Als bij een groep van x mensen je wilt sporten dan mag dat mits x meter uit elkaar in een ruim park, als je met dezelfde groep dan door een smalle steeg wilt moet je de groep tijdelijk verminderen naar x-2 mensen dit geld voor de volgende stegen in de volgende gemeentes:quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, niemand weet het precies dus leg het dan uit als overheid. Dat zorgt voor veel meer draagvlak en begrip.
Wat is de situatie? En waarom 15:00? Was er een deadline ofzo?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:44 schreef Scrummie het volgende:
Inmiddels is het 15:00 en is de conclusie hier; er gaat niets veranderen qua thuiswerken voor ons.
Fucking walgelijk
Logisch nadenken kan me 4000 euro kosten of een sluiting.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als bij een groep van x mensen je wilt sporten dan mag dat mits x meter uit elkaar in een ruim park, als je met dezelfde groep dan door een smalle steeg wilt moet je de groep tijdelijk verminderen naar x-2 mensen dit geld voor de volgende stegen in de volgende gemeentes:
(je moet algemene regels opstellen en de regels niet over intrepeteren maar gewoon logisch nadenken als persoon die ze probeert te volgen)
Balen voor je ouwe cijferkoningquote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Idem. Mondkapje op bij beweging tussen afdelingen en gaan met die banaan..
Nou nou dat is wel een beetje overdreven. Als je eenvoudig aan de regels kunt voldoen en er redenen zijn waarom het beter is om kantoor te werken moet je je niet zo aanstellen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Aangeven bij de instanties die handel!
Niet om vervelend te doen, maar het is toch echt houd zonder t.quote:
Ja als je een sportschool hebt dan zou ik sowieso dicht gaan... maar ik heb makkelijk praten. Desnoods medewerkers kleine coachingsessies laten doen als personal trainer. En vaste klanten vragen of ze ook alternatieve methodes van "fitness" willen betalen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Logisch nadenken kan me 4000 euro kosten of een sluiting.
Ik ben een bedrijf en geen persoon dus regels moet ik zo letterlijk mogelijk nemen en voor interpreteren is weinig ruimte, dat heeft me de vorige sluiting wel geleerd.
Dankjewelquote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet om vervelend te doen, maar het is toch echt houd zonder t.
Kortom dit gaat niet helpen om meer vertrouwen te krijgen in de cijfervloed die de basis zou vormen voor beleid en de routekaart daartoe.quote:bron: nu.nl 14okt20 14u
Het ministerie van Volksgezondheid (VWS) heeft in de afgelopen maanden veel te weinig ziekenhuisopnames van coronapatiënten gemeld, blijkt uit onderzoek van NU.nl. Het ministerie is daarom overgestapt op een nieuwe bron voor het aantal dagelijkse ziekenhuisopnames in het coronadashboard van de Rijksoverheid. Het gevolg is dat het aantal dagelijkse ziekenhuisopnames woensdag in één klap ruim is verdubbeld ten opzichte van dinsdag
....
Ziekenhuizen niet verplicht om gegevens met GGD te delen
.....
Het is onduidelijk op welke cijfers het kabinet zich in de afgelopen maanden heeft gebaseerd en hoe zwaar die meewogen bij het bepalen van het coronabeleid.
Dit hebben we hier zelf in het topic maanden geleden al geconstateerd. Iedereen die af en toe de cijfers van LCPS en NICE vergeleek met die van het RIVM, had in de gaten dat er iets niet helemaal goed ging daar.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:09 schreef Vallon het volgende:
Kweetniet of deze al voorbij was gekomen.....
[..]
Kortom dit gaat niet helpen om meer vertrouwen te krijgen in de cijfervloed die de basis zou vormen voor beleid en de routekaart daartoe.
Daarom blijf ik fan van de rioolwaaden, daar kun je veel minder in sturen. (heeft ook wel haken en ogen) maar is niet te manipuleren via allerlei instanties etc. Als is daar wel weer wat mogelijk bij monstername, en is er wellicht invloed van regenval of aantal aansluitpunten. Maar toch als je dat consequent blijft doen op dezelfde methode en veel meetpunten neemt zeggen de trends daarin best veel.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:09 schreef Vallon het volgende:
Kweetniet of deze al voorbij was gekomen.....
[..]
Kortom dit gaat niet helpen om meer vertrouwen te krijgen in de cijfervloed die de basis zou vormen voor beleid en de routekaart daartoe.
Als je mijn huur/hypotheek/lasten en mijn gezin te vreten geeft dan overweeg ik het misschien wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja als je een sportschool hebt dan zou ik sowieso dicht gaan... maar ik heb makkelijk praten.
Hier heb je je cijfers betreft scholen: https://docs.google.com/s(...)31IgPCy0t0/htmlview#quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Balen voor je ouwe cijferkoning
Omdat het makkelijk te managen is, tenzij je een BF vindt die zn eigen regels maakt maar het is makkelijk te organiseren/ veilig te organiseren en tot op heden zijn daar geen problemen geweest.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:13 schreef junkiexp het volgende:
Verbaasde mij wel enigszins dat de sportscholen open blijven, sporten kan ook prima buiten in je eentje.
Hehe zou ik ook niet doen. Iets met stuurlui inderdaad...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Als je mijn huur/hypotheek/lasten en mijn gezin te vreten geeft dan overweeg ik het misschien wel.
Ik ga je niet volgen voor tips iig.
Ja maar dat geldt voor de horeca dan net zo goed.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Omdat het makkelijk te managen is, tenzij je een BF vindt die zn eigen regels maakt maar het is makkelijk te organiseren/ veilig te organiseren en tot op heden zijn daar geen problemen geweest.
Tijd voor Geert om Henk & Ingrid eens bestraffend toe te spreken.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:20 schreef Tourniquet het volgende:
Thierry en Geert, bedankt!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |