Oh ja, die was er ook nog. Honchar schoot me eerst te binnen maar de tijdrithint maakte het wel duidelijkerquote:
Eens, toen was ik ook geswitcht (al deed Popo het ook niet slecht)quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, die was er ook nog. Honchar schoot me eerst te binnen maar de tijdrithint maakte het wel duidelijker
Zijn mond staat wagenwijd open, happend naar zuurstof. 0%.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:43 schreef DeeBee het volgende:
0% in de red zone, op z'n sloffen die etappe winnen.
Ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:44 schreef heywoodu het volgende:
Even niet opgelet net maar wint Narvaez nou dan doordat Padun lek heeft gereden? Of nou ja, rijdt hij daarom nu alleen op kop?
Als je ziet hoe de voorsprong nu oploopt zit er bij Jhona meer op nu. In een sprint met twee had hij ook gewonnen in de meeste gevallen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:44 schreef heywoodu het volgende:
Even niet opgelet net maar wint Narvaez nou dan doordat Padun lek heeft gereden? Of nou ja, rijdt hij daarom nu alleen op kop?
Woensdag een bergrit in de Giro, een bergrit in de Vuelta en De Panne! Als er nog koers is dan.quote:
Ah leuk, de Driedaagsequote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Woensdag een bergrit in de Giro, een bergrit in de Vuelta en De Panne! Als er nog koers is dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |