SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey vriendquote:
Goedemorgen Liesjequote:
Middagdutje doenquote:
In de trein slaapt ook minder met die mondkapjes.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 07:58 schreef engine het volgende:
[..]
In de trein slaapt ook minder met die mondkapjes.
Kun je daar pijn aan krijgen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
las penis.
maar voedselvergiftiging denk je?
Welke van de 2?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je daar pijn aan krijgen?
Zou je er 1 willen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb geen idee uitstraling, ik heb er geen
Jij denkt dat een prins Albert geen pijn zal doen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je daar pijn aan krijgen?
nou zo op festvials ofzo is het wel handig hoe jullie plassen en dat ongesteld zijn is ook maar niksquote:
Ok is dat mysterie ook weer opgelost, omdat je las dat je pijn in je penis kunt krijgen van een voedselvergiftiging, dacht toch even dubbelchecken hèquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb geen idee uitstraling, ik heb er geen
*kijkt even in broek*quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok is dat mysterie ook weer opgelost, omdat je las dat je pijn in je penis kunt krijgen van een voedselvergiftiging, dacht toch even dubbelchecken hè
Die heb ik geen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jij denkt dat een prins Albert geen pijn zal doen?
Oh nee dat laatste mag wel weg ja. Is voor de man ook echt geen pretje.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou zo op festvials ofzo is het wel handig hoe jullie plassen en dat ongesteld zijn is ook maar niks
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:35 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Oh nee dat laatste mag wel weg ja. Is voor de man ook echt geen pretje.
Ik weet niet wat het anders moet zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
las penis.
maar voedselvergiftiging denk je?
Een beetje penis zie je vanaf de buitenkant al hangenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*kijkt even in broek*
Nee heb er geen een nee
komt er uit alle gaten vloeistof?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het anders moet zijn.
Ja maar misschien was het wl een kleintje geweest, beter grondig checken tochquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een beetje penis zie je vanaf de buitenkant al hangen
Kun je wel lekker een boek lezen op je gemakjequote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:35 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Oh nee dat laatste mag wel weg ja. Is voor de man ook echt geen pretje.
k zou denk iemand swaffelenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:34 schreef Justin_Case het volgende:
Als ik 1 dag een vrouw kon zijn zou ik mij helemaal suf vingeren
Zo'n klein lief schattig penisje, had gekund.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar misschien was het wl een kleintje geweest, beter grondig checken toch
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je wel lekker een boek lezen op je gemakje
Daar wordt mijn penis heel gek stijf van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |