SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey vriendquote:
Goedemorgen Liesjequote:
Middagdutje doenquote:
In de trein slaapt ook minder met die mondkapjes.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 07:58 schreef engine het volgende:
[..]
In de trein slaapt ook minder met die mondkapjes.
Kun je daar pijn aan krijgen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
las penis.
maar voedselvergiftiging denk je?
Welke van de 2?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je daar pijn aan krijgen?
Zou je er 1 willen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb geen idee uitstraling, ik heb er geen
Jij denkt dat een prins Albert geen pijn zal doen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je daar pijn aan krijgen?
nou zo op festvials ofzo is het wel handig hoe jullie plassen en dat ongesteld zijn is ook maar niksquote:
Ok is dat mysterie ook weer opgelost, omdat je las dat je pijn in je penis kunt krijgen van een voedselvergiftiging, dacht toch even dubbelchecken hèquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb geen idee uitstraling, ik heb er geen
*kijkt even in broek*quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok is dat mysterie ook weer opgelost, omdat je las dat je pijn in je penis kunt krijgen van een voedselvergiftiging, dacht toch even dubbelchecken hè
Die heb ik geen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jij denkt dat een prins Albert geen pijn zal doen?
Oh nee dat laatste mag wel weg ja. Is voor de man ook echt geen pretje.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou zo op festvials ofzo is het wel handig hoe jullie plassen en dat ongesteld zijn is ook maar niks
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:35 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Oh nee dat laatste mag wel weg ja. Is voor de man ook echt geen pretje.
Ik weet niet wat het anders moet zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
las penis.
maar voedselvergiftiging denk je?
Een beetje penis zie je vanaf de buitenkant al hangenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*kijkt even in broek*
Nee heb er geen een nee
komt er uit alle gaten vloeistof?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het anders moet zijn.
Ja maar misschien was het wl een kleintje geweest, beter grondig checken tochquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een beetje penis zie je vanaf de buitenkant al hangen
Kun je wel lekker een boek lezen op je gemakjequote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:35 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Oh nee dat laatste mag wel weg ja. Is voor de man ook echt geen pretje.
k zou denk iemand swaffelenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:34 schreef Justin_Case het volgende:
Als ik 1 dag een vrouw kon zijn zou ik mij helemaal suf vingeren
Zo'n klein lief schattig penisje, had gekund.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar misschien was het wl een kleintje geweest, beter grondig checken toch
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je wel lekker een boek lezen op je gemakje
Daar wordt mijn penis heel gek stijf van.quote:
Nou vannacht wel. Heb twee uur op de plee gezeten en had het ontzettend koud.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komt er uit alle gaten vloeistof?
dit is dreig swaffelenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet een van die vogels raakt.
Tegen de wasbak aan tikken geeft wel een bijzonder effect, waarom weet ik ook niet precies.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:38 schreef Justin_Case het volgende:
[..]man man man.
[..]
Daar wordt mijn penis heel gek stijf van.
ja ik heb et 1 keer gehad. dacht dta ik dood ging.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou vannacht wel. Heb twee uur op de plee gezeten en had het ontzettend koud.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegen de wasbak aan tikken geeft wel een bijzonder effect, waarom weet ik ook niet precies.
k heb niks om tegen de wastafel te tikkenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:40 schreef Justin_Case het volgende:
Ik ben weer veel te open. En US ook.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou vannacht wel. Heb twee uur op de plee gezeten en had het ontzettend koud.
Waren met een auto van Gergely die toch al bijna dood is, want we hadden wat deuken en evt. een aanrijding in Rome verwachtquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snwel. Flink doorgescheurd met de Dwuster
Je tieten?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k heb niks om tegen de wastafel te tikken
ja tikt ook niet zo lekkerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:41 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Je tieten?
Gelukkig woon je alleen want het zal er zeer debiel uit zien....
Gergely heeft een hele collectie auto’s?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waren met een auto van Gergely die toch al bijna dood is, want we hadden wat deuken en evt. een aanrijding in Rome verwacht
Maar ja jij kan weer op de kraan gaan zitten en het hete water opendraaien.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k heb niks om tegen de wastafel te tikken
hm da heb ik nog nooit gedaanquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar ja jij kan weer op de kraan gaan zitten en het hete water opendraaien.
Kappe aubquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
door de knieen en dan beetje debiel heen en weer bewegen
Heb je een lage of een hoge wasbak?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
door de knieen en dan beetje debiel heen en weer bewegen
Eén mooie en één oude voor dit soort dingen en boodschappenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gergely heeft een hele collectie auto’s?
ja vrij laagquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een lage of een hoge wasbak?
Meet je penis wel vanaf 0mm en niet vanaf de 100. Want opscheppen kunnen we allemaal.quote:
Tien uur rijden in een oud autootje omdat je bang bent voor deuken?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eén mooie en één oude voor dit soort dingen en boodschappen
Ik las likkenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tot de middel zo.
dus het is niet echt lekker tikken
Zat echt even te twijfelen of ik niet even iemand moest bellenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik heb et 1 keer gehad. dacht dta ik dood ging.
hmm en hoe is dat nu?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zat echt even te twijfelen of ik niet even iemand moest bellenzo'n buikpijn
Waarom een nieuwere auto meenemen? Overigens is het geen oude of oncomfortabele auto, heeft gewoon veel kms op de teller.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tien uur rijden in een oud autootje omdat je bang bent voor deuken?
Nu is de pijn minder. Het komt een beetje in golven.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm en hoe is dat nu?
misschien wat voorbarig maar je kan ff googlen op blinde darm ontsteking?
Ja of op Ebola, krijg je ook buikpijn vanquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm en hoe is dat nu?
misschien wat voorbarig maar je kan ff googlen op blinde darm ontsteking?
Auw.. dat klinkt pijnlijkquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu is de pijn minder. Het komt een beetje in golven.
Blindedarm is het niet denk ik, het zit niet rechtsonder en ik kan nog een sprongetje maken zonder buikpijn. Moet dan misschien wel kotsen. Kan er ook gewoon op duwen.
oke. nou ja zon buikpijn dat je twijfelt iemand te bellen is wel wat natuurlijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu is de pijn minder. Het komt een beetje in golven.
Blindedarm is het niet denk ik, het zit niet rechtsonder en ik kan nog een sprongetje maken zonder buikpijn. Moet dan misschien wel kotsen. Kan er ook gewoon op duwen.
Er zat wel wat lucht bij ergensquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke. nou ja zon buikpijn dat je twijfelt iemand te bellen is wel wat natuurlijk.
Niet lullig bedoeld maar ik ging een keer rollend over de grond van de pijn huilend vanwege lucht wat dwars zatHeb je een scheet gelaten ?
Buikgriepquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:53 schreef CherryLips het volgende:
Maar die buikpijn vannachthet overviel me gewoon ineens. Zweet brak me uit en ik werd er misselijk van.
Ja maar das er nu wel uit? Opgeblazen buik ook? Wat heb je allemaal gegeten?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zat wel wat lucht bij ergens
Dan voel je je ook lulligquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:54 schreef bitterbal het volgende:
Dat deed een pijn. mijn ouders hebben mij huilend van werk gehaald
Deed me heel even denken aan een ex schoonmoeder, die keek altijd naar een oude TV, zo'n bolle maar die had wel een grote flat screen staan die ze ooit in de aanbieding had gekocht maar dat vond ze zonde want die oude deed het nog goedquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom een nieuwere auto meenemen? Overigens is het geen oude of oncomfortabele auto, heeft gewoon veel kms op de teller.
Man man manquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke. nou ja zon buikpijn dat je twijfelt iemand te bellen is wel wat natuurlijk.
Niet lullig bedoeld maar ik ging een keer rollend over de grond van de pijn huilend vanwege lucht wat dwars zatHeb je een scheet gelaten ?
Ja echt voor schutquote:
Ja opgeblazen buik. Ik had gister wraps met kip, sla, tomaat, paprika. En warme chocolademelk 's avonds. Dus misschien was het de kip? Hij rook niet raar en kwam uit de vriezer.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar das er nu wel uit? Opgeblazen buik ook? Wat heb je allemaal gegeten?
Goh vertel meer.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja maar dat kan echt heel veel pijn doen
Het kan.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja opgeblazen buik. Ik had gister wraps met kip, sla, tomaat, paprika. En warme chocolademelk 's avonds. Dus misschien was het de kip? Hij rook niet raar en kwam uit de vriezer.
Ik gok op de kip.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja opgeblazen buik. Ik had gister wraps met kip, sla, tomaat, paprika. En warme chocolademelk 's avonds. Dus misschien was het de kip? Hij rook niet raar en kwam uit de vriezer.
Hoe lang is de incubatietijd van zoiets?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Van iets wat je hebt vastgehouden?
Ja geen idee.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe lang is de incubatietijd van zoiets?
Ja wel raar dan. Heb meerdere bakjes in de vriezer liggen en dit is het derde bakje van die lading.quote:
koorts?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja wel raar dan. Heb meerdere bakjes in de vriezer liggen en dit is het derde bakje van die lading.
Ik heb bijna elk jaar wel buikgriep. Waar sommige mensen gewoon grieperig worden schijt ik me helemaal leeg. Maar niet met de buikpijn van vannacht.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja geen idee.
ik heb nooit buikgriep gehad maar heb bij collega's gezien dat ze toch wel snel na elkaar ziek werden
Mmm als er niet zoveel bakjes meer zijn zou ik die voor de zekerheid weg gooien.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja wel raar dan. Heb meerdere bakjes in de vriezer liggen en dit is het derde bakje van die lading.
NOu ja vaag is het wel. ik zou vandaag en morgen kijken en als het dan no blijft zou ik toch wel huisarts bellen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Thermometer doet het niet maar m'n handen zijn warmer dan m'n voorhoofd.
Ja maar dan is het zaterdag :pquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu ja vaag is het wel. ik zou vandaag en morgen kijken en als het dan no blijft zou ik toch wel huisarts bellen.
Ja en die zeggen dan, kkkkssssttttt opbokken je hebt geen corona, stel je even aan zeg, weet je wel hoe druk we het hebben met mensen die echt ziek zijn?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu ja vaag is het wel. ik zou vandaag en morgen kijken en als het dan no blijft zou ik toch wel huisarts bellen.
hmm ja oke morgen dan ja of vandaag? Das je eigen gevoel natuurlijkquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dan is het zaterdag :p
Ja dat weet ik dus niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en die zeggen dan, kkkkssssttttt opbokken je hebt geen corona, stel je even aan zeg, weet je wel hoe druk we het hebben met mensen die echt ziek zijn?
Vandaag even aankijken, als het voedselvergiftiging is, is het eigenlijk snel over als het je systeem uit is. En goed blijven drinken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:05 schreef CherryLips het volgende:
Had even rondje gegoogeld op de pot en blijkbaar gaat voedselvergiftiging na een paar dagen vanzelf over. Tenzij je niet meer kunt pissen of bloed gaat kakken. Dan ga je dood.
maak daar een presentatie overquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:12 schreef UitStraling het volgende:
Moet me voorbereiden op een presentatie dadelijk maar nu denk ik aan poeppijn en piemels tegen wasbakken.
Ik ben verder ook niet meer beroerd ofzo. Tussen de kramp door gaat het wel oké.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vandaag even aankijken, als het voedselvergiftiging is, is het eigenlijk snel over als het je systeem uit is. En goed blijven drinken.
' Hoi ik ben Uitstraling en mijn spreekbeurt gaat over poeppijn en piemels tegen wasbakken. Aan het einde kunnen jullie vragen stellenquote:
ik kon mijn zorgvraag digitaal stellen aan HA..quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en die zeggen dan, kkkkssssttttt opbokken je hebt geen corona, stel je even aan zeg, weet je wel hoe druk we het hebben met mensen die echt ziek zijn?
Klinkt positief.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben verder ook niet meer beroerd ofzo. Tussen de kramp door gaat het wel oké.
in je pwyjama?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:26 schreef kwiwi het volgende:
Lekker netflixen op de bankHeerlijk, vakantie in eigen huis.
‘Ik zal hem even doorgeven’quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' Hoi ik ben Uitstraling en mijn spreekbeurt gaat over poeppijn en piemels tegen wasbakken. Aan het einde kunnen jullie vragen stellen'
Godsamme.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Een man is afgelopen week besmet met het westnijlvirus. De man is niet recent in het buitenland geweest en heeft het virus "mogelijk in de regio Utrecht opgelopen door een muggenbeet", meldt het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) donderdag. Het is de eerste keer dat het virus is gevonden bij een persoon die het in Nederland heeft opgelopen.
https://www.nu.nl/binnenl(...)OGbOLHPTRSTqWrB9mIew
Goeiequote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:41 schreef bitterbal het volgende:
ah nieuwe horoscopen
[ afbeelding ]
Accuraat.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:41 schreef bitterbal het volgende:
ah nieuwe horoscopen
[ afbeelding ]
Fijn!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
in frankrijk waren recen nog 2 nederlandse vrouwen besmet geraakt met dengue
Helaas luisteren de muggen daar nooit naar.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bij mij valt een muggenbult toch niet op, dus van mij mogen muggen me gewoon bezoeken![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, dat verklaart de malle cijfers wel.
https://www.nu.nl/coronav(...)coronapatienten.html
Het moet ook eigenlijk niet meer verbazen.quote:
Ach zo zijn er iedere dag een hoop besmettingen waarvan er echt debiel veel besmettingen tussen zitten van ruim 10 dagen eerder.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het moet ook eigenlijk niet meer verbazen.
Dat maakt het inschatten van de trend ook een stuk lastiger. Nu zou je vooral moeten kijken naar IC opnames als graadmeter.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ach zo zijn er iedere dag een hoop besmettingen waarvan er echt debiel veel besmettingen tussen zitten van ruim 10 dagen eerder.
Ja maar dat zijn ook besmettingen van 1 a 2 weken geleden.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat maakt het inschatten van de trend ook een stuk lastiger. Nu zou je vooral moeten kijken naar IC opnames als graadmeter.
Klopt. Maar de mensen die op een IC belanden die worden wel wat accurater gemeten. Je kijkt nog steeds naar het verleden wel maar ongeveer in dezelfde range qua tijd steeds.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn ook besmettingen van 1 a 2 weken geleden.
Ja dat sowieso.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klopt. Maar de mensen die op een IC belanden die worden wel wat accurater gemeten. Je kijkt nog steeds naar het verleden wel maar ongeveer in dezelfde range qua tijd steeds.
Dat betekent dus wel dat je daar de komende tijd nog een groei kunt verwachten.
Heeft lang geduurd voordat er een keertje politici werden getroffen.quote:Wilders in quarantaine vanwege positief geteste beveiliger
PVV-leider Geert Wilders gaat 72 uur in quarantaine. Een van zijn beveiligers, van de Dienst Koninklijke en Diplomatieke Beveiliging (DKDB) is positief getest op het coronavirus, schrijft Wilders op Twitter. De politicus wordt al 16 jaar streng beveiligd omdat hij ernstig bedreigd wordt vanwege zijn islam-standpunt.
https://nos.nl/liveblog/2(...)e-kapot-schamen.html
Ok nu wil ik dit, ik ga dit serieus doen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' Hoi ik ben Uitstraling en mijn spreekbeurt gaat over poeppijn en piemels tegen wasbakken. Aan het einde kunnen jullie vragen stellen'
72 uur johquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft lang geduurd voordat er een keertje politici werden getroffen.
Wat een miljoen boze moslims niet lukte dat lukt een minuscuul klein beestje dadelijk wel, moslims zijn losersquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft lang geduurd voordat er een keertje politici werden getroffen.
Pehehehe.quote:
BoedaGramquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hardbody Buda![]()
Over een paar maanden duckfaces maken op Buda Instagram
En je bent net een week bezig ofzo?quote:
Is normaal hoor, dat het snel gaat in het begin.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En je bent net een week bezig ofzo?
KSC staat dan ook voor Kleurrijke Schijterds Chatquote:
Ja vocht en zulks ik weet hetquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is normaal hoor, dat het snel gaat in het begin.
Maar jij doet waarschijnlijk net als ik kleine aanpassingen doen, Buda heeft de boel flink opgeschud natuurlijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vocht en zulks ik weet hetMaar ik ben meer van het langzame afvallen, dat werkt beter in mijn geval
Ik ken Coons met mooiere koppen.quote:
Show me.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ken Coons met mooiere koppen.
Hier was 'ie nog jong en geschoren want klitten:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier wat beter in z'n vacht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier was 'ie nog jong en geschoren want klitten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier wat beter in z'n vacht:Oeh dat is ook wel een waarlijk fotomodel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is alleen voor geen kloot op de foto te zetten.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh dat is ook wel een waarlijk fotomodel ja.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hardbody Buda![]()
Over een paar maanden duckfaces maken op Buda Instagram
Koning Katquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier was 'ie nog jong en geschoren want klitten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier wat beter in z'n vacht:AaawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die was de baas over de twee katten.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar jij doet waarschijnlijk net als ik kleine aanpassingen doen, Buda heeft de boel flink opgeschud natuurlijk.
20 minuten nog.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:35 schreef Justin_Case het volgende:
Hierbij verklaar ik lunchgenot voor geopend
Ik heb keuze zat, ben toch thuis.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
20 minuten nog.
Wat heb je op brood, Haagsie?
Heb je een knappe buurvrouw?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:37 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik heb keuze zat, ben toch thuis.
nee.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een knappe buurvrouw?
Het bevalt me zo eigenlijk wel. Beetje ingelogd zitten en geen ruk doen.quote:
Die zijn leuk ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou een corgi toch ook wel heel leuk vinden![]()
[ afbeelding ]
Ja gaaf en uitdagendquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Het bevalt me zo eigenlijk wel. Beetje ingelogd zitten en geen ruk doen.
Het is sowieso een rustige week, volgende week ook want herfstvakantie.quote:
Oh wij hebben hier nu herfstvakantie.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Het is sowieso een rustige week, volgende week ook want herfstvakantie.
Ja dat bedoel ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh wij hebben hier nu herfstvakantie.
Debsterr heeft een corgiquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou een corgi toch ook wel heel leuk vinden![]()
[ afbeelding ]
Nee, lekker de tyfus laten genieten daar.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat vinden jullie, moet NL haar terughalen of moet ze daar eenzaam sterven?
https://www.ad.nl/binnenl(...)g-te-halen~a7ba525c/
In december nog een zware komeetinslag en we zijn weer 35.000 jaar terug in de tijdquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Jongens, wat een jaar.![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)-nederland~af4671d9/
Ze is ziek, niet goed in haar hoofd. Dat vind ik een ander verhaal dan die kutten die met hun gezonde verstand erheen gaan en kinderen werpen tot hun lover omkomt en dan ineens met hangende pootjes terug willen, joost mag weten met welke plannen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Beetje lastige dit, ik zie Nederland graag als een land dat opkomt voor de zwakkeren en de hulpbehoevenden, als niemand het doet en het goede voorbeeld geeft dan is het ook weer zo'n troosteloze kansloze wereld.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:49 schreef Lospedrosa het volgende:
O, lekkerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:37 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik heb keuze zat, ben toch thuis.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Debsterr heeft een corgiStaat in het hondentopic in F&F.
Wat lief!!!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
F&F / [centraal] Honden met foto's #91
Nou ben ik eindelijk de hele dag thuis en zou ik een hond kunnen nemen. Maar nu mag het weer niet volgens het huurcontractquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja tof he. Ben geneigd om te vragen wie de fokker is
Ja maar... ja maar...quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ben ik eindelijk de hele dag thuis en zou ik een hond kunnen nemen. Maar nu mag het weer niet volgens het huurcontract
Fu.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ben ik eindelijk de hele dag thuis en zou ik een hond kunnen nemen. Maar nu mag het weer niet volgens het huurcontract
Die moest ik googlen.quote:
Jaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar... ja maar...
https://cardicottage.weebly.com/puppys-3e-nest-2019.html
?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar het is VERBOTEN. Letterlijk, want het is een Duitse eigenaar.
Nu op de afbeeldingslink klikken. Dan werkt 'ie wel.quote:
Scheemda vind ik altijd een beetje viezig klinken, klinkt teveel als Schaamhaar denk ikquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.funda.nl/koop/scheemda/huis-41049044-langeweg-66/
Dan maar in Scheemda gaan wonen. Geen idee waar het ligt, klinkt noordelijk
Damn, da's wel echt een eind uit de buurt. Noord-oost Groningen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Lisitsa is een teefje dat in Rusland bij een fokker is geboren.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:32 schreef CherryLips het volgende:
http://www.corgiherplaatsing.eu/cardigans/![]()
dat heb ik bij vele namen die RIP gaan. Deze kende ik toevallig weer welquote:
Klinkt wel lekker rustig. Af en toe een aardbeving, dus er gebeurt ook nog eens wat.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Damn, da's wel echt een eind uit de buurt. Noord-oost Groningen.
geen burenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Aardbevingsgebiedquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
We gaan nog de bergen in hier komende week.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je nog leuke tripjes thuis doen met Gergely?
Je buurman is een bloemkool en de buurvrouw een vogeltje dat eigenlijk dolgraag weg wil vliegen uit dat gebied maar een kapot vleugeltje heeft.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
En jij?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We gaan nog de bergen in hier komende week.
Leuk huis welquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Leukquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We gaan nog de bergen in hier komende week.
Zo te zien wel de "mildere" bevinkjes?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, da’s dan weer minder. Zit je ineens met een tochtende scheur in je woonkamer
Nou dan kom ik maar niet naar je housewarmingquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, da’s dan weer minder. Zit je ineens met een tochtende scheur in je woonkamer
Yep en verder is het echt een gehucht Groot deel van mijn familie woont daar.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
*surft naar Funda.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou dan kom ik maar niet naar je housewarming
Een dorp vol Liesjes?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep en verder is het echt een gehucht Groot deel van mijn familie woont daar.
O fuck, dan gaat die trein vaker rijden zodat je zonder gezeik veel shit kunt meenemen, en dan krijg je deze regeltjesquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:42 schreef UitStraling het volgende:
Ooohja![]()
https://www.nu.nl/economi(...)ag-nemen-uit-vk.html
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Gelukkig maar, anders krijg je natte voeten zodra je de achterdeur uitstapt:
https://www.funda.nl/koop(...)gedempt-achterom-36/
Zullen we een winkel beginnen met spul uit het VK?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Was M&S maar gewoon gebleven met hun foodhall
Ik zit op vrijstaande huizen in een straal van 30km te kijken. Goed vermaak.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat hebben we in Dordt ook. Aan sommige huizen zie je zelfs nog dat hun achtergevel vroeger kademuur was.
Zo'n winkel zat hier vroeger, maar die heeft het niet gered.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we een winkel beginnen met spul uit het VK?
Ik zag nog een tof vrijstaand huis in Rilland, in de buurt van Bergen op Zoom. Maar verder valt het allemaal buiten mijn budget in deze contreien.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit op vrijstaande huizen in een straal van 30km te kijken. Goed vermaak.
Heel veel krotten ook.
Vind het ook wle een ding om naar zon dorp terhuizen voor zon huisquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo'n winkel zat hier vroeger, maar die heeft het niet gered.Bij M&S kwamen in Den Haag heel veel expats en studenten hun boodschappen doen. Was echt een geweldige winkel. Jammer dat de rest van het warenhuis geen klanten trok
In Den Haag centrum zat toch eerst ook zo'n anders Britse winkel? is al geruime tijd weg, kan even niet meer op de naam komen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo'n winkel zat hier vroeger, maar die heeft het niet gered.Bij M&S kwamen in Den Haag heel veel expats en studenten hun boodschappen doen. Was echt een geweldige winkel. Jammer dat de rest van het warenhuis geen klanten trok
Gelukkig heb ik überhaupt geen budget voor verhuizen voorlopig, dus het blijft bij vermaak.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag nog een tof vrijstaand huis in Rilland, in de buurt van Bergen op Zoom. Maar verder valt het allemaal buiten mijn budget in deze contreien.
de lucht is hiep groen end e vogels fluiten hoor dequote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind het ook wle een ding om naar zon dorp terhuizen voor zon huis
In Frankrijk hebben ze op bepaalde plekken die M&S wel nog. Ik was jaloers.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Scheemda vind ik altijd een beetje viezig klinken, klinkt teveel als Schaamhaar denk ik
Ze hebben ze ook met mint. Die moet je niet hebben. Die fout maak je één keer.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn zo allejezus lekker.
Negerinnentepels.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn zo allejezus lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |