Mijn hemel.... vaccineren? Waartegen dan??quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje is directeur op een basisschool. Ze heeft kinderen op school die nu niet naar school mogen van hun ouders, tenzij ze een overeenkomst tekent dat ze op school niet stiekem de kinderen gaat vaccineren.Ik vind het zo bizar dat dat haar dagelijkse realiteit is...
Mijn hemel.... dat ouders serieus bang zijn dat hun kinderen gebruikt worden voor een experimenteel medicijnquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:16 schreef Phaidra het volgende:
Corona natuurlijk!Want de regering is bang dat niemand gevaccineerd wil worden en het is experimenteel dus dat gaat dan vast via school. Stiekem, met een chip erin!
Ik heb een keer een diamond Painting gedaan. Maar daar heb ik mijn mond niet bij gebruikt. Als het goed is kun je gewoon met het pennetje het steentje vast klikken. En daarna vast plakkenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:31 schreef BE het volgende:
Zijn er hier mensen die diamond painten? MIjn oudste vind het superleuk dus ik kocht vandaag een set van de action, maar is het idd de bedoeling dat je dan met je mond die steentjes aan die 'pen' zuigt en dan op de juiste plek legt?
Met wat geduld kun je in 10 minuten vast wel uitvogelen hoe en watquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:31 schreef BE het volgende:
Zijn er hier mensen die diamond painten? MIjn oudste vind het superleuk dus ik kocht vandaag een set van de action, maar is het idd de bedoeling dat je dan met je mond die steentjes aan die 'pen' zuigt en dan op de juiste plek legt?
Mijn werkgever heeft geen moeite om testers te vinden hoor. 60.000 tegelijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn hemel.... dat ouders serieus bang zijn dat hun kinderen gebruikt worden voor een experimenteel medicijn
Daarbij geloof ik er niets van dat mensen niet aan het testen van een Corona-vaccin willen meewerken.
Jaaaa! Dat kwartje viel net ook ineens!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:37 schreef F_r het volgende:
Er zit een soort lijm bij. En rechthoekig roze achtig iets. Dat die je eerst die pen in een dan blijven de steentjes aan de pen plakken.
Ah arm kind. Zie ‘m al voor mequote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:41 schreef BE het volgende:
[..]
Jaaaa! Dat kwartje viel net ook ineens!Tx voor de bevestiging!
Kind ging bijna hyperventileren van aan dat dingetje zuigen!Wel slim gevonden van hem!
![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:31 schreef BE het volgende:
Ja serieus. Via een tante (in de complot-tunnel) op Facebook had ik al een model-brief voorbij zien komen. Even de naam van je kind invullen en uitprinten, klaar.quote:
Helaas is "jurist" geen beschermde titel en kan iedereen zich "jurist" noemen....quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:20 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja serieus. Via een tante (in de complot-tunnel) op Facebook had ik al een model-brief voorbij zien komen. Even de naam van je kind invullen en uitprinten, klaar.
Is van een juriste die zegt dat ze haar baan bij de overheid heeft opgezegd en zich nu fulltime (gesteund door donaties) bezighoudt met de strijd tegen de coronamaatregelen.
Beterschap voor je vrouwquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:39 schreef exode het volgende:
Thanks all! Het beroerd voelen is overgegaan in lichte verkoudheid dus ik ben erg benieuwd naar de test.
En hoezo is de titel geen complottheorien? Waar gaan we dan om lachen?
Dat had ik natuurlijk ook kunnen doen, google.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |