Ja je moet ook niet om vleermuis shashimi vragen natuurlijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:16 schreef Justin_Case het volgende:
In tijden van corona lijkt mij deze TT niet zo gepast.
Vooruit ik laat hem staan.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:17 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja je moet ook niet om vleermuis shashimi vragen natuurlijk.
Ha rozevlaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:21 schreef Rozevla het volgende:
Jongensssss
WELKOM IN ME CHET !!!!![]()
@:plompzakker
@:hplc
@:catkiller
@:viesdik
@:yvonne
@:amarantha
Log je lekker uit sneeuwvlokjequote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:24 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
vind de TT niet kunnen
Altijd.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:01 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ha vriend.
Nog ff juichen vandaag ?
ja horeca dicht he dus tjaquote:
heb je thuis geen keukenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja horeca dicht he dus tja
Ik vind het wel jammer dat ze hem niet door laten gaan. Gewoon omdat hij een beetje 'anders' is, ik zou ook boos worden in zijn positie.quote:
Beetje kansloze jury welquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:51 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat ze hem niet door laten gaan. Gewoon omdat hij een beetje 'anders' is, ik zou ook boos worden in zijn positie.
Hij heeft ook wel gelijk wanneer hij die gast vraagt wat hij nu weet van muziek. Er zitten altijd van die kansloze lui in de jury.quote:
is dit eend112?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:51 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat ze hem niet door laten gaan. Gewoon omdat hij een beetje 'anders' is, ik zou ook boos worden in zijn positie.
Zo goed was het niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:51 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
En laat diegene die zogenaamd verstand heeft van muziek nu echt alles in zijn leven dankzij pappa geregeld heeft.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:54 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel gelijk wanneer hij die gast vraagt wat hij nu weet van muziek. Er zitten altijd van die kansloze lui in de jury.
Verstand van muziek. Ik ga hier ff voor zitten.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:56 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En laat diegene die zogenaamd verstand heeft van muziek nu echt alles in zijn leven dankzij pappa geregeld heeft.
@K.Indertent is een genie, jij snapt het gewoon niet. Er zat een verborgen boodschap in.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:53 schreef HPLC het volgende:
haha kindertent heeft 5 euro betaald om een bericht met een typo te laten plaatsen
Hahaha ik zou nog het tienvoudige betalen ook. Gewoon om die kale prutser ff een tweeledig gevoel te geven.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:53 schreef HPLC het volgende:
haha kindertent heeft 5 euro betaald om een bericht met een typo te laten plaatsen
SOWquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:20 schreef Catkiller het volgende:
@:Rozevla wat voor slechte vriend ben jij als je @:Amarantha al haar posts niet liked joh zwakzinnige tyfusmongool
Ohquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:32 schreef DeBraad het volgende:
Eigenlijk is niemand hier "normaal" anders post je niet in KLB![]()
Mezelf incluis
Ik hoop dat je een grap maakt want alsquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:16 schreef Justin_Case het volgende:
In tijden van corona lijkt mij deze TT niet zo gepast.
Ik ben in shock.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:43 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grap maakt want als
Je hier serieus aanstoot aan ervaart..
Ik was bloedserieus.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:43 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grap maakt want als
Je hier serieus aanstoot aan ervaart..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |