abonnement Unibet Coolblue
pi_198831932
Halloooo! :D
pi_198838553
Hai! :D
pi_198840377
oi
dag
  zaterdag 3 april 2021 @ 22:15:16 #154
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_198840427
Ik ga even een filmpje uploaden naar mijn YouTube kanaal van mijn dronevlucht vanmorgen. Graag even liken. :P Stuur zo de link.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 3 april 2021 @ 22:41:46 #155
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_198840940
Ow verkeerde topic...
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_198842271
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 22:41 schreef Stoorzendert het volgende:
Ow verkeerde topic...
Welkom uit de kast :+
dag
  zondag 4 april 2021 @ 01:34:59 #157
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_198843064
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 00:04 schreef Peter het volgende:

[..]

Welkom uit de kast :+
Niets tegen homo's hoor. Een paar van mijn beste maten zijn uit de kast gekomen. Maar ik identificeer mijzelf als 'super straight'! Mag toch? Hoewel ik wel moet zeggen dat juist mijn gezelligste vrienden homo zijn. :D Ik verwacht hier trouwens niet nog eens te posten. Dus gezellige voorzetting allen. :*
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_198843795
quote:
7s.gif Op donderdag 14 januari 2021 19:48 schreef Rene het volgende:

[..]

Ja.
Heb een tattoo
Ik doe aan crossfit
En ik ben wat breder dan gemiddeld.
Maar niet droog. Geen zin in. Ik wil kunnen leven eten en rondhangen wat ik zelf wil. Dus een klein spekrandje B-) !
En verder weet ik dingen over voetbal. Ik weet niks over showbizz en anderszins. Dus ergg mannelijk B-) !
Lol, als je werkelijk denkt dat deze dingen je mannelijk maken. Echte mannelijke mannen hebben geen maatschappelijk lijstje nodig om hun mannelijkheid te bewijzen. Just saying.
  Moderator zondag 4 april 2021 @ 08:33:23 #159
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_198843934
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 08:12 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Lol, als je werkelijk denkt dat deze dingen je mannelijk maken. Echte mannelijke mannen hebben geen maatschappelijk lijstje nodig om hun mannelijkheid te bewijzen. Just saying.
Alsof ik volkomen serieus was. Maar enfin ;(
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_198846950
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 08:12 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Lol, als je werkelijk denkt dat deze dingen je mannelijk maken. Echte mannelijke mannen hebben geen maatschappelijk lijstje nodig om hun mannelijkheid te bewijzen. Just saying.
Gender is een sociaal construct @Mikeytt
  zondag 4 april 2021 @ 12:32:11 #161
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_198847273
quote:
87s.gif Op zondag 4 april 2021 12:10 schreef Boze_Eend het volgende:

[..]

Gender is een sociaal construct @:Mikeytt
Zo moet je niet denken man. Dat is TERF gedachtegoed
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_198847294
quote:
84s.gif Op zondag 4 april 2021 12:32 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Zo moet je niet denken man. Dat is TERF gedachtegoed
Sorry :@ Maaar ik sluit me wel aan bij de TERF vrouwen denk ik.. :@
pi_198848805
quote:
84s.gif Op zondag 4 april 2021 12:32 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Zo moet je niet denken man. Dat is TERF gedachtegoed
Leg dit eens uit? :) Want gender is toch ook een sociaal construct. TERFs vinden juist dat gender en geslacht gelijk is. Als jij je anders voelt dan bij je geboorte, dan heeft een TERF daar maling aan.
  zondag 4 april 2021 @ 14:10:58 #164
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_198848909
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 14:04 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Leg dit eens uit? :) Want gender is toch ook een sociaal construct. TERFs vinden juist dat gender en geslacht gelijk is. Als jij je anders voelt dan bij je geboorte, dan heeft een TERF daar maling aan.
Ik zie gender niet als sociaal construct. Genderrollen zijn een sociaal construct, maar gender zelf niet per se.
Het concept komt van origine vanuit gender abolitionisten die geloven dat gender helemaal niet bestaat en wordt nu veel gebruikt in TERF kringen om trans personen te dehumaniseren.

Denk dat hier het onderscheid tussen gender en genderrollen belangrijk is.
Als gender zelf een sociaal construct was, zou je dus kunnen stellen dat de oorzaak van genderdysforie volledig sociaal-maatschappelijk is terwijl we nu juist weten dat dit in ieder geval gedeeltelijk genetisch is.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  zondag 4 april 2021 @ 14:13:46 #165
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_198848959
Trouwens even een foto van Michael Cimino droppen.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_198849970
quote:
84s.gif Op zondag 4 april 2021 14:10 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Ik zie gender niet als sociaal construct. Genderrollen zijn een sociaal construct, maar gender zelf niet per se.
Het concept komt van origine vanuit gender abolitionisten die geloven dat gender helemaal niet bestaat en wordt nu veel gebruikt in TERF kringen om trans personen te dehumaniseren.

Denk dat hier het onderscheid tussen gender en genderrollen belangrijk is.
Als gender zelf een sociaal construct was, zou je dus kunnen stellen dat de oorzaak van genderdysforie volledig sociaal-maatschappelijk is terwijl we nu juist weten dat dit in ieder geval gedeeltelijk genetisch is.
Genderrollen zijn zeker een sociaal construct, maar dat geldt toch ook voor gender?
Er zijn volkeren geweest die hun kinderen genderneutraal opvoedden en het kind zelf liet kiezen welke rol ze wilden. Er zijn volkeren die meer ruimte geven aan meer genderopties.

Genderdysforie wordt voor een deel weggenomen door een genderlozere samenleving (want dan word je gewoon minder vaak gemisgenderd), maar ligt veel complexer. Ik kan me niet voorstellen dat iemand daadwerkelijk gelooft dat genderdysforie volledig sociaal-maatschappelijk is.
  zondag 4 april 2021 @ 15:58:31 #167
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_198850836
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 15:10 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Genderrollen zijn zeker een sociaal construct, maar dat geldt toch ook voor gender?
Er zijn volkeren geweest die hun kinderen genderneutraal opvoedden en het kind zelf liet kiezen welke rol ze wilden. Er zijn volkeren die meer ruimte geven aan meer genderopties.

Genderdysforie wordt voor een deel weggenomen door een genderlozere samenleving (want dan word je gewoon minder vaak gemisgenderd), maar ligt veel complexer. Ik kan me niet voorstellen dat iemand daadwerkelijk gelooft dat genderdysforie volledig sociaal-maatschappelijk is.
Tuurlijk zijn die volkeren er geweest. Nu nog zelfs.
Ik zie dat verder niet als bewijs dat gender een sociaal construct is. Het is alleen een variatie op hoe verschillende volkeren met gender om gaan. In de meeste van deze volkeren bestaat het hele concept van gender niet. Enkel geslacht en mannelijk/vrouwelijk, waarin dat laatste bij ons als gender wordt vertaald.

Een man die erg vrouwelijk was, werd bijvoorbeeld als een andere gender gezien terwijl mannelijkheid of vrouwelijkheid niks te maken hebben met gender.

Wil mijn eerdere opmerking terugnemen trouwens. Ik zie gender *niet volledig* als genetisch, maar wel grotendeels.
Die discussie laat ik hier trouwens liggen gezien dit het homotopic is :@
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_198855808
quote:
84s.gif Op zondag 4 april 2021 15:58 schreef Mikeytt het volgende:

Die discussie laat ik hier trouwens liggen gezien dit het homotopic is :@
Misschien is dat wel beter! De posts met knappe mannen leveren je vast meer likes op, dus mogen die wel vaker gepost worden :D

Toen ik zag dat je genderneutrale pronouns in je onderschrift stopte, twijfelde ik wel een beetje aan de oprechtheid. Je trollt best veel en neemt vrij duidelijke standpunten aan in KLB. Mooi om te zien dat je dit wel serieus neemt en goede posts maakt ^O^
pi_200736363
Is dit topic nog actief?
Huh!?
  donderdag 5 augustus 2021 @ 09:13:55 #170
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_200748949
quote:
6s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 14:35 schreef Vlarp het volgende:
Is dit topic nog actief?
Net zo actief als jij! :D

Haaaaai.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_200751817
Sinds wanneer is de A'damse Prideweek ook DE Prideweek voor heel Nederland? Dat was eerder toch per stad verspreid door het jaar? Of herinner ik me dat verkeerd?
dag
pi_200751823
En fijne Prideweek natuurlijk :+
dag
pi_200757869
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 09:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Net zo actief als jij! :D

Haaaaai.
Hoi! :W
Huh!?
pi_200757881
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 11:09 schreef Peter het volgende:
Sinds wanneer is de A'damse Prideweek ook DE Prideweek voor heel Nederland? Dat was eerder toch per stad verspreid door het jaar? Of herinner ik me dat verkeerd?
Ik vind het ook stom. Houd de Amsterdamse Pride gewoon binnen de ring. Daar houden Amsterdammers toch het meeste van? :+
Huh!?
pi_200757887
Ik ben zo lang niet op Fok geweest dat ik zelfs niet meer alle smileys uit m'n hoofd ken :')
Huh!?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')