Voor de liefhebbers, de nummers waar Tussle het over heeft:quote:Op zaterdag 14 november 2020 12:30 schreef Tussle266 het volgende:
Ik heb gisteravond die Net Niet Top 2000 van Stenders in 2019 nog eens doorgenomen. Circles viel er net buiten, dus die zal er dit jaar wel net binnen vallen lijkt me, in plaats van een hitje uit 2017 of 2018, om na één of twee jaar weer te verdwijnen.
Das Model viel er net buiten, maar die terugkeer is mijn eigen wens, zoals bekend.
Time waits for no one is de laatste jaren een beetje een jojo-plaat, maar ik verwacht wel wat van de Stones omdat die zichzelf goed in het nieuws hebben gehouden het hele jaar.
Van alles wat er verder net buiten viel in 2019 vind ik het lastig te bepalen of die dit jaar wel een kansje maken.
Iemand anders een idee?
Ik dacht eerst dat het om Rio van Duran Duran ging... nu ben ik gigantisch verward, wie tf is Fred van Leer en wat heeft hij met dat nummer te makenquote:Op zaterdag 14 november 2020 10:53 schreef Cassa95 het volgende:
De tweede hitlijst van Nederland, de Q Top 1000 is bekend gemaakt. De nog onbekend gehouden top 10 bestaat uit:
- Bohemian Rhapsody (1 vorig jaar)
- Fix You (2)
- Hotel California (3)
- In The End (4)
- Piano Man (5)
- Africa (6)
- Het Regent Zonnestralen (27)
- Roller Coaster (67)
- Rio (-) (stemactie voor Fred van Leer)
- Door De Wind (-)
Verder een goed aantal binnenkomers en verschuivingen die je ook voor de Top2000 kan verwachten.
Fred van Leer is iemand over wie bekende Nederlanders graag roddelen en van wie een zelfmoordvideo is gelekt en nu willen de luisteraars van Qanon hem steunen door seks te hebben met de zusjes Maywood in Rio de Janeiro.quote:Op zaterdag 14 november 2020 14:25 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het om Rio van Duran Duran ging... nu ben ik gigantisch verward, wie tf is Fred van Leer en wat heeft hij met dat nummer te maken
Dat gezegd hebbende, Rio van Duran Duran verdient ook wel een plekje in de Top 2000.
Right Said Fred?quote:Op zaterdag 14 november 2020 15:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Fred van Leer is iemand over wie bekende Nederlanders graag roddelen en van wie een zelfmoordvideo is gelekt en nu willen de luisteraars van Qanon hem steunen door seks te hebben met de zusjes Maywood in Rio de Janeiro.
Wel een beetje opletten hè
Luisteraars van Qanon? Zouden die dan niet massaal op Lange Frans moeten stemmen?quote:Op zaterdag 14 november 2020 15:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Fred van Leer is iemand over wie bekende Nederlanders graag roddelen en van wie een zelfmoordvideo is gelekt en nu willen de luisteraars van Qanon hem steunen door seks te hebben met de zusjes Maywood in Rio de Janeiro.
Grapjes/opmerkingen over Kensington zijn als de muziek van Kensington zelf: iedere keer hetzelfde liedje.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uncharted gaat trouwens de grootste stijger zijn
Er was ooit een tijd dat ik er misschien aan gedacht zou kynnen hebben seks te hebben met de zusjes maywood, maar die tijd ligt in een heel ver verleden.quote:Op zaterdag 14 november 2020 15:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dus ik mag de waarheid niet meer zeggen?quote:Op zaterdag 14 november 2020 16:08 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Grapjes/opmerkingen over Kensington zijn als de muziek van Kensington zelf: iedere keer hetzelfde liedje.
Clannad - Theme from Harry’s game?quote:Op zaterdag 14 november 2020 21:36 schreef onlogisch het volgende:
Hoi.
Ik ben op zoek naar een nummer uit de top2000
• Het nummer staat er ieder jaar in
• Volgens mij altijd ergens in de middenmoot (700-1300)
• Het heeft iets Keltisch
• Het hoort bij een Engelse (detective?)serie?
• Volgens mij ergens uit midden jaren 80
Iemand?
Nog niet geyoutubed, maar weet al bijna zeker dat dat hem is. Dank je. Ik ga gelijk even youtubbenquote:Op zaterdag 14 november 2020 21:40 schreef PippenScottie het volgende:
Clannad - Theme from Harry’s game
Oh ja, dit jaar Saltwater er weer eens inzetten.quote:Op zaterdag 14 november 2020 21:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Clannad - Theme from Harry’s game?
Gemistquote:Op zaterdag 14 november 2020 22:51 schreef PippenScottie het volgende:
Allemaal Nacht van de Popmuziek kijken!
Rory Fucking Gallagher komt langs!
Nina Simone, dat was het echte hoogtepunt wat mij betreftquote:Op zaterdag 14 november 2020 22:51 schreef PippenScottie het volgende:
Als Rory Gallagher er inderdaad inzat is dat een hele rare opmerking.quote:Op zondag 15 november 2020 22:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nina Simone, dat was het echte hoogtepunt wat mij betreft
Niet als je het gezien hebt.quote:Op zondag 15 november 2020 22:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als Rory Gallagher er inderdaad inzat is dat een hele rare opmerking.
Daarover verschillen de meningen!quote:Op zondag 15 november 2020 22:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als Rory Gallagher er inderdaad inzat is dat een hele rare opmerking.
Dan moet het een herhaling zijn geweest - uit de jaren 90 of zo?quote:Op zaterdag 14 november 2020 22:51 schreef PippenScottie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |