
Klopt van die Radio 4. Deed ik ook aan mee.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Had Radio 4 (?) niet onlangs een klassieke top 1000? Ben dat helemaal vergeten en toch wel nieuwsgierig. Maar goed, je kunt altijd stemmen wat je wilt natuurlijk. Klassieke muziek is echter toch wel echt een geval apart dat niet snel in een dergelijke lijst zal verschijnen volgens mij. Ondanks dat er heel veel klassieke muziek gebruikt wordt voor reclame, film en andere media.
Die hoor je 3x per week op radio 10quote:
Ah dat wist ik nietquote:Op vrijdag 20 november 2020 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hoor je 3x per week op radio 10
Ik ookquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja hallo, heb net de evergreen en top 4000 ingeleverd
Doe de lijstjes dan ook.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja hallo, heb net de evergreen en top 4000 ingeleverd
Ja top 4000 is tenminste nog geen slachtoffer van waan van de dag zoals bij de top 2000quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:36 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik ook
Er zaten wat leuke nummers tussen de keuzelijst van de top 4000
Ja evergreen is zo verjongd dat je het eigenlijk geen evergreen meer kan noemenquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja top 4000 is tenminste nog geen slachtoffer van waan van de dag zoals bij de top 2000
Heb daar wel expres op nummers gestemd die er vorig jaar ook in stonden.
Bij de evergreen was meer dan de helft kansloos
Ik voorspel dat die lijst binnen een paar jaar een nieuwe naam heeftquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:57 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja evergreen is zo verjongd dat je het eigenlijk geen evergreen meer kan noemen
Die mythe van de JdM4000 wordt steeds groter gemaakt. De hoogste nieuwkomer was in 2019 gewoon Danny op nummer 8, gevolgd door Disturbed op nummer 27 en Davina Michelle op 93. Het enige verschil was dus dat er geen Keerls hadden gestemd.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja top 4000 is tenminste nog geen slachtoffer van waan van de dag zoals bij de top 2000
Heb daar wel expres op nummers gestemd die er vorig jaar ook in stonden.
Bij de evergreen was meer dan de helft kansloos
Blijft Veronica hé. Iedere dag tenminste vijf keer Nickelback, afgewisseld met Live en andere vroege zeroes-zeikrock (ik kijk naar jullie, Hoobastank en The Calling).quote:
Ik geloof dat Guys n Dolls ondanks de dodenbonus toch wel een tikje té oubollig is voor de moderne Top 2000.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:50 schreef Eightyone het volgende:
Heeft Grant & Forsyth nog iets potentieel Top 2000-waardigs?
Maar The Calling was leuk.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:54 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Blijft Veronica hé. Iedere dag tenminste vijf keer Nickelback, afgewisseld met Live en andere vroege zeroes-zeikrock (ik kijk naar jullie, Hoobastank en The Calling).
'De Amerikaanse Kane' is een accurate omschrijving.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar The Calling was leuk.
(Maar je hoeft de Amerikaanse Kane niet vaker dan 1x per jaar te horen)
Daar ben ik het totaal niet mee eens, die hebben totaal geen vergelijkbare sound. De enige overeenkomst is dat ze allebei een hoop rommel hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:06 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
'De Amerikaanse Kane' is een accurate omschrijving.
De Amerikaanse Kensington is natuurlijk Imagine Dragons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |