En dan is er wel weer iets nieuws om over te zeuren. Het is een club van marxisten die de Nederlandse cultuur kapot wil maken. Het gaat niet eens om zwarte piet, het is alles dat van de "witte mensen" komt of door de "witte mensen" is gestolen of overgenomen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:24 schreef Red_85 het volgende:
Wat je ook doet, het is toch nooit goed volgens kozp/blm. Ze zullen pas stoppen als alle elementen 'die herinneren aan Zwarte Piet verwijderd zijn uit het feest'.
Dus iedere aanpassing is onzin.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:42 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Op de Molukken vieren ze ook Sinterklaas en daar is Zwarte Piet pas tof! Kinderen omschrijven hem daar als kwaadaardig!![]()
Tien minuten lang en zeer de moeite waard![]()
En waarom moeten wij Nederlanders ook maar ene neuk geven om de mening van dit groepje marginalen?quote:Bij Actiegroep Breda Kan Het, gelieerd aan KOZP (Kick Out Zwarte Piet) schiet dat in het verkeerde keelgat. Ze vinden ze het allemaal nog te veel op zwart lijken.
D'r is geen 'doe maar...'quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:25 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Grijze Piet vind ik ook niet kunnen eigenlijk eerlijk gezegd.
Gouden Piet vind ik dan weer wel kunnen.
Doe maar Gouden Piet.
wtfquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:42 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Op de Molukken vieren ze ook Sinterklaas en daar is Zwarte Piet pas tof! Kinderen omschrijven hem daar als kwaadaardig!![]()
Tien minuten lang en zeer de moeite waard![]()
nee, ik vind grijs nog steeds teveel op zwart lijkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:24 schreef Gia het volgende:
[..]
D'r is geen 'doe maar...'
Dat bepaal jij niet?
Niks mis met grijs, is geen huidskleur. Zwart overigens ook niet. Gaat bij zwart dan ook meer om het woordje zwart. Negers worden zwarten genoemd.
Gouden en Chrome piet vind ik wel wat. Genie Kanye wist dat al: En sint komt dan op een soort hoverboard ipv een paard.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:25 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Grijze Piet vind ik ook niet kunnen eigenlijk eerlijk gezegd.
Gouden Piet vind ik dan weer wel kunnen.
Doe maar Gouden Piet.
Bushcraft Piet een optie? Of is het nog te vroeg voor zo een "grap"quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Grijze Piet werkt bij mij vooral associaties op met een Piet die niet met de stoomboot, maar met de Hyundai Atos komt om vervolgens vooral te klagen over zijn pensioentje en lawaaiige kinderen. Ik ben nog steeds een voorstander van bivakpiet, wat ook onherkenbaar maakt en tevens de buitengewone wijze waarop hij zichzelf toegang verschaft tot woningen verklaart.
Van mij mag dat wel, maar ik stel wel voor om hem niet zonder toezicht met de kinderen alleen te laten.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:24 schreef Knip het volgende:
[..]
Bushcraft Piet een optie? Of is het nog te vroeg voor zo een "grap"
Wat een stel ongelooflijke irritante kleuters zijn het ook bij het extremistische platform KOZP.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
https://www.nieuwsuitbrab(...)ccepteerd-door-kozp/
In before roetvegen op onderbroekjes van kinderen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:24 schreef Knip het volgende:
[..]
Bushcraft Piet een optie? Of is het nog te vroeg voor zo een "grap"
Dit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:51 schreef DustPuppy het volgende:
Gewoon terug naar Krampus mensen. Hou eens op met dit gerommel in de marge.
De nederlander of zwarte piet?quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:18 schreef Confetti het volgende:
Beter schaffen ze het helemaal af en wordt er iets nieuws bedacht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |