Dat hoort er toch een beetje bijquote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:44 schreef Charrell het volgende:
Door die vieze oude mannetjes ben ik 10 jaar geleden gestopt met schminken van kindjes.
Zatte opa’s die aan je lijf zitten en die ook wel eens geschminkt willen worden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien had je er dan niet zo sletterig bij moeten lopenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:44 schreef Charrell het volgende:
Door die vieze oude mannetjes ben ik 10 jaar geleden gestopt met schminken van kindjes.
Zatte opa’s die aan je lijf zitten en die ook wel eens geschminkt willen worden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt ons gewoon GEBRUIKT.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:48 schreef Charrell het volgende:
Meneer Charrell is klaar.
Ik ben dus weer weg, doeiiiii.
in de reet?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:48 schreef Charrell het volgende:
Meneer Charrell is klaar.
Ik ben dus weer weg, doeiiiii.
IK HAD EEN WIT POLOSHIRT AAN GEK!!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien had je er dan niet zo sletterig bij moeten lopen
Op een kinderfeestje nota bene
Walgelijk
Normale mensen trekken ook een broek aan bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:49 schreef Charrell het volgende:
[..]
IK HAD EEN WIT POLOSHIRT AAN GEK!!
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien had je er dan niet zo sletterig bij moeten lopen
Op een kinderfeestje nota bene
Walgelijk
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Normale mensen trekken ook een broek aan bijvoorbeeld.
Maar nee hoor, @:charrell moet weer de aandachtshoer uithangen.
In het midden jaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:52 schreef Charrell het volgende:
[..]
Dat is die ene schotenlosser van dat schieten in Utrecht, in de tram.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:49 schreef Charrell het volgende:
[..]
IK HAD EEN WIT POLOSHIRT AAN GEK!!
Nu je het zegtquote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:52 schreef Charrell het volgende:
[..]
Was er ook nog een andere dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:52 schreef Charrell het volgende:
[..]
*schutterquote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:52 schreef Charrell het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |